eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pruszkówdostawa igieł jednoraz. do iniekcji;nakłuwaczy do palca jednoraz., igieł do pena;kaniul dożylnych bezpiecznych; przyrządów do przetoczeń płynów infuzyjnych, przyrządów od przetoczeń krwi i jej preparatów; jednoraz. kieliszków do leków, misek nerkowych, basenów oraz kaczek z masy papierowej, zestawów do lewatyw, szpatułek laryngologicznych, stazy jednoraz., ostrzy chirurgicznych, cewników do podawania tlenu; przedłużaczy do pomp infuzyjnych; cewników, sond oraz drenów; jednoraz. elektrod, pasty ściernej do przygot. naskórka, papieru rejestracyjnego do aparatu EKG oraz U

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-07-05

Pruszków: dostawa igieł jednoraz. do iniekcji;nakłuwaczy do palca jednoraz., igieł do pena;kaniul dożylnych bezpiecznych; przyrządów do przetoczeń płynów infuzyjnych, przyrządów od przetoczeń krwi i jej preparatów; jednoraz. kieliszków do leków, misek nerkowych, basenów oraz kaczek z masy papierowej, zestawów do lewatyw, szpatułek laryngologicznych, stazy jednoraz., ostrzy chirurgicznych, cewników do podawania tlenu; przedłużaczy do pomp infuzyjnych; cewników, sond oraz drenów; jednoraz. elektrod, pasty ściernej do przygot. naskórka, papieru rejestracyjnego do aparatu EKG oraz U
Numer ogłoszenia: 119273 - 2016; data zamieszczenia: 05.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Kolejowy im. dr med. Włodzimierza Roeflera w Pruszkowie Sp. z o.o. , ul. Warsztatowa 1, 05-800 Pruszków, woj. mazowieckie, tel. 22 770 93 08, faks 22 770 93 08.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa igieł jednoraz. do iniekcji;nakłuwaczy do palca jednoraz., igieł do pena;kaniul dożylnych bezpiecznych; przyrządów do przetoczeń płynów infuzyjnych, przyrządów od przetoczeń krwi i jej preparatów; jednoraz. kieliszków do leków, misek nerkowych, basenów oraz kaczek z masy papierowej, zestawów do lewatyw, szpatułek laryngologicznych, stazy jednoraz., ostrzy chirurgicznych, cewników do podawania tlenu; przedłużaczy do pomp infuzyjnych; cewników, sond oraz drenów; jednoraz. elektrod, pasty ściernej do przygot. naskórka, papieru rejestracyjnego do aparatu EKG oraz U.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 1: Igła jednorazowa do iniekcji typ LUER, oznaczenie barwne rozmiaru zgodnie z kodem międzynarodowym, sterylne, jednorazowego użytku, ostra. Wielkość opakowania maks. 100 sztuk. Poz. 1. 0,5 x 25 - wielkość zamówienia - 10 000 sztuk; Poz. 2. 0,6 x 30 - wielkość zamówienia - 3 500 sztuk; Poz. 3. 0,7 x 40 - wielkość zamówienia - 3 500 sztuk; Poz. 4. 0,8 x 40 - wielkość zamówienia - 17 000 sztuk; Poz. 5. 0,9 x 40 - wielkość zamówienia - 7 000 sztuk; Poz. 6. 1,1 x 40 - wielkość zamówienia - 7 000 sztuk; Poz. 7. 1,2 x 40 - wielkość zamówienia - 67 000 sztuk; Poz. 8. 1,8 x 40 - wielkość zamówienia - 13 500 sztuk. Pakiet nr 2: Poz. 1. Nakłuwacze do palca jednorazowe głębokość nakłucia 1.8 mm. Opakowanie maks. 200 sztuk. Poz. 2 Igła do pena długość 6 mm oraz 8 mm (rozmiar igły według potrzeb). Opakowanie maks. 100 sztuk. Poz. 1. wielkość zamówienia - 34 000 sztuk; Poz. 2. wielkość zamówienia - 17 000 sztuk. Pakiet nr 3: Poz. 1-5. Kaniula dożylna (BEZPIECZNA) wykonana z biokompatybilnego poliuretanu nowej generacji (potwierdzone badaniami klinicznymi dołączonymi do oferty). Poz. 6. Koreczki-dwu funkcyjne, typu Combi - uniwersalne, umożliwiające jednoczesne zabezpieczenie kaniul i strzykawki, sterylne. Pakowane pojedynczo. Poz. 7. Kaniula dotętnicza - sterylna, jednorazowego użytku, zawór odcinający flowswitch, rozmiar 20G z flowswitch, długość 45mm. Poz. 1. Rozmiar 0,9 - wielkość zamówienia - 3 400 sztuk; Poz. 2. Rozmiar 1,1 - wielkość zamówienia - 17 000 sztuk; Poz. 3. Rozmiar 1,3 - wielkość zamówienia - 4 000 sztuk; Poz. 4. Rozmiar 1,5 - wielkość zamówienia - 400 sztuk; Poz. 5. Rozmiar 1,8 - wielkość zamówienia - 200 sztuk; Poz. 6. wielkość zamówienia - 67 000 sztuk; Poz. 7. wielkość zamówienia - 350 sztuk. Pakiet nr 4: Poz. 1. Przyrząd do przetoczeń płynów infuzyjnych. Poz. 2. Przyrząd od przetoczeń krwi i jej preparatów z filtrem przeciwbakteryjnym. Poz. 1. wielkość zamówienia - 67 000 sztuk; Poz. 2. wielkość zamówienia - 3 400 sztuk. Pakiet nr 5: Poz. 1. Kieliszki do leków jednorazowe , pojemność 30 ml, z wyraźną podziałką, wykonane z polipropylenu, zarejestrowane jako wyrób medyczny, stabilne, w op. zbiorczym maks. 100 szt. Poz. 2. Miska nerkowata z masy papierowej jednorazowa. Pojemność użytkowa min. 300 ml, Odporność na przesiąkanie min. 4h. Poz. 3. Basen z masy papierowej jednorazowy płaski. Pojemność użytkowa min. 1,4L, Odporność na przesiąkanie min. 4h. Poz. 4. Kaczka z masy papierowej jednorazowa. Pojemność użytkowa min. 800ml, Odporność na przesiąkanie min. 4h. Poz. 5. Zestaw do lewatyw-niejałowy, wyraźna podziałka, worek szczelny, z możliwością zawieszenia na wieszaku, niezałamujący się dren w opakowaniu jednostkowym. Poz. 6. Szpatułka laryngologiczna, jednorazowa, sterylna, drewniana, pakowana pojedynczo. Poz. 7. Staza jednorazowa, bezlateksowa, szerokość 25mm (+/- 2mm), z perforację pozwalającym na oderwanie na długości 45cm (+/- 2cm), pakowana na rolce maks. 30 szt. odwijanej z kartonika zbiorczego. Poz. 8. Ostrze chirurgiczne ze stali węglowej, jednorazowe sterylne. Rozmiar 6-36 do mocowania na rękojeści 3 i 4. Opakowanie maks. 100 sztuk Poz. 9. Cewnik do podawania tlenu przez nos (wąsy) wykonany z elastycznego PVC bez ftalanów z drenem długości minimum 150mm, miękkie końcówki, odporny na załamania, jałowy, jednorazowego użytku. Poz. 1. wielkość zamówienia - 67 000 sztuk; Poz. 2. wielkość zamówienia - 6 700 sztuk; Poz. 3. wielkość zamówienia - 700 sztuk; Poz. 4. wielkość zamówienia - 2 000 sztuk; Poz. 5. wielkość zamówienia - 350 sztuk; Poz. 6. wielkość zamówienia - 3 400 sztuk; Poz. 7. wielkość zamówienia - 2 700 sztuk; Poz. 8. wielkość zamówienia - 3 500 sztuk; Poz. 9. wielkość zamówienia - 800 sztuk. Pakiet nr 6: Poz. 1. Przedłużacz do pompy infuzyjnej wykonany z polietylenu, średnica 1x2 mm, długość 200 cm, brak adsorpcji i absorpcji leków, zabezpieczenie przeciw utracie czynnych właściwości podawanych środków, gwint typu luer-lok/męski/żel/,sterylny. Poz. 2. Przedłużacz do pompy infuzyjnej wykonany z polietylenu, średnica 1x2mm,długość 150-200 cm kolor bursztynowy, do podawania leków światłoczułych, brak adsorpcji i absorpcji leków, gwint typu luer-lok/męski/żeński/, sterylny. Poz. 1. wielkość zamówienia - 2 400 sztuk; Poz. 2. wielkość zamówienia - 1 000 sztuk. Pakiet nr 7: Poz. 1. Cewnik do odsysania górnych dróg oddechowych. Poz. 2. Cewnik typu Foleya. Poz. 3. Sonda żołądkowa silikonowa. Poz. 4. Sonda żołądkowa. Poz. 5. Sonda żołądkowa. Poz. 6. Dren tlenowy minimum 7,5 metra przeznaczony do podawania tlenu, wykonany z przezroczystego, nietoksycznego PCV, nie zawierający lateksu, sterylny, jednorazowego użytku. Poz. 7. Dren tlenowy minimum 2,1 metra przeznaczony do podawania tlenu, wykonany z przezroczystego, nietoksycznego PCV, nie zawierający lateksu, sterylny, jednorazowego użytku. Poz. 1. wielkość zamówienia - 16 700 sztuk; Poz. 2. wielkość zamówienia - 3 400 sztuk; Poz. 3. wielkość zamówienia - 540 sztuk; Poz. 4. wielkość zamówienia - 1 000 sztuk; Poz. 5. wielkość zamówienia - 150 sztuk; Poz. 6. wielkość zamówienia - 700 sztuk; Poz. 7. wielkość zamówienia - 100 sztuk. Pakiet nr 8: Poz. 1. Jednorazowe elektrody EKG do monitorowania-na gąbce, z częścią umożliwiająca łatwe oderwanie warstwy wierzchniej, dobrze przylegające do ciała, z żelem, na opakowaniu jednostkowym, Poz. 2. Jednorazowe elektrody do Holtera - na gąbce i posiadające nacięcie, z częścią umożliwiająca łatwe oderwanie warstwy wierzchniej dobrze przylegające do ciała, z żelem przewodzącym, na opakowaniu jednostkowym. Poz. 3. Pasta ścierna do przygotowania naskórka. Poz. 4. Papier rejestracyjny do aparatu EKG. Poz. 5. Papier rejestracyjny do aparatu USG. Poz. 6. Żel do badań EKG. Poz. 7. Żel do USG. Poz. 1. wielkość zamówienia - 27 000 sztuk; Poz. 2. wielkość zamówienia - 10 000 sztuk; Poz. 3. wielkość zamówienia - 20 kg; Poz. 4. wielkość zamówienia - 550 rolek; Poz. 5. wielkość zamówienia - 200 rolek; Poz. 6. wielkość zamówienia - 70 litrów; Poz. 7. wielkość zamówienia - 140 litrów. Pakiet nr 9: Poz. 1. Wziernik ginekologiczny ,jednorazowy, sterylny roz. XS-L, kolorystyczne oznaczenie rozmiaru/ XS -biały, S-niebieski, M-czerwony, L-zielony/na opakowaniu jednostkowym. Poz. 2. Szczoteczka do pobierania wymazów cytologicznych, płaska, jałowa, szerokość minimum 18mm z przedłużeniem w części środkowej, typ pędzelek z rączką o długości 20 cm. Poz. 1. wielkość zamówienia - 600 sztuk; Poz. 2. wielkość zamówienia - 400 sztuk..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.20-9, 33.14.13.00-3, 33.14.12.20-8, 33.14.10.00-0, 33.14.14.00-4, 33.14.12.00-2, 33.19.41.00-7, 33.14.16.40-8, 33.14.16.41-5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunku udziału w postępowaniu, należy przedłożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunku udziału w postępowaniu, należy przedłożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunku udziału w postępowaniu, należy przedłożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunku udziału w postępowaniu, należy przedłożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunku udziału w postępowaniu, należy przedłożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    1.Oświadczenie Wykonawcy potwierdzającego, że oferowany towar posiada dokumenty dopuszczające jego stosowanie w służbie zdrowia na terenie Rzeczpospolitej Polskiej zgodne z wymaganiami określonymi odpowiednio w ustawie z dnia 6 września 2001 r. Prawo farmaceutyczne (Dz. U. z 2008 r. nr 45 poz. 271 z późn. zm.) ustawie z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2015r. poz. 876). Natomiast dokumenty, których dotyczy powyższe oświadczenie zostaną udostępnione na każde żądanie Zamawiającego. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ. Dotyczy wszystkich Pakietów. 2.Katalogi oferowanych produktów w języku polskim (zdjęcia z opisem, instrukcje itp.) potwierdzające zgodność oferowanych produktów z opisem przedmiotu zamówienia. Każdy katalog musi być opisany nazwą firmy (jeśli z treści dokumentu nie wynika), nr pakietu i pozycji, której dotyczy - dla wszystkich pozycji w danym pakiecie, na który Wykonawca składa ofertę.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Oświadczenie Wykonawcy stanowiące Załącznik 1 do SIWZ. 2.Wypełniony arkusz asortymentowo-cenowy - Załącznik nr 5/1, 5/2, 5/3, 5/4, 5/5, 5/6, 5/7, 5/8, 5/9 do SIWZ. 3.Dokumenty, z których będzie wynikać uprawnienie do podpisania oferty.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - termin dostawy - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Projekt umowy stanowi Załącznik nr 6 do SIWZ. 2.Zamawiający przewiduje możliwość dokonania następujących zmian umowy: 2.1.w zakresie zmian w komparycji umowy (dotyczących np: nazwy, siedziby), literówek, systematyki umowy, podstaw prawnych aktów prawnych przywołanych w umowie, osób odpowiedzialnych za realizację przedmiotu umowy, podwykonawców, zasad realizacji umowy, warunków płatności, 2.2.gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy, 2.3.w zakresie wynagrodzenia wykonawcy w przypadku zmiany przepisów powszechnie obowiązujących dotyczących zmiany stawki podatku VAT w ramach niniejszej umowy, jeżeli Wykonawca, wykaże, że zmiany te miały wpływ na koszty wykonania przez niego zamówienia. Zmiana jest dopuszczalna, jeżeli Wykonawca udowodni przedstawiając odpowiednie dokumenty, że w związku z ww. zmianą i z jej powodu poniesie stratę z tytułu realizacji umowy (koszty realizacji całej Umowy przekroczą ustalone w umowie wynagrodzenie). W takiej sytuacji dopuszczalna jest zmiana wysokości Wynagrodzenia Wykonawcy za jeszcze niewykonany przedmiot umowy, poprzez jego zwiększenie w stopniu nie większym niż koszt realizacji niewykonanej części umowy; 2.4.w zakresie obniżenia wynagrodzenia, w przypadku obniżenia cen przez producenta; 2.5.w zakresie wydłużenia terminu realizacji umowy, w przypadku niewykorzystania wartości umowy do dnia jej zakończenia, z zastosowaniem cen określonych w umowie, do momentu wyczerpania wartości umowy; 2.6.w zakresie dokonywania zmian ilościowych w ramach określonego w umowie przedmiotu zamówienia do wysokości wartości umowy określonej dla danego zadania, w związku z uzasadnionymi potrzebami Zamawiającego, czego nie dało się przewidzieć w chwili przygotowania postępowania o udzielenie zamówienia; 2.7.w zakresie zmiany zakresu rzeczowego, w przypadku wycofania przez producenta któregokolwiek z produktów przedmiotu umowy (zaprzestania dystrybucji lub produkcji, w tym czasowego zaprzestania o ile Wykonawca przedstawi do akceptacji Zamawiającego zamiennik produktu o tych samych właściwościach co pierwotnie zaoferowany produkt w cenie nie wyższej niż ta, która została określona w umowie za wycofany produkt; 2.8.innych zmian, których nie można przewidzieć w chwili zawierania Umowy pod warunkiem, że zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 3.Zmiany będą dokonywane pisemnie za pomocą aneksów do umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Kolejowy im. dr med. Włodzimierza Roeflera w Pruszkowie Sp. z o.o. ul. Warsztatowa 1, 05-800 Pruszków, dział zamówień publicznych (budynek rehabilitacji I piętro).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.07.2016 godzina 10:30, miejsce: Szpital Kolejowy im. dr med. Włodzimierza Roeflera w Pruszkowie Sp. z o.o. ul. Warsztatowa 1, 05-800 Pruszków, sekretariat na I piętrze..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: PAKIET I.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Igła jednorazowa do iniekcji typ LUER, oznaczenie barwne rozmiaru zgodnie z kodem międzynarodowym, sterylne, jednorazowego użytku, ostra. Wielkość opakowania maks. 100 sztuk. Poz. 1. 0,5 x 25 - wielkość zamówienia - 10 000 sztuk; Poz. 2. 0,6 x 30 - wielkość zamówienia - 3 500 sztuk; Poz. 3. 0,7 x 40 - wielkość zamówienia - 3 500 sztuk; Poz. 4. 0,8 x 40 - wielkość zamówienia - 17 000 sztuk; Poz. 5. 0,9 x 40 - wielkość zamówienia - 7 000 sztuk; Poz. 6. 1,1 x 40 - wielkość zamówienia - 7 000 sztuk; Poz. 7. 1,2 x 40 - wielkość zamówienia - 67 000 sztuk; Poz. 8. 1,8 x 40 - wielkość zamówienia - 13 500 sztuk. Termin ważności od dnia dostawy nie krótszy niż 36 miesięcy. Dostarczone produkty posiadają oznakowanie CE, które jest umieszczone na produkcie przez producenta lub jego przedstawiciela upoważnionego do działań w Unii Europejskiej, zgodnie z jego prawnym formatem w sposób widoczny, czytelny i trwały, który spełnia normy europejskie. Dostarczone produkty posiadają opisy w języku polskim. Na opakowaniu jednostkowym widoczny jest: nr katalogowy, data ważności, opis w języku polskim..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.20-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: PAKIET II.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Poz. 1. Nakłuwacze do palca jednorazowe głębokość nakłucia 1.8 mm. Opakowanie maks. 200 sztuk. Poz. 2 Igła do pena długość 6 mm oraz 8 mm (rozmiar igły według potrzeb). Opakowanie maks. 100 sztuk. Poz. 1. wielkość zamówienia - 34 000 sztuk; Poz. 2. wielkość zamówienia - 17 000 sztuk. Termin ważności od dnia dostawy nie krótszy niż 24 miesiące. Dostarczone produkty posiadają oznakowanie CE, które jest umieszczone na produkcie przez producenta lub jego przedstawiciela upoważnionego do działań w Unii Europejskiej, zgodnie z jego prawnym formatem w sposób widoczny, czytelny i trwały, który spełnia normy europejskie. Dostarczone produkty posiadają opisy w języku polskim. Na opakowaniu jednostkowym widoczny jest: nr katalogowy, data ważności, opis w języku polskim..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. termin dostawy - 5

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: PAKIET III.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Poz. 1-5. Kaniula dożylna (BEZPIECZNA) wykonana z biokompatybilnego poliuretanu nowej generacji (potwierdzone badaniami klinicznymi dołączonymi do oferty), posiadająca dodatkowy, samo-domykający się port do wstrzyknięć, 6 pasków kontrastujących w promieniach RTG. Możliwość identyfikacji radiologicznej położenia końca kaniuli. Posiadająca zastawkę bezzwrotną zapobiegającą wypływowi krwi. Posiada zabezpieczenie igły w postaci plastikowej osłonki o gładkich krawędziach wyposażonej w konstrukcję pomagającą wyeliminować przypadki nie przewidzianej ekspozycji na krew po wycofaniu igły w postaci cienkich rurek (kapilary). Pozbawiona jakichkolwiek ostrych elementów wchodzących w skład mechanizmu zabezpieczającego kaniulę, a jej konstrukcja ma chronić personel medyczny przed przypadkowym zakłuciem/zadraśnięciem/zachlapaniem krwią, uniemożliwiając jednocześnie powtórne użycie cewnika. Poz. 6. Koreczki-dwu funkcyjne, typu Combi - uniwersalne, umożliwiające jednoczesne zabezpieczenie kaniul i strzykawki, sterylne. Pakowane pojedynczo. Poz. 7. Kaniula dotętnicza - sterylna, jednorazowego użytku, zawór odcinający flowswitch, rozmiar 20G z flowswitch, długość 45mm. Poz. 1. Rozmiar 0,9 - wielkość zamówienia - 3 400 sztuk; Poz. 2. Rozmiar 1,1 - wielkość zamówienia - 17 000 sztuk; Poz. 3. Rozmiar 1,3 - wielkość zamówienia - 4 000 sztuk; Poz. 4. Rozmiar 1,5 - wielkość zamówienia - 400 sztuk; Poz. 5. Rozmiar 1,8 - wielkość zamówienia - 200 sztuk; Poz. 6. wielkość zamówienia - 67 000 sztuk; Poz. 7. wielkość zamówienia - 350 sztuk. Termin ważności od dnia dostawy nie krótszy niż 36 miesięcy. Dostarczone produkty posiadają oznakowanie CE, które jest umieszczone na produkcie przez producenta lub jego przedstawiciela upoważnionego do działań w Unii Europejskiej, zgodnie z jego prawnym formatem w sposób widoczny, czytelny i trwały, który spełnia normy europejskie. Dostarczone produkty posiadają opisy w języku polskim. Na opakowaniu jednostkowym widoczny jest: nr katalogowy, data ważności, opis w języku polskim..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.20-8, 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. termin dostawy - 5

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: PAKIET IV.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Poz.1 Przyrząd do przetoczeń płynów infuzyjnych wykonany z wysokiej jakości bezlateksowych materiałów dwukanałowy, ostry kolec komory kroplowej ze zmatowioną powierzchnią, gwarantujący szczelne i pewne połączenie z pojemnikami z płynami, odpowietrznik z filtrem przeciwbakteryjnym zabezpieczonym zatyczką, elastyczna komora kroplowa o wielkości 6 cm zaopatrzona w dodatkowe skrzydełka dociskowe ułatwiające wkłucie w pojemniki z płynami kroplomierz komory 20 kropli tj. 1 ml +/- 0,1 ml, filtr zabezpieczający przed większymi cząsteczkami o wielkości oczek 15um , miękki elastyczny dren o długości min. 170 cm, uniwersalne zakończenie drenu Luer Lock, precyzyjny, w pełni bezpieczny zacisk rolkowy, oba końce przyrządu zabezpieczone dodatkowo ochronnymi kapturkami dren ustabilizowany foliową opaską jednorazowego użytku niepirogenny, nietoksyczny sterylizowany tlenkiem etylenu. Poz.2 Przyrząd do przetoczeń krwi i jej preparatów z filtrem przeciwbakteryjnym powietrza zabezpieczony zatyczką, elastyczna komora kroplowa z filtrem krwi o wielkości oczek 200 um , rolkowy regulator przepływu, z zaczepem dla odłączonego drenu, łącznik typu Luer Lock z osłonką długość przyrządu min. 150 cm, jednorazowego użytku, sterylizowane tlenkiem etylenu, sterylne, niepirogenne, nietoksyczne, nie powodujące wyciekania krwi, igła biorcza o odpowiedniej ostrości z kryzą ograniczającą, łatwa regulacja przepływu kropli; Poz.1 wielkość zamówienia 67000 sztuk; Poz.2 wielkość zamówienia 3400 sztuk. Termin ważności od dnia dostawy nie krótszy niż 36 miesięcy. Dostarczone produkty posiadają oznakowanie CE, które jest umieszczone na produkcie przez producenta lub jego przedstawiciela upoważnionego do działań w Unii Europejskiej, zgodnie z jego prawnym formatem w sposób widoczny, czytelny i trwały, który spełnia normy europejskie. Dostarczone produkty posiadają opisy w języku polskim. Na opakowaniu jednostkowym widoczny jest nr katalogowy, data ważności, opis w języku polskim..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. termin dostawy - 5

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: PAKIET V.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Poz.1 Kieliszki do leków jednorazowe, pojemność 30 ml, z wyraźną podziałką, wykonane z polipropylenu, zarejestrowane jako wyrób medyczny, stabilne, w op. zbiorczym maks.100 sztuk. Poz.2 Miska nerkowa z masy papierowej jednorazowa. Pojemność użytkowa min. 300 ml, odporność na przesiąkanie min. 4 h. Poz.3 Basen z masy papierowej jednorazowy płaski. Pojemność użytkowa min.1,4 L, odporność na przesiąkanie min. 4 h. Poz. 4 Kaczka z masy papierowej jednorazowa. Pojemność użytkowa min. 800 ml, odporność na przesiąkanie min. 4 h. Poz.5 Zestaw do lewatyw niejałowy, wyraźna podziałka, worek szczelny, z możliwością zawieszenia na wieszaku, niezałamujący się dren, w opakowaniu jednostkowym. Poz.6 Szpatułka laryngologiczna, jednorazowa, sterylna, drewniana, pakowana pojedynczo. Poz.7 Staza jednorazowa, bezlateksowa, szerokość 25 mm (+- 2mm) z perforacją pozwalającą na oderwanie na długość 45 cm (+- 2cm), pakowana na rolce maks. 30 sztuk, odwijanej z kartonika zbiorczego. Poz.8 Ostrze chirurgiczne ze stali węglowej, jednorazowe sterylne. Rozmiar 6-36, do mocowania na rękojeści 3 i 4. Opakowanie maks. 100 sztuk. Poz.9 Cewnik do podawania tlenu przez nos (wąsy), wykonany z elastycznego PVC, bez ftalanów, z drenem długości minimum 150 mm, miękkie końcówki, odporny na załamania, jałowy, jednorazowego użytku. Poz. wielkość zamówienia 67000 sztuk, poz. 2 wielkość zamówienia 6700 sztuk, poz.3 wielkość zamówienia 700 sztuk, poz.4 wielkość zamówienia 2000 sztuk, poz.5 wielkość zamówienia 350 sztuk, poz.6 wielkość zamówienia 3400 sztuk, poz.7 wielkość zamówienia 2700 sztuk, poz.8 wielkość zamówienia 3500 sztuk, poz.9 wielkość zamówienia 800 sztuk. Termin ważności od dnia dostawy nie krótszy niż 24 miesiące. Dostarczone produkty posiadają oznakowanie CE, które umieszczone jest na produkcie przez producenta lub jego przedstawiciela upoważnionego do działań w Unii Europejskiej, zgodnie z jego prawnym formatem, w sposób widoczny, czytelny i trwały, który spełnia normy europejskie. Dostarczone produkty posiadają opis w języku polskim. Na opakowaniu jednostkowym widoczny jest numer katalogowy, data ważności, opis w języku polskim - dotyczy pozycji 1, 5, 6, 8, 9..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.14.00-4, 33.14.12.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. termin dostawy - 5

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: PAKIET VI.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Poz. 1. Przedłużacz do pompy infuzyjnej wykonany z polietylenu, średnica 1x2 mm, długość 200 cm, brak adsorpcji i absorpcji leków, zabezpieczenie przeciw utracie czynnych właściwości podawanych środków, gwint typu luer-lok/męski/żel/,sterylny. Poz. 2. Przedłużacz do pompy infuzyjnej wykonany z polietylenu, średnica 1x2mm,długość 150-200 cm kolor bursztynowy, do podawania leków światłoczułych, brak adsorpcji i absorpcji leków, gwint typu luer-lok/męski/żeński/, sterylny. Poz. 1. wielkość zamówienia - 2 400 sztuk; Poz. 2. wielkość zamówienia - 1 000 sztuk. Termin ważności od dnia dostawy nie krótszy niż 24 miesiące. Dostarczone produkty posiadają oznakowanie CE, które jest umieszczone na produkcie przez producenta lub jego przedstawiciela upoważnionego do działań w Unii Europejskiej, zgodnie z jego prawnym formatem w sposób widoczny, czytelny i trwały, który spełnia normy europejskie. Dostarczone produkty posiadają opisy w języku polskim. Na opakowaniu jednostkowym widoczny jest: nr katalogowy, data ważności, opis w języku polskim..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.41.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. termin dostawy - 5

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: PAKIET VII.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Poz.1 Cewnik do odsysania górnych dróg oddechowych, wykonany z wysokiej jakości medycznego elastycznego PCV, barwny kod zatyczki, 2 otwory boczne, położone równolegle do siebie i otwór centralny długości 60 cm, odporne na załamanie, z otworem centralnym, sterylne, opis w języku polskim, rozmiary kolejno od CH8 do CH18 (rozmiary CH8, 10 mają długość 40 cm zgodnie z opisem z ubiegłego roku) Poz.2 Cewnik typu Foleya rozmiary kolejno od CH12 do CH30 lateksowy pokryty elestomerem, silikonowym, 2 drożny, zastawka zapewniająca szczelność, balon odporny na ciśnienie, łatwy do napełniania i opróżniania, odporny na rozerwanie, sterylny, kolorystyczne oznaczenie rozmiaru na opakowaniu. Poz.3 Sonda żołądkowa silikonowa p. odleżynowa wykonana jest z materiału eliminującego ryzyko podrażnienia i uszkodzenia tkanek, przeznaczona dla pacjentów wymagających długotrwałego żywienia. Rozmiar kolejno od. CH14 do CH22, jałowa. Sonda musi być zakończona oliwką, posiadać 4 otwory, minimum 3 znaczniki głębokości oraz być widoczny w promieniach RTG. Długość minimum 1000 mm z wejściem pozwalającym na zamknięcie odłączanym uniwersalnym korkiem. Poz.4 Sonda żołądkowa wykonana jest z medycznego PCV, przeznaczona do żywienia pacjentów, powierzchnia (zmrożona). Rozmiar kolejno od CH14 do CH22, jałowa, jednorazowego użytku. Sonda musi być odporna na załamanie, posiadać miękki, gładko zakończony koniec, minimum 3 znaczniki głębokości oraz być widoczny w promieniach RTG. Długość minimum 1000 mm z wejściem pozwalającym na zamknięcie odłączanym uniwersalnym korkiem. Poz.5 Sonda żołądkowa wykonana jest z medycznego PCV, przeznaczona do żywienia pacjentów, powierzchnia (zmrożona). Rozmiar kolejno od CH24 do CH28, jałowa, jednorazowego użytku. Sonda musi być odporna na załamanie, posiadać miękki, gładko zakończony koniec, minimum 3 znaczniki głębokości oraz być widoczny w promieniach RTG. Długość minimum 1000 mm z wejściem pozwalającym na zamknięcie odłączanym uniwersalnym korkiem. Poz.6 Dren tlenowy minimum 7,5 metra przeznaczony do podawania tlenu, wykonany z przezroczystego, nietoksycznego PCV, nie zawierający lateksu, sterylny, jednorazowego użytku. Poz.7 Dren tlenowy minimum 2,1 metra przeznaczony do podawania tlenu, wykonany z przezroczystego, nietoksycznego PCV, nie zawierający lateksu, sterylny, jednorazowego użytku. Poz.1 wielkość zamówienia - 16 700 sztuk; Poz.2 wielkość zamówienia - 3 400 sztuk; Poz.3 wielkość zamówienia - 540 sztuk; Poz.4 wielkość zamówienia - 1 000 sztuk; Poz.5 wielkość zamówienia - 150 sztuk; Poz.6 wielkość zamówienia - 700 sztuk; Poz.7 wielkość zamówienia - 100 sztuk. Termin ważności od dnia dostawy nie krótszy niż 24 miesiące. Dostarczone produkty posiadają oznakowanie CE, które jest umieszczone na produkcie przez producenta lub jego przedstawiciela upoważnionego do działań w Unii Europejskiej, zgodnie z jego prawnym formatem w sposób widoczny, czytelny i trwały, który spełnia normy europejskie. Dostarczone produkty posiadają opisy w języku polskim. Na opakowaniu jednostkowym widoczny jest nr katalogowy, data ważności, opis w języku polskim..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.12.00-2, 33.14.16.40-8, 33.14.16.41-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. termin dostawy - 5

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: PAKIET VIII.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Poz. 1. Jednorazowe elektrody EKG do monitorowania-na gąbce, z częścią umożliwiająca łatwe oderwanie warstwy wierzchniej, dobrze przylegające do ciała, z żelem, na opakowaniu jednostkowym, Poz. 2. Jednorazowe elektrody do Holtera - na gąbce i posiadające nacięcie, z częścią umożliwiająca łatwe oderwanie warstwy wierzchniej dobrze przylegające do ciała, z żelem przewodzącym, na opakowaniu jednostkowym. Poz. 3. Pasta ścierna do przygotowania naskórka umożliwiająca uzyskanie wysokiej jakości zapisu przy próbach wysiłkowych i badaniach metodą Holtera. Zawarty materiał ścierny powinien skutecznie oczyszczać skórę z martwego naskórka i nawilżać jej wierzchnią warstwę, obniżając impedancję i poprawiając przewodność, dzięki czemu można skutecznie poprawić jakość zapisów. Preparat musi posiadać certyfikat medyczny, być hypoalergiczny, bakteriostatyczny, niewywołujący podrażnień. Opakowanie maks 250g. Poz. 4. Papier rejestracyjny do aparatu EKG Ascard A4 termoczuły na opakowaniu jednostkowym, wymiary rolki szerokość 112mm, długość nawoju 25 metrów. Opis produktu zawierający m.in.: nazwę, rozmiar papieru, trwałość wydruku/wymagana min.3 lata/,wyraźny nadruk siatki, gładka powierzchnia, wysoka jakość wydruku. Poz. 5. Papier rejestracyjny do aparatu USG (wydruk z drukarki Sony UP-D897) w opakowaniu jednostkowym, termoczuły, wymiary rolki szerokość 110 mm, długość nawoju 20 metrów. Opis produktu zawierający nazwę produktu, rozmiar papieru ,trwałość wydruku/wymagana min.3 lata/, papier beż żadnego nadruku, gładka powierzchnia, wysoka jakość wydruku. Poz. 6. Żel do badań EKG, posiadający wysokie przewodnictwo elektryczne, pozwalające na uzyskanie czytelnych wysokowoltażowych zapisów krzywej EKG, wysoką odporność na wysychanie i lepkość zapewniającą dobrą przyczepność do małych i gładkich powierzchni elektrody pomiarowej. Żel ma posiadać neutralny odczyn pH, bierność chemiczną (brak oddziaływania z elektrodami oraz skórą badanego) oraz aplikator umożliwiający precyzyjne dozowanie preparatu. Wymagany opis produktu w języku polskim, data ważności, znak CE, nazwa producenta. Opakowanie jednostkowe nie mniejsze niż 200 ml i nie większe niż 400 ml Poz. 7. Żel do USG zgodny z częstotliwością drgań występujących w różnych aparatach USG całkowicie wodny roztwór, nie uszkadzający głowic i przetworników, hypoalergiczny, bakteriostatyczny, niewywołujący podrażnień, niezawierający aldehydu mrówkowego. Żel ma posiadać neutralny odczyn pH, bierność chemiczną (brak oddziaływania z głowicą oraz skórą badanego) oraz aplikator umożliwiający precyzyjne dozowanie preparatu. Wymagany opis produktu w języku polskim, data ważności, znak CE, nazwa producenta Opakowanie jednostkowe nie mniejsze niż 800 ml i nie większe niż 1200 ml Poz. 1. wielkość zamówienia - 27 000 sztuk; Poz. 2. wielkość zamówienia - 10 000 sztuk; Poz. 3. wielkość zamówienia - 20 kg; Poz. 4. wielkość zamówienia - 550 rolek; Poz. 5. wielkość zamówienia - 200 rolek; Poz. 6. wielkość zamówienia - 70 litrów; Poz. 7. wielkość zamówienia - 140 litrów. Termin ważności od dnia dostawy nie krótszy niż 24 miesiące. Dostarczone produkty posiadają oznakowanie CE, które jest umieszczone na produkcie przez producenta lub jego przedstawiciela upoważnionego do działań w Unii Europejskiej, zgodnie z jego prawnym formatem w sposób widoczny, czytelny i trwały, który spełnia normy europejskie. Dostarczone produkty posiadają opisy w języku polskim. Na opakowaniu jednostkowym widoczny jest: nr katalogowy, data ważności, opis w języku polskim - dotyczy pozycji 1, 2, 3, 6, 7..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. termin dostawy - 5

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: PAKIET IX.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Poz. 1. Wziernik ginekologiczny ,jednorazowy, sterylny roz. XS-L, kolorystyczne oznaczenie rozmiaru/XS -biały, S-niebieski, M-czerwony, L-zielony/na opakowaniu jednostkowym. Poz. 2. Szczoteczka do pobierania wymazów cytologicznych, płaska, jałowa, szerokość minimum 18mm z przedłużeniem w części środkowej, typ pędzelek z rączką o długości 20 cm. Poz. 1. wielkość zamówienia - 600 sztuk; Poz. 2. wielkość zamówienia - 400 sztuk. Termin ważności od dnia dostawy nie krótszy niż 24 miesiące. Dostarczone produkty posiadają oznakowanie CE, które jest umieszczone na produkcie przez producenta lub jego przedstawiciela upoważnionego do działań w Unii Europejskiej, zgodnie z jego prawnym formatem w sposób widoczny, czytelny i trwały, który spełnia normy europejskie. Dostarczone produkty posiadają opisy w języku polskim. Na opakowaniu jednostkowym widoczny jest: nr katalogowy, data ważności, opis w języku polskim..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. termin dostawy - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.