eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŻychlinUdzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 1.185.232 zł (słowniejeden milion sto osiemdziesiąt pięć tysięcy dwieście trzydzieści dwa złote) na pokrycie planowanego deficytu budżetu, związanego z realizacją zadania inwestycyjnego pn.Termomodernizacja wraz z robotami wewnętrznymi i wykonanie instalacji fotowoltaicznej budynku Urzędu Gminy w Żychlinie, ul. Barlickiego 15

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-05-13

Żychlin: Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 1.185.232 zł (słownie: jeden milion sto osiemdziesiąt pięć tysięcy dwieście trzydzieści dwa złote) na pokrycie planowanego deficytu budżetu, związanego z realizacją zadania inwestycyjnego pn.: Termomodernizacja wraz z robotami wewnętrznymi i wykonanie instalacji fotowoltaicznej budynku Urzędu Gminy w Żychlinie, ul. Barlickiego 15
Numer ogłoszenia: 120428 - 2016; data zamieszczenia: 13.05.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 25397 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Żychlin, ul. Barlickiego 15, 99-320 Żychlin, woj. łódzkie, tel. 024 2851006, faks 024 2852683.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 1.185.232 zł (słownie: jeden milion sto osiemdziesiąt pięć tysięcy dwieście trzydzieści dwa złote) na pokrycie planowanego deficytu budżetu, związanego z realizacją zadania inwestycyjnego pn.: Termomodernizacja wraz z robotami wewnętrznymi i wykonanie instalacji fotowoltaicznej budynku Urzędu Gminy w Żychlinie, ul. Barlickiego 15.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia publicznego jest udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 1.185.232 zł (słownie złotych: jeden milion sto osiemdziesiąt pięć tysięcy dwieście trzydzieści dwa złote) na pokrycie planowanego deficytu budżetu, związanego z realizacją zadania inwestycyjnego pn.: Termomodernizacja wraz z robotami wewnętrznymi i wykonanie instalacji fotowoltaicznej budynku Urzędu Gminy w Żychlinie, ul. Barlickiego 15. 2. Wymagania szczegółowe związane z przedmiotem zamówienia: 2.1. Waluta kredytu: złoty polski (PLN) 2.2. Okres kredytowania: 20 lat tj. od 2016 r. do 2036 r. 2.3. Karencja w spłacie kredytu do 31.12.2016 r. 2.4. Spłata kapitału i odsetek po upływie karencji w okresach kwartalnych tj. w dniu 31.03.2017 r. do kwoty 14.816zł; w dniu 30.06.2017 r. do kwoty 14.816zł; w dniu 30.09.2017 r. do kwoty 14.816zł; w dniu 20.12.2017 r. do kwoty 14.814zł Rok 2017- 59.262 zł; w dniu 31.03.2018 r. do kwoty 14.816zł; w dniu 30.06.2018 r. do kwoty 14.816zł; w dniu 30.09.2018 r. do kwoty 14.816zł; w dniu 20.12.2018 r. do kwoty 14.814zł Rok 2018- 59.262 zł; w dniu 31.03.2019 r. do kwoty 14.816zł; w dniu 30.06.2019 r. do kwoty 14.816zł; w dniu 30.09.2019 r. do kwoty 14.816zł; w dniu 20.12.2019 r. do kwoty 14.814zł Rok 2019- 59.262 zł; w dniu 31.03.2020 r. do kwoty 14.816zł; w dniu 30.06.2020 r. do kwoty 14.816zł; w dniu 30.09.2020 r. do kwoty 14.816zł; w dniu 20.12.2020 r. do kwoty 14.814zł Rok 2020- 59.262 zł; w dniu 31.03.2021 r. do kwoty 14.816zł; w dniu 30.06.2021 r. do kwoty 14.816zł; w dniu 30.09.2021 r. do kwoty 14.816zł; w dniu 20.12.2021 r. do kwoty 14.814zł Rok 2021- 59.262 zł; w dniu 31.03.2022 r. do kwoty 14.816zł; w dniu 30.06.2022 r. do kwoty 14.816zł; w dniu 30.09.2022 r. do kwoty 14.816zł; w dniu 20.12.2022 r. do kwoty 14.814zł Rok 2022- 59.262 zł; w dniu 31.03.2023 r. do kwoty 14.816zł; w dniu 30.06.2023 r. do kwoty 14.816zł; w dniu 30.09.2023 r. do kwoty 14.816zł; w dniu 20.12.2023 r. do kwoty 14.814zł Rok 2023- 59.262 zł; w dniu 31.03.2024 r. do kwoty 14.816zł; w dniu 30.06.2024 r. do kwoty 14.816zł; w dniu 30.09.2024 r. do kwoty 14.816zł; w dniu 20.12.2024r. do kwoty 14.814zł Rok 2024- 59.262 zł; w dniu 31.03.2025 r. do kwoty 14.816zł; w dniu 30.06.2025 r. do kwoty 14.816zł; w dniu 30.09.2025 r. do kwoty 14.816zł; w dniu 20.12.2025 r. do kwoty 14.814zł Rok 2025- 59.262 zł; w dniu 31.03.2026 r. do kwoty 14.816zł; w dniu 30.06.2026 r. do kwoty 14.816zł; w dniu 30.09.2026 r. do kwoty 14.816zł; w dniu 20.12.2026 r. do kwoty 14.814zł Rok 2026- 59.262 zł; w dniu 31.03.2027 r. do kwoty 14.816zł; w dniu 30.06.2027 r. do kwoty 14.816zł; w dniu 30.09.2027 r. do kwoty 14.816zł; w dniu 20.12.2027 r. do kwoty 14.814zł Rok 2027- 59.262 zł; w dniu 31.03.2028 r. do kwoty 14.816zł; w dniu 30.06.2028 r. do kwoty 14.816zł; w dniu 30.09.2028 r. do kwoty 14.816zł; w dniu 20.12.2028 r. do kwoty 14.814zł Rok 2028- 59.262 zł; w dniu 31.03.2029 r. do kwoty 14.816zł; w dniu 30.06.2029 r. do kwoty 14.816zł; w dniu 30.09.2029 r. do kwoty 14.816zł; w dniu 20.12.2029 r. do kwoty 14.814zł Rok 2029- 59.262 zł; w dniu 31.03.2030 r. do kwoty 14.816zł; w dniu 30.06.2030 r. do kwoty 14.816zł; w dniu 30.09.2030 r. do kwoty 14.816zł; w dniu 20.12.2030r. do kwoty 14.814zł Rok 2030- 59.262 zł; w dniu 31.03.2031 r. do kwoty 14.816zł; w dniu 30.06.2031 r. do kwoty 14.816zł; w dniu 30.09.2031 r. do kwoty 14.816zł; w dniu 20.12.2031 r. do kwoty 14.814zł Rok 2031- 59.262 zł; w dniu 31.03.2032 r. do kwoty 14.816zł; w dniu 30.06.2032 r. do kwoty 14.816zł; w dniu 30.09.2032 r. do kwoty 14.816zł; w dniu 20.12.2032r. do kwoty 14.814zł Rok 2032- 59.262 zł; w dniu 31.03.2033 r. do kwoty 14.816zł; w dniu 30.06.2033 r. do kwoty 14.816zł; w dniu 30.09.2033 r. do kwoty 14.816zł; w dniu 20.12.2033 r. do kwoty 14.814zł Rok 2033- 59.262 zł; w dniu 31.03.2034 r. do kwoty 14.816zł; w dniu 30.06.2034 r. do kwoty 14.816zł; w dniu 30.09.2034 r. do kwoty 14.816zł; w dniu 20.12.2034 r. do kwoty 14.814zł Rok 2034- 59.262 zł; w dniu 31.03.2035 r. do kwoty 14.816zł; w dniu 30.06.2035 r. do kwoty 14.816zł; w dniu 30.09.2035 r. do kwoty 14.816zł; w dniu 20.12.2035 r. do kwoty 14.814zł Rok 2035- 59.262 zł; w dniu 31.03.2036 r. do kwoty 14.814zł; w dniu 30.06.2036 r. do kwoty 14.814zł; w dniu 30.09.2036 r. do kwoty 14.814zł; w dniu 20.12.2036 r. do kwoty 14.812zł Rok 2036- 59.254 zł; Zamawiający zastrzega sobie możliwość spłaty kapitału lub jego części przed upływem okresu kredytowania bez dodatkowych opłat i spowoduje to zmniejszenie wysokości rat odsetkowych, w szczególności w sytuacji pozyskania na realizację inwestycji środków zewnętrznych w tym z UE. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zaciągnięcia kredytu w mniejszej kwocie, jak również do wcześniejszej spłaty bez ponoszenia z tego tytułu jakichkolwiek kosztów, w szczególności w sytuacji pozyskania na realizację inwestycji środków zewnętrznych w tym z UE. 2.5. Postawienie kredytu do dyspozycji kredytobiorcy jednorazowo. 2.6. Oprocentowanie zmienne dla każdego okresu odsetkowego w oparciu o zmienny miesięczny wskaźnik oprocentowania depozytów bankowych WIBOR - 3M (wg przyjętej w celach przetargowych stawki z dnia 11.03.2016r.) 2.7. Jednorazowa prowizja bankowa 0%. 2.8. Marża bankowa niezmienna w okresie kredytowania liczona w % od wartości udzielonego kredytu. Zamawiający wymaga, aby marża zaoferowana zawierała wszystkie koszty jakie ponosi Wykonawca w związku z uruchomieniem kredytu, zabezpieczeniem jego spłaty oraz obsługą kredytu w całym okresie kredytowania. Zatem Zamawiający nie będzie ponosił żadnych dodatkowych prowizji i opłat w związku z udzieleniem kredytu. 2.9. Zabezpieczenie kredytu: weksel in blanko wraz z deklaracją wekslową. 3. Oferta powinna zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia. Nie dopuszcza się wyszczególnienia w ofercie dodatkowych elementów kosztowych. 4. Przedmiot zamówienia zgodnie ze Wspólnym Słownikiem Zamówienia (CPV): 66.11.30.00-5 (usługi udzielania kredytu)..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00-5.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.05.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Bank Spółdzielczy w Żychlinie, ul. Łukasińskiego 4, 99-320 Żychlin, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 268715,64 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 264686,98

  • Oferta z najniższą ceną: 264686,98 / Oferta z najwyższą ceną: 474095,27

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.