eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Puławy › WYKONANIE I DOSTAWA MATERIAŁÓW PROMOCYJNYCH w ramach realizowanego zadania pt. Poprawa bezpieczeństwa powodziowego i ekologicznego na obszarze Powiatu Puławskiego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-04-16

Puławy: WYKONANIE I DOSTAWA MATERIAŁÓW PROMOCYJNYCH w ramach realizowanego zadania pt. Poprawa bezpieczeństwa powodziowego i ekologicznego na obszarze Powiatu Puławskiego
Numer ogłoszenia: 119538 - 2012; data zamieszczenia: 16.04.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 98908 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Puławach, ul. Lubelska 51, 24-100 Puławy, woj. lubelskie, tel. 81 8886595, faks 81 8886596.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE I DOSTAWA MATERIAŁÓW PROMOCYJNYCH w ramach realizowanego zadania pt. Poprawa bezpieczeństwa powodziowego i ekologicznego na obszarze Powiatu Puławskiego.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa artykułów promujących Regionalny Program Operacyjny Województwa Lubelskiego na lata 2007-2013 i Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego, na potrzeby zadania realizowanego przez Komendę Powiatową PSP w Puławach oraz Partnerów pt. Poprawa bezpieczeństwa powodziowego i ekologicznego na obszarze Powiatu Puławskiego oraz ich dostawa do siedziby Zamawiającego. 2. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39294100-0 Artykuły informacyjne i promocyjne. 3. Produkty muszą być nowe, pełnowartościowe w pierwszym gatunku. 4. Wszystkie artykuły powinny spełniać następujące kryteria: a) funkcjonalności, tj. spełniać swoje przeznaczenie, b) estetyki i precyzji wykonania: - nie występują zarysowania, przebarwienia, pęknięcia, ewentualnie inne uszkodzenia artykułu widoczne gołym okiem (odpowiednio do rodzaju artykułu), - poszczególne części artykułu są dobrze do siebie dopasowane, zamocowane oraz zszyte, sklejone (odpowiednio do rodzaju artykułu), - graficzne elementy artykułu nie są starte, nie są rozmazane, popękane ani nie zmieniły kolorów w odniesieniu do zaakceptowanych wzorów, - krawędzie artykułów są wykończone i nie niosą niebezpieczeństwa skaleczeń. c) Wymiary materiałów promocyjnych mogą się różnić od wskazanych wielkości +(- 5%. 5. Zakres zamówienia obejmuje: a) wykonanie artykułów zgodnie z wymaganiami techniczno-ilościowymi zawartymi poniżej, b) dostawę artykułów do siedziby Zamawiającego, c) umieszczenie na produktach wymaganego przez Zamawiającego nadruku haseł promocyjnych, logo RPO oraz godła Unii Europejskiej z podpisem EFRR, herbu województwa, zgodnie z Księgą Znaku. Logo RPO, UE i herb na każdym z produktów powinny być odpowiednio wyeksponowane i widoczne - zgodnie z załącznikiem nr 7. 6. Wykonawca ma obowiązek uwzględniać i wprowadzać uwagi Zamawiającego do wyglądu artykułów jak również projektu danego artykułu, o ile nie wpłynie to na zmianę kosztu wytworzenia danego artykułu. 7. Uwagi dotyczące niezgodności artykułu z pkt-u 6 Szczegółowego Opisu Przedmiotu Zamówienia Wykonawca obowiązany jest uwzględnić i wprowadzić odpowiednie zmiany. Zamawiający z tytułu wprowadzenia zmian w trybie niniejszego punktu nie ponosi żadnych dodatkowych kosztów. 8. Wszystkie artykuły w poszczególnych etapach prac wykonawczych Wykonawca będzie odbierał i dostarczał własnym transportem. Materiały do wykonania: 1. Kalendarz trójdzielny - Główka kalendarza: - druk - pełen kolor (CMYK) - projekt indywidualny ZAMAWIAJĄCEGO. - wymiary: szer. 320 mm, wys. 230 mm - folia błyszcząca lub lakier UV - główka oklejana Kalendarium: - druk dwukolorowy (czarno-czerwony) - język polski, angielski i niemiecki - numeracja tygodni - polskie imieniny - wymiary: szerokość 290 mm, wysokość 138 mm - trzy odrębne kalendaria po 19 kartek, - łączenie na spirale - Okres jaki obejmuje kalendarz - od czerwca 2012 r. do grudnia 2013 r. - 19 kartek Plecy pod kalendarium: - druk - pełen kolor (CMYK) - projekt indywidualny ZAMAWIAJĄCEGO - wymiar jednych pleców szerokość 320 mm, wysokość 200 mm - 3 x plecy połączone spiralą - miejsce na reklamę szerokość 320 mm, wysokość około 60 mm - po bokach kalendarium paski pionowe o szerokości 15 mm z każdej strony Wykończenie kalendarza: - wymiar całkowity: szerokość 320 mm, długość 830 mm - druk na podkładzie pełen kolor (CMYK) - trzy miejsca na reklamę (grafika, tekst) pod kalendarium o wymiarach szer. 320 mm, wys. 60 mm - całość pokryta folią błyszczącą lub lakierem UV -opaska z przesuwnym okienkiem Kalendarz zapakowany w prostokątną, bezbarwną (przezroczystą) foliową torbę z uchwytami. Projekt wykonuje WYKONAWCA na podstawie materiałów dostarczonych przez ZAMAWIAJĄCEGO. NAKŁAD - 300 egzemplarzy 2. Ulotka informacyjna - Nadruk na papierze formatu A4,druk - pełen kolor (CMYK), dwustronny,papier offset o gramaturze min. 240 g/m2. Na jednej stronie mieszczona informacja na temat realizowanego zadania (tekst i zdjęcia). Na drugiej stronie nadrukowana grafika, która po wycięciu nożyczkami i sklejeniu stworzy model samochodu pożarniczego. Projekt wykonuje WYKONAWCA na podstawie materiałów dostarczonych przez ZAMAWIAJĄCEGO. NAKŁAD - 1000 egzemplarzy 3. Podkładka pod mysz komputerową - Format: prostokąt 18 x 23 cm Druk reklamowy: offset CMYK Wierzchnia warstwa: przeźroczysta lekko fakturowana folia Spodnia warstwa: PCV o grubości min. 1,5 mm. Projekt wykonuje WYKONAWCA na podstawie materiałów dostarczonych przez ZAMAWIAJĄCEGO. NAKŁAD - 200 szt. 4. Naklejki - Naklejka o wymiarach 2x9,5 cm Folia samoprzylepna, druk wodoodporny Projekt wykonuje WYKONAWCA na podstawie materiałów dostarczonych przez ZAMAWIAJĄCEGO. NAKŁAD - 500 szt. 5. Naklejki - Naklejka o wymiarach 30x21 cm. Folia samoprzylepna, druk wodoodporny, pełny kolor. Treść w uzgodnieniu z zamawiającym. Projekt wykonuje WYKONAWCA na podstawie materiałów dostarczonych przez ZAMAWIAJĄCEGO. NAKŁAD - 20 szt. 6. Tablica informacyjna - Tablica o wymiarach 70x90 cm. Płyta PLOBOND, wydruk wodoodporny, pełny kolor. W komplecie konstrukcja (1 lub 2 nogi) do ustawienia jako wolnostojąca. Projekt wykonuje WYKONAWCA na podstawie materiałów dostarczonych przez ZAMAWIAJĄCEGO. NAKŁAD - 4 szt. 7. Roll up - Roll up o wymiarach 0,85x200 cm. Polipropylen, nie przepuszczający światła, powierzchnia antyrefleksyjna, nie zawijające się brzegi Projekt wykonuje WYKONAWCA na podstawie materiałów dostarczonych przez ZAMAWIAJĄCEGO. NAKŁAD - 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony jest w załączniku nr 1 do SWIZ. Przedmioty zamówienia musza być oznakowane zestawem znaków graficznych wg wymagań zawartych w wytycznych dla Beneficjentów w zakresie informacji i promocji w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007 - 2013, załącznik nr 7...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt nr 05-10-WND-RPLU.06.01.00-06-033-10, pt. Poprawa bezpieczeństwa powodziowego i ekologicznego na obszarze Powiatu Puławskiego. Regionalny Program Operacyjny Województwa Lubelskiego - oś priorytetowa VI: Środowisko i czysta energia. Działanie 6.1 Ochrona i kształtowanie środowiska, Kategoria III Bezpieczeństwo ekologiczne..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.04.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • GM GADGETS Grzegorz Majewski, ul. Towarowa 20 B, 10-417 Olsztyn, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9756,10 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 5742,60

  • Oferta z najniższą ceną: 5742,60 / Oferta z najwyższą ceną: 9486,08

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.