eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówDostawa środków dezynfekcyjnych - według 3 grup

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-03-26

Kraków: Dostawa środków dezynfekcyjnych - według 3 grup
Numer ogłoszenia: 119642 - 2013; data zamieszczenia: 26.03.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 49022 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny im. Ludwika Rydygiera w Krakowie spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, os. Złotej Jesieni 1, 31-826 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 64 68 502, faks 12 64 68 930.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Szpital Sp. z o.o.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa środków dezynfekcyjnych - według 3 grup.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest: dostawa środków dezynfekcyjnych według 3 grup, zgodnie z wymaganiami zawartymi w załączniku nr 1 do niniejszej specyfikacji. 2.Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, gdzie część stanowi poszczególna grupa od grupy 1 do grupy 3. 3.Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 4.Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia w danym pakiecie zostaną odrzucone. 5.Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia ofert równoważnych w oparciu o art. 29 ust. 3 ustawy. Pod pojęciem oferty równoważnej Zamawiający rozumie ofertę złożoną na preparat o takim samym składzie chemicznym substancji biobójczych i jednakowych lub zbliżonych proporcjach składników biobójczych (uwidocznionych w składzie preparatu), takim samym lub lepszym spektrum działania w czasie oraz w opakowaniu o wielkości i rodzaju wskazanym przez Zamawiającego (w przypadku zastosowania innych opakowań podczas wyceny należy zaokrąglać w górę bądź w dół, zgodnie z zasadami matematyki). 6. Warunki dodatkowe dotyczące przedmiotu zamówienia: a) Termin ważności przedmiotu zamówienia: nie może być krótszy niż 6 miesięcy od daty dostawy. Dostawy sukcesywne w ciągu 24 miesięcy od daty podpisania umowy, według pisemnych zamówień składanych przez pracownika Sekcji Zaopatrzenia. 2. Termin realizacji zamówienia nie dłuższy niż 5 dni roboczych od daty złożenia zamówienia faksem, potwierdzonym pisemnie. 3. Możliwość dostaw awaryjnych do 3 dni od daty telefonicznego złożenia zamówienia, potwierdzonego faksem..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: PAKIET 1

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.03.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MEDI-SEPT Sp. z o.o., ul. Konopnicka 159 c, Motycz, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7407,41 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 7439,04

  • Oferta z najniższą ceną: 7439,04 / Oferta z najwyższą ceną: 10584,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: PAKIET 2

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.03.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MEDI-SEPT Sp. z o.o., ul. Konopnicka 159 c, Motycz, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9259,26 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 9563,40

  • Oferta z najniższą ceną: 9563,40 / Oferta z najwyższą ceną: 16578,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: PAKIET 3

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.03.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Innowacyjno- Wdrożeniowe IMPULS, ul. Jelenia 2, Gdańsk, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4878,05 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4575,60

  • Oferta z najniższą ceną: 4575,60 / Oferta z najwyższą ceną: 12472,20

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.