Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-01-08
Baligród: DOSTAWA I MONTAŻ MEBLI ORAZ WYPOSAŻENIA DO BUDYNKU BIUROWEGO NADLEŚNICTWA BALIGRÓD NS-2710-2/13
Numer ogłoszenia: 11992 - 2013; data zamieszczenia: 08.01.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Baligród , ul. Balów 14, 38-606 Baligród, woj. podkarpackie, tel. 013 4684015.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_krosno/nadl_baligrod/zamowienia_publiczne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA I MONTAŻ MEBLI ORAZ WYPOSAŻENIA DO BUDYNKU BIUROWEGO NADLEŚNICTWA BALIGRÓD NS-2710-2/13.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest Dostawa i montaż mebli oraz wyposażenia do budynku biurowego (nowa siedziba Nadleśnictwa Baligród) w Baligrodzie przy ul. Bieszczadzkiej 15 zgodnie z przedstawionym w załączniku nr 1 do SIWZ szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia w którym znajduje się wykaz mebli i urządzeń w pomieszczeniach oraz wymogi techniczne wykonania mebli. 2. Przez wykonanie zamówienia Zamawiający rozumie zakup lub wykonanie, dostarczenie, wniesienie, zamontowanie, ustawienie mebli i wyposażenia w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego zgodnie z wykazem mebli w pomieszczeniach oraz opracowanym projektem wykonawczym aranżacji i wyposażenia wnętrz do budynku biurowego (załącznik nr 1 do SIWZ) oraz zgodnie z rzutami pomieszczeń (załącznik nr 2 do SIWZ), które zawierają szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z przykładami graficznymi wybranych elementów oraz ilością. Zamówienie należy wykonać zgodnie z ofertą (załącznik nr 3 do SIWZ) oraz formularzem ofertowym (załącznik nr 4) Wykonawcy.Ponadto Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą, fotografii katalogowych, wymaganych przez Zamawiającego mebli i urządzeń, w ilościach podanych w załączniku nr 10 do SIWZ. Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą próbek płyt (o wymiarach nie mniejszych niż 20X25 i nie większych niż 25X25 cm) w określonej w wymogach technicznych kolorystyce a ilość załączonych próbek należy wyszczególnić z zał. nr 11 do SIWZ. 3. Wymienione w pkt 2. opracowania stanowią integralną część SIWZ, a wszystkie wskazane w nich, poprzez zamieszczenie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, materiały (wyroby) i urządzenia należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Oznacza to, że zgodnie z art. 29 ustawy PZP, w odniesieniu do materiałów (wyrobów) i urządzeń wskazanych z nazwy Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów (wyrobów) i urządzeń równoważnych, tj. o jakości nie gorszej niż opisana w dokumentacji wykonawczej. Ponadto Zamawiający, w przypadku gdy w przedmiotowych opracowaniach zostały wskazane normy, aprobaty techniczne, specyfikacje techniczne i systemy odniesienia, za wyjątkiem Polskich Norm przenoszących normy europejskie oraz norm innych państw członkowskich EOG przenoszących te normy, dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Urządzenia i materiały równoważne, a także (w przypadku powoływania się przez Wykonawcę na rozwiązania równoważne opisanym przez Zamawiającego) normy, aprobaty techniczne, specyfikacje techniczne i systemy odniesienia muszą być wymienione w ofercie z nazwy. Ciężar udowodnienia, że materiał (wyrób) lub urządzenie, lub zaproponowane rozwiązanie jest równoważne w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na Wykonawcy składającym ofertę. W takim wypadku Wykonawca musi przedłożyć odpowiednie dokumenty opisujące parametry techniczne, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty dopuszczające dane materiały (wyroby) lub urządzenia, lub zaproponowane rozwiązania do użytkowania, oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one rzeczywiście równoważne. 4. Do realizacji zamówienia należy użyć produktów, które mieszczą się w ramach zawartych w projekcie wykonawczym rozwiązań konstrukcyjnych, technologicznych i technicznych. Po zakończeniu dostawy Wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania pomieszczeń, które zostały mu udostępnione do realizacji zamówienia. 5. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na wykonane usługi na okres nie krótszy niż 36 miesięcy. Bieg gwarancji rozpoczyna się wraz z odbiorem końcowym przedmiotu zamówienia oraz sporządzeniem protokołu końcowego robót. 6. W przypadku, gdy Wykonawca przewiduje możliwość zlecenia wykonania części przedmiotu zamówienia podwykonawcom jest zobowiązany do wskazania w ofercie tych części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom. Jeżeli Wykonawca nie wskaże takich części, będzie to oznaczało, że zamierza wykonywać zamówienie samodzielnie..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 30% wartości zamówienia podstawowego.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00 - Meble biurowe 39.15.00.00 - Różne meble i wyposażenie 39.29.41.00 - Artykuły informacyjne i promocyjne .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.03.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie: 10 000,00 zł 2. Wadium może być wnoszone wedle wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych i poręczenia spółdzielczych kas oszczędnościowo - kredytowych, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: Bank BGŻ SA oddz. w Sanoku, konto nr 27 2030 0045 1110 0000 0077 8820 Wadium w formie gotówki nie będzie przyjmowane w kasie nadleśnictwa. Wadia wnoszone w innych formach niż pieniądz należy deponować w kasie w siedzibie Zamawiającego. 3. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 16.01.2013 r. do godz. 1100 W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, za moment wniesienia wadium uznaje się moment uznania rachunku zamawiającego.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 22 ust. 1 Ustawy (załącznik nr 7 do SIWZ) Ocena spełniania w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania, a ofertę uznaje się za odrzuconą.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W zakresie posiadania wiedzy i doświadczenia, Wykonawca zobowiązany jest wykazać iż w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonał co najmniej 2 zadania w zakresie dostawy i montażu mebli o łącznej wartości nie mniejszej niż 300.000,00 zł brutto wraz z dokumentami potwierdzającymi, że zadanie zostało wykonane należycie. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży wraz z ofertą wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i zleceniodawców wraz załączeniem dokumentu (referencje faktury, protokoły odbioru robót) potwierdzającego, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie (wg załącznika nr 9 do SIWZ) Ocena spełniania w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania, a ofertę uznaje się za odrzuconą.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży wraz z ofertą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 22 ust. 1 Ustawy (załącznik nr 7 do SIWZ), Ocena spełniania w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania, a ofertę uznaje się za odrzuconą.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży wraz z ofertą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 22 ust. 1 Ustawy (załącznik nr 7 do SIWZ), Ocena spełniania w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania, a ofertę uznaje się za odrzuconą.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Sytuacji finansowej, tzn. że posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 250 000,00 w złotych polskich PLN; Wykonawca wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu może polegać na wiedzy i doświadczeniu lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. W takiej sytuacji Wykonawca jest zobowiązany udowodnić Zamawiającemu, że będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności może przedstawić Zamawiającemu w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Ocena spełniania w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania, a ofertę uznaje się za odrzuconą.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Na podstawie art.144 ust.1 ustawy Zamawiający i Wykonawca dopuszczają możliwość wprowadzenia zmian w zawartej umowie w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, jeżeli wystąpi co najmniej jedna z niżej wymienionych okoliczności: a) W trakcie realizacji Zamówienia zostanie ujawniony błąd Zamawiającego (np. w szczególnym opisie przedmiotu zamówienia) niemożliwy do zauważenia przez Wykonawców w postępowaniu poprzedzającym wybór najkorzystniejszej oferty. b) W razie zaistnienia zdarzeń niezależnych od stron, po dacie zawarcia umowy, o charakterze działania siły wyższej, które uniemożliwiłyby terminową realizację zamówienia - strony zobowiązują się do wspólnego określenia nowego terminu realizacji przedmiotu umowy. 2. Zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_krosno/nadl_baligrod/zamowienia_publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Balów 14 38-606 Baligród.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.01.2013 godzina 11:00, miejsce: sekretariat Nadleśnictwa Baligród - ul. Balów 14 38-606 Baligród.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI BALIGRÓD
więcej: przetargi BALIGRÓD »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup, dostawa sprzętu komputerowego, pomocy dydaktycznych i wyposażenia sal lekcyjnych na potrzeby szkół z terenu Gminy Kamień
- Odbudowa i rozbudowa budynku Gminnego Ośrodka Kultury w Widawie w systemie "zaprojektuj i wybuduj" w ramach projektu ,,Przebudowa i rozbudowa budynku Gminnego Ośrodka Kultury w Widawie".
- Dostawa bluz kangurek na potrzeby Parlamentu Studentów UMG- powtórne
- SZP/242-076/2025 Dostawa materiałów promocyjnych dla Politechniki Wrocławskiej.
- Usługa kompleksowej organizacji konferencji pn. "Zioła, Zielarstwo, Ziołolecznictwo i Produkty Naturalne 2025"
- Zakup mebli biurowych w trzech Częściach: Części I - "Zakup mebli biurowych" Części II - "Zakup foteli ergonomicznych" Części III - "Zakup specjalistycznych foteli biurowych..."
więcej: Meble biurowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.