eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Puławy › Koszenie poboczy, terenów w obrębie obiektów mostowych oraz bieżące utrzymanie trawników położonych wzdłuż dróg wojewódzkich na terenie RDW Puławy.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-04-24

Puławy: Koszenie poboczy, terenów w obrębie obiektów mostowych oraz bieżące utrzymanie trawników położonych wzdłuż dróg wojewódzkich na terenie RDW Puławy..
Numer ogłoszenia: 119792 - 2009; data zamieszczenia: 24.04.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 61486 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie - Rejon Dróg Wojewódzkich w Puławach, ul. Składowa 1A, Puławy, woj. lubelskie, tel. 081 8863163, 8864103, faks 081 8863163.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Koszenie poboczy, terenów w obrębie obiektów mostowych oraz bieżące utrzymanie trawników położonych wzdłuż dróg wojewódzkich na terenie RDW Puławy...

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Usługą objęto: Zadanie nr 1 - Koszenie traw i samosiejek na poboczach dróg wojewódzkich na terenie Obwodu Drogowego w Puławach. Zakres usługi obejmuje: 1) Co najmniej 2-krotne koszenie obustronnie w ciągu roku w okresie od kwietnia do września 2009 r. w maksymalnej ilości 293 km 2) Usunięcie przed każdym koszeniem zanieczyszczeń takich jak kamienie, gruz, puszki, butelki itp. i wywiezienie ich na składowisko odpadów 3) Koszenie korpusu drogi przy użyciu kosiarki bijakowej, w zależności od odcinka drogi, na szerokości 2,5m od krawędzi jezdni lub na szerokości pasa drogowego ( przyjęto średnio 4m od krawędzi jezdni - dotyczy dróg 738, 824 i 830) wraz z wykoszeniem wlotów skrzyżowań z drogami o nawierzchni bitumicznej na dł. 20 m) 4) Ręczne koszenie w miejscach niedostępnych tj. przy słupkach znaków drogowych, słupkach prowadzących, barierach energochłonnych itp. Zakres usługi obejmuje również wykoszenie do wymaganej szerokości terenu za barierami drogowymi 5) Zapewnienie przez Wykonawcę bezpiecznych warunków ruchu drogowego w rejonie prowadzonych usług objętych umową na podstawie przekazanego przez Zamawiającego projektu czasowej organizacji ruchu, stanowiącego załącznik do niniejszej SIWZ Wykonawca przystąpi do realizacji usług po protokolarnym przejęciu od Zamawiającego pasa drogowego. Termin rozpoczęcia koszenia, kolejność dróg, szczegółowy zakres oraz termin zakończenia zostanie każdorazowo określony przez Zamawiającego pisemną dyspozycją. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia zakresu koszenia. Usługi należy wykonać zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia w sposób gwarantujący należytą jakość. Zadanie nr 2 - Koszenie traw i samosiejek na poboczach dróg wojewódzkich na terenie Obwodu Drogowego w Annopolu. Zakres usługi obejmuje: 1) Co najmniej 2-krotne koszenie obustronnie w ciągu roku w okresie od kwietnia do września 2009 r. w maksymalnej ilości 276 km 2) Usunięcie przed każdym koszeniem zanieczyszczeń takich jak kamienie, gruz, puszki, butelki itp. i wywiezienie ich na składowisko odpadów 3) Koszenie korpusu drogi przy użyciu kosiarki bijakowej, w zależności od odcinka drogi, na szerokości 2,5m od krawędzi jezdni lub na szerokości pasa drogowego ( przyjęto średnio 4m od krawędzi jezdni - dotyczy drogi nr 747) wraz z wykoszeniem wlotów skrzyżowań z drogami o nawierzchni bitumicznej na dł. 20 m) 4) Ręczne koszenie w miejscach niedostępnych tj. przy słupkach znaków drogowych, słupkach prowadzących, barierach energochłonnych itp. Zakres usługi obejmuje również wykoszenie do wymaganej szerokości terenu za barierami drogowymi 5) Zapewnienie przez Wykonawcę bezpiecznych warunków ruchu drogowego w rejonie prowadzonych usług objętych umową na podstawie przekazanego przez Zamawiającego projektu czasowej organizacji ruchu, stanowiącego załącznik do niniejszej SIWZ Wykonawca przystąpi do realizacji usług po protokolarnym przejęciu od Zamawiającego pasa drogowego. Termin rozpoczęcia koszenia, kolejność dróg, szczegółowy zakres oraz termin zakończenia zostanie każdorazowo określony przez Zamawiającego pisemną dyspozycją. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia zakresu koszenia. Usługi należy wykonać zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia w sposób gwarantujący należytą jakość. Zadanie nr 3 - Bieżące utrzymanie trawników przy drogach wojewódzkich na terenie miasta Puławy. Zakres usług obejmuje: 1) Koszenie trawników wraz z wygrabieniem skoszonej trawy i wywozem jej na składowisko odpadów - sześciokrotnie w okresie kwiecień - wrzesień 2009 na powierzchni 24 285 m2; 2) Jednokrotne wiosenne porządkowe wygrabienie trawników z wywozem wygrabionych nieczystości i resztek roślin na składowisko odpadów w miesiącu kwietniu 2009 na powierzchni 24 285 m2; 3) Dwukrotne jesienne porządkowe grabienie trawników w wywozem wygrabionych liści, nieczystości i resztek roślin na składowisko odpadów w okresie wrzesień - listopad 2009 na powierzchni 24 285 m2; 4) Dwudziestokrotne zebranie śmieci i nieczystości z terenu trawników z wywiezieniem ich na składowisko odpadów w okresie kwiecień - listopad 2009 r. 5) Zapewnienie przez Wykonawcę zapewnienia bezpiecznych warunków ruchu drogowego w rejonie prowadzonych usług objętych umową na podstawie przekazanego przez Zamawiającego projektu czasowej organizacji ruchu, stanowiącego załącznik do niniejszej SIWZ Wykonawca przystąpi do realizacji usług po protokolarnym przejęciu od Zamawiającego pasa drogowego. Termin rozpoczęcia usługi, oraz termin zakończenia zostanie każdorazowo określony przez Zamawiającego pisemną dyspozycją. Zamawiający zastrzega sobie możliwość: a) zmniejszenia ilości usług, b) przesunięcia ilości usług między asortymentami Usługi należy wykonać zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia w sposób gwarantujący należytą jakość. Zadanie nr 4 - Bieżące utrzymanie trawników przy drogach wojewódzkich na terenie miasta Dęblin. Zakres usług obejmuje: 1) Koszenie trawników wraz z wygrabieniem skoszonej trawy i wywozem jej na składowisko odpadów - pięciokrotnie w okresie kwiecień - wrzesień 2009 na powierzchni 17 994 m2; 2) Jednokrotne wiosenne porządkowe wygrabienie trawników z wywozem wygrabionych nieczystości i resztek roślin na składowisko odpadów w miesiącu kwietniu 2009 na powierzchni 17 994 m2; 3) Dwukrotne jesienne porządkowe grabienie trawników w wywozem wygrabionych liści, nieczystości i resztek roślin na składowisko odpadów w okresie wrzesień - listopad 2009 na powierzchni 17 994 m2; 4) Dziesięciokrotne zebranie śmieci i nieczystości z terenu trawników z wywiezieniem ich na składowisko odpadów w okresie kwiecień - listopad 2009 r. 5) Zapewnienie przez Wykonawcę bezpiecznych warunków ruchu drogowego w rejonie prowadzonych usług objętych umową na podstawie przekazanego przez Zamawiającego projektu czasowej organizacji ruchu, stanowiącego załącznik do niniejszej SIWZ Wykonawca przystąpi do realizacji usług po protokolarnym przejęciu od Zamawiającego pasa drogowego. Termin rozpoczęcia usługi, oraz termin zakończenia zostanie każdorazowo określony przez Zamawiającego pisemną dyspozycją. Zamawiający zastrzega sobie możliwość: a) zmniejszenia ilości usług, b) przesunięcia ilości usług między asortymentami Usługi należy wykonać zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia w sposób gwarantujący należytą jakość. Zadanie nr 5 - Bieżące utrzymanie trawników przy drogach wojewódzkich na terenie miasta Opole Lubelskie. Zakres usług obejmuje: 1) Koszenie trawników wraz z wygrabieniem skoszonej trawy i wywozem jej na składowisko odpadów - pięciokrotnie w okresie kwiecień - wrzesień 2009 na powierzchni 26 606,2 m2; 2) Jednokrotne wiosenne porządkowe wygrabienie trawników z wywozem wygrabionych nieczystości i resztek roślin na składowisko odpadów w miesiącu kwietniu 2009 na powierzchni 26 606,2 m2; 3) Dwukrotne jesienne porządkowe grabienie trawników w wywozem wygrabionych liści, nieczystości i resztek roślin na składowisko odpadów w okresie wrzesień - listopad 2009 na powierzchni 26 606,2 m2; 4) Dziesięciokrotne zebranie śmieci i nieczystości z terenu trawników z wywiezieniem ich na składowisko odpadów w okresie kwiecień - listopad 2009 r. 5) Zapewnienie przez Wykonawcę bezpiecznych warunków ruchu drogowego w rejonie prowadzonych usług objętych umową na podstawie przekazanego przez Zamawiającego projektu czasowej organizacji ruchu, stanowiącego załącznik do niniejszej SIWZ Wykonawca przystąpi do realizacji usług po protokolarnym przejęciu od Zamawiającego pasa drogowego. Termin rozpoczęcia usługi, oraz termin zakończenia zostanie każdorazowo określony przez Zamawiającego pisemną dyspozycją. Zamawiający zastrzega sobie możliwość: a) zmniejszenia ilości usług, b) przesunięcia ilości usług między asortymentami Usługi należy wykonać zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia w sposób gwarantujący należytą jakość. Zadanie nr 6 - Bieżące utrzymanie trawników przy drogach wojewódzkich na terenie miasta Nałęczów Zakres usług obejmuje: 1) Koszenie trawników wraz z wygrabieniem skoszonej trawy i wywozem jej na składowisko odpadów - pięciokrotnie w okresie kwiecień - wrzesień 2009 na powierzchni 31 734,5 m2; 2) Jednokrotne wiosenne porządkowe wygrabienie trawników z wywozem wygrabionych nieczystości i resztek roślin na składowisko odpadów w miesiącu kwietniu 2009 na powierzchni 31 734,5 m2; 3) Dwukrotne jesienne porządkowe grabienie trawników w wywozem wygrabionych liści, nieczystości i resztek roślin na składowisko odpadów w okresie wrzesień - listopad 2009 na powierzchni 31 734,5 m2; 4) Dziesięciokrotne zebranie śmieci i nieczystości z terenu trawników z wywiezieniem ich na składowisko odpadów w okresie kwiecień - listopad 2009 r. 5) Zapewnienie przez Wykonawcę bezpiecznych warunków ruchu drogowego w rejonie prowadzonych usług objętych umową na podstawie przekazanego przez Zamawiającego projektu czasowej organizacji ruchu, stanowiącego załącznik do niniejszej SIWZ Wykonawca przystąpi do realizacji usług po protokolarnym przejęciu od Zamawiającego pasa drogowego. Termin rozpoczęcia usługi, oraz termin zakończenia zostanie każdorazowo określony przez Zamawiającego pisemną dyspozycją. Zamawiający zastrzega sobie możliwość: a) zmniejszenia ilości usług, b) przesunięcia ilości usług między asortymentami Usługi należy wykonać zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia w sposób gwarantujący należytą jakość. Zadanie nr 7 - Koszenie traw i samosiejek w obrębie obiektów mostowych. Zakres usług obejmuje: 1) Czterokrotne wykoszenie traw z terenu w obrębie obiektów mostowych w miesiącach maj - wrzesień 2009 r. na pow. 12 900 m2 Wykonawca przystąpi do realizacji usług po protokolarnym przejęciu od Zamawiającego pasa drogowego. Termin rozpoczęcia oraz zakończenia koszenia zostanie każdorazowo określony przez Zamawiającego pisemną dyspozycją. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia zakresu koszenia. Usługi należy wykonać zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia w sposób gwarantujący należytą jakość 1. Szczegółowy obmiar prac objętych usługą zawiera załącznik (Opis przedmiotu zamówienia). 2. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na pojedyncze zadania. Wykonawca może złożyć ofertę na wykonanie jednego lub więcej zadań, wybranych przez siebie spośród zadań wyszczególnionych w pkt. III. 3. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy PZP, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane usługi spełniają wymagania określone przez Zamawiającego(art. 30, ust.5 ustawy PZP)..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.41.00 - Usługi w zakresie trawników 77.31.20.00 - Usługi usuwania chwastów .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 437105.53 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Koszenie traw i samosiejek na poboczach dróg wojewódzkich na terenie Obwodu Drogowego w Puławach

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.04.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Leszek Dubiel, ul. Krótka 1/10, 44-100 Gliwice, kraj/woj. śląskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 75207.50
  • Oferta z najniższą ceną: 75207.50 oferta z najwyższą ceną: 136930.00
  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Koszenie traw i samosiejek na poboczach dróg wojewódzkich na terenie Obwodu Drogowego w Annopolu

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.04.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Leszek Dubiel, ul. Krótka 1/10, 44-100 Gliwice, kraj/woj. śląskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 62770.20
  • Oferta z najniższą ceną: 62770.20 oferta z najwyższą ceną: 111600.00
  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Bieżące utrzymanie trawników przy drogach wojewódzkich na terenie miasta Puławy

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.04.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Architektura Zieleni HORTUS, ul. Stefczyka 38, 20-151 Lublin, kraj/woj. lubelskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 20399.50
  • Oferta z najniższą ceną: 20399.50 oferta z najwyższą ceną: 85483.20
  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Bieżące utrzymanie trawników przy drogach wojewódzkich na terenie miasta Dęblin

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.04.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Pielęgnacji Zieleni Zbigniew Rokita, Oblasy 223, 24-123 Janowiec, kraj/woj. lubelskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 16914.36
  • Oferta z najniższą ceną: 16914.36 oferta z najwyższą ceną: 45704.76
  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: Bieżące utrzymanie trawników przy drogach wojewódzkich na terenie miasta Opole Lubelskie

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.04.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Garden Designers - Mirosław Derkacz, ul. Poligonowa 2B/40, 20-817 Lublin, kraj/woj. lubelskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 36450.48
  • Oferta z najniższą ceną: 36450.48 oferta z najwyższą ceną: 67579.82
  • Waluta: PLN.

Część NR: 6   

Nazwa: Bieżące utrzymanie trawników przy drogach wojewódzkich na terenie miasta Nałęczów

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.04.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Architektura Zieleni HORTUS, ul. Stefczyka 38, 20-151 Lublin, kraj/woj. mazowieckie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 31099.86
  • Oferta z najniższą ceną: 31099.86 oferta z najwyższą ceną: 80605.63
  • Waluta: PLN.

Część NR: 7   

Nazwa: Koszenie traw i samosiejek w obrębie obiektów mostowych

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.04.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Architektura Zieleni HORTUS, ul. Stefczyka 38, 20-151 Lublin, kraj/woj. lubelskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 10320.00
  • Oferta z najniższą ceną: 10320.00 oferta z najwyższą ceną: 30960.00
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.