Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-04-20
Toruń: Dostawa preparatów dezynfekcyjnych i antyseptycznych.
Numer ogłoszenia: 120321 - 2011; data zamieszczenia: 20.04.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Zespolony im. L. Rydygiera , ul. Św. Józefa 53/59, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6101510, faks 056 6596128.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-bielany.torun.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa preparatów dezynfekcyjnych i antyseptycznych..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa preparatów dezynfekcyjnych i antyseptycznych z podziałem na 12 zadań:
Zadanie Nr 1: Dezynfekcja i mycie narzędzi
1.1 Środek dezynfekcyjny nie zawierający: aldehydów, pochodnych fenolowych, związków chloru, QAV i substancji nadtlenowych
- spektrum działania - B, F, V, Tbc
- max czas 1 h
(65.000 l)
1.2: Środek do dezynfekcji narzędzi i osprzętu endoskopowego na bazie aktywnego tlenu (z wykluczeniem nadboranu sodu)
- spektrum działania - B, F, V (polio), Tbc - 10 min
B, F (A. Niger), V (Polio, Adeno), Tbc (M.Tuberculosis),
- max czas 15 min.
- trwałość roztworu 24 godz. kontrolowana przy pomocy pasków
- przygotowanie roztworu w wodzie o temp. pokojowej
(75.000 l)
1.3. Środek do dezynfekcji narzędzi i osprzętu endoskopowego na bazie aktywnego tlenu (z wykluczeniem nadboranu sodu)
- spektrum działania - B, F, V (polio), Tbc - 10min
B, F (A. Niger), V (Polio, Adeno), Tbc (M.Tuberculosis),
- max czas 15 min.
- trwałość roztworu 24 godz. kontrolowana przy pomocy pasków
- przygotowanie roztworu w wodzie o temp. pokojowej
Opakowanie do 1,5 kg
(9.000 l)
1.4.Enzymatyczny preparat do mycia wstępnego endoskopów, ph 5-6 - 10.800 l
1.5. Aldehydowy, gotowy do użycia środek z aktywatorem do dezynfekcji endoskopów giętkich. Trwałość roztworu 14 dni, kontrolowana przy pomocy pasków.
Spektrum: B, F, Tbc, V, S -10 godz.
Opakowanie: 5l.
- 400 l
Zadanie Nr 2:Preparaty do dezynfekcji maszynowej endoskopów:
2.1 Detergentowy preparat myjący do myjni endoskopowej ETD PAA:
- skład: niejonowe środki powierzchniowo-czynne, glikol
- przeznaczenie: mycie maszynowe w myjniach OLYMPUS ETD
- dozowanie - 5ml/l
- opakowanie zawierające 4l koncentratu
(120 l)
2.2 Preparat dezynfekcyjny do myjni endoskopowej ETD PAA:
- skład: kwas octowy i nadoctowy, nadtlenek wodoru
- spektrum działania: B, F, Tbc, V
- przeznaczenie: dezynfekcja chemiczno-termiczna w myjniach OLYMPUS ETD
- dozowanie: 10 ml/l
- opakowanie zawierające 2,8 ml/l
(176,4 l)
2.3 Aktywator do preparatu dezynfekcyjnego
- dozowanie: 10 ml/l
- opakowanie zawierające 4l koncentratu
Pakiet jest nierozłączny. Preparaty muszą być kompatybilne ze sobą (pochodzić od jednego producenta)
(180 l)
2.4.Enzymatyczny preparat myjący do maszynowego mycia endoskopów w myjni ETD. Opakowanie zawierające 4 l preparatu. - 108 l
2.5. Aldehydowy preparat dezynfekcyjny do myjni ETD. Opakowanie zawierające 4 litry preparatu.
Pakiet jest nierozłączny. Preparaty kompatybilne (od jednego producenta). - 168 l
Zadanie Nr 3: Dezynfekcja dużych powierzchni zmywalnych:
3.1 Preparat myjąco-dezynfekujący, bez aldehydów, pochodnych fenolowych, związków chloru, QAV i kwasu nadoctowego
- spektrum działania - B, F, V(HIV, HBV, Vakcinia, Rota), Tbc
- max czas 15 min.
(110.000 l)
3.2 Preparat dezynfekcyjny do powierzchni oraz basenów i kaczek.
(substancja aktywna - NaDCC
- spektrum działania - B, V (Polio, Adeno), F (Aspergillus Niger), Tbc (M.Tuberculosis)
- max czas 15 min
- max stężenie aktywnego chloru - 2.000
ppm w roztworze
- pH roztworu 7
- skuteczny wobec S (Cl. Dificille) w wyższych stężeniach
(150.000 l)
3.3 Preparat na bazie nadtlenku wodoru, bez zawartości chloru, fenolu i aldehydów
- spektrum działania: B (MRSA), F, V (HIV, HBV, Rota)
- max czas działania - 15 min. Tbc do 30 min.
(55.000 l)
3.4 Preparat na bazie nadwęglanu sodu do mycia i dezynfekcji powierzchni zanieczyszczonych materiałem organicznym. Nie zawierający aldehydów, QAV, fenoli, chloru i barwników. Wymagany neutralny odczyn roztworu (pH=7,0-8,0). Produkt w postaci proszku
- spektrum B, F, Tbc (m. tuberculosis), V(Polio), S
- max czas działania 15 min
(160 l)
Zadanie Nr 4: Dezynfekcja powierzchni trudnodostępnych (alkohole) bez aldehydów i chlorhexydyny
- spektrum działania - B, F, V (Vakcinia, Adeno), Tbc (M. Tuberculosis) - 5 min.
- B, F, Rota - 1 min.
(1440 l)
Zadanie Nr 5: Dezynfekcja inkubatorów
- spektrum działania - B, F (A.Niger), V (Polio, Adeno), Tbc (M.Tuberculosis)
- na bazie aktywnego tlenu
- max czas 0,5 h
(5000 l)
Zadanie Nr 6: Dezynfekcja drobnego sprzętu medycznego i powierzchni za pomocą chusteczek
6.1 Chusteczki z włókniny wiskozowej nasączonej alkoholem, do dezynfekcji drobnego sprzętu np. słuchawki lekarskie itp.
- min. wymiary: 13x17 cm
- spektrum działania: B, Tbc, F, V (HIV, HBV, HCV)
- max. czas działania: 1 min.
Opakowanie: sztywny pojemnik umożliwiający pobieranie pojedynczych chusteczek
(18.000 szt.)
6.2. Bezalkoholowe chusteczki z włókniny wiskozowej nasączone płynem dezynfekcyjnym na bazie QAV do dezynfekcji głowic USG oraz małych powierzchni, skuteczne wobec wirusów polio, adeno i rota.
- min. wymiary: 24 x 30 cm
- spektrum działania:
B, F, V (HIV, HBV, HCV) - 1 min.
B, F(a. Niger), Tbc, V (noro) - 15 min.
Opakowanie: sztywny pojemnik umożliwiający pobieranie pojedynczych chusteczek
(150.000 szt.)
Zadanie nr 7: Preparat w postaci pianki do dezynfekcji sprzętu i aparatury medycznej wrażliwych na działanie alkoholi
- preparat bez aldehydów, chloru i pochodnych fenolowych,
- spektrum działania - B, F, V, Tbc - 5 min.
Butelka ze spryskiwaczem do 750 ml.
(144 op.)
Zadanie Nr 8: Mycie, dezynfekcja i pielęgnacja rąk:
8.1 Dezynfekcja rąk
Preparat na bazie co najmniej trzech substancji czynnych z różnych grup chemicznych, bez chlorheksydyny i pochodnych fenolowych.
- spektrum działania - B, F, V(HIV, HBV, HSV, Rota), Tbc
- pH 5-5,5
8.1.1 Preparat w pojemnikach do 0,5l - 1100 l
8.1.2 Preparat w pojemnikach do 5l - 2200 l
8.2 Płyn do mycia chirurgicznego
i higienicznego rąk niezawierający mydła,
pH 5- 5,5
8.2.1 Preparat w pojemnikach do 0,5l - 1100 l
8.2.2 Preparat w pojemnikach do 6l - 300 l
8.3 Emulsja do pielęgnacji rąk
Preparaty kompatybilne (od jednego producenta) - 220 l
Zadanie Nr 9: Dezynfekcja i mycie rąk
9.1 Preparat do chirurgicznej i higienicznej dezynfekcji rąk
- opakowania dostosowane do systemu Sterisol - 1700 l
9.2 Preparat do higienicznego i chirurgicznego mycia rąk oraz do mycia i pielęgnacji ciała pacjenta
-opakowania dostosowane do systemu Sterisol - 1550 l
9.3. Krem nawilżający do systemu Sterisol
Preparaty od jednego producenta - 21 l
Zadanie Nr 10: Dezynfekcja maszynowa narzędzi chirurgicznych
10.1 Płynny, alkaliczny preparat do mycia i dezynfekcji chemicznej w myjniach-dezynfektorach narzędzi (również aluminiowych) i sprzętu anestezjologicznego, nie wymagający neutralizacji. Na bazie wodorotlenku potasu i tenzydów. Spektrum: B, F, Tbc, V - 500 l
10.2 Płynny środek płuczący do myjni-dezynfektorów
Preparaty od jednego producenta. - 100 l
Zadanie Nr 11: Dezynfekcja maszynowa basenów i kaczek
11.1 Preparat do maszynowego mycia i płukania basenów szpitalnych i kaczek zawierający w składzie niejonowe zw. pow-czynne, inhibitory korozji i kwasy organiczne. O właściwościach odkamieniających (pH 1).
Dozowanie 0,5ml/l na każde 5 st. twardości wody. - 500 l
11.2 Enzymatyczny preparat do mycia basenów i kaczek pH 5,5-7 - 50 l
Zadanie Nr 12: Środek myjąco-dezynfekujący w postaci żelu do czyszczenia odsysaczy i ślinociągów stomatologicznych, w opakowaniu 1000 ml z dozownikiem. Środek na bazie glukoprotaminy. Czas działania min. 5 min.
- spektrum działania B, F, V (HBV, HIV), Tbc - 90 l.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 12.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Przystępując do przetargu Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium w wysokości:
Zadanie Nr 1 - 2.810,00 zł
Zadanie Nr 2 - 490,00 zł
Zadanie Nr 3 - 1.500,00 zł
Zadanie Nr 4 - 150,00 zł
Zadanie Nr 5 - 50,00 zł
Zadanie Nr 6 - 380,00 zł
Zadanie Nr 7 - 35,00 zł
Zadanie Nr 8 - 940,00 zł
Zadanie Nr 9 - 690,00 zł
Zadanie Nr 10 - 110,00 zł
Zadanie Nr 11 - 160,00 zł
Zadanie Nr 12 - 60,00 zł
RAZEM: 7.375,00 złotych
/słownie: siedem tysięcy trzysta siedemdziesiąt pięć złotych 00/100/
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
a) koncesja hurtowni farmaceutycznej na obrót produktami leczniczymi - dotyczy zadania Nr 8.1;9.1;
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
a/ wykaz wykonanych min. 3 dostaw środków dezynfekcyjnych o wartości minimalnej dla poszczególnych zadań: - dla zadania Nr 1 - 56.200,00 zł
- dla zadania Nr 2 - 9.800,00 zł
- dla zadania Nr 3 - 30.000,00 zł
- dla zadania Nr 4 - 3.000,00 zł
- dla zadania Nr 5 - 1.000,00 zł
- dla zadania Nr 6 - 7.600,00 zł
- dla zadania Nr 7 - 700,00 zł
- dla zadania Nr 8 - 18.000,00 zł
- dla zadania Nr 9 - 13.800,00 zł
- dla zadania Nr 10 - 2.200,00 zł
- dla zadania Nr 11 - 3.200,00 zł
- dla zadania Nr 12 - 1.200,00 zł
brutto każda dostawa w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia min. 3 dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie; Wykonawca składający ofertę na kilka zadań musi wykazać się zrealizowanymi 3 dostawami o wymaganej wartości łącznej równej sumie poszczególnych zadań, których dotyczy oferta. Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie tego warunku polegać będzie na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2 b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda przedstawienia w ofercie w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów stwierdzających, że do tych podmiotów nie zachodzą okoliczności wskazane w art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy - Pzp.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku udziału.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku udziału.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
a/ informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy do min. kwoty dla poszczególnych zadań: - dla zadania Nr 1 - 70.250,00 zł
- dla zadania Nr 2 - 12.250,00 zł
- dla zadania Nr 3 - 37.500,00 zł
- dla zadania Nr 4 - 3.750,00 zł
- dla zadania Nr 5 - 1.250,00 zł
- dla zadania Nr 6 - 9.500,00 zł
- dla zadania Nr 7 - 875,00 zł
- dla zadania Nr 8 - 23.500,00 zł
- dla zadania Nr 9 - 17.250,00 zł
- dla zadania Nr 10 - 2.750,00 zł
- dla zadania Nr 11 - 4.000,00 zł
- dla zadania Nr 12 - 1.500,00 zł
wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; /Informacja banku mówiąca tylko o obrotach na rachunku Wykonawcy nie spełni warunku udziału/. Wykonawca składający ofertę na kilka zadań musi załączyć do oferty informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej o wymaganej wartości łącznej równej sumie poszczególnych zadań, których dotyczy oferta. Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2 b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2.1. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez zamawiającego warunku.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
a) wpis do Rejestru Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych lub deklaracje zgodności CE. b) aktualnie obowiązujące karty charakterystyki preparatu niebezpiecznego dla oferowanego preparatu, zgodne z Rozporządzeniem REACH 1907/2006/WE - nie dotyczy zadań Nr 8 i 9 c) celem potwierdzenia skuteczności działania bójczego preparatów dezynfekcyjnych należy załączyć: dokumenty potwierdzające, iż przedmiot zamówienia został przebadany i odpowiada Normom Europejskim lub/i Normom Polskim (normy, co najmniej fazy II, dot. obszaru medycznego). W razie braku stosownych dokumentów potwierdzających, iż przedmiot zamówienia spełnia Normy Europejskie lub/i Normy Polskie, dopuszcza się alternatywnie badania zaakceptowane przez Prezesa URPLWMiPB np. badania Państwowego Zakładu Higieny lub wyniki badań wykonane przez akredytowane (notyfikacja, certyfikat jakości ISO) laboratoria z krajów UE - dotyczy zadań od Nr 1 do Nr 7 oraz zadania Nr 12 (preparaty do dezynfekcji narzędzi i powierzchni). d) charakterystykę produktu leczniczego - dotyczy zadań Nr 8.1 i 9.1; e) aktualne pozwolenie na dopuszczenie do obrotu produktu leczniczego wydane przez Ministra Zdrowia - dotyczy zadania Nr 8.1 i 9.1; f) próbki oferowanych preparatów - po 1 op. z każdego asortymentu Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia próbek oferowanego przedmiotu zamówienia najpóźniej w dniu i do godziny wyznaczonej na składanie ofert. Próbki muszą być w oryginalnych opakowaniach handlowych producenta.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a) materiały prezentujące oferowane preparaty dezynfekcyjne (ulotki), zawierające między innymi obszar zastosowań i sposób użycia preparatu. b) opis sposobu organizacji odbioru pustych opakowań po środkach dezynfekcyjnych bardzo toksycznych, toksycznych, mutagennych, niebezpiecznych dla środowiska zgodnie z ustawą z dnia 11.05.2001 roku o odpadach i odpadach opakowaniowych Dz.U.2001 r. nr 6 poz.638. c) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału - załącznik Nr 6 do SIWZ d) dowód wniesienia wadium *Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie i według formuły: spełnia/nie spełnia. Zamawiający na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów będzie badał czy dokumenty te potwierdzają wymóg spełnienia określonego przez Zamawiającego warunku. *Wykonawca na żądanie Zamawiającego i w zakresie przez niego wskazanym jest zobowiązany wykazać odpowiednio, nie później niż na dzień składania ofert spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1, i brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający przewiduje możliwość aneksowania terminu obowiązywania umowy w przypadku niezrealizowania jej pod względem ilościowym w obowiązującym terminie umownym.
2. Ceny podane w ofercie będą obowiązywać przez okres trwania umowy, a w przypadku zmiany obowiązującej stawki podatku VAT w okresie trwania umowy Wykonawca ma prawo doliczyć do cen netto ustalonych w umowie należny podatek VAT według obowiązującej stawki. Zmiana ta nie będzie stanowiła zmiany umowy i nie będzie wymagała aneksu
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-bielany.torun.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.szpital-bielany.torun.pl lub Wojewódzki Szpital Zespolony im. Ludwika Rydygiera ul. Św. Józefa 53/59, 87- 100 Toruń, Dział Zamówień Publicznych- pokój nr 2.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.04.2011 godzina 09:30, miejsce: Kancelaria Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Ludwika Rydygiera ul. Św. Józefa 53/59, 87-100 Toruń.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie Nr 1: Dezynfekcja i mycie narzędzi.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie Nr 1: Dezynfekcja i mycie narzędzi
1.1 Środek dezynfekcyjny nie zawierający: aldehydów, pochodnych fenolowych, związków chloru, QAV i substancji nadtlenowych
- spektrum działania - B, F, V, Tbc
- max czas 1 h
(65.000 l)
1.2: Środek do dezynfekcji narzędzi i osprzętu endoskopowego na bazie aktywnego tlenu (z wykluczeniem nadboranu sodu)
- spektrum działania - B, F, V (polio), Tbc - 10 min B, F (A. Niger), V (Polio, Adeno), Tbc (M.Tuberculosis),
- max czas 15 min.
- trwałość roztworu 24 godz. kontrolowana przy pomocy pasków
- przygotowanie roztworu w wodzie o temp. pokojowej
(75.000 l)
1.3. Środek do dezynfekcji narzędzi i osprzętu endoskopowego na bazie aktywnego tlenu (z wykluczeniem nadboranu sodu)
- spektrum działania - B, F, V (polio), Tbc - 10min B, F (A. Niger), V (Polio, Adeno), Tbc (M.Tuberculosis),
- max czas 15 min.
- trwałość roztworu 24 godz. kontrolowana przy pomocy pasków
- przygotowanie roztworu w wodzie o temp. pokojowej
Opakowanie do 1,5 kg
(9.000 l)
1.4.Enzymatyczny preparat do mycia wstępnego endoskopów, ph 5-6 - 10.800 l
1.5. Aldehydowy, gotowy do użycia środek z aktywatorem do dezynfekcji endoskopów giętkich. Trwałość roztworu 14 dni, kontrolowana przy pomocy pasków.
Spektrum: B, F, Tbc, V, S -10 godz.
Opakowanie: 5l.
- 400 l.2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie Nr 2:Preparaty do dezynfekcji maszynowej endoskopów..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie Nr 2:Preparaty do dezynfekcji maszynowej endoskopów: 2.1 Detergentowy preparat myjący do myjni endoskopowej ETD PAA:
- skład: niejonowe środki powierzchniowo-czynne, glikol
- przeznaczenie: mycie maszynowe w myjniach OLYMPUS ETD
- dozowanie - 5ml/l
- opakowanie zawierające 4l koncentratu
(120 l)
2.2 Preparat dezynfekcyjny do myjni endoskopowej ETD PAA:
- skład: kwas octowy i nadoctowy, nadtlenek wodoru
- spektrum działania: B, F, Tbc, V
- przeznaczenie: dezynfekcja chemiczno-termiczna w myjniach OLYMPUS ETD
- dozowanie: 10 ml/l
- opakowanie zawierające 2,8 ml/l
(176,4 l)
2.3 Aktywator do preparatu dezynfekcyjnego
- dozowanie: 10 ml/l
- opakowanie zawierające 4l koncentratu
Pakiet jest nierozłączny. Preparaty muszą być kompatybilne ze sobą (pochodzić od jednego producenta)
(180 l)
2.4.Enzymatyczny preparat myjący do maszynowego mycia endoskopów w myjni ETD. Opakowanie zawierające 4 l preparatu. - 108 l
2.5. Aldehydowy preparat dezynfekcyjny do myjni ETD. Opakowanie zawierające 4 litry preparatu. Pakiet jest nierozłączny. Preparaty kompatybilne (od jednego producenta). - 168 l.2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie Nr 3: Dezynfekcja dużych powierzchni zmywalnych..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie Nr 3: Dezynfekcja dużych powierzchni zmywalnych:
3.1 Preparat myjąco-dezynfekujący, bez aldehydów, pochodnych fenolowych, związków chloru, QAV i kwasu nadoctowego
- spektrum działania - B, F, V(HIV, HBV, Vakcinia, Rota), Tbc
- max czas 15 min.
(110.000 l)
3.2 Preparat dezynfekcyjny do powierzchni oraz basenów i kaczek. (substancja aktywna - NaDCC
- spektrum działania - B, V (Polio, Adeno), F (Aspergillus Niger), Tbc (M.Tuberculosis)
- max czas 15 min
- max stężenie aktywnego chloru - 2.000 ppm w roztworze
- pH roztworu 7
- skuteczny wobec S (Cl. Dificille) w wyższych stężeniach
(150.000 l)
3.3 Preparat na bazie nadtlenku wodoru, bez zawartości chloru, fenolu i aldehydów
- spektrum działania: B (MRSA), F, V (HIV, HBV, Rota)
- max czas działania - 15 min. Tbc do 30 min.
(55.000 l)
3.4 Preparat na bazie nadwęglanu sodu do mycia i dezynfekcji powierzchni zanieczyszczonych materiałem organicznym. Nie zawierający aldehydów, QAV, fenoli, chloru i barwników. Wymagany neutralny odczyn roztworu (pH=7,0-8,0). Produkt w postaci proszku
- spektrum B, F, Tbc (m. tuberculosis), V(Polio), S
- max czas działania 15 min
(160 l).2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie Nr 4: Dezynfekcja powierzchni trudnodostępnych (alkohole) bez aldehydów i chlorhexydyny..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie Nr 4: Dezynfekcja powierzchni trudnodostępnych (alkohole) bez aldehydów i chlorhexydyny
- spektrum działania - B, F, V (Vakcinia, Adeno), Tbc (M. Tuberculosis) - 5 min.
- B, F, Rota - 1 min.
(1440 l).2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie Nr 5: Dezynfekcja inkubatorów..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie Nr 5: Dezynfekcja inkubatorów
- spektrum działania - B, F (A.Niger), V (Polio, Adeno), Tbc (M.Tuberculosis)
- na bazie aktywnego tlenu
- max czas 0,5 h
(5000 l).2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie Nr 6: Dezynfekcja drobnego sprzętu medycznego i powierzchni za pomocą chusteczek..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie Nr 6: Dezynfekcja drobnego sprzętu medycznego i powierzchni za pomocą chusteczek
6.1 Chusteczki z włókniny wiskozowej nasączonej alkoholem, do dezynfekcji drobnego sprzętu np. słuchawki lekarskie itp.
- min. wymiary: 13x17 cm
- spektrum działania: B, Tbc, F, V (HIV, HBV, HCV)
- max. czas działania: 1 min.
Opakowanie: sztywny pojemnik umożliwiający pobieranie pojedynczych chusteczek
(18.000 szt.)
6.2. Bezalkoholowe chusteczki z włókniny wiskozowej nasączone płynem dezynfekcyjnym na bazie QAV do dezynfekcji głowic USG oraz małych powierzchni, skuteczne wobec wirusów polio, adeno i rota.
- min. wymiary: 24 x 30 cm
- spektrum działania:
B, F, V (HIV, HBV, HCV) - 1 min.
B, F(a. Niger), Tbc, V (noro) - 15 min.
Opakowanie: sztywny pojemnik umożliwiający pobieranie pojedynczych chusteczek
(150.000 szt.).2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie nr 7: Preparat w postaci pianki do dezynfekcji sprzętu i aparatury medycznej wrażliwych na działanie alkoholi..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 7: Preparat w postaci pianki do dezynfekcji sprzętu i aparatury medycznej wrażliwych na działanie alkoholi
- preparat bez aldehydów, chloru i pochodnych fenolowych,
- spektrum działania - B, F, V, Tbc - 5 min.
Butelka ze spryskiwaczem do 750 ml.
(144 op.).2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zadanie Nr 8: Mycie, dezynfekcja i pielęgnacja rąk..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie Nr 8: Mycie, dezynfekcja i pielęgnacja rąk:
8.1 Dezynfekcja rąk Preparat na bazie co najmniej trzech substancji czynnych z różnych grup chemicznych, bez chlorheksydyny i pochodnych fenolowych.
- spektrum działania - B, F, V(HIV, HBV, HSV, Rota), Tbc
- pH 5-5,5
8.1.1 Preparat w pojemnikach do 0,5l - 1100 l
8.1.2 Preparat w pojemnikach do 5l - 2200 l
8.2 Płyn do mycia chirurgicznego i higienicznego rąk niezawierający mydła,
pH 5- 5,5
8.2.1 Preparat w pojemnikach do 0,5l - 1100 l
8.2.2 Preparat w pojemnikach do 6l - 300 l
8.3 Emulsja do pielęgnacji rąk
Preparaty kompatybilne (od jednego producenta) - 220 l.2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zadanie Nr 9: Dezynfekcja i mycie rąk..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie Nr 9: Dezynfekcja i mycie rąk
9.1 Preparat do chirurgicznej i higienicznej dezynfekcji rąk - opakowania dostosowane do systemu Sterisol - 1700 l
9.2 Preparat do higienicznego i chirurgicznego mycia rąk oraz do mycia i pielęgnacji ciała pacjenta -opakowania dostosowane do systemu Sterisol - 1550 l
9.3. Krem nawilżający do systemu Sterisol Preparaty od jednego producenta - 21 l.2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Zadanie Nr 10: Dezynfekcja maszynowa narzędzi chirurgicznych..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie Nr 10: Dezynfekcja maszynowa narzędzi chirurgicznych
10.1 Płynny, alkaliczny preparat do mycia i dezynfekcji chemicznej w myjniach-dezynfektorach narzędzi (również aluminiowych) i sprzętu anestezjologicznego, nie wymagający neutralizacji. Na bazie wodorotlenku potasu i tenzydów. Spektrum: B, F, Tbc, V - 500 l
10.2 Płynny środek płuczący do myjni-dezynfektorów Preparaty od jednego producenta. - 100 l.2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Zadanie Nr 11: Dezynfekcja maszynowa basenów i kaczek..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie Nr 11: Dezynfekcja maszynowa basenów i kaczek
11.1 Preparat do maszynowego mycia i płukania basenów szpitalnych i kaczek zawierający w składzie niejonowe zw. pow-czynne, inhibitory korozji i kwasy organiczne. O właściwościach odkamieniających (pH 1). Dozowanie 0,5ml/l na każde 5 st. twardości wody. - 500 l
11.2 Enzymatyczny preparat do mycia basenów i kaczek pH 5,5-7 - 50 l.2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Zadanie Nr 12: Środek myjąco-dezynfekujący w postaci żelu do czyszczenia odsysaczy i ślinociągów stomatologicznych..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie Nr 12: Środek myjąco-dezynfekujący w postaci żelu do czyszczenia odsysaczy i ślinociągów stomatologicznych, w opakowaniu 1000 ml z dozownikiem. Środek na bazie glukoprotaminy. Czas działania min. 5 min. - spektrum działania B, F, V (HBV, HIV), Tbc - 90 l.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- Dostawa wody mineralnej i napojów na potrzeby bufetów szpitalnych
- Dostawa mięsa drobiowego.
- Wybór podmiotu obsługującego realizację umowy Microsoft Products and Services Agreement nr 4100021400.
- Świadczenia usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Powiatowego Urzędu Pracy dla Miasta Torunia
- UBEZPIECZENIE MAJĄTKU I INNYCH INTERESÓW POWIATU TUCHOLSKIEGO
- Kompleksowe ubezpieczenie floty pojazdów Opolskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego
więcej: przetargi w Toruniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- TP/20/2024 "sukcesywna 24 miesięczna dostawa środków antyseptycznych, dezynfekcyjnych na potrzeby SPZOZ w Wolsztynie"
- "Dostawa opatrunków do Apteki SP ZOZ Szpitala Wielospecjalistycznego w Jaworznie"
- Sukcesywna dostawa artykułów chemicznych i środków czystościowych wraz z transportem dla domów pomocy społecznej w Radomiu w I półroczu 2025 roku.
- Dostawa materiałów pielęgnacyjnych i pomocniczych na potrzeby Zakładu Pielęgnacyjno-Opiekuńczego w Kielcach
- Dostawy preparatów dezynfekcyjnych
- Dostawa produktów leczniczych, wyrobów medycznych i kosmetyków określonych w 6 pakietach.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.