eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ToruńDostawa preparatów dezynfekcyjnych i antyseptycznych.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-04-20

Toruń: Dostawa preparatów dezynfekcyjnych i antyseptycznych.
Numer ogłoszenia: 120321 - 2011; data zamieszczenia: 20.04.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Zespolony im. L. Rydygiera , ul. Św. Józefa 53/59, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6101510, faks 056 6596128.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-bielany.torun.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa preparatów dezynfekcyjnych i antyseptycznych..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa preparatów dezynfekcyjnych i antyseptycznych z podziałem na 12 zadań:
Zadanie Nr 1: Dezynfekcja i mycie narzędzi
1.1 Środek dezynfekcyjny nie zawierający: aldehydów, pochodnych fenolowych, związków chloru, QAV i substancji nadtlenowych
- spektrum działania - B, F, V, Tbc
- max czas 1 h
(65.000 l)
1.2: Środek do dezynfekcji narzędzi i osprzętu endoskopowego na bazie aktywnego tlenu (z wykluczeniem nadboranu sodu)
- spektrum działania - B, F, V (polio), Tbc - 10 min B, F (A. Niger), V (Polio, Adeno), Tbc (M.Tuberculosis),
- max czas 15 min.
- trwałość roztworu 24 godz. kontrolowana przy pomocy pasków
- przygotowanie roztworu w wodzie o temp. pokojowej
(75.000 l)
1.3. Środek do dezynfekcji narzędzi i osprzętu endoskopowego na bazie aktywnego tlenu (z wykluczeniem nadboranu sodu)
- spektrum działania - B, F, V (polio), Tbc - 10min B, F (A. Niger), V (Polio, Adeno), Tbc (M.Tuberculosis),
- max czas 15 min.
- trwałość roztworu 24 godz. kontrolowana przy pomocy pasków
- przygotowanie roztworu w wodzie o temp. pokojowej
Opakowanie do 1,5 kg
(9.000 l)
1.4.Enzymatyczny preparat do mycia wstępnego endoskopów, ph 5-6 - 10.800 l
1.5. Aldehydowy, gotowy do użycia środek z aktywatorem do dezynfekcji endoskopów giętkich. Trwałość roztworu 14 dni, kontrolowana przy pomocy pasków.
Spektrum: B, F, Tbc, V, S -10 godz.
Opakowanie: 5l.
- 400 l
Zadanie Nr 2:Preparaty do dezynfekcji maszynowej endoskopów:
2.1 Detergentowy preparat myjący do myjni endoskopowej ETD PAA:
- skład: niejonowe środki powierzchniowo-czynne, glikol
- przeznaczenie: mycie maszynowe w myjniach OLYMPUS ETD
- dozowanie - 5ml/l
- opakowanie zawierające 4l koncentratu
(120 l)
2.2 Preparat dezynfekcyjny do myjni endoskopowej ETD PAA:
- skład: kwas octowy i nadoctowy, nadtlenek wodoru
- spektrum działania: B, F, Tbc, V
- przeznaczenie: dezynfekcja chemiczno-termiczna w myjniach OLYMPUS ETD
- dozowanie: 10 ml/l
- opakowanie zawierające 2,8 ml/l
(176,4 l)
2.3 Aktywator do preparatu dezynfekcyjnego
- dozowanie: 10 ml/l
- opakowanie zawierające 4l koncentratu
Pakiet jest nierozłączny. Preparaty muszą być kompatybilne ze sobą (pochodzić od jednego producenta)
(180 l)
2.4.Enzymatyczny preparat myjący do maszynowego mycia endoskopów w myjni ETD. Opakowanie zawierające 4 l preparatu. - 108 l
2.5. Aldehydowy preparat dezynfekcyjny do myjni ETD. Opakowanie zawierające 4 litry preparatu. Pakiet jest nierozłączny. Preparaty kompatybilne (od jednego producenta). - 168 l
Zadanie Nr 3: Dezynfekcja dużych powierzchni zmywalnych:
3.1 Preparat myjąco-dezynfekujący, bez aldehydów, pochodnych fenolowych, związków chloru, QAV i kwasu nadoctowego
- spektrum działania - B, F, V(HIV, HBV, Vakcinia, Rota), Tbc
- max czas 15 min.
(110.000 l)
3.2 Preparat dezynfekcyjny do powierzchni oraz basenów i kaczek. (substancja aktywna - NaDCC
- spektrum działania - B, V (Polio, Adeno), F (Aspergillus Niger), Tbc (M.Tuberculosis)
- max czas 15 min
- max stężenie aktywnego chloru - 2.000 ppm w roztworze
- pH roztworu 7
- skuteczny wobec S (Cl. Dificille) w wyższych stężeniach
(150.000 l)
3.3 Preparat na bazie nadtlenku wodoru, bez zawartości chloru, fenolu i aldehydów
- spektrum działania: B (MRSA), F, V (HIV, HBV, Rota)
- max czas działania - 15 min. Tbc do 30 min.
(55.000 l)
3.4 Preparat na bazie nadwęglanu sodu do mycia i dezynfekcji powierzchni zanieczyszczonych materiałem organicznym. Nie zawierający aldehydów, QAV, fenoli, chloru i barwników. Wymagany neutralny odczyn roztworu (pH=7,0-8,0). Produkt w postaci proszku
- spektrum B, F, Tbc (m. tuberculosis), V(Polio), S
- max czas działania 15 min
(160 l)
Zadanie Nr 4: Dezynfekcja powierzchni trudnodostępnych (alkohole) bez aldehydów i chlorhexydyny
- spektrum działania - B, F, V (Vakcinia, Adeno), Tbc (M. Tuberculosis) - 5 min.
- B, F, Rota - 1 min.
(1440 l)
Zadanie Nr 5: Dezynfekcja inkubatorów
- spektrum działania - B, F (A.Niger), V (Polio, Adeno), Tbc (M.Tuberculosis)
- na bazie aktywnego tlenu
- max czas 0,5 h
(5000 l)
Zadanie Nr 6: Dezynfekcja drobnego sprzętu medycznego i powierzchni za pomocą chusteczek
6.1 Chusteczki z włókniny wiskozowej nasączonej alkoholem, do dezynfekcji drobnego sprzętu np. słuchawki lekarskie itp.
- min. wymiary: 13x17 cm
- spektrum działania: B, Tbc, F, V (HIV, HBV, HCV)
- max. czas działania: 1 min.
Opakowanie: sztywny pojemnik umożliwiający pobieranie pojedynczych chusteczek
(18.000 szt.)
6.2. Bezalkoholowe chusteczki z włókniny wiskozowej nasączone płynem dezynfekcyjnym na bazie QAV do dezynfekcji głowic USG oraz małych powierzchni, skuteczne wobec wirusów polio, adeno i rota.
- min. wymiary: 24 x 30 cm
- spektrum działania:
B, F, V (HIV, HBV, HCV) - 1 min.
B, F(a. Niger), Tbc, V (noro) - 15 min.
Opakowanie: sztywny pojemnik umożliwiający pobieranie pojedynczych chusteczek
(150.000 szt.)
Zadanie nr 7: Preparat w postaci pianki do dezynfekcji sprzętu i aparatury medycznej wrażliwych na działanie alkoholi
- preparat bez aldehydów, chloru i pochodnych fenolowych,
- spektrum działania - B, F, V, Tbc - 5 min.
Butelka ze spryskiwaczem do 750 ml.
(144 op.)
Zadanie Nr 8: Mycie, dezynfekcja i pielęgnacja rąk:
8.1 Dezynfekcja rąk Preparat na bazie co najmniej trzech substancji czynnych z różnych grup chemicznych, bez chlorheksydyny i pochodnych fenolowych.
- spektrum działania - B, F, V(HIV, HBV, HSV, Rota), Tbc
- pH 5-5,5
8.1.1 Preparat w pojemnikach do 0,5l - 1100 l
8.1.2 Preparat w pojemnikach do 5l - 2200 l
8.2 Płyn do mycia chirurgicznego i higienicznego rąk niezawierający mydła,
pH 5- 5,5
8.2.1 Preparat w pojemnikach do 0,5l - 1100 l
8.2.2 Preparat w pojemnikach do 6l - 300 l
8.3 Emulsja do pielęgnacji rąk
Preparaty kompatybilne (od jednego producenta) - 220 l
Zadanie Nr 9: Dezynfekcja i mycie rąk
9.1 Preparat do chirurgicznej i higienicznej dezynfekcji rąk - opakowania dostosowane do systemu Sterisol - 1700 l
9.2 Preparat do higienicznego i chirurgicznego mycia rąk oraz do mycia i pielęgnacji ciała pacjenta -opakowania dostosowane do systemu Sterisol - 1550 l
9.3. Krem nawilżający do systemu Sterisol Preparaty od jednego producenta - 21 l
Zadanie Nr 10: Dezynfekcja maszynowa narzędzi chirurgicznych
10.1 Płynny, alkaliczny preparat do mycia i dezynfekcji chemicznej w myjniach-dezynfektorach narzędzi (również aluminiowych) i sprzętu anestezjologicznego, nie wymagający neutralizacji. Na bazie wodorotlenku potasu i tenzydów. Spektrum: B, F, Tbc, V - 500 l
10.2 Płynny środek płuczący do myjni-dezynfektorów Preparaty od jednego producenta. - 100 l
Zadanie Nr 11: Dezynfekcja maszynowa basenów i kaczek
11.1 Preparat do maszynowego mycia i płukania basenów szpitalnych i kaczek zawierający w składzie niejonowe zw. pow-czynne, inhibitory korozji i kwasy organiczne. O właściwościach odkamieniających (pH 1). Dozowanie 0,5ml/l na każde 5 st. twardości wody. - 500 l
11.2 Enzymatyczny preparat do mycia basenów i kaczek pH 5,5-7 - 50 l
Zadanie Nr 12: Środek myjąco-dezynfekujący w postaci żelu do czyszczenia odsysaczy i ślinociągów stomatologicznych, w opakowaniu 1000 ml z dozownikiem. Środek na bazie glukoprotaminy. Czas działania min. 5 min. - spektrum działania B, F, V (HBV, HIV), Tbc - 90 l.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 12.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Przystępując do przetargu Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium w wysokości: Zadanie Nr 1 - 2.810,00 zł
Zadanie Nr 2 - 490,00 zł
Zadanie Nr 3 - 1.500,00 zł
Zadanie Nr 4 - 150,00 zł
Zadanie Nr 5 - 50,00 zł
Zadanie Nr 6 - 380,00 zł
Zadanie Nr 7 - 35,00 zł
Zadanie Nr 8 - 940,00 zł
Zadanie Nr 9 - 690,00 zł
Zadanie Nr 10 - 110,00 zł
Zadanie Nr 11 - 160,00 zł
Zadanie Nr 12 - 60,00 zł
RAZEM: 7.375,00 złotych
/słownie: siedem tysięcy trzysta siedemdziesiąt pięć złotych 00/100/

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a) koncesja hurtowni farmaceutycznej na obrót produktami leczniczymi - dotyczy zadania Nr 8.1;9.1;

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a/ wykaz wykonanych min. 3 dostaw środków dezynfekcyjnych o wartości minimalnej dla poszczególnych zadań: - dla zadania Nr 1 - 56.200,00 zł
      - dla zadania Nr 2 - 9.800,00 zł
      - dla zadania Nr 3 - 30.000,00 zł
      - dla zadania Nr 4 - 3.000,00 zł
      - dla zadania Nr 5 - 1.000,00 zł
      - dla zadania Nr 6 - 7.600,00 zł
      - dla zadania Nr 7 - 700,00 zł
      - dla zadania Nr 8 - 18.000,00 zł
      - dla zadania Nr 9 - 13.800,00 zł
      - dla zadania Nr 10 - 2.200,00 zł
      - dla zadania Nr 11 - 3.200,00 zł
      - dla zadania Nr 12 - 1.200,00 zł
      brutto każda dostawa w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia min. 3 dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie; Wykonawca składający ofertę na kilka zadań musi wykazać się zrealizowanymi 3 dostawami o wymaganej wartości łącznej równej sumie poszczególnych zadań, których dotyczy oferta. Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie tego warunku polegać będzie na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2 b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda przedstawienia w ofercie w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów stwierdzających, że do tych podmiotów nie zachodzą okoliczności wskazane w art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy - Pzp.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego warunku udziału.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego warunku udziału.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a/ informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy do min. kwoty dla poszczególnych zadań: - dla zadania Nr 1 - 70.250,00 zł
      - dla zadania Nr 2 - 12.250,00 zł
      - dla zadania Nr 3 - 37.500,00 zł
      - dla zadania Nr 4 - 3.750,00 zł
      - dla zadania Nr 5 - 1.250,00 zł
      - dla zadania Nr 6 - 9.500,00 zł
      - dla zadania Nr 7 - 875,00 zł
      - dla zadania Nr 8 - 23.500,00 zł
      - dla zadania Nr 9 - 17.250,00 zł
      - dla zadania Nr 10 - 2.750,00 zł
      - dla zadania Nr 11 - 4.000,00 zł
      - dla zadania Nr 12 - 1.500,00 zł
      wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; /Informacja banku mówiąca tylko o obrotach na rachunku Wykonawcy nie spełni warunku udziału/. Wykonawca składający ofertę na kilka zadań musi załączyć do oferty informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej o wymaganej wartości łącznej równej sumie poszczególnych zadań, których dotyczy oferta. Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2 b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2.1. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez zamawiającego warunku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    a) wpis do Rejestru Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych lub deklaracje zgodności CE. b) aktualnie obowiązujące karty charakterystyki preparatu niebezpiecznego dla oferowanego preparatu, zgodne z Rozporządzeniem REACH 1907/2006/WE - nie dotyczy zadań Nr 8 i 9 c) celem potwierdzenia skuteczności działania bójczego preparatów dezynfekcyjnych należy załączyć: dokumenty potwierdzające, iż przedmiot zamówienia został przebadany i odpowiada Normom Europejskim lub/i Normom Polskim (normy, co najmniej fazy II, dot. obszaru medycznego). W razie braku stosownych dokumentów potwierdzających, iż przedmiot zamówienia spełnia Normy Europejskie lub/i Normy Polskie, dopuszcza się alternatywnie badania zaakceptowane przez Prezesa URPLWMiPB np. badania Państwowego Zakładu Higieny lub wyniki badań wykonane przez akredytowane (notyfikacja, certyfikat jakości ISO) laboratoria z krajów UE - dotyczy zadań od Nr 1 do Nr 7 oraz zadania Nr 12 (preparaty do dezynfekcji narzędzi i powierzchni). d) charakterystykę produktu leczniczego - dotyczy zadań Nr 8.1 i 9.1; e) aktualne pozwolenie na dopuszczenie do obrotu produktu leczniczego wydane przez Ministra Zdrowia - dotyczy zadania Nr 8.1 i 9.1; f) próbki oferowanych preparatów - po 1 op. z każdego asortymentu Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia próbek oferowanego przedmiotu zamówienia najpóźniej w dniu i do godziny wyznaczonej na składanie ofert. Próbki muszą być w oryginalnych opakowaniach handlowych producenta.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) materiały prezentujące oferowane preparaty dezynfekcyjne (ulotki), zawierające między innymi obszar zastosowań i sposób użycia preparatu. b) opis sposobu organizacji odbioru pustych opakowań po środkach dezynfekcyjnych bardzo toksycznych, toksycznych, mutagennych, niebezpiecznych dla środowiska zgodnie z ustawą z dnia 11.05.2001 roku o odpadach i odpadach opakowaniowych Dz.U.2001 r. nr 6 poz.638. c) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału - załącznik Nr 6 do SIWZ d) dowód wniesienia wadium *Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie i według formuły: spełnia/nie spełnia. Zamawiający na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów będzie badał czy dokumenty te potwierdzają wymóg spełnienia określonego przez Zamawiającego warunku. *Wykonawca na żądanie Zamawiającego i w zakresie przez niego wskazanym jest zobowiązany wykazać odpowiednio, nie później niż na dzień składania ofert spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1, i brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje możliwość aneksowania terminu obowiązywania umowy w przypadku niezrealizowania jej pod względem ilościowym w obowiązującym terminie umownym.
2. Ceny podane w ofercie będą obowiązywać przez okres trwania umowy, a w przypadku zmiany obowiązującej stawki podatku VAT w okresie trwania umowy Wykonawca ma prawo doliczyć do cen netto ustalonych w umowie należny podatek VAT według obowiązującej stawki. Zmiana ta nie będzie stanowiła zmiany umowy i nie będzie wymagała aneksu

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-bielany.torun.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.szpital-bielany.torun.pl lub Wojewódzki Szpital Zespolony im. Ludwika Rydygiera ul. Św. Józefa 53/59, 87- 100 Toruń, Dział Zamówień Publicznych- pokój nr 2.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.04.2011 godzina 09:30, miejsce: Kancelaria Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Ludwika Rydygiera ul. Św. Józefa 53/59, 87-100 Toruń.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie Nr 1: Dezynfekcja i mycie narzędzi.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie Nr 1: Dezynfekcja i mycie narzędzi
    1.1 Środek dezynfekcyjny nie zawierający: aldehydów, pochodnych fenolowych, związków chloru, QAV i substancji nadtlenowych
    - spektrum działania - B, F, V, Tbc
    - max czas 1 h
    (65.000 l)
    1.2: Środek do dezynfekcji narzędzi i osprzętu endoskopowego na bazie aktywnego tlenu (z wykluczeniem nadboranu sodu)
    - spektrum działania - B, F, V (polio), Tbc - 10 min B, F (A. Niger), V (Polio, Adeno), Tbc (M.Tuberculosis),
    - max czas 15 min.
    - trwałość roztworu 24 godz. kontrolowana przy pomocy pasków
    - przygotowanie roztworu w wodzie o temp. pokojowej
    (75.000 l)
    1.3. Środek do dezynfekcji narzędzi i osprzętu endoskopowego na bazie aktywnego tlenu (z wykluczeniem nadboranu sodu)
    - spektrum działania - B, F, V (polio), Tbc - 10min B, F (A. Niger), V (Polio, Adeno), Tbc (M.Tuberculosis),
    - max czas 15 min.
    - trwałość roztworu 24 godz. kontrolowana przy pomocy pasków
    - przygotowanie roztworu w wodzie o temp. pokojowej
    Opakowanie do 1,5 kg
    (9.000 l)
    1.4.Enzymatyczny preparat do mycia wstępnego endoskopów, ph 5-6 - 10.800 l
    1.5. Aldehydowy, gotowy do użycia środek z aktywatorem do dezynfekcji endoskopów giętkich. Trwałość roztworu 14 dni, kontrolowana przy pomocy pasków.
    Spektrum: B, F, Tbc, V, S -10 godz.
    Opakowanie: 5l.
    - 400 l.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie Nr 2:Preparaty do dezynfekcji maszynowej endoskopów..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie Nr 2:Preparaty do dezynfekcji maszynowej endoskopów: 2.1 Detergentowy preparat myjący do myjni endoskopowej ETD PAA:
    - skład: niejonowe środki powierzchniowo-czynne, glikol
    - przeznaczenie: mycie maszynowe w myjniach OLYMPUS ETD
    - dozowanie - 5ml/l
    - opakowanie zawierające 4l koncentratu
    (120 l)
    2.2 Preparat dezynfekcyjny do myjni endoskopowej ETD PAA:
    - skład: kwas octowy i nadoctowy, nadtlenek wodoru
    - spektrum działania: B, F, Tbc, V
    - przeznaczenie: dezynfekcja chemiczno-termiczna w myjniach OLYMPUS ETD
    - dozowanie: 10 ml/l
    - opakowanie zawierające 2,8 ml/l
    (176,4 l)
    2.3 Aktywator do preparatu dezynfekcyjnego
    - dozowanie: 10 ml/l
    - opakowanie zawierające 4l koncentratu
    Pakiet jest nierozłączny. Preparaty muszą być kompatybilne ze sobą (pochodzić od jednego producenta)
    (180 l)
    2.4.Enzymatyczny preparat myjący do maszynowego mycia endoskopów w myjni ETD. Opakowanie zawierające 4 l preparatu. - 108 l
    2.5. Aldehydowy preparat dezynfekcyjny do myjni ETD. Opakowanie zawierające 4 litry preparatu. Pakiet jest nierozłączny. Preparaty kompatybilne (od jednego producenta). - 168 l.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie Nr 3: Dezynfekcja dużych powierzchni zmywalnych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie Nr 3: Dezynfekcja dużych powierzchni zmywalnych:
    3.1 Preparat myjąco-dezynfekujący, bez aldehydów, pochodnych fenolowych, związków chloru, QAV i kwasu nadoctowego
    - spektrum działania - B, F, V(HIV, HBV, Vakcinia, Rota), Tbc
    - max czas 15 min.
    (110.000 l)
    3.2 Preparat dezynfekcyjny do powierzchni oraz basenów i kaczek. (substancja aktywna - NaDCC
    - spektrum działania - B, V (Polio, Adeno), F (Aspergillus Niger), Tbc (M.Tuberculosis)
    - max czas 15 min
    - max stężenie aktywnego chloru - 2.000 ppm w roztworze
    - pH roztworu 7
    - skuteczny wobec S (Cl. Dificille) w wyższych stężeniach
    (150.000 l)
    3.3 Preparat na bazie nadtlenku wodoru, bez zawartości chloru, fenolu i aldehydów
    - spektrum działania: B (MRSA), F, V (HIV, HBV, Rota)
    - max czas działania - 15 min. Tbc do 30 min.
    (55.000 l)
    3.4 Preparat na bazie nadwęglanu sodu do mycia i dezynfekcji powierzchni zanieczyszczonych materiałem organicznym. Nie zawierający aldehydów, QAV, fenoli, chloru i barwników. Wymagany neutralny odczyn roztworu (pH=7,0-8,0). Produkt w postaci proszku
    - spektrum B, F, Tbc (m. tuberculosis), V(Polio), S
    - max czas działania 15 min
    (160 l).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie Nr 4: Dezynfekcja powierzchni trudnodostępnych (alkohole) bez aldehydów i chlorhexydyny..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie Nr 4: Dezynfekcja powierzchni trudnodostępnych (alkohole) bez aldehydów i chlorhexydyny
    - spektrum działania - B, F, V (Vakcinia, Adeno), Tbc (M. Tuberculosis) - 5 min.
    - B, F, Rota - 1 min.
    (1440 l).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie Nr 5: Dezynfekcja inkubatorów..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie Nr 5: Dezynfekcja inkubatorów
    - spektrum działania - B, F (A.Niger), V (Polio, Adeno), Tbc (M.Tuberculosis)
    - na bazie aktywnego tlenu
    - max czas 0,5 h
    (5000 l).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie Nr 6: Dezynfekcja drobnego sprzętu medycznego i powierzchni za pomocą chusteczek..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie Nr 6: Dezynfekcja drobnego sprzętu medycznego i powierzchni za pomocą chusteczek
    6.1 Chusteczki z włókniny wiskozowej nasączonej alkoholem, do dezynfekcji drobnego sprzętu np. słuchawki lekarskie itp.
    - min. wymiary: 13x17 cm
    - spektrum działania: B, Tbc, F, V (HIV, HBV, HCV)
    - max. czas działania: 1 min.
    Opakowanie: sztywny pojemnik umożliwiający pobieranie pojedynczych chusteczek
    (18.000 szt.)
    6.2. Bezalkoholowe chusteczki z włókniny wiskozowej nasączone płynem dezynfekcyjnym na bazie QAV do dezynfekcji głowic USG oraz małych powierzchni, skuteczne wobec wirusów polio, adeno i rota.
    - min. wymiary: 24 x 30 cm
    - spektrum działania:
    B, F, V (HIV, HBV, HCV) - 1 min.
    B, F(a. Niger), Tbc, V (noro) - 15 min.
    Opakowanie: sztywny pojemnik umożliwiający pobieranie pojedynczych chusteczek
    (150.000 szt.).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie nr 7: Preparat w postaci pianki do dezynfekcji sprzętu i aparatury medycznej wrażliwych na działanie alkoholi..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 7: Preparat w postaci pianki do dezynfekcji sprzętu i aparatury medycznej wrażliwych na działanie alkoholi
    - preparat bez aldehydów, chloru i pochodnych fenolowych,
    - spektrum działania - B, F, V, Tbc - 5 min.
    Butelka ze spryskiwaczem do 750 ml.
    (144 op.).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zadanie Nr 8: Mycie, dezynfekcja i pielęgnacja rąk..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie Nr 8: Mycie, dezynfekcja i pielęgnacja rąk:
    8.1 Dezynfekcja rąk Preparat na bazie co najmniej trzech substancji czynnych z różnych grup chemicznych, bez chlorheksydyny i pochodnych fenolowych.
    - spektrum działania - B, F, V(HIV, HBV, HSV, Rota), Tbc
    - pH 5-5,5
    8.1.1 Preparat w pojemnikach do 0,5l - 1100 l
    8.1.2 Preparat w pojemnikach do 5l - 2200 l
    8.2 Płyn do mycia chirurgicznego i higienicznego rąk niezawierający mydła,
    pH 5- 5,5
    8.2.1 Preparat w pojemnikach do 0,5l - 1100 l
    8.2.2 Preparat w pojemnikach do 6l - 300 l
    8.3 Emulsja do pielęgnacji rąk
    Preparaty kompatybilne (od jednego producenta) - 220 l.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zadanie Nr 9: Dezynfekcja i mycie rąk..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie Nr 9: Dezynfekcja i mycie rąk
    9.1 Preparat do chirurgicznej i higienicznej dezynfekcji rąk - opakowania dostosowane do systemu Sterisol - 1700 l
    9.2 Preparat do higienicznego i chirurgicznego mycia rąk oraz do mycia i pielęgnacji ciała pacjenta -opakowania dostosowane do systemu Sterisol - 1550 l
    9.3. Krem nawilżający do systemu Sterisol Preparaty od jednego producenta - 21 l.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Zadanie Nr 10: Dezynfekcja maszynowa narzędzi chirurgicznych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie Nr 10: Dezynfekcja maszynowa narzędzi chirurgicznych
    10.1 Płynny, alkaliczny preparat do mycia i dezynfekcji chemicznej w myjniach-dezynfektorach narzędzi (również aluminiowych) i sprzętu anestezjologicznego, nie wymagający neutralizacji. Na bazie wodorotlenku potasu i tenzydów. Spektrum: B, F, Tbc, V - 500 l
    10.2 Płynny środek płuczący do myjni-dezynfektorów Preparaty od jednego producenta. - 100 l.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Zadanie Nr 11: Dezynfekcja maszynowa basenów i kaczek..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie Nr 11: Dezynfekcja maszynowa basenów i kaczek
    11.1 Preparat do maszynowego mycia i płukania basenów szpitalnych i kaczek zawierający w składzie niejonowe zw. pow-czynne, inhibitory korozji i kwasy organiczne. O właściwościach odkamieniających (pH 1). Dozowanie 0,5ml/l na każde 5 st. twardości wody. - 500 l
    11.2 Enzymatyczny preparat do mycia basenów i kaczek pH 5,5-7 - 50 l.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Zadanie Nr 12: Środek myjąco-dezynfekujący w postaci żelu do czyszczenia odsysaczy i ślinociągów stomatologicznych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie Nr 12: Środek myjąco-dezynfekujący w postaci żelu do czyszczenia odsysaczy i ślinociągów stomatologicznych, w opakowaniu 1000 ml z dozownikiem. Środek na bazie glukoprotaminy. Czas działania min. 5 min. - spektrum działania B, F, V (HBV, HIV), Tbc - 90 l.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.