Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-04-19
Żagań: usługi związane z organizacją integracyjnego wyjazdu osób niepełnosprawnych połączonego ze specjalistycznym poradnictwem w ramach realizacji projektu pod nazwą Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Żaganiu
Numer ogłoszenia: 119057 - 2011; data zamieszczenia: 19.04.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie , ul. Śląska 1, 68-100 Żagań, woj. lubuskie, tel. 068 477 77 71-78, 95-97, faks 068 477 77 74.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługi związane z organizacją integracyjnego wyjazdu osób niepełnosprawnych połączonego ze specjalistycznym poradnictwem w ramach realizacji projektu pod nazwą Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Żaganiu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Organizacja wyjazdu integracyjnego osób niepełnosprawnych połączonego ze specjalistycznym poradnictwem w następującym zakresie: GRUPA I 1. Termin realizacji zamówienia - czas trwania wyjazdu: 7dni, termin: II połowa lipca 2. Liczba osób ogółem: 28 osób, w tym: - liczba osób niepełnosprawnych: 25, w tym 1 osoba na wózku inwalidzkim - liczba opiekunów: 2 - pracownik PCPR: 1 3. Istotne warunki zamówienia: a) miejsce: miejscowość nadmorska położona w maksymalnej odległości od Żagania: 600km, b) transport - z Żagania na miejsce pobytu i z powrotem, c) wyżywienie przez cały okres pobytu: - śniadanie: 168 sztuk ( 28 osób x 6 dni), - obiad: 196 sztuk ( 28 osób x 7 dni), - kolacja: 196 sztuk ( 28 osób x 7 dni, w tym ognisko i grill), - poczęstunek podczas przerw kawowych w trakcie trwania zajęć ze specjalistami: 9 przerw z poczęstunkiem (kawa, herbata, woda, soki, ciastka), 7 przerw bez poczęstunku. Ogółem 16 przerw. Pierwszy dzień pobytu uczestników rozpocznie się obiadem zaś ostatni dzień zakończy się obiadem. Dodatkowo uczestnicy otrzymają prowiant na drogę powrotną. d) nocleg - 6 noclegów w min. 3 gwiazdkowym hotelu, w pokojach max. 3 osobowych oraz 1 pokój jednoosobowy dla pracownika koordynującego wyjazd, pokoje z łazienkami, ze sprzętem RTV w ośrodku o podwyższonym standardzie z przystosowaniem dla osób z trudnościami w poruszaniu się, w tym dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich, e) ubezpieczenie uczestników ( NW), f) stała opieka pielęgniarska, g) stała opieka lekarska, h) ćwiczenia usprawniające psychoruchowo (grupowe) - 1 h zegarowa dziennie przez 5 dni dla każdego uczestnika, prowadzone w sali przystosowanej do tego typu zajęć, wyposażonej w niezbędny sprzęt, i) wspólne zajęcia ruchowe na plaży - nie mniej niż 0,5h zegarowej i nie więcej niż 1h zegarowa, j) dwukrotne badanie lekarskie dla każdego uczestnika: pierwsze - na którym lekarz ordynuje zabiegi, drugie - końcowe, podsumowujące efekty zastosowanych ćwiczeń, k) poradnictwo grupowe z zakresu doradztwa zawodowego - 8 h lekcyjnych (nauka poprawnego pisania CV, listu motywacyjnego, zapoznanie z aktywnymi metodami poszukiwania pracy, diagnoza zainteresowań, wartości, uzdolnień i motywacji , badanie predyspozycji zawodowych i kompetencji), l) zajęcia grupowe z psychologiem - 8 h lekcyjnych- minimalny zakres tematyczny zajęć z psychologiem ( z możliwością poszerzenia wg potrzeb grupy zaobserwowanych przez prowadzącego) : bloki tematyczne to asertywność i autoprezentacja - nauka wyrażania własnych uczuć, egzekwowanie swoich praw oraz szanowanie praw innych, emocjonalne oraz społeczne konsekwencje postawy uległej, agresywnej i bierno-agresywnej, zabawy integracyjne umożliwiające samoocenę asertywności, mapa asertywności, ł) zajęcia indywidualne z doradcą zawodowym - liczba godzin wg indywidualnych potrzeb każdego uczestnika określona przez osobę prowadzącą zajęcia - nie mniej niż 1,5h zegarowej nie więcej niż 3h zegarowe na 1 osobę, m) zajęcia indywidualne z psychologiem z określeniem metryczki osobowościowej dla uczestników - nie mniej niż 1,5h zegarowej nie więcej niż 3h zegarowe na 1 osobę, n) grupowe zajęcia z zakresu znajomości praw osób niepełnosprawnych (osoba prowadząca: osoba uprawniona z zakresu znajomości praw osób niepełnosprawnych) - 4 h lekcyjne ( karta praw osób niepełnosprawnych, zasady zatrudniania osób niepełnosprawnych: prawa i obowiązki pracownika i pracodawcy, zadania urzędu pracy z zakresu zatrudniania i samozatrudnienia osób niepełnosprawnych) - uzupełnienie tematyki wg potrzeb uczestników, o) zajęcia integracyjne ( np. ognisko, wycieczki piesze, zajęcia sportowe, konkursy itp.), p) wycieczka autokarowa połączona ze zwiedzaniem okolic, wraz z przewodnikiem r) warsztaty taneczne, s) warsztaty dodatkowe: warsztaty z wizażu - 4h zegarowe, t) zapewnienie sali przystosowanej do prowadzenia zajęć grupowych na 28 osób, wraz z niezbędnymi materiałami (tablica, papier do pisania, rzutnik multimedialny itp.), u) wskazanie osoby odpowiedzialnej za pobyt z ramienia wykonawcy ( organizatora) GRUPA II 1. Termin realizacji zamówienia -czas trwania wyjazdu: 7dni,termin; przełom lipca i sierpnia 2011 r. 2. Liczba osób ogółem: 33 osób w tym: - liczba osób niepełnosprawnych: 25, w tym 2 osoby na wózku inwalidzkim - liczba opiekunów: 5 - liczba osób będących OTOCZENIEM* - 2 osoby - pracownik PCPR: 1 3. Istotne warunki zamówienia: a) miejsce: miejscowość nadmorska położona w maksymalnej odległości od Żagania: 600km, b) transport - z Żagania na miejsce pobytu i z powrotem, c) wyżywienie przez cały okres pobytu: - śniadanie: 198 sztuk ( 33 osób x 6 dni) - obiad: 231 sztuk ( 33 osób x 7 dni) - kolacja: 231 sztuk ( 33 osób x 7 dni w tym ognisko i grill) - poczęstunek podczas przerw kawowych w trakcie trwania zajęć ze specjalistami: 9 przerw z poczęstunkiem (kawa, herbata, woda, soki, ciastka), 7 przerw bez poczęstunku. Ogółem 16 przerw. Pierwszy dzień pobytu uczestników rozpocznie się obiadem zaś ostatni dzień zakończy się obiadem. Dodatkowo uczestnicy otrzymają prowiant na drogę powrotną. d) nocleg - 6 noclegów w min. 3 gwiazdkowym hotelu, w pokojach max. 3 osobowych oraz 1 pokój jednoosobowy dla pracownika koordynującego wyjazd, pokoje z łazienkami, ze sprzętem RTV w ośrodku o podwyższonym standardzie z przystosowaniem dla osób z trudnościami w poruszaniu się w tym dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich, e) ubezpieczenie uczestników ( NW), f) stała opieka pielęgniarska, g) stała opieka lekarska, h) ćwiczenia usprawniające psychoruchowo (grupowe) - 1 h zegarowa dziennie przez 5 dni dla każdego uczestnika, prowadzone w sali przystosowanej do tego typu zajęć, wyposażonej w niezbędny sprzęt i) wspólne zajęcia ruchowe na plaży - nie mniej niż 0,5h zegarowej i nie więcej niż 1h zegarowa j) dwukrotne badanie lekarskie dla każdego uczestnika: pierwsze - na którym lekarz ordynuje zabiegi, drugie - końcowe, podsumowujące efekty zastosowanych ćwiczeń, k) poradnictwo grupowe z zakresu doradztwa zawodowego - 8 h lekcyjnych (nauka poprawnego pisania CV, listu motywacyjnego, zapoznanie z aktywnymi metodami poszukiwania pracy, diagnoza zainteresowań, wartości, uzdolnień i motywacji, badanie predyspozycji zawodowych), l) zajęcia grupowe z psychologiem - 8 h lekcyjnych na grupę - minimalny zakres tematyczny zajęć z psychologiem ( z możliwością poszerzenia wg potrzeb grupy zaobserwowanych przez prowadzącego) : minimalny zakres tematyczny zajęć z psychologiem ( z możliwością poszerzenia wg potrzeb grupy zaobserwowanych przez prowadzącego) : bloki tematyczne to nawiązywanie relacji interpersonalnych, komunikacja - odkrywanie własnych barier utrudniających uważne słuchanie - najpierw słuchaj potem mów, cechy dobrej komunikacji, mowa ciała, ł) zajęcia indywidualne z doradcą zawodowym - liczba godzin wg indywidualnych potrzeb każdego uczestnika określona przez osobę prowadzącą zajęcia - nie mniej niż 1,5h zegarowej nie więcej niż 3h zegarowe na 1 osobę, m) zajęcia indywidualne z psychologiem z określeniem metryczki osobowościowej dla uczestników - nie mniej niż 1,5h zegarowej nie więcej niż 3h zegarowe na 1 osobę, n) zajęcia indywidualne z psychologiem dla OTOCZENIA - nie mniej niż 2h zegarowe nie więcej niż 4h zegarowe na 1 osobę, o) grupowe zajęcia z zakresu znajomości praw osób niepełnosprawnych (osoba prowadząca: osoba uprawniona z zakresu znajomości praw osób niepełnosprawnych) - 4 h lekcyjne (karta praw osób niepełnosprawnych, programy celowe PFRON, np. STUDENT, KOMPUTER DLA HOMERA, PEGAZ i inne - jakie wnioski, gdzie składać, kiedy itp.; zadania urzędów pracy z zakresu zatrudnienia i samozatrudnienia osób niepełnosprawnych; możliwość uzupełnienia tematyki wg potrzeb uczestników), p) zajęcia integracyjne ( np. ognisko, wycieczki piesze, zajęcia sportowe, konkursy itp.), r) wycieczka autokarowa połączona ze zwiedzaniem okolic, wraz z przewodnikiem s) warsztaty taneczne, t) warsztaty dodatkowe: warsztaty z decoupage - 4h zegarowe, u) zapewnienie sali przystosowanej do prowadzenia zajęć grupowych na 33 osób, wraz z niezbędnymi materiałami ( tablica, papier do pisania, rzutnik multimedialny itp.), w) wskazanie osoby odpowiedzialnej za pobyt z ramienia wykonawcy ( organizatora) * OTOCZENIE - osoby, które w ramach wyjazdu zostaną objęte wsparciem w zakresie indywidualnych zajęć z psychologiem; dla tych osób należy sporządzić dokumentację z odbytych zajęć. GRUPA III 1. Termin realizacji zamówienia: czas trwania wyjazdu- 7dni,termin:;przełom sierpnia i września 2011 r. 2. Liczba osób ogółem: 26 osób, w tym: - liczba osób niepełnosprawnych: 25, w tym 1 osoba na wózku inwalidzkim - liczba opiekunów: 0 - pracownik PCPR : 1 3.Istotne warunki zamówienia: a) miejsce: miejscowość nadmorska położona w maksymalnej odległości od Żagania: 600km, b) liczba osób: 26 c) transport - z Żagania na miejsce pobytu i z powrotem, d) wyżywienie przez cały okres pobytu: - śniadanie: 156 sztuk ( 26 osób x 6 dni) - obiad: 182 sztuk ( 26 osób x 7 dni) - kolacja: 182 sztuk ( 26 osób x 7 dni w tym ognisko i grill) - poczęstunek podczas przerw kawowych w trakcie trwania zajęć ze specjalistami: 9 przerw z poczęstunkiem (kawa, herbata, woda, soki, ciastka), 7 przerw bez poczęstunku. Ogółem 16 przerw. Pierwszy dzień pobytu uczestników rozpocznie się obiadem zaś ostatni dzień zakończy się obiadem. Dodatkowo uczestnicy otrzymają prowiant na drogę powrotną. e) nocleg - 6 noclegów w min. 3 gwiazdkowym hotelu, w pokojach max. 3 osobowych oraz 1 pokój jednoosobowy dla pracownika koordynującego wyjazd z łazienkami, ze sprzętem RTV w ośrodku o podwyższonym standardzie z przystosowaniem dla osób z trudnościami w poruszaniu się w tym dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich, f) ubezpieczenie uczestników ( NW), g) stała opieka pielęgniarska, h) stała opieka lekarska, i) ćwiczenia usprawniające psychoruchowo (grupowe) - 1 h dziennie przez 5 dni dla każdego uczestnika, prowadzone w sali przystosowanej do tego typu zajęć, wyposażonej w niezbędny sprzęt j) wspólne zajęcia ruchowe na plaży - nie mniej niż 0,5h zegarowej i nie więcej niż 1h zegarowa, k) dwukrotne badanie lekarskie dla każdego uczestnika: pierwsze - na którym lekarz ordynuje zabiegi, drugie - końcowe, podsumowujące efekty zastosowanych ćwiczeń, l) poradnictwo grupowe z zakresu doradztwa zawodowego - 8 h lekcyjnych (nauka poprawnego pisania CV i listu motywacyjnego, pomoc w kontekście rozwoju własnej kariery, wsparcie w podejmowaniu decyzji dot. planowania zawodu, wyboru lub zmiany zawodu), ł) zajęcia grupowe z psychologiem - 8 h lekcyjnych na grupę - minimalny zakres tematyczny zajęć z psychologiem ( z możliwością poszerzenia wg potrzeb grupy zaobserwowanych przez prowadzącego) : bloki tematyczne to kontrola emocjonalna, radzenie sobie ze stresem - wyjaśnienie pojęć: emocje, stres, skutki sytuacji trudnych; budowa umiejętności radzenia sobie z emocjami, sytuacjami trudnymi i konkretne metody radzenia sobie w sytuacjach trudnych, stresujących; m) zajęcia indywidualne z doradca zawodowym - liczba godzin wg indywidualnych potrzeb każdego uczestnika określona przez osobę prowadzącą zajęcia - nie mniej niż 1,5h zegarowej nie więcej niż 3h zegarowe na 1 osobę, n) zajęcia indywidualne z psychologiem z określeniem metryczki osobowościowej dla uczestników - nie mniej niż 1,5h zegarowej nie więcej niż 3h zegarowe na 1 osobę, o) grupowe zajęcia z zakresu znajomości praw osób niepełnosprawnych (osoba prowadząca: osoba uprawniona z zakresu znajomości praw osób niepełnosprawnych) - 4 h lekcyjne (karta praw osób niepełnosprawnych, procedura dofinansowań i wsparcia finansowego wynikających z ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, zadania urzędów pracy z zakresu zatrudnienia i samozatrudnienia osób niepełnosprawnych, możliwość uzupełnienia tematyki wg potrzeb uczestników), p) zajęcia integracyjne ( np. ognisko, wycieczki piesze, zajęcia sportowe, konkursy itp.), r) wycieczka autokarowa połączona ze zwiedzaniem okolic, wraz z przewodnikiem s) warsztaty taneczne, t) warsztaty dodatkowe: warsztaty z wizażu - 4h zegarowe, u) zapewnienie sali przystosowanej do prowadzenia zajęć grupowych na 26 osób, wraz z niezbędnymi materiałami ( tablica, papier do pisania, rzutnik multimedialny itp.), w) wskazanie osoby odpowiedzialnej za pobyt z ramienia wykonawcy ( organizatora). 2. Ramowy harmonogram organizacyjny dla wszystkich grup przedstawia się następująco : Dzień pierwszy : 5:45 zbiórka na placu k/ koło Lidla w Żaganiu 6:00 wyjazd do ośrodka 12:00 przyjazd i zakwaterowanie 13:00 do 13:45 obiad 14:00 do 14:45 grupowe zajęcia z doradcą zawodowym 14:45 do 14:55 przerwa 14:55 do 15:40 grupowe zajęcia z doradcą zawodowym 15:40 do 15:50 przerwa kawowa 15:50 do 16:35 grupowe zajęcia z doradcą zawodowym 16:35 do 19:00 czas na relaks (basen, sauna, ścianka wspinaczkowa itp.) 19:00 ognisko (kolacja) W godzinach między :16:30 do 21:30 indywidualne zajęcia z psychologiem i doradcą zawodowym Dzień drugi 6:30 pobudka 7:00 do 7:45 zajęcia ruchowe wspólne na plaży 8:00 do 8:30 śniadanie 9:00 do 9:45 grupowe zajęcia z psychologiem 9:45 do 9:55 przerwa 9:55 do10:40 grupowe zajęcia z psychologiem 10:40 do11:00 przerwa kawowa 11:00 do 11:45 grupowe zajęcia z doradcą zawodowym 11:45 do11:55 przerwa 11:55 do 12:35 grupowe zajęcia z doradcą zawodowym 13:00 do 13:45 obiad 13:45 do 14:45 ćwiczenia usprawniające psychoruchowo 15:30 do 18:30 wycieczka 19:00 do 19:30 kolacja 19:40 do 21:40 warsztaty taneczne z nauką tańca Trzeci dzień 6:30 pobudka 7:00 do 7:45 wspólne ćwiczenia ruchowe na plaży 8:00 do 8:30 śniadanie 9:00 do 9:45 zajęcia z doradcą zawodowym 9:45 do 9:55 przerwa 9:55 do10:40 zajęcia z doradcą zawodowym 10:40 do 10:50 przerwa kawowa 10:50 do 11:35 zajęcia z doradcą zawodowym 12:00 do 13:00 ćwiczenia usprawniające psychoruchowo 13:15 do 14:00 obiad 14:30 do16:30 zajęcia z decoupage ( 2 godz. zegarowe) 16:30 do 16:45 przerwa kawowa 16:45 do 18:45 zajęcia z decoupage ( 2 godz. zegarowe) 19:00 do 19:30 kolacja 19:40 do 21:30 karaoke W godzinach od 14:30 do 21:30 - indywidualne zajęcia z psychologiem i doradcą zawodowym Dzień czwarty 6:30 pobudka 7:00 do 7:45 wspólne zajęcia ruchowe na plaży 8:00 do 8:30 śniadanie 9:00 do 9:45 grupowe zajęcia z psychologiem 9:45 do 9:55 przerwa 9:55 do 10:40 grupowe zajęcia z psychologiem 10:40 do 11:00 przerwa kawowa 11:00 do 11:45 grupowe zajęcia z psychologiem 11:45 do 11:55 przerwa 11:55 do 12 :40 grupowe zajęcia z psychologiem 13:00 do 13:45 obiad 14:00 do 17:00 wycieczka 17:30 do 18:30 ćwiczenia usprawniające psychoruchowo 19:00 do 19:30 kolacja 19:40 do 21:40 warsztaty taneczne z nauką tańca W godzinach od 14:00 do 21:00 - indywidualne zajęcia z psychologiem i doradcą. Dzień piąty 6:00 pobudka 7:00 do 7:45 wspólne zajęcia ruchowe na plaży 8:00 do 8:30 śniadanie 9:00 do 9:45 grupowe zajęcia z psychologiem 9:45 do 9:55 przerwa 9:55 do 10:40 grupowe zajęcia z psychologiem 10:40 do 11:00 przerwa kawowa 11:00 do 12:00 ćwiczenia usprawniające 12:00 do 13:00 czas wolny 13:00 do 13:45 obiad 14:00 do 18:00 wypoczynek na plaży 18:00 do 19:00 czas wolny 19:00 do 21:00 grill W godzinach od 14:00 - 21:00 indywidualne spotkania z psychologiem i doradcą Dzień szósty 6:30 pobudka 7:00 do 7:45 wspólne zajęcia na plaży 8:00 do 8:30 śniadanie 9:00 do 9:45 zajęcia z zakresu znajomości praw osób niepełnosprawnych 9:45 do 9:55 przerwa 9:55 do 10:40 zajęcia z zakresu znajomości praw osób niepełnosprawnych 10:40 do 11:00 przerwa kawowa 11:00 do 12:00 ćwiczenia usprawniające psychoruchowo 12:00 do 13:00 czas wolny 13:00 do 13:45 obiad 14:00 do 14:45 zajęcia z zakresu znajomości praw osób niepełnosprawnych 14:45 do 14:55 przerwa 14:55 do 15:40 zajęcia z zakresu znajomości praw osób niepełnosprawnych 16:00 do 19:00 wycieczka 19:00 do 19:30 kolacja 19:40 do 21:40 warsztaty taneczne z nauką tańca W godzinach od 16:00 do 21:00 - możliwość indywidualnych spotkań z psychologiem i doradcą zawodowym. Dzień siódmy 6:30 pobudka 7:00 do 7:45 zajęcia ruchowe na plaży 8:00 do 8:30 śniadanie 9:00 do 10:00 spotkanie z kadrą ośrodka 10:00 do 13:00 spacer po okolicy i plaży 13:00 do 13:45 obiad 14:00 do 15:00 przygotowanie do wyjazdu ( zaprowiantowanie na wyjazd) 15:00 wyjazd powrót do Żagania..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.10.00.00 - Usługi hotelarskie 55.30.00.00 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
w celu potwierdzenia, że Wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, do oferty należy dołączyć wykaz osób które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnymi za świadczenie usług (dotyczy psychologa, doradcy zawodowego, rehabilitanta, lekarza i pielęgniarki), wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. Ocena warunków zostanie dokonana na podstawie załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
w celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia do oferty należy dołączyć opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca posiada ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 50.000 zł brutto. Jeżeli przedstawiona polisa nie została opłacona w dniu jej zawarcia (gotówką) celem udokumentowania jej opłaty należy przedłożyć np. dowód jej opłaty względnie poszczególnych rat. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie warunek musi być spełniony przez każdego Wykonawcę. Warunek wysokości sumy ubezpieczenia zostanie uznany przez Zamawiającego za spełniony , jeżeli Wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie. Ocena warunków zostanie dokonana na podstawie załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a) Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ; b) Umowę spółki cywilnej - (jeśli dotyczy); c) Pełnomocnictwo - (jeśli dotyczy); d) Wzór oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 2 oraz braku podstaw do wykluczenia - załącznik nr 3 i 3 a do SIWZ. e) Wykaz osób - załącznik nr 4 do SIWZ. f) Wzór opisu ośrodka - wg załącznika nr 5 do SIWZ;
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Istotne postanowienia umowy zawarte są w załączniku nr 6 do SIWZ. 2. Zamawiający informuje, iż w treści zawartej umowy można wprowadzać następujące zmiany: 2.1. zmiana cen w przypadku zmiany stawki podatku VAT (jeżeli dotyczy); 2.2. zmiana danych teleadresowych Wykonawcy lub Zamawiającego; 2.3. zmiana osób upoważnionych do dokonywania czynności prawnych; 3. Zmiany określone w pkt 2 wymagają pisemnej akceptacji Zamawiającego. 4. Zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. 5. Za zgodą zamawiającego dopuszczalna jest zmiana składu kadry Wykonawcy, przy czym zmiany te nie mogą prowadzić do pogorszenia poziomu kwalifikacji zmienionej kadry w stosunku do zaoferowanej w ofercie. W przypadku zmiany kadry, Wykonawca zobowiązany jest przedstawić kwalifikacje ww. osób. Zmiana kadry nie wymaga sporządzenia pisemnego aneksu do umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatzaganski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, 68 - 100 Żagań, ul. Śląska 1.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.05.2011 godzina 10:00, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, 68 - 100 Żagań, ul. Śląska 1, pok. nr 1.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego (EFS) w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (PO KL), Priorytet VII. Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji,, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
INNE PRZETARGI Z ŻAGANIA
- Kompleksowe sprzątanie pomieszczeń w budynkach Sądu Rejonowego w Żaganiu
- Sporządzenie planu ogólnego Gminy Żagań
więcej: przetargi w Żaganiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowe zorganizowanie i przeprowadzenie dwóch kursów pn. "Mentoring jako metoda wsparcia wychowanków pieczy zastępczej" w ramach projektu partnerskiego, pn. "Rodzina w centrum Etap I
- Usługi hotelarskie obejmujące usługi hotelarskie noclegowe, restauracyjne i dotyczące podawania posiłków oraz zapewnienie sal konferencyjnych na potrzeby organizacji szkoleń i seminariów przez KCER
- Usługi społeczne w zakresie przygotowywania i dystrybucji całodobowych posiłków dla pacjentów Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Drezdenku, nr sprawy: PCZSzp/TP-MN/S/19/2024
- Świadczenie usług w zakresie pośrednictwa przy zakupie biletów lotniczych oraz rezerwacji hoteli w miejscu pobytu za granicą w ramach realizacji projektu: nr umowy FERS.01.05-IP.08-0234/23-00
- Świadczenie usług gastronomicznych dla uczestników szkoleń organizowanych przez Wydział Rozwoju Kompetencji Oddziału ZUS w Gdańsku
- Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie zagranicznej wizyty studyjnej do Szwecji dla uczestników projektu "Efekt synergii - koordynacja lubuskiego włączenia społecznego oraz (...).
więcej: Usługi hotelarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.