Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-04-19
Wałbrzych: PR/PN/01/2011 - REMONT POMIESZCZEŃ W BUDYNKU GŁÓWNYM POGOTOWIA RATUNKOWEGO W WAŁBRZYCHU.
Numer ogłoszenia: 119169 - 2011; data zamieszczenia: 19.04.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Pogotowie Ratunkowe , ul. Bolesława Chrobrego 39, 58-300 Wałbrzych, woj. dolnośląskie, tel. 074 84-261-10.
- Adres strony internetowej zamawiającego: pog999-wb@home.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PR/PN/01/2011 - REMONT POMIESZCZEŃ W BUDYNKU GŁÓWNYM POGOTOWIA RATUNKOWEGO W WAŁBRZYCHU..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: REMONT POMIESZCZEŃ W BUDYNKU GŁÓWNYM POGOTOWIA RATUNKOWEGO W WAŁBRZYCHU - WYKAZ ZAKRESU PRAC ORAZ METRAŻE DO WYKONANIA W ZAŁĄCZNIKU NR 2 PRZEDMIARY ROBÓT. ROBOTY OBEJMUJĄ WYKONANIE PIĘCIU ZADAŃ W RÓŻNYCH ZAKRESACH: I-OGÓLNOBUDOWLANY; II-REMONT ELEWACJI; III-REMONT INSTALACJI ELEKTRYCZNEJ; IV-REMONT INSTALACJI CENTRALNEGO OGRZEWANIA; V-REMONT INSTALACJI WODNO-KANALIZACYJNEJ; VI-REMONT NAWIERZCHNI DROGOWEJ PLACU MANEWROWEGO..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- WARTOŚĆ ROBÓT DO 50% WARTOŚCI REALIZOWANEGO ZAMÓWIENIA. ZAKRES ROBÓT ZGODNIE Z ART. 67 UST. 1 PKT. 5 USTAWY PZP.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00-1, 45.43.10.00-7, 45.44.21.00-8, 45.44.30.00-4, 45.44.21.10-1, 45.31.10.00-0, 45.33.11.00-7, 45.33.00.00-9, 45.23.32.23-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 16.10.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności składa w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - Ocena spełnienia warunków będzie prowadzona metodą spełnia - nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawca składa w formie oryginału oświadczenie o treści wynikającej z zapisów art. 22 ustawy - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ - Ocena spełnienia warunków będzie prowadzona metodą spełnia - nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawca składa w formie oryginału oświadczenie o treści wynikającej z zapisów art. 22 ustawy - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ - Ocena spełnienia warunków będzie prowadzona metodą spełnia - nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawca składa w formie oryginału oświadczenie o treści wynikającej z zapisów art. 22 ustawy - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ - Ocena spełnienia warunków będzie prowadzona metodą spełnia - nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawca składa w formie oryginału oświadczenie o treści wynikającej z zapisów art. 22 ustawy - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ - Ocena spełnienia warunków będzie prowadzona metodą spełnia - nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wypełnioną i podpisaną ofertę przetargową załącznik nr 1 do SIWZ wraz ze szczegółowym kosztorysem ofertowym..
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 75
- 2 - gwarancja na wykonaną robotę budowlaną - 25
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pogotowie-walbrzych.dolnyslask.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Pogotowie Ratunkowe w Wałbrzychu, ul. Bolesława Chrobrego 39, 58-300 Wałbrzych - dział techniczny..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.05.2011 godzina 10:00, miejsce: Pogotowie Ratunkowe w Wałbrzychu, ul. Bolesława Chrobrego 39, 58-300 Wałbrzych - Budynek główny I p. sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Roboty będą finansowane ze środków własnych..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: PR/PN/1/2011 zadanie I - remont ogólnobudowlany pomieszczeń.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont ogólnobudowlany: wymiana posadzek, układanie płytek na ścianach i posadzkach, układanie wykładzin posadzkowych zgrzewanych typu TARKETT na ścianach i podłodze, tynkowanie, malowanie. Dokładny zakres wraz z metrażem w załączniku nr 2 do SIWZ /przedmiar robót/..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00-1, 45.43.10.00-7, 45.44.21.00-8, 45.41.00.00-4, 45.43.21.11-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.10.2011.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 75
- 2. remont ogólnobudowlany pomieszczeń - 25
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: PR/PN/01/2011 zadania II - remont elewacji budynku głównego - malowanie ścian, wymiana obróbek dekarskich..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Malowanie elewacji budynku głównego - istniejąca kolorystyka. Czyszczenie cokołu kamiennego (piaskowiec) oraz jego impregnacja. Wymiana obróbek dekarskich: rur spustowych, rynien wraz z hakami i pasów nadrynnowych. Wymiana obróbek kamiennych (piaskowiec) na parapetach. Dokładny zakres robót wraz z metrażem w załączniku nr 2 do SIWZ /przedmiar robót/..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.44.30.00-4, 45.44.21.10-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.10.2011.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 75
- 2. gwarancja na wykonaną robotę budowlaną - 25
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: PR/PN/01/2011 zadanie III - Remont instalacji elektrycznej..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty w zakresie wymiany okablowania oraz instalacji elektrycznych. Demontaż starych instalacji i montaż nowych w zakresie i ilości przewidzianym w załączniku nr 2 do SIWZ /przedmiar robót/..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.00.00-3, 45.31.10.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.10.2011.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 75
- 2. gwarancja na wykonaną robotę budowlaną - 25
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: PR/PN/01/2011 zadanie IV - remont instalacji centralnego ogrzewania..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Częściowa wymiana istniejącej instalacji centralnego ogrzewania. Dokładny zakres i metraż w załączniku nr 2 do SIWZ /przedmiar robót/..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.11.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.10.2011.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 75
- 2. gwarancja na wykonaną robotę budowlaną - 25
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: PR/PN/01/2011 zdanie V - remont instalacji wodno-kanalizacyjnej..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Częściowa wymiana instalacji wodno-kanalizacyjnej - dokładny zakres praz oraz metraż w załączniku nr 2 do SIWZ /przedmiar robót/..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.10.2011.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 75
- 2. gwarancja na wykonaną robotę budowlaną - 25
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: PR/PN/01/2011 zadanie VI - wymiana nawierzchni drogowej placu manewrowego..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Częściowa wymiana nawierzchni drogowej asfaltowej placu manewrowego - dokładny zakres robót oraz wielkość w załączniku nr 2 do SIWZ /przedmiar robót/..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.23-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.10.2011.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 75
- 2. gwarancja na wykonaną robotę budowlaną - 25
INNE PRZETARGI Z WAŁBRZYCHA
- Usługa hotelarsko-gastronomiczna w celu zorganizowania 3 warsztatów dla kadry EURES z Powiatowych Urzędów Pracy z województwa dolnośląskiego.
- "Rozbiórka budynku mieszkalnego zlokalizowanego przy ul. Rzecznej 1 w Wałbrzychu - "zaprojektuj i wyburz"
- Dostawa mebli biurowych dla TJO Oddziału ZUS w Wałbrzychu.
- Kompleksowa usługa przeprowadzenia trzech dwudniowych szkoleń pod tytułem "Wykorzystanie sztucznej inteligencji w funkcjonowaniu publicznych służb zatrudnienia i OHP"
- Dostawa paliw płynnych w systemie bezgotówkowym
- Dostarczenie sadzonek i wykonanie nasadzeń roślin wraz z pielęgnacją
więcej: przetargi w Wałbrzychu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa budynku Zakładu Opiekuńczo - Leczniczego w formule "zaprojektuj i wybuduj" wraz z wyposażeniem dla przedsięwzięcia realizowanego w ramach KPO i Zwiększania Odporności
- Przebudowa i remont pomieszczeń Centrum Obsługi Mieszkańca położonych na parterze istniejącego budynku biurowo usługowego Grafit położonego przy ul. Namysłowskiej 8 we Wrocławiu.
- Odbudowa i modernizacja zniszczonego w wyniku powodzi stadionu sportowego KS "Kryształ" i budynku zaplecza sportowego w Stroniu Śląskim.
- Budowa sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej w Rudzienku
- Stworzenie kompleksu Centrum Artystyczne Donimierz - przebudowa i remont budynków użyteczności publicznej w Donimierzu
- Remont pomieszczeń dydaktycznych w budynku przy ul. Czerniakowskiej 22 w Elblągu.
więcej: Wymiana nawierzchni drogowej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.