eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŻychlinUdzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 1.185.232 zł (słowniejeden milion sto osiemdziesiąt pięć tysięcy dwieście trzydzieści dwa złote) na pokrycie planowanego deficytu budżetu, związanego z realizacją zadania inwestycyjnego pn.Termomodernizacja wraz z robotami wewnętrznymi i wykonanie instalacji fotowoltaicznej budynku Urzędu Gminy w Żychlinie, ul. Barlickiego 15

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-03-11

Żychlin: Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 1.185.232 zł (słownie: jeden milion sto osiemdziesiąt pięć tysięcy dwieście trzydzieści dwa złote) na pokrycie planowanego deficytu budżetu, związanego z realizacją zadania inwestycyjnego pn.: Termomodernizacja wraz z robotami wewnętrznymi i wykonanie instalacji fotowoltaicznej budynku Urzędu Gminy w Żychlinie, ul. Barlickiego 15
Numer ogłoszenia: 25397 - 2016; data zamieszczenia: 11.03.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Żychlin , ul. Barlickiego 15, 99-320 Żychlin, woj. łódzkie, tel. 024 2851006, faks 024 2852683.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gminazychlin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 1.185.232 zł (słownie: jeden milion sto osiemdziesiąt pięć tysięcy dwieście trzydzieści dwa złote) na pokrycie planowanego deficytu budżetu, związanego z realizacją zadania inwestycyjnego pn.: Termomodernizacja wraz z robotami wewnętrznymi i wykonanie instalacji fotowoltaicznej budynku Urzędu Gminy w Żychlinie, ul. Barlickiego 15.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia publicznego jest udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 1.185.232 zł (słownie złotych: jeden milion sto osiemdziesiąt pięć tysięcy dwieście trzydzieści dwa złote) na pokrycie planowanego deficytu budżetu, związanego z realizacją zadania inwestycyjnego pn.: Termomodernizacja wraz z robotami wewnętrznymi i wykonanie instalacji fotowoltaicznej budynku Urzędu Gminy w Żychlinie, ul. Barlickiego 15. 2. Wymagania szczegółowe związane z przedmiotem zamówienia: 2.1. Waluta kredytu: złoty polski (PLN) 2.2. Okres kredytowania: 20 lat tj. od 2016 r. do 2036 r. 2.3. Karencja w spłacie kredytu do 31.12.2016 r. 2.4. Spłata kapitału i odsetek po upływie karencji w okresach kwartalnych tj. w dniu 31.03.2017 r. do kwoty 14.816zł; w dniu 30.06.2017 r. do kwoty 14.816zł; w dniu 30.09.2017 r. do kwoty 14.816zł; w dniu 20.12.2017 r. do kwoty 14.814zł Rok 2017- 59.262 zł; w dniu 31.03.2018 r. do kwoty 14.816zł; w dniu 30.06.2018 r. do kwoty 14.816zł; w dniu 30.09.2018 r. do kwoty 14.816zł; w dniu 20.12.2018 r. do kwoty 14.814zł Rok 2018- 59.262 zł; w dniu 31.03.2019 r. do kwoty 14.816zł; w dniu 30.06.2019 r. do kwoty 14.816zł; w dniu 30.09.2019 r. do kwoty 14.816zł; w dniu 20.12.2019 r. do kwoty 14.814zł Rok 2019- 59.262 zł; w dniu 31.03.2020 r. do kwoty 14.816zł; w dniu 30.06.2020 r. do kwoty 14.816zł; w dniu 30.09.2020 r. do kwoty 14.816zł; w dniu 20.12.2020 r. do kwoty 14.814zł Rok 2020- 59.262 zł; w dniu 31.03.2021 r. do kwoty 14.816zł; w dniu 30.06.2021 r. do kwoty 14.816zł; w dniu 30.09.2021 r. do kwoty 14.816zł; w dniu 20.12.2021 r. do kwoty 14.814zł Rok 2021- 59.262 zł; w dniu 31.03.2022 r. do kwoty 14.816zł; w dniu 30.06.2022 r. do kwoty 14.816zł; w dniu 30.09.2022 r. do kwoty 14.816zł; w dniu 20.12.2022 r. do kwoty 14.814zł Rok 2022- 59.262 zł; w dniu 31.03.2023 r. do kwoty 14.816zł; w dniu 30.06.2023 r. do kwoty 14.816zł; w dniu 30.09.2023 r. do kwoty 14.816zł; w dniu 20.12.2023 r. do kwoty 14.814zł Rok 2023- 59.262 zł; w dniu 31.03.2024 r. do kwoty 14.816zł; w dniu 30.06.2024 r. do kwoty 14.816zł; w dniu 30.09.2024 r. do kwoty 14.816zł; w dniu 20.12.2024r. do kwoty 14.814zł Rok 2024- 59.262 zł; w dniu 31.03.2025 r. do kwoty 14.816zł; w dniu 30.06.2025 r. do kwoty 14.816zł; w dniu 30.09.2025 r. do kwoty 14.816zł; w dniu 20.12.2025 r. do kwoty 14.814zł Rok 2025- 59.262 zł; w dniu 31.03.2026 r. do kwoty 14.816zł; w dniu 30.06.2026 r. do kwoty 14.816zł; w dniu 30.09.2026 r. do kwoty 14.816zł; w dniu 20.12.2026 r. do kwoty 14.814zł Rok 2026- 59.262 zł; w dniu 31.03.2027 r. do kwoty 14.816zł; w dniu 30.06.2027 r. do kwoty 14.816zł; w dniu 30.09.2027 r. do kwoty 14.816zł; w dniu 20.12.2027 r. do kwoty 14.814zł Rok 2027- 59.262 zł; w dniu 31.03.2028 r. do kwoty 14.816zł; w dniu 30.06.2028 r. do kwoty 14.816zł; w dniu 30.09.2028 r. do kwoty 14.816zł; w dniu 20.12.2028 r. do kwoty 14.814zł Rok 2028- 59.262 zł; w dniu 31.03.2029 r. do kwoty 14.816zł; w dniu 30.06.2029 r. do kwoty 14.816zł; w dniu 30.09.2029 r. do kwoty 14.816zł; w dniu 20.12.2029 r. do kwoty 14.814zł Rok 2029- 59.262 zł; w dniu 31.03.2030 r. do kwoty 14.816zł; w dniu 30.06.2030 r. do kwoty 14.816zł; w dniu 30.09.2030 r. do kwoty 14.816zł; w dniu 20.12.2030r. do kwoty 14.814zł Rok 2030- 59.262 zł; w dniu 31.03.2031 r. do kwoty 14.816zł; w dniu 30.06.2031 r. do kwoty 14.816zł; w dniu 30.09.2031 r. do kwoty 14.816zł; w dniu 20.12.2031 r. do kwoty 14.814zł Rok 2031- 59.262 zł; w dniu 31.03.2032 r. do kwoty 14.816zł; w dniu 30.06.2032 r. do kwoty 14.816zł; w dniu 30.09.2032 r. do kwoty 14.816zł; w dniu 20.12.2032r. do kwoty 14.814zł Rok 2032- 59.262 zł; w dniu 31.03.2033 r. do kwoty 14.816zł; w dniu 30.06.2033 r. do kwoty 14.816zł; w dniu 30.09.2033 r. do kwoty 14.816zł; w dniu 20.12.2033 r. do kwoty 14.814zł Rok 2033- 59.262 zł; w dniu 31.03.2034 r. do kwoty 14.816zł; w dniu 30.06.2034 r. do kwoty 14.816zł; w dniu 30.09.2034 r. do kwoty 14.816zł; w dniu 20.12.2034 r. do kwoty 14.814zł Rok 2034- 59.262 zł; w dniu 31.03.2035 r. do kwoty 14.816zł; w dniu 30.06.2035 r. do kwoty 14.816zł; w dniu 30.09.2035 r. do kwoty 14.816zł; w dniu 20.12.2035 r. do kwoty 14.814zł Rok 2035- 59.262 zł; w dniu 31.03.2036 r. do kwoty 14.814zł; w dniu 30.06.2036 r. do kwoty 14.814zł; w dniu 30.09.2036 r. do kwoty 14.814zł; w dniu 20.12.2036 r. do kwoty 14.812zł Rok 2036- 59.254 zł; Zamawiający zastrzega sobie możliwość spłaty kapitału lub jego części przed upływem okresu kredytowania bez dodatkowych opłat i spowoduje to zmniejszenie wysokości rat odsetkowych, w szczególności w sytuacji pozyskania na realizację inwestycji środków zewnętrznych w tym z UE. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zaciągnięcia kredytu w mniejszej kwocie, jak również do wcześniejszej spłaty bez ponoszenia z tego tytułu jakichkolwiek kosztów, w szczególności w sytuacji pozyskania na realizację inwestycji środków zewnętrznych w tym z UE. 2.5. Postawienie kredytu do dyspozycji kredytobiorcy jednorazowo. 2.6. Oprocentowanie zmienne dla każdego okresu odsetkowego w oparciu o zmienny miesięczny wskaźnik oprocentowania depozytów bankowych WIBOR - 3M (wg przyjętej w celach przetargowych stawki z dnia 11.03.2016r.) 2.7. Jednorazowa prowizja bankowa 0%. 2.8. Marża bankowa niezmienna w okresie kredytowania liczona w % od wartości udzielonego kredytu. Zamawiający wymaga, aby marża zaoferowana zawierała wszystkie koszty jakie ponosi Wykonawca w związku z uruchomieniem kredytu, zabezpieczeniem jego spłaty oraz obsługą kredytu w całym okresie kredytowania. Zatem Zamawiający nie będzie ponosił żadnych dodatkowych prowizji i opłat w związku z udzieleniem kredytu. 2.9. Zabezpieczenie kredytu: weksel in blanko wraz z deklaracją wekslową. 3. Oferta powinna zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia. Nie dopuszcza się wyszczególnienia w ofercie dodatkowych elementów kosztowych. 4. Przedmiot zamówienia zgodnie ze Wspólnym Słownikiem Zamówienia (CPV): 66.11.30.00-5 (usługi udzielania kredytu).

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00-5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.12.2036.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnienie tego warunku nastąpi poprzez złożenie zezwolenia Komisji Nadzoru Bankowego na rozpoczęcie działalności bankowej, o którym mowa w art. 36 ustawy Prawo Bankowe (Dz. U. z 2015 r. poz. 128 ze zm.) lub dokumenty równoważne. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły (spełnia - nie spełnia) w oparciu o ww. dokument dołączony do oferty.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnienie tego warunku nastąpi poprzez złożenie oświadczenia wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - na załączniku nr 2 do SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnienie tego warunku nastąpi poprzez złożenie oświadczenia wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - na załączniku nr 2 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnienie tego warunku nastąpi poprzez złożenie oświadczenia wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - na załączniku nr 2 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnienie tego warunku nastąpi poprzez złożenie oświadczenia wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - na załączniku nr 2 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany (wg załącznika nr 1 do SIWZ), 2. Harmonogram spłat (na podstawie załącznika Nr 4 do SIWZ) 3. Dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 4. Pełnomocnictwo do podpisania oferty w przypadku, gdy ofertę podpisuje osoba, która nie jest wskazana we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej do reprezentacji podmiotu o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 98
  • 2 - Termin uruchomienia kredytu od dnia złożenia wniosku do banku przez Zamawiającego o uruchomienie kredytu - 2

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany zawartej umowy o udzielenie zamówienia publicznego na realizację przedmiotowego zadania w zakresie osób wskazanych w umowie, w sytuacji zaistnienia konieczności zmiany przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy odpowiedzialnych za realizację zobowiązań stron w okresie trwania umowy lub udzielonych gwarancji. 2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany terminów i wysokości spłat poszczególnych rat kapitałowych, w tym poza okres kredytowania przy zachowaniu oprocentowania. 3.Zamawiający zastrzega sobie możliwość spłaty kapitału lub jego części przed upływem okresu kredytowania bez dodatkowych opłat i spowoduje to zmniejszenie wysokości rat odsetkowych, w szczególności w sytuacji pozyskania na realizację inwestycji środków zewnętrznych w tym z UE. 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zaciągnięcia kredytu w mniejszej kwocie, jak również do wcześniejszej spłaty bez ponoszenia z tego tytułu jakichkolwiek kosztów, w szczególności w sytuacji pozyskania na realizację inwestycji środków zewnętrznych w tym z UE.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gminazychlin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Żychlinie, ul. Barlickiego 15, 99-320 Żychlin, pokój nr 3 lub zostanie przesłana bezpłatnie na pisemny wniosek zainteresowanego.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.03.2016 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy w Żychlinie, ul. Barlickiego 15, 99-320 Żychlin (Biuro Podawcze, pokój Nr 1)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.