Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-07-27
Warszawa: Roboty budowlane - kontynuacja (II etap)
Numer ogłoszenia: 120369 - 2009; data zamieszczenia: 27.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy , ul. Grębałowska 23/25, 01-808 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8350611, faks 022 8350611.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip-zgn.lami.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa m.st.Warszawy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty budowlane - kontynuacja (II etap).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty budowlane dotyczące rozbudowy, przebudowy i nadbudowy parterowego łącznika budynku mieszkalnego wielorodzinnego w związku z jego adaptacją na Mediatekę-bibliotekę multimedialną i pomieszczenia dla oddziału Straży Miejskiej przy ul. Szegedyńskiej 13A w Dzielnicy Bielany m.st.Warszawy-kontynuacja robót (II etap). Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa SIWZ.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.23.31 - Roboty budowlane w zakresie bibliotek multimedialnych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.04.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 70000 zł ( siedemdziesiąt tysięcy złotych )III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w SIWZ i nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy -Prawo zamówień publicznych.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2.Aktualne zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o braku zaległości podatkowych lub dokument potwierdzający, że uzyskał on zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 3.Aktualne zaświadczenie z ZUS-u lub KRUS-u o braku zaległości w uiszczaniu opłat i składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, albo dokument potwierdzający, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym art. 24 ust. 1 pkt 4, 5, 6, 7, 8 ustawy - Prawo zamówień publicznych dotycząca osób fizycznych starających się o zamówienie publiczne lub w przypadku osób prawnych - urzędujących członków ich władz świadcząca o tym, że nie byli oni prawomocnie skazani za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych -wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego dotycząca podmiotów zbiorowych ( spółek Kodeksu handlowego) w zakresie określonym art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy-Prawo zamówień publicznych tj. wykluczenia wykonawców, wobec których sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienie, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary-wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 6.Oświadczenie o spełnianiu warunków wynikających z art. 22 ust. 1; art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych; 7.Wykaz co najmniej jednej roboty wykonanej w ciągu ostatnich 5 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) o podobnym zakresie do przedmiotu zamówienia i wartości nie mniejszej niż 2.500.000,-zł. każda, z podaniem daty wykonania, nazwy zleceniodawcy wraz z załączeniem referencji; 8.Wykaz osób desygnowanych do realizacji zamówienia, wraz z informacją o doświadczeniu, wykształceniu i wymaganych kwalifikacjach zawodowych. 9.Akceptacja treści wzoru umowy; 10.Dowód wniesienia wadium; 11.Wskazanie nr konta, na które należy zwrócić wadium wniesione w formie pieniężnej; 12.Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 1.000.000,-zł; 13.Oświadczenie o odpowiedzialności za spełnianie wszelkich wymogów i zasad wynikających z przepisów bhp, ochrony przeciwpożarowej, ochrony środowiska; 14.W przypadku spółki cywilnej dołączyć do wniosku umowę spółki; 15.W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia(konsorcjum), dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania konsorcjum w postępowaniu i do zawarcia umowy- należy złożyć w oryginale..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Okres udzielonej gwarancji jakości - 5
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip-zgn.lami.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ZGN w Dzielnicy Bielany, 01-808Warszawa, ul.Grębałowska 23/25, Dział Zamówień Publicznych pok. nr 211.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.08.2009 godzina 12:00, miejsce: ZGN w Dzielnicy Bielany, 01-808Warszawa, ul.Grębałowska 23/25, Sekretariat pok. nr 205.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- ŚWIADCZENIE USŁUG PROWADZENIA KAMPANII REKLAMOWYCH DLA SZKOŁY BIZNESU POLITECHNIKI WARSZAWSKIEJ PRZEZ OKRES 24 MIESIĘCY
- Świadczenie usług cateringowych na eventach i zjazdach programów Szkoły Biznesu Politechniki Warszawskiej (w większości poza budynkiem Szkoły Biznesu Politechniki Warszawskiej).
- "Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn.: "Rozbudowa DW nr 719 od km 22+531 do km 23+274 w miejscowości Nowa Wieś na terenie gminy Michałowice." - nr postępowania 054/25
- "Budowa sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu drogi wojewódzkiej nr 724 z ul. Mickiewicza w m. Konstancin Jeziorna." - nr postępowania 068/25
- Wewnętrzne roboty remontowo-budowlane w Teatrze Narodowym w Warszawie.
- Zakup wraz z sukcesywną dostawą artykułów biurowych i papieru biurowego (numer postępowania UD-IX-ZP-12-2025)
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.