eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Puławy › WYKONANIE I DOSTAWA MATERIAŁÓW PROMOCYJNYCH w ramach realizowanego zadania pt. Poprawa bezpieczeństwa powodziowego i ekologicznego na obszarze Powiatu Puławskiego.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-03-29

Puławy: WYKONANIE I DOSTAWA MATERIAŁÓW PROMOCYJNYCH w ramach realizowanego zadania pt. Poprawa bezpieczeństwa powodziowego i ekologicznego na obszarze Powiatu Puławskiego.
Numer ogłoszenia: 98908 - 2012; data zamieszczenia: 29.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Puławach , ul. Lubelska 51, 24-100 Puławy, woj. lubelskie, tel. 81 8886595, faks 81 8886596.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.straz.pulawy.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE I DOSTAWA MATERIAŁÓW PROMOCYJNYCH w ramach realizowanego zadania pt. Poprawa bezpieczeństwa powodziowego i ekologicznego na obszarze Powiatu Puławskiego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa artykułów promujących Regionalny Program Operacyjny Województwa Lubelskiego na lata 2007-2013 i Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego, na potrzeby zadania realizowanego przez Komendę Powiatową PSP w Puławach oraz Partnerów pt. Poprawa bezpieczeństwa powodziowego i ekologicznego na obszarze Powiatu Puławskiego oraz ich dostawa do siedziby Zamawiającego. 2. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39294100-0 Artykuły informacyjne i promocyjne. 3. Produkty muszą być nowe, pełnowartościowe w pierwszym gatunku. 4. Wszystkie artykuły powinny spełniać następujące kryteria: a) funkcjonalności, tj. spełniać swoje przeznaczenie, b) estetyki i precyzji wykonania: - nie występują zarysowania, przebarwienia, pęknięcia, ewentualnie inne uszkodzenia artykułu widoczne gołym okiem (odpowiednio do rodzaju artykułu), - poszczególne części artykułu są dobrze do siebie dopasowane, zamocowane oraz zszyte, sklejone (odpowiednio do rodzaju artykułu), - graficzne elementy artykułu nie są starte, nie są rozmazane, popękane ani nie zmieniły kolorów w odniesieniu do zaakceptowanych wzorów, - krawędzie artykułów są wykończone i nie niosą niebezpieczeństwa skaleczeń. c) Wymiary materiałów promocyjnych mogą się różnić od wskazanych wielkości +(- 5%. 5. Zakres zamówienia obejmuje: a) wykonanie artykułów zgodnie z wymaganiami techniczno-ilościowymi zawartymi poniżej, b) dostawę artykułów do siedziby Zamawiającego, c) umieszczenie na produktach wymaganego przez Zamawiającego nadruku haseł promocyjnych, logo RPO oraz godła Unii Europejskiej z podpisem EFRR, herbu województwa, zgodnie z Księgą Znaku. Logo RPO, UE i herb na każdym z produktów powinny być odpowiednio wyeksponowane i widoczne - zgodnie z załącznikiem nr 7. 6. Wykonawca ma obowiązek uwzględniać i wprowadzać uwagi Zamawiającego do wyglądu artykułów jak również projektu danego artykułu, o ile nie wpłynie to na zmianę kosztu wytworzenia danego artykułu. 7. Uwagi dotyczące niezgodności artykułu z pkt-u 6 Szczegółowego Opisu Przedmiotu Zamówienia Wykonawca obowiązany jest uwzględnić i wprowadzić odpowiednie zmiany. Zamawiający z tytułu wprowadzenia zmian w trybie niniejszego punktu nie ponosi żadnych dodatkowych kosztów. 8. Wszystkie artykuły w poszczególnych etapach prac wykonawczych Wykonawca będzie odbierał i dostarczał własnym transportem. Materiały do wykonania: 1. Kalendarz trójdzielny - Główka kalendarza: - druk - pełen kolor (CMYK) - projekt indywidualny ZAMAWIAJĄCEGO. - wymiary: szer. 320 mm, wys. 230 mm - folia błyszcząca lub lakier UV - główka oklejana Kalendarium: - druk dwukolorowy (czarno-czerwony) - język polski, angielski i niemiecki - numeracja tygodni - polskie imieniny - wymiary: szerokość 290 mm, wysokość 138 mm - trzy odrębne kalendaria po 19 kartek, - łączenie na spirale - Okres jaki obejmuje kalendarz - od czerwca 2012 r. do grudnia 2013 r. - 19 kartek Plecy pod kalendarium: - druk - pełen kolor (CMYK) - projekt indywidualny ZAMAWIAJĄCEGO - wymiar jednych pleców szerokość 320 mm, wysokość 200 mm - 3 x plecy połączone spiralą - miejsce na reklamę szerokość 320 mm, wysokość około 60 mm - po bokach kalendarium paski pionowe o szerokości 15 mm z każdej strony Wykończenie kalendarza: - wymiar całkowity: szerokość 320 mm, długość 830 mm - druk na podkładzie pełen kolor (CMYK) - trzy miejsca na reklamę (grafika, tekst) pod kalendarium o wymiarach szer. 320 mm, wys. 60 mm - całość pokryta folią błyszczącą lub lakierem UV -opaska z przesuwnym okienkiem Kalendarz zapakowany w prostokątną, bezbarwną (przezroczystą) foliową torbę z uchwytami. Projekt wykonuje WYKONAWCA na podstawie materiałów dostarczonych przez ZAMAWIAJĄCEGO. NAKŁAD - 300 egzemplarzy 2. Ulotka informacyjna - Nadruk na papierze formatu A4,druk - pełen kolor (CMYK), dwustronny,papier offset o gramaturze min. 240 g/m2. Na jednej stronie mieszczona informacja na temat realizowanego zadania (tekst i zdjęcia). Na drugiej stronie nadrukowana grafika, która po wycięciu nożyczkami i sklejeniu stworzy model samochodu pożarniczego. Projekt wykonuje WYKONAWCA na podstawie materiałów dostarczonych przez ZAMAWIAJĄCEGO. NAKŁAD - 1000 egzemplarzy 3. Podkładka pod mysz komputerową - Format: prostokąt 18 x 23 cm Druk reklamowy: offset CMYK Wierzchnia warstwa: przeźroczysta lekko fakturowana folia Spodnia warstwa: PCV o grubości min. 1,5 mm. Projekt wykonuje WYKONAWCA na podstawie materiałów dostarczonych przez ZAMAWIAJĄCEGO. NAKŁAD - 200 szt. 4. Naklejki - Naklejka o wymiarach 2x9,5 cm Folia samoprzylepna, druk wodoodporny Projekt wykonuje WYKONAWCA na podstawie materiałów dostarczonych przez ZAMAWIAJĄCEGO. NAKŁAD - 500 szt. 5. Naklejki - Naklejka o wymiarach 30x21 cm. Folia samoprzylepna, druk wodoodporny, pełny kolor. Treść w uzgodnieniu z zamawiającym. Projekt wykonuje WYKONAWCA na podstawie materiałów dostarczonych przez ZAMAWIAJĄCEGO. NAKŁAD - 20 szt. 6. Tablica informacyjna - Tablica o wymiarach 70x90 cm. Płyta PLOBOND, wydruk wodoodporny, pełny kolor. W komplecie konstrukcja (1 lub 2 nogi) do ustawienia jako wolnostojąca. Projekt wykonuje WYKONAWCA na podstawie materiałów dostarczonych przez ZAMAWIAJĄCEGO. NAKŁAD - 4 szt. 7. Roll up - Roll up o wymiarach 0,85x200 cm. Polipropylen, nie przepuszczający światła, powierzchnia antyrefleksyjna, nie zawijające się brzegi Projekt wykonuje WYKONAWCA na podstawie materiałów dostarczonych przez ZAMAWIAJĄCEGO. NAKŁAD - 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony jest w załączniku nr 1 do SWIZ. Przedmioty zamówienia musza być oznakowane zestawem znaków graficznych wg wymagań zawartych w wytycznych dla Beneficjentów w zakresie informacji i promocji w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007 - 2013, załącznik nr 7..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 26.04.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Zamawiający nie stawia warunku w tym punkcie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz udokumentują to poprzez wykazanie realizacji minimum 3 dostaw materiałów promocyjnych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) o wartości nie mniejszej niż 10 000,00 zł brutto każda - z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. Potwierdzenie spełnienia warunków załącznik nr 5. Ocena dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponują potencjałem technicznym potrzebnym do wykonania zamówienia. Zamawiający nie stawia warunku w tym punkcie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający nie stawia warunku w tym punkcie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Zamawiający nie stawia warunku w tym punkcie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Należy złożyć pisemne zobowiązanie tych podmiotów w formie oryginałów.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.straz.pulawy.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Puławach ul. Lubelska 51 24-100 Puławy, pok. 103. w godz. 7.30 - 15.30, w dniach od poniedziałku do piątku..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.04.2012 godzina 12:55, miejsce: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Puławach ul. Lubelska 51 24-100 Puławy, pokój 107..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Oferta powinna obejmować całość zamówienia, uwzględniając pozycje wyszczególnione w opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Źródło współfinansowania przedsięwzięcia - Regionalny Program Operacyjny Województwa Lubelskiego na lata 2007-2013..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.