eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WałbrzychPR/PN/01/2011 - REMONT POMIESZCZEŃ W BUDYNKU GŁÓWNYM POGOTOWIA RATUNKOWEGO W WAŁBRZYCHU.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-04-19

Wałbrzych: PR/PN/01/2011 - REMONT POMIESZCZEŃ W BUDYNKU GŁÓWNYM POGOTOWIA RATUNKOWEGO W WAŁBRZYCHU.
Numer ogłoszenia: 119169 - 2011; data zamieszczenia: 19.04.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Pogotowie Ratunkowe , ul. Bolesława Chrobrego 39, 58-300 Wałbrzych, woj. dolnośląskie, tel. 074 84-261-10.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: pog999-wb@home.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PR/PN/01/2011 - REMONT POMIESZCZEŃ W BUDYNKU GŁÓWNYM POGOTOWIA RATUNKOWEGO W WAŁBRZYCHU..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: REMONT POMIESZCZEŃ W BUDYNKU GŁÓWNYM POGOTOWIA RATUNKOWEGO W WAŁBRZYCHU - WYKAZ ZAKRESU PRAC ORAZ METRAŻE DO WYKONANIA W ZAŁĄCZNIKU NR 2 PRZEDMIARY ROBÓT. ROBOTY OBEJMUJĄ WYKONANIE PIĘCIU ZADAŃ W RÓŻNYCH ZAKRESACH: I-OGÓLNOBUDOWLANY; II-REMONT ELEWACJI; III-REMONT INSTALACJI ELEKTRYCZNEJ; IV-REMONT INSTALACJI CENTRALNEGO OGRZEWANIA; V-REMONT INSTALACJI WODNO-KANALIZACYJNEJ; VI-REMONT NAWIERZCHNI DROGOWEJ PLACU MANEWROWEGO..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • WARTOŚĆ ROBÓT DO 50% WARTOŚCI REALIZOWANEGO ZAMÓWIENIA. ZAKRES ROBÓT ZGODNIE Z ART. 67 UST. 1 PKT. 5 USTAWY PZP.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00-1, 45.43.10.00-7, 45.44.21.00-8, 45.44.30.00-4, 45.44.21.10-1, 45.31.10.00-0, 45.33.11.00-7, 45.33.00.00-9, 45.23.32.23-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 16.10.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności składa w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - Ocena spełnienia warunków będzie prowadzona metodą spełnia - nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawca składa w formie oryginału oświadczenie o treści wynikającej z zapisów art. 22 ustawy - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ - Ocena spełnienia warunków będzie prowadzona metodą spełnia - nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawca składa w formie oryginału oświadczenie o treści wynikającej z zapisów art. 22 ustawy - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ - Ocena spełnienia warunków będzie prowadzona metodą spełnia - nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawca składa w formie oryginału oświadczenie o treści wynikającej z zapisów art. 22 ustawy - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ - Ocena spełnienia warunków będzie prowadzona metodą spełnia - nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawca składa w formie oryginału oświadczenie o treści wynikającej z zapisów art. 22 ustawy - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ - Ocena spełnienia warunków będzie prowadzona metodą spełnia - nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wypełnioną i podpisaną ofertę przetargową załącznik nr 1 do SIWZ wraz ze szczegółowym kosztorysem ofertowym..

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 75
  • 2 - gwarancja na wykonaną robotę budowlaną - 25

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pogotowie-walbrzych.dolnyslask.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Pogotowie Ratunkowe w Wałbrzychu, ul. Bolesława Chrobrego 39, 58-300 Wałbrzych - dział techniczny..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.05.2011 godzina 10:00, miejsce: Pogotowie Ratunkowe w Wałbrzychu, ul. Bolesława Chrobrego 39, 58-300 Wałbrzych - Budynek główny I p. sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Roboty będą finansowane ze środków własnych..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: PR/PN/1/2011 zadanie I - remont ogólnobudowlany pomieszczeń.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont ogólnobudowlany: wymiana posadzek, układanie płytek na ścianach i posadzkach, układanie wykładzin posadzkowych zgrzewanych typu TARKETT na ścianach i podłodze, tynkowanie, malowanie. Dokładny zakres wraz z metrażem w załączniku nr 2 do SIWZ /przedmiar robót/..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00-1, 45.43.10.00-7, 45.44.21.00-8, 45.41.00.00-4, 45.43.21.11-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.10.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 75
    • 2. remont ogólnobudowlany pomieszczeń - 25

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: PR/PN/01/2011 zadania II - remont elewacji budynku głównego - malowanie ścian, wymiana obróbek dekarskich..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Malowanie elewacji budynku głównego - istniejąca kolorystyka. Czyszczenie cokołu kamiennego (piaskowiec) oraz jego impregnacja. Wymiana obróbek dekarskich: rur spustowych, rynien wraz z hakami i pasów nadrynnowych. Wymiana obróbek kamiennych (piaskowiec) na parapetach. Dokładny zakres robót wraz z metrażem w załączniku nr 2 do SIWZ /przedmiar robót/..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.44.30.00-4, 45.44.21.10-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.10.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 75
    • 2. gwarancja na wykonaną robotę budowlaną - 25

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: PR/PN/01/2011 zadanie III - Remont instalacji elektrycznej..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty w zakresie wymiany okablowania oraz instalacji elektrycznych. Demontaż starych instalacji i montaż nowych w zakresie i ilości przewidzianym w załączniku nr 2 do SIWZ /przedmiar robót/..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.00.00-3, 45.31.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.10.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 75
    • 2. gwarancja na wykonaną robotę budowlaną - 25

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: PR/PN/01/2011 zadanie IV - remont instalacji centralnego ogrzewania..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Częściowa wymiana istniejącej instalacji centralnego ogrzewania. Dokładny zakres i metraż w załączniku nr 2 do SIWZ /przedmiar robót/..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.11.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.10.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 75
    • 2. gwarancja na wykonaną robotę budowlaną - 25

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: PR/PN/01/2011 zdanie V - remont instalacji wodno-kanalizacyjnej..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Częściowa wymiana instalacji wodno-kanalizacyjnej - dokładny zakres praz oraz metraż w załączniku nr 2 do SIWZ /przedmiar robót/..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.10.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 75
    • 2. gwarancja na wykonaną robotę budowlaną - 25

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: PR/PN/01/2011 zadanie VI - wymiana nawierzchni drogowej placu manewrowego..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Częściowa wymiana nawierzchni drogowej asfaltowej placu manewrowego - dokładny zakres robót oraz wielkość w załączniku nr 2 do SIWZ /przedmiar robót/..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.23-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.10.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 75
    • 2. gwarancja na wykonaną robotę budowlaną - 25

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.