Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-07-27
Gdynia: Sukcesywna dostawa środków do mycia i dezynfekcji. Postepowanie nr 029/UCMMiT/AW/09
Numer ogłoszenia: 120083 - 2009; data zamieszczenia: 27.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersyteckie Centrum Medycyny Morskiej i Tropikalnej , ul. Powstania Styczniowego 9b, 81-519 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 6998605, faks 058 6224871.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ucmmit.gdynia.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa środków do mycia i dezynfekcji. Postepowanie nr 029/UCMMiT/AW/09.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywna dostawa środków do mycia i dezynfekcji. Zamówienie realizowane jest w pakietach, których łączna wartość nie przekracza 133 000euro..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne 33.71.16.40 - Zestawy kosmetyków .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego przetargu w zakresie postępowania o zamówienie publiczne na dostawę środków określonych w pakiecie nr 1- 8 Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: Dla pakietu nr 1 - kwotę: 492,52 zł Dla pakietu nr 2 - kwotę: 716,61zł Dla pakietu nr 3 - kwotę: 804,45zł Dla pakietu nr 4 - kwotę: 138,35zł Dla pakietu nr 5 - kwotę: 702,90zł Dla pakietu nr 6 - kwotę: 684,00zł Dla pakietu nr 7 - kwotę: 239,03zł Dla pakietu nr 8 - kwotę: 142,80zł 1. Wykonawca wnosi wadium (koniecznie z określeniem numeru postępowania i nr pakietu), którego wadium dotyczy tylko w jednej z poniższych form: -W pieniądzu wyłącznie przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w PKO BP S.A. 1/O Centrum Gdynia, ul. Świętojańska 17, nr 43 1020 1853 0000 9602 0014 7496, -W poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczych kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, -W gwarancjach bankowych -W gwarancjach ubezpieczeniowych -W poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5, pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. O utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (j.t. Dz.U. z 2007, Nr 42, poz 275 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert ( w osobnej kopercie oznaczonej nr postępowania i napisem -WADIUM-) i musi być udzielone do końca terminu związania z ofertą. 3. Dokument w formie poręczenia winien zawierać stwierdzenie, że: -na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu, wypłacamy bez jakichkolwiek zastrzeżeń. Dokument w formie poręczenia lub gwarancji należy składać w Dziale Zamówień Publicznych (pok. 137, II p. w siedzibie Zamawiającego) w godzinach od 9:00 do 13:00 od poniedziałku do piątku.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu niniejszym mogą brać udział wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu na podstawie przepisów art. 24 obowiązującej ustawy prawo zamówień publicznych, 2. Wymagania stawiane wykonawcom ubiegającym się o zamówienie wspólnie, na zasadach określonych w art. 23 obowiązującej ustawy prawo zamówień publicznych: 1) warunki uprawniające do ubiegania się o zamówienie publiczne (warunki formalne muszą być spełnione/potwierdzone oddzielnie przez każdego z wykonawców składających wniosek i ofertę wspólnie; 2) warunki potwierdzające zdolność do wykonania przedmiotowego zamówienia mogą być spełnione/potwierdzone łącznie (sumarycznie) przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia (art. 24, ust.1, pkt.2 i 3 obowiązującej ustawy prawo zamówień publicznych); 3) W przypadku składania oferty wspólnie wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego wykonawca załącza do oferty dokumenty potwierdzające, że oferowane środki posiadają cechy wymagane przez Zamawiającego a określone w opisie przedmiotu zamówienia. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie VI SIWZ , pkt 1, ppkt 1(i) 1) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 2) dokumenty, o których mowa w punkcie VI SIWZ ppk 1,1(i), powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie VI ppk 1, 1 (i) zastępuje się je dokumentami zawierającymi oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 4) Sposób oceny spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego nr 029/UCMMiT/AW/09 - ocena spełniania warunków odbędzie się na zasadzie: dostarczenie właściwego dokumentu/oświadczenia -SPEŁNIA, nie dostarczenie (z zastrzeżeniem zawartym w art. 26, ust.3 i 4 obowiązującego prawa zamówień publicznych) -NIE SPEŁNIA. 5) Sposób oceny spełniania warunków przez oferowane dostawy - ocena spełniania warunków odbędzie się na zasadzie: dostarczenie właściwego dokumentu/oświadczenia i oferta zgodna z wymaganiami określonymi w SIWZ -SPEŁNIA, nie dostarczenie wymaganego dokumentu/oświadczenia (z zastrzeżeniem zawartym w art. 26, ust.3 i 4 obowiązującego prawa zamówień publicznych) i oferta nie spełniająca wymagań określonych w SIWZ -NIE SPEŁNIA. 6) Z postępowania o udzielenie zamówienia wykluczeni zostaną wykonawcy, o których mowa w art. 24 Ustawy z 29 stycznia Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U. z 2007r. Nr 243, poz. 1655 i Dz.U. z 2008r. Nr 171, poz. 1058 ze zm.). 7) Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków podmiotowych wykonawcy dostarczają: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2. oświadczenie z art. 22 Pzp - wzór załącznik nr 2 do oferty , 3. oświadczenie z art 24 Pzp - wzór załącznik nr 3 do oferty. Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu, jeśli złożona przez wykonawcę kopia dokumentu będzie nieczytelna lub wzbudzi wątpliwości, co do jej prawdziwości. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego wykonawca załącza do oferty 1) aktualne karty charakterystyki oferowanych środków biobójczych oraz substancji czynnych wchodzących w skład produktu biobójczego, klasyfikowanych jako niebezpieczne, sporządzone na zasadach określonych przepisami ustawy z dnia 11 stycznia 2001r. o substancjach i preparatach chemicznych - załącznik nr 1 (Dz.U. Nr 11, poz. 84 z późn. zm.), 2) wystawioną dla oferowanego środka biobójczego kopię aktualnego pozwolenia albo wpisu do rejestru, o którym mowa w art. 7 ust 3 Ustawy o produktach biobójczych z dnia 13 IX 2002r. j.t. z dnia 01.02.2007r. Dz.U. Nr 39, poz. 252 ze zm.), 3) dla zaoferowanych antyseptyków - należy dołączyć aktualne zaświadczenie o wpisie do rejestru produktów leczniczych i dokumenty potwierdzające dopuszczenie oferowanego produktu leczniczego do obrotu na terenie RP wydane przez Ministra ds. zdrowia, 4) dla zaoferowanych wyrobów medycznych - wykonawca dostarcza kopię aktualnego zaświadczenie o wpisie do Rejestru wyrobów medycznych oraz Deklarację zgodności ze znakiem CE, 5) dla zaoferowanych produktów biobójczych stosowanych w celu dezynfekcji dużych powierzchni (np.ściany itp.) wymagane jest zg. z art. 7 ust 3 ustawy o produktach biobójczych z dnia 13 września 2002r.(j.t. z 01.02.2007r. Dz.U. Nr 39, oz. 252 ze zm.), kopia pozwolenia albo wpisu do rejestru wydana przez Ministra ds. zdrowia, - wszystkie dostarczone dokumenty dotyczące zaoferowanych środków muszą być odpowiednio przyporządkowane/oznaczone do określonego pakietu i pozycji..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Termin utrzymania stałych cen - 10
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ucmmit.gdynia.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uniwersyteckie Centrum Medycyny Morskiej i Tropikalnej, 81-519 Gdynia, ul. Powstania Styczniowego 9b, I.p., pok. 137..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.08.2009 godzina 10:00, miejsce: Uniwersyteckie Centrum Medycyny Morskiej i Tropikalnej, 81-519 Gdynia, ul. Powstania Styczniowego 9b, Kancelaria, pok. 30..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: 1.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Środki do dezynfekcji powierzchni.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin utrzymania stałych cen - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: 2.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Środki do dezynfekcji powierzchni i sprzetu medycznego typu spray.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin utrzymania stałych cen - 10
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: 3.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Środki do dezynfekcji narzędzi i sprzętu termolabilnego np. Endoskopy.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin utrzymania stałych cen - 10
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: 4.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Środki do mycia i odkażania skóry rąk dla osób o skórze wrażliwej.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8, 33.71.16.40-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin utrzymania stałych cen - 10
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: 5.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Środki do mycia, odkażania i pielęgnacji rąk.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8, 33.71.16.40-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin utrzymania stałych cen - 10
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: 6.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Środki do odkażania skóry i błon śluzowych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin utrzymania stałych cen - 10
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: 7.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Środki do pielęgnacji ran przewlekłych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin utrzymania stałych cen - 10
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: 8.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Środki do dezynfekcji głowic USG.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin utrzymania stałych cen - 10
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Usługa odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów o kodzie 16 10 02
- Usługa serwisowania oprogramowania EGC służącego do egzekwowania należności powstałych na parkingach usytuowanych poza drogami publicznymi na terenie miasta Gdyni.
- Promocja Gminy Miasta Gdynia oraz Gdyńskiego Centrum Sportu jednostki budżetowej podczas turnieju pływackiego
- Diagnozowanie i prowadzenie sesji psychoterapii dzieci i młodzieży z FASD od (0-18 lat) , prowadzenie grup wsparcia na 2025 rok
- "Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby Gminy Miasta Gdyni"
- MODERNIZACJA SYSTEMU TWORZENIA KOPII ZAPASOWYCH
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa środków dezynfekcyjnych
- Dostawa substancji recepturowych, roztworów formaliny, śr. do dezynfekcji
- Zakup i dostawa środków dezynfekcyjnych
- Dostawa środków dezynfekcyjnych dla Brzeskiego Centrum Medycznego w Brzegu.
- Dostawa preparatów dezynfekcyjnych
- Zakup i sukcesywną dostawę preparatów na bazie oktenidyny dla grupy zakupowej prowadzonej przez Centrum Medyczne "Żelazna" sp. z o.o. sygnatura sprawy 46-W-D-11-2024
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.