eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BiałystokREMONT BUDYNKU ADMINISTRACYJNEGO KOMENDY POWIATOWEJ POLICJI W SOKÓŁCE, ul. BIAŁOSTOCKA 69 B.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-04-16

Białystok: REMONT BUDYNKU ADMINISTRACYJNEGO KOMENDY POWIATOWEJ POLICJI W SOKÓŁCE, ul. BIAŁOSTOCKA 69 B.
Numer ogłoszenia: 119686 - 2012; data zamieszczenia: 16.04.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji w Białymstoku , ul. Sienkiewicza 65, 15-003 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 670 31 37, faks 085 670 28 42.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.podlaska.policja.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REMONT BUDYNKU ADMINISTRACYJNEGO KOMENDY POWIATOWEJ POLICJI W SOKÓŁCE, ul. BIAŁOSTOCKA 69 B..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont budynku administracyjnego Komendy Powiatowej Policji w Sokółce, ul. Białostocka 69 B. Roboty będą prowadzone w budynku użytkowanym. Należy przewidzieć utrudnienia w ich realizacji i wykonanie robót zabezpieczających. Zakres robót do wykonania: Roboty budowlane 1. Wyburzenie ścianki murowanej z cegły gr 12 cm. 2. Wykucie naświetla z profili PCV. 3. Wykonanie ścianki z profili aluminiowych w kolorze białym przeszklonej szkłem bezpiecznym, wg. załączonych rysunków. 4. Wykonanie sufitu podwieszonego z płyt mineralnych z rastrami na ruszcie aluminiowym. 5. Wymiana posadzek z wykładziny PCV na płytki z gresu 60cm x 60 cm, z cokolikiem na ścianie wys. 10 cm, 6. Likwidacja pęknięć ścian, poprzez skucie tynku, osiatkowanie i otynkowanie. 7. Wymiana drzwi płycinowych na drzwi antywłamaniowe kl. C. 8. Wykucie ościeżnicy i zamurowanie otworu drzwiowego cegłą pełną. 9. Malowanie sufitów i ścian farbą emulsyjną dwukrotnie z przygotowaniem powierzchni, pomieszczeń biurowych, klatek schodowych i korytarzy. 10. Wykonanie lamperii z tynku żywicznego na korytarzach i klatkach schodowych. 11. Malowanie balustrad stalowych farbą olejną. 12. Wykonanie i montaż lady recepcyjnej zgodnie ze specyfikacją. 13. Naprawa obróbek blacharskich (uszczelnienie obróbki gzymsu, wymiana sztucerów, uszczelnienie rynien i rur spustowych). 14. Skucie odspojonego tynku i wykonanie nowego na gzymsach. 15. Rusztowania do wykonania naprawy obróbek blacharskich i tynku na gzymsie do wys. 15m. 16. Wymiana ścianki aluminiowej z drzwiami zewnętrznymi w wiatrołapie na wejściu głównym do budynku. 17. Dostawa i montaż szlabanu na wjeździe na plac wewnętrzny. 18. Naprawa tynków zewnętrznych. Roboty sanitarne 1. Montaż klimatyzatora. Roboty elektryczne 1. Przebudowa instalacji elektrycznych i teletechnicznych. 2. Wykonanie instalacji kontroli dostępu. Szczegółowy zakres robót do wykonania określają dołączone do SIWZ: przedmiary robót, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, rysunki (załącznik nr 8 SIWZ). Szacunkowa wartość zamówienia netto: 195.123,89 zł, w tym wartość zamówień uzupełniających: 32.520,65 zł.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamówienia uzupełniające polegać będą na powtórzeniu tego samego rodzaju robót, które zostały przewidziane do wykonania w zamówieniu podstawowym, tj.: Roboty budowlane 1. Wyburzenie ścianki murowanej z cegły gr 12 cm. 2. Wykucie naświetla z profili PCV. 3. Wykonanie ścianki z profili aluminiowych w kolorze białym przeszklonej szkłem bezpiecznym, wg. załączonych rysunków. 4. Wykonanie sufitu podwieszonego z płyt mineralnych z rastrami na ruszcie aluminiowym. 5. Wymiana posadzek z wykładziny PCV na płytki z gresu 60cm x 60 cm, z cokolikiem na ścianie wys. 10 cm, 6. Likwidacja pęknięć ścian, poprzez skucie tynku, osiatkowanie i otynkowanie. 7. Wymiana drzwi płycinowych na drzwi antywłamaniowe kl. C. 8. Wykucie ościeżnicy i zamurowanie otworu drzwiowego cegłą pełną. 9. Malowanie sufitów i ścian farbą emulsyjną dwukrotnie z przygotowaniem powierzchni, pomieszczeń biurowych, klatek schodowych i korytarzy. 10. Wykonanie lamperii z tynku żywicznego na korytarzach i klatkach schodowych. 11. Malowanie balustrad stalowych farbą olejną. 12. Wykonanie i montaż lady recepcyjnej zgodnie ze specyfikacją. 13. Naprawa obróbek blacharskich (uszczelnienie obróbki gzymsu, wymiana sztucerów, uszczelnienie rynien i rur spustowych). 14. Skucie odspojonego tynku i wykonanie nowego na gzymsach. 15. Rusztowania do wykonania naprawy obróbek blacharskich i tynku na gzymsie do wys. 15m. 16. Wymiana ścianki aluminiowej z drzwiami zewnętrznymi w wiatrołapie na wejściu głównym do budynku. 17. Dostawa i montaż szlabanu na wjeździe na plac wewnętrzny. 18. Naprawa tynków zewnętrznych. Roboty sanitarne 1. Montaż klimatyzatora. Roboty elektryczne 1. Przebudowa instalacji elektrycznych i teletechnicznych. 2. Wykonanie instalacji kontroli dostępu. Szczegółowy zakres robót do wykonania określają dołączone do SIWZ: przedmiary robót, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, rysunki (załącznik nr 8 SIWZ).

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.61.10 - Roboty budowlane w zakresie obiektów budowlanych dla służb porządku publicznego .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określił szczegółowego warunku w zakresie posiadania szczególnych uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana w oparciu o złożone oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 2 lub 5 SIWZ, zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określił szczegółowego warunku w zakresie posiadania wiedzy i doświadczenia. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana w oparciu o złożone oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 2 lub 5 SIWZ, zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określił szczegółowego warunku w zakresie dysponowania potencjałem technicznym. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana w oparciu o złożone oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 2 lub 5 SIWZ, zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określił szczegółowego warunku w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana w oparciu o złożone oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 2 lub 5 SIWZ, zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określił szczegółowego warunku w zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana w oparciu o złożone oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 2 lub 5 SIWZ, zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.podlaska.policja.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Wojewódzka Policji w Białymstoku, ul. Sienkiewicza 65, 15-003 Białystok, pokój nr 220 Zespół ds. Zamówień Publicznych Wydziału Finansów.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.05.2012 godzina 11:00, miejsce: Komenda Wojewódzka Policji w Białymstoku, ul. Sienkiewicza 65, 15-003 Białystok, pokój nr 220 Zespół ds. Zamówień Publicznych Wydziału Finansów.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.