eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grodzisk Mazowiecki › Wykonanie nowego boiska sportowego wielofunkcyjnego o wymiarach 44,0 x 24,0 metra z trawy syntetycznej o łącznej powierzchni 1.056,00 m2 wraz z ogrodzeniem, oświetleniem, wykonaniem odwodnienienia terenu boiska, ułożeniem chodników z kostki betonowej przy

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-07-17

Grodzisk Mazowiecki: Wykonanie nowego boiska sportowego wielofunkcyjnego o wymiarach 44,0 x 24,0 metra z trawy syntetycznej o łącznej powierzchni 1.056,00 m2 wraz z ogrodzeniem, oświetleniem, wykonaniem odwodnienienia terenu boiska, ułożeniem chodników z kostki betonowej przy boisku oraz od boiska do budynków szkoły i między nimi na terenie Zespołu Szkół Technicznych i Licealnych Nr 2 przy ulicy Kilińskiego 8c w Grodzisku Mazowieckim oraz wykonanie nowego ogrodzenia terenu szkoły od strony południowej na odcinku 64,0 metrów bieżących
Numer ogłoszenia: 120112 - 2007; data zamieszczenia: 17.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatu Grodziskiego, ul. Kościuszki 30, 05-825 Grodzisk Mazowiecki, woj. mazowieckie, tel. 022 022 7241833, 7240711, fax 022 7243049.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-grodziski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie nowego boiska sportowego wielofunkcyjnego o wymiarach 44,0 x 24,0 metra z trawy syntetycznej o łącznej powierzchni 1.056,00 m2 wraz z ogrodzeniem, oświetleniem, wykonaniem odwodnienienia terenu boiska, ułożeniem chodników z kostki betonowej przy boisku oraz od boiska do budynków szkoły i między nimi na terenie Zespołu Szkół Technicznych i Licealnych Nr 2 przy ulicy Kilińskiego 8c w Grodzisku Mazowieckim oraz wykonanie nowego ogrodzenia terenu szkoły od strony południowej na odcinku 64,0 metrów bieżących.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie boiska sportowego wielofunkcyjnego o wymiarach 44,0 x 24,0 metra z trawy syntetycznej o łącznej powierzchni 1.056,00 m2 wraz z ogrodzeniem, oświetle-niem, wykonaniem odwodnienienia terenu boiska, ułożeniem chodników z kostki betonowej przy boisku oraz od boiska do budynków szkoły i między nimi na terenie Zespołu Szkół Technicznych i Licealnych Nr 2 przy ulicy Kilińskiego 8c w Grodzisku Mazowieckim oraz wykonanie nowego ogro-dzenia terenu szkoły od strony południowej na odcinku 64,0 metrów bieżących od strony kina. (CPV: 45212221-1 boiska sportowe; 45233200-1 nawierzchnia z trawy syntetycznej; 45232451-8 odwodnienie; 45342000-6 ogrodzenie -piłkochwyty; 45316100-6 oświetlenie terenu). Zakres przewidzianych prac zawiera dokumentacja techniczna + kosztorysy ślepe w branżach ogólnobudowlanej, sanitarnej (odwodnienia terenu) i oświetlenia terenu oraz specyfikacje tech- niczne wykonania i odbioru robót. Zamówienie obejmuje również organizację placu budowy, obsługę geodezyjną, inwentaryzacje powykonawczą, wykonanie badań i prób, przywrócenie terenu do stanu pierwotnego oraz wykonanie innych robót wymaganych technologią. Wszystkie roboty należy wykonać zgodnie ze specyfikacją techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.21-1, 45.23.32.00-1.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 3.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wadium przetargowe wynosi 6.000,0 złotych Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju i Przedsiębiorczości. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank BPH S.A. O/Grodzisk Mazowiecki konto Nr 14 1060 0076 0000 3310 0003 5096 do dnia 07.08.2007 roku. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w formie oryginału w kasie Zamawiającego w pok. Nr 2..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym do wy¬konania zamówienia, t.j w okresie ostatnich pięciu lat wykonali minimum dwie inwestycje o zbliżonym charakterze ( podanie adresu i kosztów inwestycji) 3) dysponują osobami zdolnymi do wy¬konania zamówienia, t.j. kierownikiem budowy z uprawnieniami budowlanymi w odpowiednim zakresie ( przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa lub uprawnieniami mistrzowskimi), 4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za¬pewniającej wykonanie zamówienia, t.j. posiadają na koncie w banku ilość środków finansowych zapewniających sfinansowanie całości inwestycji, 5) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: - wypełniony formularz ofertowy ( załącznik Nr 1 do SIWZ), - wypełnioną Tabelę kosztową ( załącznik Nr 4 do SIWZ), - wypełniony i podpisany projekt umowy ( załącznik Nr 2 do SIWZ), - aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewi-dencji działalności gospodarczej, [wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upły-wem terminu składania ofert], - oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy i nie podlega wykluczeniu na podstawie Art. 24 ust. 1 i 2 [na formularzu ofertowym - załącznik Nr 3 do SIWZ]; - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w cało-ści wykonania decyzji organu podatkowego [wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert]; - aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zale-ga z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności [wy-stawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert]; - informację banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwier-dzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, [wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert], - wykaz minimum dwóch robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim ro-dzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzają-cych, że roboty te zostały wykonane należycie, (wg zał. nr 5 do SIWZ), - wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wy-konywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wy-konania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - ( wg zał. nr 6 do SIWZ), - wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakie posiada wyko-nawca - ( wg zał. nr 7 do SIWZ), - dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wyma-gane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - próbka oferowanej trawy z oryginalną metryczką producenta, - atest PZH na nawierzchnię z trawy syntetycznej, - oryginalne karty technologiczne producenta ( trawa syntetyczna). Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy. Brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów, lub złożenie dokumentu w niewła-ściwej formie (np. nie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem odpisy lub kopie) spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.powiat-grodziski.pl/index.php.cmd=przetargi&opt=aktualne

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatu Grodziskiego 05 - 825 Grodzisk Mazowiecki ul. Kościuszki 30 tel. 724 - 18 - 33; faks 724-30-49 Pok. Nr 16.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.08.2007 godzina 12:00, miejsce: Starostwo Powiatu Grodziskiego 05 - 825 Grodzisk Mazowiecki ul. Kościuszki 30 tel. 724 - 18 - 33; faks 724-30-49 Sala obsługi - parter.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.