eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Puławy › Koszenie poboczy, terenów w obrębie obiektów mostowych oraz bieżące utrzymanie trawników położonych wzdłuż dróg wojewódzkich na terenie RDW Puławy.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-13

Puławy: Koszenie poboczy, terenów w obrębie obiektów mostowych oraz bieżące utrzymanie trawników położonych wzdłuż dróg wojewódzkich na terenie RDW Puławy.
Numer ogłoszenia: 61486 - 2009; data zamieszczenia: 13.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie - Rejon Dróg Wojewódzkich w Puławach , ul. Składowa 1A, 24-100 Puławy, woj. lubelskie, tel. 081 8863163, 8864103, faks 081 8863163.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.lublin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Koszenie poboczy, terenów w obrębie obiektów mostowych oraz bieżące utrzymanie trawników położonych wzdłuż dróg wojewódzkich na terenie RDW Puławy..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługą objęto: Zadanie nr 1 - Koszenie traw i samosiejek na poboczach dróg wojewódzkich na terenie Obwodu Drogowego w Puławach Zakres usługi obejmuje: 1) Co najmniej 2-krotne koszenie obustronnie w ciągu roku w okresie od kwietnia do września 2009 r. w maksymalnej ilości 293 km 2) Usunięcie przed każdym koszeniem zanieczyszczeń takich jak kamienie, gruz, puszki, butelki itp. i wywiezienie ich na składowisko odpadów 3) Koszenie korpusu drogi przy użyciu kosiarki bijakowej, w zależności od odcinka drogi, na szerokości 2,5m od krawędzi jezdni lub na szerokości pasa drogowego ( przyjęto średnio 4m od krawędzi jezdni - dotyczy dróg 738, 824 i 830) wraz z wykoszeniem wlotów skrzyżowań z drogami o nawierzchni bitumicznej na dł. 20 m) 4) Ręczne koszenie w miejscach niedostępnych tj. przy słupkach znaków drogowych, słupkach prowadzących, barierach energochłonnych itp. Zakres usługi obejmuje również wykoszenie do wymaganej szerokości terenu za barierami drogowymi 5) Zapewnienie przez Wykonawcę bezpiecznych warunków ruchu drogowego w rejonie prowadzonych usług objętych umową na podstawie przekazanego przez Zamawiającego projektu czasowej organizacji ruchu, stanowiącego załącznik do niniejszej SIWZ Wykonawca przystąpi do realizacji usług po protokolarnym przejęciu od Zamawiającego pasa drogowego. Termin rozpoczęcia koszenia, kolejność dróg, szczegółowy zakres oraz termin zakończenia zostanie każdorazowo określony przez Zamawiającego pisemną dyspozycją. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia zakresu koszenia. Usługi należy wykonać zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia w sposób gwarantujący należytą jakość. Zadanie nr 2 - Koszenie traw i samosiejek na poboczach dróg wojewódzkich na terenie Obwodu Drogowego w Annopolu Zakres usługi obejmuje: 1) Co najmniej 2-krotne koszenie obustronnie w ciągu roku w okresie od kwietnia do września 2009 r. w maksymalnej ilości 276 km 2) Usunięcie przed każdym koszeniem zanieczyszczeń takich jak kamienie, gruz, puszki, butelki itp. i wywiezienie ich na składowisko odpadów 3) Koszenie korpusu drogi przy użyciu kosiarki bijakowej, w zależności od odcinka drogi, na szerokości 2,5m od krawędzi jezdni lub na szerokości pasa drogowego ( przyjęto średnio 4m od krawędzi jezdni - dotyczy drogi nr 747) wraz z wykoszeniem wlotów skrzyżowań z drogami o nawierzchni bitumicznej na dł. 20 m) 4) Ręczne koszenie w miejscach niedostępnych tj. przy słupkach znaków drogowych, słupkach prowadzących, barierach energochłonnych itp. Zakres usługi obejmuje również wykoszenie do wymaganej szerokości terenu za barierami drogowymi 5) Zapewnienie przez Wykonawcę bezpiecznych warunków ruchu drogowego w rejonie prowadzonych usług objętych umową na podstawie przekazanego przez Zamawiającego projektu czasowej organizacji ruchu, stanowiącego załącznik do niniejszej SIWZ Wykonawca przystąpi do realizacji usług po protokolarnym przejęciu od Zamawiającego pasa drogowego. Termin rozpoczęcia koszenia, kolejność dróg, szczegółowy zakres oraz termin zakończenia zostanie każdorazowo określony przez Zamawiającego pisemną dyspozycją. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia zakresu koszenia. Usługi należy wykonać zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia w sposób gwarantujący należytą jakość. Zadanie nr 3 - Bieżące utrzymanie trawników przy drogach wojewódzkich na terenie miasta Puławy Zakres usług obejmuje: 1) Koszenie trawników wraz z wygrabieniem skoszonej trawy i wywozem jej na składowisko odpadów - sześciokrotnie w okresie kwiecień - wrzesień 2009 na powierzchni 24 285 m2; 2) Jednokrotne wiosenne porządkowe wygrabienie trawników z wywozem wygrabionych nieczystości i resztek roślin na składowisko odpadów w miesiącu kwietniu 2009 na powierzchni 24 285 m2; 3) Dwukrotne jesienne porządkowe grabienie trawników w wywozem wygrabionych liści, nieczystości i resztek roślin na składowisko odpadów w okresie wrzesień - listopad 2009 na powierzchni 24 285 m2; 4) Dwudziestokrotne zebranie śmieci i nieczystości z terenu trawników z wywiezieniem ich na składowisko odpadów w okresie kwiecień - listopad 2009 r. 5) Zapewnienie przez Wykonawcę zapewnienia bezpiecznych warunków ruchu drogowego w rejonie prowadzonych usług objętych umową na podstawie przekazanego przez Zamawiającego projektu czasowej organizacji ruchu, stanowiącego załącznik do niniejszej SIWZ Wykonawca przystąpi do realizacji usług po protokolarnym przejęciu od Zamawiającego pasa drogowego. Termin rozpoczęcia usługi, oraz termin zakończenia zostanie każdorazowo określony przez Zamawiającego pisemną dyspozycją. Zamawiający zastrzega sobie możliwość: a) zmniejszenia ilości usług, b) przesunięcia ilości usług między asortymentami Usługi należy wykonać zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia w sposób gwarantujący należytą jakość. Zadanie nr 4 - Bieżące utrzymanie trawników przy drogach wojewódzkich na terenie miasta Dęblin Zakres usług obejmuje: 1) Koszenie trawników wraz z wygrabieniem skoszonej trawy i wywozem jej na składowisko odpadów - pięciokrotnie w okresie kwiecień - wrzesień 2009 na powierzchni 17 994 m2; 2) Jednokrotne wiosenne porządkowe wygrabienie trawników z wywozem wygrabionych nieczystości i resztek roślin na składowisko odpadów w miesiącu kwietniu 2009 na powierzchni 17 994 m2; 3) Dwukrotne jesienne porządkowe grabienie trawników w wywozem wygrabionych liści, nieczystości i resztek roślin na składowisko odpadów w okresie wrzesień - listopad 2009 na powierzchni 17 994 m2; 4) Dziesięciokrotne zebranie śmieci i nieczystości z terenu trawników z wywiezieniem ich na składowisko odpadów w okresie kwiecień - listopad 2009 r. 5) Zapewnienie przez Wykonawcę bezpiecznych warunków ruchu drogowego w rejonie prowadzonych usług objętych umową na podstawie przekazanego przez Zamawiającego projektu czasowej organizacji ruchu, stanowiącego załącznik do niniejszej SIWZ Wykonawca przystąpi do realizacji usług po protokolarnym przejęciu od Zamawiającego pasa drogowego. Termin rozpoczęcia usługi, oraz termin zakończenia zostanie każdorazowo określony przez Zamawiającego pisemną dyspozycją. Zamawiający zastrzega sobie możliwość: a) zmniejszenia ilości usług, b) przesunięcia ilości usług między asortymentami Usługi należy wykonać zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia w sposób gwarantujący należytą jakość. Zadanie nr 5 - Bieżące utrzymanie trawników przy drogach wojewódzkich na terenie miasta Opole Lubelskie Zakres usług obejmuje: 1) Koszenie trawników wraz z wygrabieniem skoszonej trawy i wywozem jej na składowisko odpadów - pięciokrotnie w okresie kwiecień - wrzesień 2009 na powierzchni 26 606,2 m2; 2) Jednokrotne wiosenne porządkowe wygrabienie trawników z wywozem wygrabionych nieczystości i resztek roślin na składowisko odpadów w miesiącu kwietniu 2009 na powierzchni 26 606,2 m2; 3) Dwukrotne jesienne porządkowe grabienie trawników w wywozem wygrabionych liści, nieczystości i resztek roślin na składowisko odpadów w okresie wrzesień - listopad 2009 na powierzchni 26 606,2 m2; 4) Dziesięciokrotne zebranie śmieci i nieczystości z terenu trawników z wywiezieniem ich na składowisko odpadów w okresie kwiecień - listopad 2009 r. 5) Zapewnienie przez Wykonawcę bezpiecznych warunków ruchu drogowego w rejonie prowadzonych usług objętych umową na podstawie przekazanego przez Zamawiającego projektu czasowej organizacji ruchu, stanowiącego załącznik do niniejszej SIWZ Wykonawca przystąpi do realizacji usług po protokolarnym przejęciu od Zamawiającego pasa drogowego. Termin rozpoczęcia usługi, oraz termin zakończenia zostanie każdorazowo określony przez Zamawiającego pisemną dyspozycją. Zamawiający zastrzega sobie możliwość: a) zmniejszenia ilości usług, b) przesunięcia ilości usług między asortymentami Usługi należy wykonać zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia w sposób gwarantujący należytą jakość. Zadanie nr 6 - Bieżące utrzymanie trawników przy drogach wojewódzkich na terenie miasta Nałęczów Zakres usług obejmuje: 1) Koszenie trawników wraz z wygrabieniem skoszonej trawy i wywozem jej na składowisko odpadów - pięciokrotnie w okresie kwiecień - wrzesień 2009 na powierzchni 31 734,5 m2; 2) Jednokrotne wiosenne porządkowe wygrabienie trawników z wywozem wygrabionych nieczystości i resztek roślin na składowisko odpadów w miesiącu kwietniu 2009 na powierzchni 31 734,5 m2; 3) Dwukrotne jesienne porządkowe grabienie trawników w wywozem wygrabionych liści, nieczystości i resztek roślin na składowisko odpadów w okresie wrzesień - listopad 2009 na powierzchni 31 734,5 m2; 4) Dziesięciokrotne zebranie śmieci i nieczystości z terenu trawników z wywiezieniem ich na składowisko odpadów w okresie kwiecień - listopad 2009 r. 5) Zapewnienie przez Wykonawcę bezpiecznych warunków ruchu drogowego w rejonie prowadzonych usług objętych umową na podstawie przekazanego przez Zamawiającego projektu czasowej organizacji ruchu, stanowiącego załącznik do niniejszej SIWZ Wykonawca przystąpi do realizacji usług po protokolarnym przejęciu od Zamawiającego pasa drogowego. Termin rozpoczęcia usługi, oraz termin zakończenia zostanie każdorazowo określony przez Zamawiającego pisemną dyspozycją. Zamawiający zastrzega sobie możliwość: a) zmniejszenia ilości usług, b) przesunięcia ilości usług między asortymentami Usługi należy wykonać zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia w sposób gwarantujący należytą jakość. Zadanie nr 7 - Koszenie traw i samosiejek w obrębie obiektów mostowych Zakres usług obejmuje: 1) Czterokrotne wykoszenie traw z terenu w obrębie obiektów mostowych w miesiącach maj - wrzesień 2009 r. na pow. 12 900 m2 Wykonawca przystąpi do realizacji usług po protokolarnym przejęciu od Zamawiającego pasa drogowego. Termin rozpoczęcia oraz zakończenia koszenia zostanie każdorazowo określony przez Zamawiającego pisemną dyspozycją. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia zakresu koszenia. Usługi należy wykonać zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia w sposób gwarantujący należytą jakość 1. Szczegółowy obmiar prac objętych usługą zawiera załącznik (Opis przedmiotu zamówienia). 2. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na pojedyncze zadania. Wykonawca może złożyć ofertę na wykonanie jednego lub więcej zadań, wybranych przez siebie spośród zadań wyszczególnionych w pkt. III. 3. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy PZP, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane usługi spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (art. 30, ust. 5 ustawy PZP). Wartość zamówienia wynosi: 437 105,53 zł netto.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.41.00 - Usługi w zakresie trawników 77.31.20.00 - Usługi usuwania chwastów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy udokumentują przez stosowne zaświadczenia i oświadczenia, że spełniają następujące warunki: a) Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi. b) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. c) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawia pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.. d) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. e) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. f) Akceptują warunki zawarte w niniejszej specyfikacji. 2) Ponadto Wykonawca musi spełniać następujące wymagania: Dysponowanie (przez dzierżawę, wynajem, umowę kupna lub inny sposób) niżej podanymi, w pełni sprawnymi jednostkami sprzętowymi i jednostkami transportowymi niezbędnymi do realizacji niniejszego zamówienia: 1. Dla zadań nr 1 i 2: a) Kosy spalinowe - minimalna ilość: 3 szt. b) Kosiarka bijakowa doczepna lub wysięgnikowa wraz z nośnikiem - minimalna ilość: 1 szt.; 2. Dla zadań nr 3, 4, 5 i 6: a) Kosiarki spalinowe - minimalna ilość : 2 szt. b) Kosy spalinowe - minimalna ilość: 2 szt. c) Ciągnik z przyczepą przystosowaną do wywozu trawy i liści-minimalna ilość: 1szt. 3. Dla zadania nr 7: a) Kosy spalinowe - minimalna ilość: 2 szt. Uwaga: W przypadku złożenia oferty na więcej niż jedno zadanie Wykonawca winien dysponować jednostkami sprzętowymi wymaganymi dla realizacji wybranych zadań co najmniej w ilości: a) Ciągnik z przyczepą przystosowaną do wywozu trawy i liści - 1 szt. niezależnie od ilości zadań; b) Kosiarka bijakowa doczepna lub wysięgnikowa wraz z nośnikiem - 1 szt. niezależnie od ilości zadań c) Kosy spalinowe - 5 szt. niezależnie od ilości zadań d) Kosiarki spalinowe - 4 szt. niezależnie od ilości zadań Wykonawca nie może zaproponować do wykonania zamówienia kosiarek rotacyjnych. Wskazane jest aby Wykonawca dysponował także innym sprzętem pomocniczym w realizacji niniejszego zamówienia (nie jest to warunkiem udziału), wskazanym w Opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca może zaproponować dla wykonania przedmiotu zamówienia sprzęt alternatywny, porównywalny technicznie z w/w, dołączając uzasadnienie swoich propozycji. 3) Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w następujący sposób: spełnia/nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia ważności oferty i spełniania warunków podmiotowych , Wykonawca załączy do oferty następujące oświadczenia i dokumenty: 1) Oświadczenie o spełnianiu warunków art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy PZP 2) Dokument uprawniający Wykonawcę do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, dokument potwierdzający prawo do reprezentowania podmiotu przez osoby podpisujące ofertę, w przypadku podpisania oferty i innych dokumentów przez osoby, które nie są wymienione w odpisie albo zaświadczeniu; 3) Wykaz potencjału technicznego-sprzętu. W przypadku udostępnienia potencjału technicznego przez inny podmiot, do oferty należy dołączyć pisemne zobowiązanie tego podmiotu do jego udostępnienia..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ebip.lublin.pl/zdw.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego, pok. nr 11, pocztą elektroniczną po wcześniejszym przesłaniu zamówienia na adres: rdw.pulawy@zdw.lublin.pl lub za zaliczeniem pocztowym. Koszt specyfikacji 10,00 zł brutto..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.03.2009 godzina 10:00, miejsce: Rejon Dróg Wojewódzkich w Puławach ul. Składowa 1a w pok. nr 12. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego 24.03.2009 r. o godz. 10.30.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują za pomocą faksu nr 081 886 31 63 lub drogą elektroniczną na adres e-mail: rdw.pulawy@zdw.lublin.pl. Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje faksem lub drogą elektroniczną, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania. Do kontaktów z Wykonawcami uprawnione są osoby: 1) W sprawach technicznych - Ewa Pachla ( 081 886 31 63) 2) W sprawach formalno - prawnych związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia i zawarciem umowy - Artur Wiak ( 081 886 31 63) UWAGA: Wykonawcy, którzy uzyskają niniejszą specyfikację ze strony internetowej Zamawiającego lub w inny sposób i zamierzają ubiegać się o udzielenie zamówienia, proszeni są o przesłanie Zamawiającemu faksem na nr 081 886 31 63 lub pocztą elektroniczna na adres rdw.pulawy@zdw.lublin.pl. krótkiej informacji zawierającej podstawowe dane firmy (nazwa, adres, nr telefonu, faxu, adres poczty elektronicznej). Wykonawcy, którzy zgłoszą w ten sposób zamiar ubiegania się o udzielenie zamówienia, będą przez Zamawiającego bezpośrednio zawiadamiani o zapytaniach, wyjaśnieniach i zmianach dotyczących specyfikacji istotnych warunków zamówienia, protestach dotyczących SIWZ i ich rozstrzygnięciach, zwołaniu przez Zamawiającego zebrania wszystkich Wykonawców, przedłużeniu terminu składania ofert..

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 - Koszenie traw i samosiejek na poboczach dróg wojewódzkich na terenie Obwodu Drogowego w Puławach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres usługi obejmuje: 1) Co najmniej 2-krotne koszenie obustronnie w ciągu roku w okresie od kwietnia do września 2009 r. w maksymalnej ilości 293 km 2) Usunięcie przed każdym koszeniem zanieczyszczeń takich jak kamienie, gruz, puszki, butelki itp. i wywiezienie ich na składowisko odpadów 3) Koszenie korpusu drogi przy użyciu kosiarki bijakowej, w zależności od odcinka drogi, na szerokości 2,5m od krawędzi jezdni lub na szerokości pasa drogowego ( przyjęto średnio 4m od krawędzi jezdni - dotyczy dróg 738, 824 i 830) wraz z wykoszeniem wlotów skrzyżowań z drogami o nawierzchni bitumicznej na dł. 20 m) 4) Ręczne koszenie w miejscach niedostępnych tj. przy słupkach znaków drogowych, słupkach prowadzących, barierach energochłonnych itp. Zakres usługi obejmuje również wykoszenie do wymaganej szerokości terenu za barierami drogowymi 5) Zapewnienie przez Wykonawcę bezpiecznych warunków ruchu drogowego w rejonie prowadzonych usług objętych umową na podstawie przekazanego przez Zamawiającego projektu czasowej organizacji ruchu, stanowiącego załącznik do niniejszej SIWZ Wykonawca przystąpi do realizacji usług po protokolarnym przejęciu od Zamawiającego pasa drogowego. Termin rozpoczęcia koszenia, kolejność dróg, szczegółowy zakres oraz termin zakończenia zostanie każdorazowo określony przez Zamawiającego pisemną dyspozycją. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia zakresu koszenia. Usługi należy wykonać zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia w sposób gwarantujący należytą jakość. Wartość zamówienia wynosi:138 152,12 zł netto.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.41.00-5, 77.31.20.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 - Koszenie traw i samosiejek na poboczach dróg wojewódzkich na terenie Obwodu Drogowego w Annopolu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres usługi obejmuje: 1) Co najmniej 2-krotne koszenie obustronnie w ciągu roku w okresie od kwietnia do września 2009 r. w maksymalnej ilości 276 km 2) Usunięcie przed każdym koszeniem zanieczyszczeń takich jak kamienie, gruz, puszki, butelki itp. i wywiezienie ich na składowisko odpadów 3) Koszenie korpusu drogi przy użyciu kosiarki bijakowej, w zależności od odcinka drogi, na szerokości 2,5m od krawędzi jezdni lub na szerokości pasa drogowego ( przyjęto średnio 4m od krawędzi jezdni - dotyczy drogi nr 747) wraz z wykoszeniem wlotów skrzyżowań z drogami o nawierzchni bitumicznej na dł. 20 m) 4) Ręczne koszenie w miejscach niedostępnych tj. przy słupkach znaków drogowych, słupkach prowadzących, barierach energochłonnych itp. Zakres usługi obejmuje również wykoszenie do wymaganej szerokości terenu za barierami drogowymi 5) Zapewnienie przez Wykonawcę bezpiecznych warunków ruchu drogowego w rejonie prowadzonych usług objętych umową na podstawie przekazanego przez Zamawiającego projektu czasowej organizacji ruchu, stanowiącego załącznik do niniejszej SIWZ Wykonawca przystąpi do realizacji usług po protokolarnym przejęciu od Zamawiającego pasa drogowego. Termin rozpoczęcia koszenia, kolejność dróg, szczegółowy zakres oraz termin zakończenia zostanie każdorazowo określony przez Zamawiającego pisemną dyspozycją. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia zakresu koszenia. Usługi należy wykonać zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia w sposób gwarantujący należytą jakość. Wartość zamówienia wynosi: 115 504,29 zł netto..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.41.00-5, 77.31.20.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3 - Bieżące utrzymanie trawników przy drogach wojewódzkich na terenie miasta Puławy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres usług obejmuje: 1) Koszenie trawników wraz z wygrabieniem skoszonej trawy i wywozem jej na składowisko odpadów - sześciokrotnie w okresie kwiecień - wrzesień 2009 na powierzchni 24 285 m2; 2) Jednokrotne wiosenne porządkowe wygrabienie trawników z wywozem wygrabionych nieczystości i resztek roślin na składowisko odpadów w miesiącu kwietniu 2009 na powierzchni 24 285 m2; 3) Dwukrotne jesienne porządkowe grabienie trawników w wywozem wygrabionych liści, nieczystości i resztek roślin na składowisko odpadów w okresie wrzesień - listopad 2009 na powierzchni 24 285 m2; 4) Dwudziestokrotne zebranie śmieci i nieczystości z terenu trawników z wywiezieniem ich na składowisko odpadów w okresie kwiecień - listopad 2009 r. 5) Zapewnienie przez Wykonawcę zapewnienia bezpiecznych warunków ruchu drogowego w rejonie prowadzonych usług objętych umową na podstawie przekazanego przez Zamawiającego projektu czasowej organizacji ruchu, stanowiącego załącznik do niniejszej SIWZ Wykonawca przystąpi do realizacji usług po protokolarnym przejęciu od Zamawiającego pasa drogowego. Termin rozpoczęcia usługi, oraz termin zakończenia zostanie każdorazowo określony przez Zamawiającego pisemną dyspozycją. Zamawiający zastrzega sobie możliwość: a) zmniejszenia ilości usług, b) przesunięcia ilości usług między asortymentami Usługi należy wykonać zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia w sposób gwarantujący należytą jakość. Wartość zamówienia wynosi: 44 823,80 zł netto.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.41.00-5, 77.31.20.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4 - Bieżące utrzymanie trawników przy drogach wojewódzkich na terenie miasta Dęblin.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres usług obejmuje: 1) Koszenie trawników wraz z wygrabieniem skoszonej trawy i wywozem jej na składowisko odpadów - pięciokrotnie w okresie kwiecień - wrzesień 2009 na powierzchni 17 994 m2; 2) Jednokrotne wiosenne porządkowe wygrabienie trawników z wywozem wygrabionych nieczystości i resztek roślin na składowisko odpadów w miesiącu kwietniu 2009 na powierzchni 17 994 m2; 3) Dwukrotne jesienne porządkowe grabienie trawników w wywozem wygrabionych liści, nieczystości i resztek roślin na składowisko odpadów w okresie wrzesień - listopad 2009 na powierzchni 17 994 m2; 4) Dziesięciokrotne zebranie śmieci i nieczystości z terenu trawników z wywiezieniem ich na składowisko odpadów w okresie kwiecień - listopad 2009 r. 5) Zapewnienie przez Wykonawcę bezpiecznych warunków ruchu drogowego w rejonie prowadzonych usług objętych umową na podstawie przekazanego przez Zamawiającego projektu czasowej organizacji ruchu, stanowiącego załącznik do niniejszej SIWZ Wykonawca przystąpi do realizacji usług po protokolarnym przejęciu od Zamawiającego pasa drogowego. Termin rozpoczęcia usługi, oraz termin zakończenia zostanie każdorazowo określony przez Zamawiającego pisemną dyspozycją. Zamawiający zastrzega sobie możliwość: a) zmniejszenia ilości usług, b) przesunięcia ilości usług między asortymentami Usługi należy wykonać zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia w sposób gwarantujący należytą jakość. Wartość zamówienia wynosi: 29 471,68 zł netto.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.41.00-5, 77.31.20.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie nr 5 - Bieżące utrzymanie trawników przy drogach wojewódzkich na terenie miasta Opole Lubelskie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres usług obejmuje: 1) Koszenie trawników wraz z wygrabieniem skoszonej trawy i wywozem jej na składowisko odpadów - pięciokrotnie w okresie kwiecień - wrzesień 2009 na powierzchni 26 606,2 m2; 2) Jednokrotne wiosenne porządkowe wygrabienie trawników z wywozem wygrabionych nieczystości i resztek roślin na składowisko odpadów w miesiącu kwietniu 2009 na powierzchni 26 606,2 m2; 3) Dwukrotne jesienne porządkowe grabienie trawników w wywozem wygrabionych liści, nieczystości i resztek roślin na składowisko odpadów w okresie wrzesień - listopad 2009 na powierzchni 26 606,2 m2; 4) Dziesięciokrotne zebranie śmieci i nieczystości z terenu trawników z wywiezieniem ich na składowisko odpadów w okresie kwiecień - listopad 2009 r. 5) Zapewnienie przez Wykonawcę bezpiecznych warunków ruchu drogowego w rejonie prowadzonych usług objętych umową na podstawie przekazanego przez Zamawiającego projektu czasowej organizacji ruchu, stanowiącego załącznik do niniejszej SIWZ Wykonawca przystąpi do realizacji usług po protokolarnym przejęciu od Zamawiającego pasa drogowego. Termin rozpoczęcia usługi, oraz termin zakończenia zostanie każdorazowo określony przez Zamawiającego pisemną dyspozycją. Zamawiający zastrzega sobie możliwość: a) zmniejszenia ilości usług, b) przesunięcia ilości usług między asortymentami Usługi należy wykonać zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia w sposób gwarantujący należytą jakość. Wartość zamówienia wynosi: 43 577,64 zł netto.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.41.00-5, 77.31.20.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie nr 6 - Bieżące utrzymanie trawników przy drogach wojewódzkich na terenie miasta Nałęczów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres usług obejmuje: 1) Koszenie trawników wraz z wygrabieniem skoszonej trawy i wywozem jej na składowisko odpadów - pięciokrotnie w okresie kwiecień - wrzesień 2009 na powierzchni 31 734,5 m2; 2) Jednokrotne wiosenne porządkowe wygrabienie trawników z wywozem wygrabionych nieczystości i resztek roślin na składowisko odpadów w miesiącu kwietniu 2009 na powierzchni 31 734,5 m2; 3) Dwukrotne jesienne porządkowe grabienie trawników w wywozem wygrabionych liści, nieczystości i resztek roślin na składowisko odpadów w okresie wrzesień - listopad 2009 na powierzchni 31 734,5 m2; 4) Dziesięciokrotne zebranie śmieci i nieczystości z terenu trawników z wywiezieniem ich na składowisko odpadów w okresie kwiecień - listopad 2009 r. 5) Zapewnienie przez Wykonawcę bezpiecznych warunków ruchu drogowego w rejonie prowadzonych usług objętych umową na podstawie przekazanego przez Zamawiającego projektu czasowej organizacji ruchu, stanowiącego załącznik do niniejszej SIWZ Wykonawca przystąpi do realizacji usług po protokolarnym przejęciu od Zamawiającego pasa drogowego. Termin rozpoczęcia usługi, oraz termin zakończenia zostanie każdorazowo określony przez Zamawiającego pisemną dyspozycją. Zamawiający zastrzega sobie możliwość: a) zmniejszenia ilości usług, b) przesunięcia ilości usług między asortymentami Usługi należy wykonać zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia w sposób gwarantujący należytą jakość. Wartość zamówienia wynosi: 51 976,82 zł netto.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.41.00-5, 77.31.20.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie nr 7 - Koszenie traw i samosiejek w obrębie obiektów mostowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres usług obejmuje: 1) Czterokrotne wykoszenie traw z terenu w obrębie obiektów mostowych w miesiącach maj - wrzesień 2009 r. na pow. 12 900 m2 Wykonawca przystąpi do realizacji usług po protokolarnym przejęciu od Zamawiającego pasa drogowego. Termin rozpoczęcia oraz zakończenia koszenia zostanie każdorazowo określony przez Zamawiającego pisemną dyspozycją. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia zakresu koszenia. Usługi należy wykonać zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia w sposób gwarantujący należytą jakość Wartość zamówienia wynosi: 13 599,18 zł netto.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.41.00-5, 77.31.20.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.