To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2009-07-27
Chorzów: Dostawa mebli biurowych do 20 pomieszczeń nowej siedziby MZUiM przy ulicy Bałtyckiej w Chorzowie.
Numer ogłoszenia: 120563 - 2009; data zamieszczenia: 27.07.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 213804 - 2009r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Ulic i Mostów, ul. Katowicka 105, 41-500 Chorzów, woj. śląskie, tel. (032) 2411270, 2411-279, faks 032 2414060.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mebli biurowych do 20 pomieszczeń nowej siedziby MZUiM przy ulicy Bałtyckiej w Chorzowie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli biurowych, gabinetowych, wyposażenia sekretariatu do 20 pomieszczeń nowej siedziby MZUiM przy ul. Bałtyckiej 8 w Chorzowie wraz z transportem, rozładunkiem i montażem dostarczonych mebli. Ilość i rodzaj mebli należy ująć zgodnie z załączonym wykazem mebli dla poszczególnych pomieszczeń. Meble należy wykonać zgodnie ze Specyfikacją Techniczną opracowaną przez Zamawiającego. Rozmieszczenie pomieszczeń przedstawiono na rzucie poziomym pomieszczeń nowej siedziby MZUiM. W związku z faktem, iż wymiary podane na załączonym rzucie odbiegają od rzeczywistych, Zamawiający proponuje dokonanie oględzin pomieszczeń po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym z koordynatorem zadania mgr inż. Wojciech Osadnik (tel. kom. 0693299835). Maksymalna wartość nominalna zamówienia wynosi 120 000,00 PLN brutto. Termin realizacji zamówienia: - meble biurowe - max 10 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy; - meble gabinetowe - max 21 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy; - meble kuchenne + zabudowy - max 30 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy; - meble dla sekretariatu i pokoju konferencyjnego - max 21 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00 - Meble biurowe .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 91024.50 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Dialog konkurencyjny
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Dostawa mebli biurowych do 20 pomieszczeń nowej siedziby MZUiM przy ulicy Bałtyckiej 8 w Chorzowie
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.07.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- LOGAN KAtowice S.C. Łakomy A., Sajnóg M, ul. Kępowa 45, 40-585 Katowice, kraj/woj. śląskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 91024.50
- Oferta z najniższą ceną: 91024.50 oferta z najwyższą ceną: 91024.50
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z CHORZOWA
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 26 w Chorzowie, ul. Ligonia 14 - I/2024
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 27 w Chorzowie, ul. Wandy 34 - I/2024
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 5 w Chorzowie, ul. Poniatowskiego 27 - I/2024
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Domu Pomocy Społecznej "Nadzieja" w Chorzowie VII-XII 2024 - II postępowanie
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 23 w Chorzowie, ul. Floriańska 37 - I/2024
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 8 w Chorzowie, ul. Kochanowskiego 18 - I/2024
więcej: przetargi w Chorzowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia do żłobka samorządowego w Gminie Olszanica w ramach programu "MALUCH+
- Dostawa mebli biurowych na potrzeby Sądu Rejonowego Gdańsk-Południe w Gdańsku
- Zakup i dostawa wyposażenia dla pracowni i dla części noclegowej internatu w ramach projektu Utworzenie i wsparcie funkcjonowania Branżowego Centrum Umiejętności w Kluczkowicach
- Dostawa standardowych mebli biurowych - 5 części
- Sprzedaż wraz z dostarczeniem mebli do Dwujęzycznego Liceum Uniwersyteckiego
- Dostawa, wykonanie i montaż mebli i elementów wyposażenia w Szkole Podstawowej im. 11 listopada w Rusi filia w Bartągu
więcej: Meble biurowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.