eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławPrzeprowadzenie kampanii promocyjno - reklamowej nowego Stadionu Miejskiego we Wrocławiu poprzez działania WKS Śląsk Wrocław

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-05-18

Wrocław: Przeprowadzenie kampanii promocyjno - reklamowej nowego Stadionu Miejskiego we Wrocławiu poprzez działania WKS Śląsk Wrocław
Numer ogłoszenia: 119884 - 2011; data zamieszczenia: 18.05.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 106402 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wrocław 2012 Sp. z o.o., Al. Śląska 1, 54-145 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 733 18 00, faks 71 733 18 01.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie kampanii promocyjno - reklamowej nowego Stadionu Miejskiego we Wrocławiu poprzez działania WKS Śląsk Wrocław.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1) Umieszczenie logo lub wizualizacji Stadionu na wszystkich materiałach promocyjno - reklamowych WKS Śląsk Wrocław, 2) Promocja WKS Śląsk Wrocław oraz Stadionu podczas wybranych co najmniej 15 imprez organizowanych z udziałem Klubu WKS Śląsk na terenie Dolnego Śląska, promujących Klub oraz Stadion, 3) Promocja oraz aktywne działania reklamujące Klub oraz Stadion na portalach społecznościowych, 4) Promocja Stadionu i Klubu WKS Śląsk w szkołach na terenie Dolnego Śląska podczas lekcji WF przy udziale 4-5 piłkarzy I zespołu, 5) Współpraca z kibicami Klubu zrzeszonymi w fanklubach dolnośląskich, tj. odwiedzenie fanklubów połączone z prezentacją wizerunku Stadionu, 6) Przeprowadzenie akcji bilboardowej na terenie Dolnego Śląska uzupełnionej o reklamę w Internecie 7) Promocja Stadionu i Klubu WKS Śląsk podczas wybranych co najmniej 4 wydarzeń organizowanych przez Miasto Wrocław.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.22.00 - Usługi w zakresie promocji .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Przeprowadzenie kampanii promocyjno - reklamowej nowego Stadionu Miejskiego we Wrocławiu, poprzez działania WKS Śląsk Wrocław

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.05.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Wrocławski Klub Sportowy Śląsk Wrocław Spółka Akcyjna, ul. Oporowska 62, 53-434 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 406500,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 499995,00

  • Oferta z najniższą ceną: 499995,00 / Oferta z najwyższą ceną: 499995,00

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a, art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. b ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kampanii promocyjno - reklamowej nowego Stadionu Miejskiego we Wrocławiu poprzez działania WKS Śląsk Wrocław. Promocja poprzez sport należy do jednych z najskuteczniejszych narzędzi komunikowania się z rynkiem. Celem kampanii promocyjnej jest kreowanie pozytywnego wizerunku Stadionu. Ze względu na plany marketingowe zidentyfikowania nowopowstającego Stadionu z drużyną WKS Śląsk Wrocław oraz z uwagi na rzeczywiste przeznaczenie obiektu do organizacji meczów piłkarskich wrocławskiej drużyny, a także fakt, iż Klub posiada wyłączne prawa do komercyjnego posługiwania się: nazwą Klubu, wizerunkami zawodników Klubu, oraz jego logotypem, WKS Śląsk Wrocław jest jedynym Wykonawcą, który może efektywnie wykonać zamówienie. Reklama Stadionu poprzez doskonale rozpoznawalny Klub piłkarski WKS Śląsk Wrocław będzie niewątpliwie trafna i skuteczna. W związku z powyższym spełniona została przesłanka zastosowania trybu zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a i b ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2010r. Nr 113, 759 z późn.zm.), gdyż z przyczyn technicznych o obiektywnym charakterze oraz przyczyn związanych z ochroną praw wyłącznych, wynikających z odrębnych przepisów, wykonać zamówienie może tylko ww. Wykonawca.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.