eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wleń"Rewitalizacja zabytkowej przestrzeni miejskiej Wlenia-II etap"



Ogłoszenie z dnia 2024-06-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Rewitalizacja zabytkowej przestrzeni miejskiej Wlenia-II etap”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wleń

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821724

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Bohaterów Nysy 7

1.5.2.) Miejscowość: Wleń

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-610

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 75 713 64 38

1.5.8.) Numer faksu: 75 713 64 38

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@wlen.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wlen.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Rewitalizacja zabytkowej przestrzeni miejskiej Wlenia-II etap”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6082ea6a-3551-11ef-8a31-0e435a8a43bc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00388998

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00229271/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Rewitalizacja zabytkowej przestrzeni miejskiej Wlenia - II etap

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6082ea6a-3551-11ef-8a31-0e435a8a43bc

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Sposób komunikacji określono w rozdziale XI. Informacja o środkach komunikacji
elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami, oraz informacje o wymaganiach
technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej oraz na stronie Platformy e-
Zamówienia *(https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-a69f1519-c257-11ed-8261-62cbbe4d0ca4) oraz stronie
internetowej Zamawiającego.
W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu
następujących narządzi:
• Platforma e-Zamówienia która dostępna jest pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/pl/
• poczty elektronicznej:
przetargi@wlen.pl (z wyłączeniem składania ofert).
Strona internetowa Zamawiającego: https://bip.wlen.p

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzający wziąć
udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na Platformie e-Zamówienia, jak założyć konto
opisano w „Instrukcji interaktywnej – Zakładanie konta użytkownika”, dostępnej na stronie:
https://media.ezamowienia.gov.pl/pod/2020/11/ZKU-5.2.pdf
oraz co najmniej podpisu zaufanego do podpisu dokumentów. Wykonawca posiadający konto na Platformie e-Zamówienia ma
dostęp do formularzy niezbędnych do złożenia oferty oraz komunikacji z Zamawiającym.
2. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i
oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane „Instrukcji interaktywnej - Komunikacja w postępowaniu”,
dostępnej na stronie:
https://media.ezamowienia.gov.pl/pod/2021/10/Oferty-5.2.pdf
oraz „Instrukcji interaktywnej – Podpisywania wniosku rejestracyjnego dla podmiotu na Platformie e-Zamówienia ”, dostępnej na
https://media.ezamowienia.gov.pl/pod/2021/01/Podpisywanie-wnioskow-3.1_20210628.pdf
3. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii
dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na Platformie e-Zamówienia lub na adres
wskazany w SWZ (z wyłączeniem ofert).
4. Zamawiający przekazuje link do postępowania oraz ID postępowania jako załącznik do niniejszej SWZ. Dane postępowanie
można wyszukać również na liście postępowań Biuletynie Zamówień Publicznych
Link do postępowania oraz identyfikator postępowania został podany w Załączniku nr 15 do SWZ.
5. Funkcjonalność do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcę jest dostępna dla Wykonawców na Platformie e-Zamówienia, w
szczegółach danego postępowania.
6. Sposób złożenia oferty, opisany został w „Instrukcji interaktywnej – Oferty, wnioski i prace konkursowe”, dostępnej na stronie:
https://media.ezamowienia.gov.pl/pod/2021/10/Oferty-5.2.pdf
7. Wymagany jest stały dostęp do sieci Internet i minimalna prędkość połączenia internetowego nie mniejsza niż 512kb/s,
zaktualizowana przeglądarka internetowa (zalecane przeglądarki: Mozilla Firefox, Google Chrome lub Opera), włączona obsługa
Java ver. 1.8 (w przypadku systemu operacyjnego MacOs, także oprogramowanie Java JDK Oracle), system operacyjny MS
Windows 7, Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje, zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format
plików .pdf, kwalifikowany podpis elektroniczny, podpis zaufany lub podpis osobisty (dopuszczalne formaty podpisów: PaDES,
XaDES).
8. Zamawiający dopuszcza przesyłanie plików w formatach określonych w załączniku nr 2 do rozporządzenia Rady Ministrów z dnia
12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych RamInter operacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany
informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (tj. Dz. U. z 2017 r. poz.2247).
Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf, .doc, .docx., .xls., .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pd

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Przetwarzanie danych osob. z w związku z przeprowadzeniem postępowania odbywać
się będzie zgodnie z rozp. Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób
fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osob. i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy
95/46/WE (w skrócie „rozporządzenia 2016/679”). Dane osob. będą przetwarzane w celu: przeprowadzenia postępowania o
udzielenie zamówienia pn. „Rewitalizacja zabytkowej przestrzeni miejskiej Wlenia – II etap ” Sprawa ZP.271.4.2024”, zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego i jej realizacji, przechowywania dok. postępowania (protokołu postępowania z załącznikami) na wypadek kontroli
prowadzonej przez uprawnione organy i podmioty, kontroli inst. dotujacej, przekazania dokumentacji do archiwum a następnie jej
zbrakowania.
2. Zamawiający udostępnia dane osob., o których mowa w art. 10 rozp. 2016/679, w celu umożliwienia korzystania ze środków
ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX Pzp, do upływu terminu na ich wniesienie. Celem przetwarzania danych jest
prowadzenie postępowania, zawarcie oraz realizacja umowy w sprawie zamówienia publicznego i realizacja Projektu w ramach RPO
WD 2014-220 Odbiorcami danych osob. osób fizycznych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja
postępowania.
3. W postępowaniu są przetwarzane dane osob. podlegające ochronie zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o
ochronie danych osob. (Dz.U. z 2019 r. poz. 1781) oraz rozp. 2016/679. Dane te mogą dotyczyć w szczególności samego
wykonawcy (osoby fizycznej prowadzącej działalność gospodarczą), jego pełnomocnika (osoby fizycznej), jak też informacji o
osobach, które w swojej ofercie wykonawca przedkłada celem wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, braku
podstaw do wykluczenia z postępowania, jak i potwierdzenia wymogów zamawiającego dotyczących wykonania przedmiotu
zamówienia.
4. W postępowaniu i po zakończeniu postępowania do przetwarzania danych osob. osób fizycznych stosuje się przepisy ustawy z
dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osob. (Dz.U. z 2019 r. poz. 1781) oraz rozp. 2016/679.
5. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozp. 2016/679, zamawiający informuje, że:
1) administratorem danych osob. osób fizycznych jest Zamawiający – Gmina Wleń,
2) dane osob. osób fizycznych przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c rozp. 2016/679 w celu związanym z
postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego „Budowa przedszkola we Wleniu, inwestycja w infrastrukturę edukacyjną i
zapewnienie właściwego rozwoju najmłodszych mieszkańców gminy Wleń – etap I” Sprawa ZP.271.2.2023” oraz realizacją Projektu.
3) odbiorcami danych osob. osób fizycznych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania.
4) w odniesieniu do danych osob. osób fizycznych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art.
22 rozp. 2016/679;
5) osoba fizyczna posiada:
a) na podst. art. 15 rozp. 2016/679 prawo dostępu do danych osob. jej dotyczących;
b) na podst. art. 16 rozp. 2016/679 prawo do sprostowania swoich danych osob.;
c) na podst. art. 18 rozp. 2016/679 prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osob. z zastrzeżeniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 rozp. 2016/679;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy osoba fizyczna uzna, że przetwarzanie danych
osob. jej dotyczących narusza przepisy rozp. 2016/679;
6) osobie fizycznej nie przysługuje:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e rozp. 2016/679 prawo do usunięcia danych osob.;
b) prawo do przenoszenia danych osob., o którym mowa w art. 20 rozp. 2016/679;
c) na pod. art. 21 rozp. 2016/679 prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osob., gdyż podstawą prawną przetwarzania
danych osob. osób fiz. jest art. 6 ust. 1 lit. c rozp. 2016/679

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 1. Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do
sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku
postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym
z ustawą.
2. Zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza
przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.
3. W przypadku gdy wniesienie żądania dotyczącego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, spowoduje
ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postępowania lub załącznikach do tego protokołu, od dnia
zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia zamawiający nie udostępnia tych danych, chyba że zachodzą przesłanki, o
których mowa w art. 18 ust. 2 rozporządzenia 2016/679.
4. Ograniczenia zasady jawności, o których mowa w ust. 3 i art. 18 ust. 3-6 Pzp, stosuje się odpowiednio.
5. W przypadku korzystania przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane przez zamawiającego, z uprawnienia, o którym
mowa w art. 15 ust. 1–3 rozporządzenia 2016/679, zamawiający może żądać od osoby występującej z żądaniem wskazania
dodatkowych informacji, mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia.
6. Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych
osobowych, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego
załączników oraz dokumentacji wytwarzanej w ramach realizacji Projektu.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.4.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na „Rewitalizacji zabytkowej przestrzeni miejskiej Wlenia - II etap” realizowane w formule zaprojektuj i wybuduj w oparciu o Program Funkcjonalno Użytkowy Odbudowa i przebudowa pozostałości po budynku „Basztowej ” przy Placu Bohaterów Nysy 3-5 we Wleniu” oraz na podstawie posiadanych decyzji i zgodniej, stanowiących załącznik do PFU

Zadanie inwestycyjne obejmuje wykonanie:
1. Opracowanie dokumentacji projektowej i uzyskanie decyzji dopuszczających wykonanie robót budowlanych oraz wykonanie robót budowlanych.
2. Prace przygotowawcze:
2.1. Odgruzowanie terenu 1 kpl.;
2.2. Odgruzowanie piwnic 1 kpl.;
2.3. Rozbiórki ok. 240 m3;
3. Stan surowy:
2.1. Fundamenty ok. 5 m3;
2.2. Izolacje i odgrzybianie 1 kpl.;
2.3. Roboty murowe ściany frontowej 1 kpl.;
2.4. Konstrukcja parteru 1kpl.;
2.5. Konstrukcja I pietra 1 kpl.;
2.6. Konstrukcja II pietra 1 kpl.;
2.7. Konstrukcja poddasza 1 kpl.;
2.8. Kominy 1 kpl.;
2.9. Konstrukcja dachu ok. 420 m2;
2.10. Okna i wyłazy w połaci dachu 15 szt.;
2.11. Pokrycie dachu ok. 420 m2;
2.12. Komunikacja na dachu 1 kpl.;
2.13. Odwodnienie dachu ok. 85 mb;
3. Posadzki:
3.1. Posadzka piwnic ok. 55 m2;
3.2. Posadzka parteru ok. ok. 260 m2;
3.3. Posadzka stropy międzykondygnacyjne ok. 700 m2;
3.4. Warstwa wykończeniowa posadzek część wspólnych ok. 170 m2;
4. Wykończenie ścian i stropów:
4.1. Tynki wewnętrzne ok. 3 700 m2;
4.2. Docieplenia ścian od wewnątrz ok. 340 m2;
4.3. Docieplenie i odbudowa połaci dachowej ok. 530 m2;
4.4. Docieplenie ścian korytarzy i klatek schodowych ok. 250 m2;
4.5. Gładzie na stropach i ścianach komunikacji ok. 440 m2;
4.6. Roboty malarskie ok. 3 775 m2;
4.7. Prace wykończeniowe klubu ok. 160 m2;
5. Stolarka ślusarska:
5.1. Okna i drzwi balkonowe ok 110 m2;
5.2. Drzwi zewnętrzne ok. 20 m2;
5.3. Drzwi wewnętrzne ok. 45 m2;
5.4. Drzwi wewnętrzne klub ok. 20 m2;
5.5. Elementy ślusarskie ok. 60 mb;
6. Elewacje
6.1. Elewacja tylna ok. 140 m2;
6.2. Elewacja frontowa ok. 180 m2;
6.3. Odtworzenie gzymsów 1 kpl;
6.4. Tynk kominów ok. 50 m2;
7. Zagospodarowanie terenu:
7.1. Nawierzchnia wewnętrznej drogi manewrowej ok. 60 m2;
7.2. Nawierzchnia miejsc postojowych – przepuszczalna ok 310 m2;
7.3. Nawierzchnia chodników i dojść ok 40 m2;
7.4. Krawężniki ok 85 m;
7.5. Obrzeża dla chodnika ok. 30 m;
7.6. trawniki, nasadzenia ok 240 m2;
7.7. Śmietnik, rowerownia 2 szt;
7.8. Oświetlenie zewnętrzne 1 kpl;
8. Instalacje:
8.1. Instalacje i urządzenia elektro-energetyczne ok. 940 m2 pu;
8.2. Instalacje i urządzenia elektro-energetyczne klub ok. 160 m2 pu;
8.3. Instalacje i urządzenia techniki informatycznej ok. 940 m2pu;
8.4. Instalacje i urządzenia kanalizacyjne i wodociągowe ok. 940 m2 pu;
8.5. Instalacje i urządzenia zaopatrzenia w ciepło ok. 940 m2 pu;
9. Przyłącza:
9.1. Przyłącze wodociągowe 1 kpl.;
9.2. Przyłącze kanalizacji sanitarnej 1 kpl.;
9.3. Przyłącze kanalizacji deszczowej 1 kpl.;
10. Wykonanie pozostałych, niezbędnych robót towarzyszących.
11. Uzyskanie zezwoleń/uzgodnień i decyzji dopuszczających do użytkowania obiektu
Szczegółowe informacje zostały zawarte w dokumentacji projektowej stanowiącej zał. nr 1 do SWZ:

1. Program Funkcjonalno-Użytkowy „Odbudowa i przebudowa pozostałości po budynku „Basztowej” przy Placu Bohaterów Nysy 3-5 we Wleniu””

opracowany przez Michała Zgorzyńskiego GreenGO Michał Zgorzyński, ul. Słonimskiego 2/119, 50-304 Wrocław

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45262520-2 - Roboty murowe

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 17 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający
przewiduje udzielenie zamówienia w kwocie 3 000 000,00 złotych brutto, w zakresie budowy/rozbudowy/przebudowy budynku,
wykonaniem instalacji wewnętrznych i robót towarzyszących, w tym robót wykończeniowych oraz w zakresie zagospodarowania
terenu.

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja na wykonane roboty budowlane

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący sytuacji ekonomicznej lub finansowej, jeżeli wykaże, że:
1) Posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed złożeniem oferty na kwotę nie mniejszą niż 500 000,00 złotych;
2) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie niższą niż 3 000 0000,00 złotych;
2. Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności zawodowej, jeżeli wykaże, że:
1) wykonał nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną robotę budowlaną obejmującą remont/przebudowę/budowę budynku objętego ochroną konserwatorską o wartości robót budowlanych nie mniej niż 500 000,00 złotych.
2) dysponuje następującymi osobami:
a) co najmniej jedną osobą, posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności konstrukcyjno budowlanej stosownie do przepisów ustawy Prawo Budowlane (lub równoważnych na podstawie aktualnie obowiązujących przepisów), posiadającą doświadczenie przy obiektach objętych ochrona konserwatorską zgodnie z zapisami ustawy ochrony o zabytkach;
b) co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności sanitarnej stosownie do przepisów ustawy Prawo Budowlane, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami
w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji
i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych (lub równoważnych
na podstawie aktualnie obowiązujących przepisów), posiadającą doświadczenie przy obiektach objętych ochroną konserwatorską zgodnie z zapisami ochrony o zabytkach;
c) co najmniej jedną osobą, posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w branży elektrycznej stosownie do przepisów ustawy Prawo Budowlane, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych (lub równoważnych na podstawie aktualnie obowiązujących przepisów), posiadającą doświadczenie przy obiektach objętych ochroną konserwatorską zgodnie z zapisami ochrony o zabytkach;
d) co najmniej jedną osobą pełniącą funkcję kierownika budowy stosownie do przepisów ustawy Prawo Budowlane, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno budowlanej - drogowej stosownie do przepisów ustawy Prawo Budowlane (lub równoważnych
na podstawie aktualnie obowiązujących przepisów), posiadającą doświadczenie przy obiektach objętych ochrona konserwatorską zgodnie z zapisami ustawy ochrony o zabytkach;
e) co najmniej jedną osobą pełniącą funkcję kierownika budowy stosownie do przepisów ustawy Prawo Budowlane, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności sanitarnej stosownie do przepisów ustawy Prawo Budowlane, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami
w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji
i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych (lub równoważnych
na podstawie aktualnie obowiązujących przepisów), posiadającą doświadczenie przy obiektach objętych ochroną konserwatorską zgodnie z zapisami ochrony o zabytkach;
f) co najmniej jedną osobą pełniącą funkcję kierownika budowy stosownie do przepisów ustawy Prawo Budowlane, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w branży elektrycznej stosownie do przepisów ustawy Prawo Budowlane, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych (lub równoważnych na podstawie aktualnie obowiązujących przepisów), posiadającą doświadczenie przy obiektach objętych ochroną konserwatorską zgodnie z zapisami ochrony o zabytkach;
3. Zgodnie z art. 104 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz.U. z 2021 r. poz. 2351, z późn. zm.) osoby, które, przed dniem wejścia w życie ustawy, uzyskały uprawnienia budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, zachowują uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie. Zamawiający również wymagane uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi nabyte w innych niż Rzeczpospolita Polska państwach członkowskich Unii Europejskiej, państwach członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - stronach umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, Konfederacji Szwajcarskiej, na zasadach określonych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2020 r., poz. 220
i z 2021 r. poz. 78).

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. W celu potwierdzenia
Ogłoszenie nr 2023/BZP 00135791 z dnia 2023-03-14
2023-03-14 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy - Roboty budowlane
braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, zamawiający żąda:
1) oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w
rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369), z innym Wykonawca,
który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o
przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty
częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej
grupy kapitałowej.
2) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w
zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy
wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast odpisu albo
informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, o których mowa w
części ust. 1, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania,
potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł
układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji
wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury.
3. Dokumenty, o których mowa w ust. 2, powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem.
4. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 2,
lub gdy dokumenty te nie odnoszą się do wszystkich przypadków, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 4 Pzp, zastępuje się je
odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo
osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli
w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone
przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze
względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy. Przepis ust. 3 stosuje się.
5. Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub
ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych w art. 118 Pzp, przedstawienia podmiotowych
środków dowodowych, o których mowa w ust. 1, dotyczących tych podmiotów, potwierdzających, że nie zachodzą wobec tych
podmiotów podstawy wykluczenia z postępowania

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W
celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących sytuacji ekonomicznej lub
finansowej zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych:
1) Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków
finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert
lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu;
2) dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności
związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego, łącznie dokumentem
potwierdzającym wniesienie opłaty;
2. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może złożyć wymaganych przez zamawiającego podmiotowych środków
dowodowych, o których mowa w ust. 1, wykonawca składa inne podmiotowe środki dowodowe, które w wystarczający sposób
potwierdzają spełnianie opisanego przez zamawiającego warunku udziału w postępowaniu lub kryterium selekcji dotyczącego
sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
3. W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności zawodowej
zamawiający żąda:
1) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest
krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te
zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym
dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane
zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne
odpowiednie dokumenty; wzór wykazu robót wykonanych stanowi Załącznik nr 10 do SWZ;
2) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, o których mowa w części XXIII. Informacja o
warunkach udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w ust. 2 pkt 2 lit. a, b i c SWZ, odpowiedzialnych za kierowanie
robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także
zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; wzór wykazu tych osób
stanowi Załącznik nr 11 do SWZ,
4. Okres wyrażony w latach, o którym mowa w ust. 3 pkt 1, liczy się wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert.
5. Jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych, wykonywanych wspólnie z innymi
wykonawcami, wykaz, o którym mowa w ust. 3 pkt 1, dotyczy robót budowlanych,
w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.
6. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie
ubiegający się
o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane, do realizacji
których te zdolności są wymagane.
7. Zgodnie z art. 117 ust. 4 Pzp w przypadku, o którym mowa w ust. 6, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia
dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy. Wzór
oświadczenia, o którym mowa w art. 117 ust. 4 Pzp stanowi Załącznik nr 12 do SWZ.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik,
2. Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców ubiegających się wspólnie o
udzielenie zamówienia – dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
3. Dowód wniesienia wadium.
4. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia,
także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz
odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

50000,00

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
2. W przypadku, o którym mowa w ust. 1, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o
udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia.
4. W celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, zamawiający
może żądać od wykonawcy odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o
Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru.
5. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w ust. 4, jeżeli zamawiający może je
uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do
tych dokumentów.
6. Jeżeli w imieniu wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o
których mowa w ust. 1, zamawiający może żądać od wykonawcy pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego
umocowanie do reprezentowania wykonawcy.
7. Przepis ust. 6 stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o
udzielenie zamówienia publicznego.
8. Przepisy ust. 4-6 stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu podmiotu udostępniającego zasoby na zasadach
określonych w art. 118 Pzp lub podwykonawcy niebędącego podmiotem udostępniającym zasoby na takich zasadach.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie
uregulowanym w art. 454-455 PZP oraz wskazanym we Wzorze Umowy tj. w paragrafie 20 umowy, stanowiącym Załącznik
nr 3 do SWZ.
2. Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemne

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-07-12 08:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnego na Platformie e-Zamówienia dostępnego pod adresem https://ezamowienia.gov.pl/pp/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-07-12 08:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-08-11

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców:

Zamawiający nie przewiduje możliwości ograniczenia liczby wykonawców, których zaprosi do
negocjacji, stosując kryteria
oceny ofert.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.