Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-01-29
Świdnik: Dostawa zestawu ultrasonograficznego do badań kardiologicznych i zestawu ultrasonograficznego do badań ginekologiczno - położniczych.
Numer ogłoszenia: 11980 - 2009; data zamieszczenia: 29.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Bolesława Leśmiana 4, 21-040 Świdnik, woj. lubelskie, tel. 081 7514215, faks 081 7514215.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzozswidnik.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa zestawu ultrasonograficznego do badań kardiologicznych i zestawu ultrasonograficznego do badań ginekologiczno - położniczych..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawu ultrasonograficznego do badań kardiologicznych i zestawu ultrasonograficznego do badań ginekologiczno - położniczych. Zadanie podzielone jest na 2 pakiety : Pakiet Nr 1 - zestaw ultrasonograficzny do badań kardiologicznych - 1 komplet. Pakiet Nr 2 - zestaw ultrasonograficzny do badań ginekologiczno - położniczych- 1 komplet . Szczegółowe wymagania techniczne związane z przedmiotem zamówienia opisane są w Załączniku Nr 1 do SIWZ - Tabela wymaganych parametrów technicznych dotyczących zestawów ultrasonograficznych ( 1a/ i 1/b/.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.22.00 - Aparaty ultrasonograficzne 33.11.21.00 - Ultrasonograf do badania serca .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 40.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Nie jest wymaganeIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy : 1. Udokumentują przez stosowne zaświadczenia i oświadczenia , że spełniają wymagania zawarte w art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( tj. Dz. U. Nr 223 poz. 1655 z 2007 roku z późn. zm.) : - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Udokumentują przez stosowne zaświadczenia i oświadczenia , że nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( tj. Dz. U. Nr 223 poz. 1655 z 2007 roku z późn. zm.). Ocena spełniania powyższych warunków zostanie dokonana na podstawie przedłożonych niżej wymienionych dokumentów według formularza :spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - dokumenty te, winny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4.Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - dokumenty te, winny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5.Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy - dokumenty te, winny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6.Oświadczenie Oferenta, że a/ posiada zabezpieczenie ekonomiczne do wykonania określonego zamówienia. b/ przyjmuje zasadnicze postanowienia projektu Umowy - Załącznik Nr 3 do SIWZ, c/ spełnia wymagania zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 styczna 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. Nr 223 poz. 1655 z 2007 roku z późn. zm. ), d/ nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 styczna 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( tj. Dz. U. Nr 223 poz. 1655 z 2007 roku z późn. zm. .), zgodnie z załączonym wzorem oświadczenia stanowiącym Załącznik Nr 2 do SIWZ - Formularz Ofertowo - Cenowy. 7.Ponadto każdy Oferent powinien dołączyć wykaz zamówień zrealizowanych w okresie trzech lat dla szpitali o złożoności i wartości zamówienia zbliżonych do przedmiotu prowadzonego postępowania - co najmniej 1 dokument potwierdzający, że dostawa została wykonana należycie ( referencje odbiorców dostaw ). 8.Dokumenty dopuszczające przedmiot zamówienia do obrotu i stosowania, deklaracja zgodności. Dodatkowe dokumenty : 1. Wypełniony Załącznik Nr 1 do SIWZ - Tabela wymaganych parametrów technicznych dotyczących zestawów ultrasonograficznych ( 1a/, 1b/ ). 2. Wypełniony Formularz Ofertowo - Cenowy - Załącznik Nr 2 do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzozswidnik.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W Kasie SP ZOZ ul. B. Leśmiana 4, 21 - 040 Świdnik, ew. za zaliczeniem pocztowym w cenie 20 zł brutto - opłata dotyczy formy pisemnej specyfikacji..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.02.2009 godzina 10:30, miejsce: Składanie w Sekretariacie SP ZOZ pok. Nr 1 - I piętro. Otwarcie dnia 6.02.2009 r. o godz. 11.00 w Sali Konferencyjnej SP ZOZ pok. Nr 13 - II piętro.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet Nr 1 - zestaw ultrasonograficzny do badań kardiologicznych - 1 komplet..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw ultrasonograficzny do badań kardiologicznych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.21.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 40.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet Nr 2 - zestaw ultrasonograficzny do badań ginekologiczno - położniczych- 1 komplet ..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw ultrasonograficzny do badań ginekologiczno - położniczych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.22.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 40.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ŚWIDNIKA
- Modernizacja kompleksów sportowych "Moje Boisko-Orlik 2012" przy Szkole Podstawowej nr 3 i Szkole Podstawowej nr 5 w Świdniku
- Przebudowa drogi powiatowej nr 2103 L (ul. Krępiecka) w miejscowości Świdnik i Krępiec na odcinku od km 0+438,59 do km 1+433,19
więcej: przetargi w Świdniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa mobilnego aparatu ultrasonograficznego
- Dostawa sprzętu medycznego 2025
- Dostawa aparatów USG do Gminnego Ośrodka Zdrowia w Gogolinie
- Zakup i dostawa sprzętu medycznego oraz komputerowego dla Ośrodka Zdrowia w Woźnikach w ramach projektu grantowego nr FEXN.06.01-IP.03-0001/23 pod nazwą Wsparcie podstawowoej opieki zdrowotnej (POZ)
- Zakup i dostawa sprzętu medycznego oraz komputerowego dla Ośrodka Zdrowia w Starczy w ramach projektu grantowego nr FEXN.06.01-IP.03-0001/23 pod nazwą Wsparcie podstawowoej opieki zdrowotnej (POZ)
- Dostawa aparatu USG dla Publicznego Zakładu Lecznictwa Ambulatoryjnego w Strzelinie
więcej: Ultrasonograf do badania serca »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.