To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-07-05
Łódź: Zakup i sukcesywne dostarczanie fabrycznie nowych materiałów biurowych i archiwizacyjnych dla Łódzkiego Ośrodka Geodezji.
Numer ogłoszenia: 120175 - 2016; data zamieszczenia: 05.07.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 135268 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Łódzki Ośrodek Geodezji, ul. Traugutta 21/23, 90-113 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 6374706, faks 42 6374777.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i sukcesywne dostarczanie fabrycznie nowych materiałów biurowych i archiwizacyjnych dla Łódzkiego Ośrodka Geodezji..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywne dostarczanie fabrycznie nowych materiałów biurowych i archiwizacyjnych dla Łódzkiego Ośrodka Geodezji. Szczegółowy opis jakościowy oraz ilościowy przedmiotu zamówienia został zawarty Opisie przedmiotu zamówienia Rozdziale IV do niniejszej s.i.w.z. i w Formularzu asortymentowo cenowym, stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszej s.i.w.z. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w postanowieniach umowy. Zamawiający wymaga, aby dostarczane materiały biurowe i archiwizacyjne były fabrycznie nowe, wysokiej jakości i spełniały wymagania Zamawiającego określone w s.i.w.z. i wzorze umowy. Oferowane materiały określone w poz.124 do 132 muszą być: oryginalne lub równoważne. Pod pojęciem oryginalnych materiałów biurowych (kalki, folie, papier kreślarski) rozumie się materiały wyprodukowane lub zalecane do stosowania przez producenta urządzeń określonych w Tabeli nr 1 i Formularzu asortymentowo-cenowym. Przez zalecane do stosowania przez producenta urządzenia należy rozumieć materiały biurowe wskazane do stosowania w instrukcji obsługi urządzenia lub innym dokumencie sygnowanym przez producenta urządzenia. Pod pojęciem fabrycznie nowe rozumie się produkty wykonane z nowych, dotychczas nieużywanych elementów, bez śladów uszkodzenia i użytkowania, nieregenerowane i nieprefabrykowane w oryginalnych opakowaniach producenta. Pod pojęciem równoważnych materiałów biurowych rozumie się materiały fabrycznie nowe, kompatybilne z urządzeniem, do którego są zamawiane, o parametrach takich samych lub lepszych (pojemność opakowania, wydajność i jakość wydruku) w stosunku do oryginału produkowanego lub zalecanego do stosowania przez producenta urządzenia. Oferowane materiały równoważne nie mogą powodować ograniczeń funkcji i możliwości urządzeń oraz zaniżać jakości wydruku oferowanych w warunkach technicznych producenta urządzenia (pełna kompatybilność z oprogramowaniem sprzętu: dotyczy: kalek , papieru samokopiującego i mediów światłoczułych itp.). W przypadku zaoferowania zamienników, Wykonawcy zobowiązani są posiadać następujące dokument potwierdzające, że oferowany asortyment spełnia wymagania stawiane przez Zamawiającego- Certyfikat ISO 9001, Ww. dokument Wykonawca składający ofertę zobowiązuje się przedłożyć Zamawiający w każdej chwili na żądanie Zamawiającego. Zamawiający zastrzega, że w przypadku dwukrotnej reklamacji zamiennika (Formularz asortymentowo-ceny) polegającej na tym, że drukarka/ploter nie chce drukować na tym zamienniku albo go nie widzi, Wykonawca w tej samej cenie ma obowiązek dostarczyć produkt oryginalny dedykowany przez producenta. Parametry jakościowe i wydajnościowe zaoferowanych zamienników nie mogą być słabsze od oryginalnych produktów zalecanych przez producenta danego sprzętu. Oferowane materiały archiwizacyjne określone w poz.133 i 134 muszą spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 20 października 2015 r. w sprawie klasyfikowania i kwalifikowania dokumentacji, przekazywania materiałów archiwalnych do archiwów państwowych i brakowania dokumentacji niearchiwalnej (Dz.U. z 2015 poz.1743) i posiadać - Certyfikat zgodności trwałości PN-EN ISO 9706:2001. Zamawiający wymaga złożenia oferty na oryginalny materiał biurowy określony w pozycji 124 Formularza asortymentowo-cenowego.. W okresie obowiązywania Umowy Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości zapotrzebowania na poszczególne materiały biurowe i archiwizacyjne spośród wskazanych w Rozdziale IV specyfikacji istotnych warunków zamówienia, w obrębie całkowitej wartości za realizację zamówienia. PRAWO OPCJI: Zamawiający przewiduje możliwość zwiększenie zakresu zamówienia w terminie do 18 miesięcy od dnia udzielenia zamówienia podstawowego. Na podstawie art. 34 ust 5 ustawy Pzp Zamawiający może skorzystać z prawa opcji do wartości: 100 % zamówienia podstawowego. Zasady dotyczące realizacji zamówienia objętego prawem opcji oraz warunków gwarancji i kar umownych będą takie same, jak te, które obowiązują przy realizacji zamówienia podstawowego. Zamówienie objęte prawem opcji będzie realizowane po cenach jednostkowych określonych w Formularzu rzeczowo-cenowym zamówienia podstawowego. Zamawiający uzależnia możliwość skorzystania z prawa opcji od otrzymania dodatkowych środków finansowych na opisany w Rozdziale IV s.i.w.z przedmiot zamówienia tj. od zwiększenia potrzeb Zamawiającego. Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać w ramach realizacji zamówienia publicznego. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji bądź skorzystania częściowego, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu. Warunkiem każdorazowego uruchomienia prawa opcji jest pisemne oświadczenie woli Zamawiającego na wykonanie zamówienia opcjonalnego to jest wykraczającego poza zamówienie podstawowe. Zamawiający, każdorazowo na piśmie określi zakres i wielkość zwiększenia dostawy w ramach prawa opcji, nie później niż na 14 dni przed planowaną dostawą.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.19.21.21 - Długopisy kulkowe 30.19.76.44 - Papier kserograficzny 30.19.91.00 - Kalka; papier samokopiujący; zestawy powielające oraz papier bez kalki 30.19.95.00 - Segregatory, pudełka na listy, pudełka do przechowywania i podobne wyroby 30.23.70.00 - Części, akcesoria i wyroby do komputerów 33.77.20.00 - Jednorazowe wyroby papierowe 37.82.36.00 - Papier kreślarski 37.82.37.00 - Papier do kreślenia map .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.06.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"ARPI JAROSŁAW DŁUSKI" SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"ARPI JAROSŁAW DŁUSKI" SPÓŁKA JAWNA
- ARPI Jarosław Dłuski Spółka Jawna., ul. Starorudzka 10E, 93-428 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 157658,70 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 74655,00
Oferta z najniższą ceną: 71035,36 / Oferta z najwyższą ceną: 74655,00
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Dostawa laptopa do pracy w środowisku MacOS
- Kompleksowa usługa przygotowania i realizacji krótkiego filmu oraz spotu reklamowego promującego Szkoły Doktorskie Uniwersytetu Łódzkiego
- Przeprowadzenie kursu nauki pływania dla dzieci/młodzieży z pieczy zastępczej w ramach Budżetu Obywatelskiego
- Usługi przeprowadzenia zewnętrznej walidacji i certyfikacji szkoleń projektowych FERS.01.05-IP.08-0510/23-00.
- Sukcesywne dostawy sprzętu jednorazowego do przeszczepu rogówki i kanaloplastyki oraz narzędzi do przeszczepu rogówki
- Dostawa sprzętu i materiałów eksploatacyjnych dla Pracowni Endoskopii.
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy artykułów biurowych dla Dzielnicowego Biura Finansów Oświaty Ursynów m.st. Warszawy oraz placówek oświatowych w Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy.
- Sukcesywne dostawy części i akcesoriów komputerowych, nośników danych przez okres 12 miesięcy dla Jednostek Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach
- Zakup materiałów chemicznych i biurowych dla Gminy Myślenice i jej jednostek
- Dostawa artykułów biurowych i papieru do drukowania
- Dostawy majtek, pieluchomajtek i wkładów anatomicznych dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Bielawie
- Zakup i dostawa artykułów biurowych oraz papieru kserograficznego na potrzeby Oddziału Regionalnego Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Poznaniu oraz podległych Placówek Terenowych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.