eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BaligródDOSTAWA I MONTAŻ MEBLI ORAZ WYPOSAŻENIA DO BUDYNKU BIUROWEGO NADLEŚNICTWA BALIGRÓD - NS-2710-2/13

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-02-19

Baligród: DOSTAWA I MONTAŻ MEBLI ORAZ WYPOSAŻENIA DO BUDYNKU BIUROWEGO NADLEŚNICTWA BALIGRÓD - NS-2710-2/13
Numer ogłoszenia: 67870 - 2013; data zamieszczenia: 19.02.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 11992 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Baligród, ul. Balów 14, 38-606 Baligród, woj. podkarpackie, tel. 013 4684015, faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA I MONTAŻ MEBLI ORAZ WYPOSAŻENIA DO BUDYNKU BIUROWEGO NADLEŚNICTWA BALIGRÓD - NS-2710-2/13.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest Dostawa i montaż mebli oraz wyposażenia do budynku biurowego (nowa siedziba Nadleśnictwa Baligród) w Baligrodzie przy ul. Bieszczadzkiej 15 zgodnie z przedstawionym w załączniku nr 1 do SIWZ szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia w którym znajduje się wykaz mebli i urządzeń w pomieszczeniach oraz wymogi techniczne wykonania mebli. 2. Przez wykonanie zamówienia Zamawiający rozumie zakup lub wykonanie, dostarczenie, wniesienie, zamontowanie, ustawienie mebli i wyposażenia w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego zgodnie z wykazem mebli w pomieszczeniach oraz opracowanym projektem wykonawczym aranżacji i wyposażenia wnętrz do budynku biurowego (załącznik nr 1 do SIWZ) oraz zgodnie z rzutami pomieszczeń (załącznik nr 2 do SIWZ), które zawierają szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z przykładami graficznymi wybranych elementów oraz ilością. Zamówienie należy wykonać zgodnie z ofertą (załącznik nr 3 do SIWZ) oraz formularzem ofertowym (załącznik nr 4) Wykonawcy.Ponadto Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą, fotografii katalogowych, wymaganych przez Zamawiającego mebli i urządzeń, w ilościach podanych w załączniku nr 10 do SIWZ. Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą próbek płyt (o wymiarach nie mniejszych niż 20X25 i nie większych niż 25X25 cm) w określonej w wymogach technicznych kolorystyce a ilość załączonych próbek należy wyszczególnić z zał. nr 11 do SIWZ. 3. Wymienione w pkt 2. opracowania stanowią integralną część SIWZ, a wszystkie wskazane w nich, poprzez zamieszczenie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, materiały (wyroby) i urządzenia należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Oznacza to, że zgodnie z art. 29 ustawy PZP, w odniesieniu do materiałów (wyrobów) i urządzeń wskazanych z nazwy Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów (wyrobów) i urządzeń równoważnych, tj. o jakości nie gorszej niż opisana w dokumentacji wykonawczej. Ponadto Zamawiający, w przypadku gdy w przedmiotowych opracowaniach zostały wskazane normy, aprobaty techniczne, specyfikacje techniczne i systemy odniesienia, za wyjątkiem Polskich Norm przenoszących normy europejskie oraz norm innych państw członkowskich EOG przenoszących te normy, dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Urządzenia i materiały równoważne, a także (w przypadku powoływania się przez Wykonawcę na rozwiązania równoważne opisanym przez Zamawiającego) normy, aprobaty techniczne, specyfikacje techniczne i systemy odniesienia muszą być wymienione w ofercie z nazwy. Ciężar udowodnienia, że materiał (wyrób) lub urządzenie, lub zaproponowane rozwiązanie jest równoważne w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na Wykonawcy składającym ofertę. W takim wypadku Wykonawca musi przedłożyć odpowiednie dokumenty opisujące parametry techniczne, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty dopuszczające dane materiały (wyroby) lub urządzenia, lub zaproponowane rozwiązania do użytkowania, oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one rzeczywiście równoważne. 4. Do realizacji zamówienia należy użyć produktów, które mieszczą się w ramach zawartych w projekcie wykonawczym rozwiązań konstrukcyjnych, technologicznych i technicznych. Po zakończeniu dostawy Wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania pomieszczeń, które zostały mu udostępnione do realizacji zamówienia. 5. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na wykonane usługi na okres nie krótszy niż 36 miesięcy. Bieg gwarancji rozpoczyna się wraz z odbiorem końcowym przedmiotu zamówienia oraz sporządzeniem protokołu końcowego robót. 6. W przypadku, gdy Wykonawca przewiduje możliwość zlecenia wykonania części przedmiotu zamówienia podwykonawcom jest zobowiązany do wskazania w ofercie tych części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom. Jeżeli Wykonawca nie wskaże takich części, będzie to oznaczało, że zamierza wykonywać zamówienie samodzielnie.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00 - Meble biurowe 39.15.00.00 - Różne meble i wyposażenie 39.29.41.00 - Artykuły informacyjne i promocyjne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.02.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • IMPEX TRADE Sp. z o.o., ul. Bytkowska 1B, 40-955 Katowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 316680,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 374102,04

  • Oferta z najniższą ceną: 374102,04 / Oferta z najwyższą ceną: 395441,31

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.