eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LegionowoZadanie I - Projekt budowlano-wykonawczy budowy ul. Prymasowskiej; Zadanie II - Projekt budowlano-wykonawczy przebudowy ul. gen. J. Sowiñskiego (odc. od ronda marsz. J. Pi³sudskiego do ul. A. Mickiewicza) oraz ul. Marsz. J. Pi³sudskiego (odc. od ronda marsz. J. Pi³sudskiego do ul. J. Mrugacza); Zadanie III - projekt budowlano-wykonawczy budowy ul. Brzozowej (odc. od ul. Akacjowej do ul. Klonowej)

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2017-01-20

Og³oszenie nr 12063 - 2017 z dnia 2017-01-20 r.

Legionowo: Zadanie I - Projekt budowlano-wykonawczy budowy ul. Prymasowskiej; Zadanie II - Projekt budowlano-wykonawczy przebudowy ul. gen. J. Sowiñskiego (odc. od ronda marsz. J. Pi³sudskiego do ul. A. Mickiewicza) oraz ul. Marsz. J. Pi³sudskiego (odc. od ronda marsz. J. Pi³sudskiego do ul. J. Mrugacza); Zadanie III - projekt budowlano-wykonawczy budowy ul. Brzozowej (odc. od ul. Akacjowej do ul. Klonowej)
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - Us³ugi

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej

nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych

nie


Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy

nie

Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowania

nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych

nie


Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Legionowo Urz±d Miasta Legionowo, krajowy numer identyfikacyjny 52483200000, ul. ul. marsz. J. Pi³sudskiego  41, 05120   Legionowo, woj. mazowieckie, pañstwo Polska, tel. 022 774 20 31 w. 4064, e-mail zamowienia@um.legionowo.pl, faks 022 784 49 81.
Adres strony internetowej (URL): http://www.bip.legionowo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):

Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)

tak
http://www.bip.legionowo.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

tak
http://www.bip.legionowo.pl


Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem

nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie

nie
adres


Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
Oferty sk³ada siê pod rygorem niewa¿no¶ci w formie pisemnej, podpisane w³asnorêcznym podpisem. Zamawiaj±cy nie dopuszcza mo¿liwo¶ci sk³adania ofert w postaci elektronicznej, opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
Adres:
Ofertê nale¿y z³o¿yæ w Biurze Obs³ugi Klienta Urzêdu Miasta Legionowo, ul. marsz. J. Pi³sudskiego 41, 05-120 Legionowo


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Zadanie I - Projekt budowlano-wykonawczy budowy ul. Prymasowskiej; Zadanie II - Projekt budowlano-wykonawczy przebudowy ul. gen. J. Sowiñskiego (odc. od ronda marsz. J. Pi³sudskiego do ul. A. Mickiewicza) oraz ul. Marsz. J. Pi³sudskiego (odc. od ronda marsz. J. Pi³sudskiego do ul. J. Mrugacza); Zadanie III - projekt budowlano-wykonawczy budowy ul. Brzozowej (odc. od ul. Akacjowej do ul. Klonowej)
Numer referencyjny: Rz.271.2.2017
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

nie


II.2) Rodzaj zamówienia: us³ugi
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
wszystkich czê¶ci



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest: 1) Zadanie I: Projekt budowlano-wykonawczy budowy ul. Prymasowskiej 2) Zadanie II: Projekt budowlano-wykonawczy przebudowy ul. gen. J. Sowiñskiego (odc. od ronda marsz. J. Pi³sudskiego do ul. A. Mickiewicza) oraz ul. Marsz. J. Pi³sudskiego (odc. od ronda marsz. J. Pi³sudskiego do ul. J. Mrugacza) 3) Zadanie III: Projekt budowlano-wykonawczy budowy ul. Brzozowej (odc. od ul. Akacjowej do ul. Klonowej). 2. Zakres prac projektowych dla wszystkich trzech zadañ: 1) aktualizacja map do celów projektowych, 2) opracowanie projektu budowlano-wykonawczego (rozwi±zania sytuacyjno-wysoko¶ciowe i szczegó³y konstrukcyjne) - 6 egz. wraz z wykazem dzia³ek, 3) uzgodnienia w tym Zarz±dców Sieci, które koliduj± z projektowymi elementami, 4) projekty tymczasowej i sta³ej organizacji ruchu - 4 egz., 5) opracowanie kosztorysu inwestorskiego - 1 egz. , 6) opracowanie przedmiaru robót - 2 egz , 7) opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót - 2 egz., 8) okre¶lenie kosztów cyklu ¿ycia wbudowanych elementów ulicy - 2 egz., 9) w przypadku wyst±pienia kolizji ze s³upami elektr., telekom. itp. - projekt usuniêcia kolizji. 3. Dokumentacja projektowa, (tj. projekt budowlano-wykonawczy, przedmiar robót, informacja dotycz±ca "bioz") oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych powinna byæ wykonana zgodnie z Rozporz±dzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 wrze¶nia 2004 r. w sprawie szczegó³owego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-u¿ytkowego (Dz.U. z 2013 r., poz. 1129 t.j.) oraz innymi obowi±zuj±cymi przepisami na dzieñ przekazania dokumentacji. 4. Kosztorys inwestorski powinien byæ wykonany zgodnie z Rozporz±dzeniem Ministra Infra-struktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie okre¶lenia metod i podstaw sporz±dzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych okre¶lonych w programie funkcjonalno-u¿ytkowym (Dz.U. Nr 130 poz. 1389). 5. Projekt budowlano-wykonawczy nale¿y opracowaæ zgodnie z aktualnie obowi±zuj±cymi normami i przepisami techniczo-budowlanymi oraz zasadami wiedzy technicznej wraz z wymaganymi uzgodnieniami. 6. Szczegó³owy opis i zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia oraz sposób jego realizacji podany jest we wzorze umowy stanowi±cy: dla Zadania I za³±cznik nr 12 do SIWZ, dla Zadania II za³±cznik nr 13 do SIWZ, dla Zadania III za³±cznik nr 14 do SIWZ. 7. Zamawiaj±cy nie okre¶la w § 27 SIWZ wymagania (zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp) zatrudnienia przez wykonawcê oraz podwykonawcê na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych czynno¶ci w zakresie realizacji zamówienia.

II.5) G³ówny kod CPV: 71.32.00.00 - Us³ugi in¿ynieryjne w zakresie projektowania

II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:

Okres w dniach: 90

Okres w dniach: 120

Okres w dniach: 90


II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków: 1. Warunki udzia³u w postêpowaniu mog± dotyczyæ: 1) kompetencji lub uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów; 2) sytuacji ekonomicznej lub finansowej; 3) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej. 2. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu oraz spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu okre¶lone w og³oszeniu zgodnie z art. 22 ust. 1 i ust. 1b ustawy Pzp, dotycz±ce: 1) zdolno¶ci technicznej i zawodowej; II. Ocena zdolno¶ci wykonawcy do nale¿ytego wykonania zamówienia 3. W celu potwierdzenia spe³nienia przez wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych zdolno¶ci zawodowej - zamawiaj±cy wyra¿a jako minimalne poziomy: dla Zadania I, II i III: 1) Wykonania w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej us³ugi polegaj±cej na wykonaniu projektu drogowego* budowlanego lub budowlano-wykonawczego o d³ugo¶ci drogi nie mniejszej ni¿ 300 m ka¿da. * Za spe³nienie tego warunku zamawiaj±cy uwa¿a wykonanie projektów drogowych budowlanych lub budowlano - wykonawczych dotycz±cych budowy lub rozbudowy lub przebudowy drogi. Nale¿y wskazaæ w wykonaniu projektów drogowych w przypadku rozbudowy - d³ugo¶æ rozbudowanej czê¶ci drogi a w przypadku przebudowy d³ugo¶æ przebudowanej czê¶æ drogi. 4. W celu potwierdzenia spe³nienia przez wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych zdolno¶ci technicznej - zamawiaj±cy wyra¿a jako minimalne poziomy: dla Zadania I, II i III: 1) Dysponowanie projektantem, który posiada uprawnienia budowlane do projektowania w specjalno¶ci drogowej bez ograniczeñ; 5. W celu potwierdzenia spe³nienia przez wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych kompetencji lub uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów - zamawiaj±cy nie wyra¿a minimalnych poziomów zdolno¶ci. 6. W celu potwierdzenia spe³nienia przez wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych sytuacji ekonomicznej lub finansowej - zamawiaj±cy nie wyra¿a minimalnych poziomów zdolno¶ci. Zamawiaj±cy z uwagi na niski stopieñ skomplikowania zamawianych us³ug nie wymaga sumowania potencja³u zawodowego i technicznego dla wykonawców sk³adaj±cych ofertê na dwa lub trzy zadania; Oznacza to, ¿e wykonawca mo¿e pos³u¿yæ siê t± sam± zdolno¶ci± techniczn± i zawodow± dla Zadania I, Zadania II jak i dla Zadania III.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób: tak
Informacje dodatkowe: 7. Przez ww. uprawnienia budowlane Zamawiaj±cy rozumie uprawnienia budowlane, o których mowa w ustawie Prawo budowlane (Dz. U. z 2016 r. poz. 290 z pó¼n. zm.) oraz w Rozporz±dzeniu Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 wrze¶nia 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U., poz. 1278 z pó¼n. zm.) lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowi±zuj±cych przepisów prawa, lub odpowiednich przepisów obowi±zuj±cych na terenie kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, uznanych przez w³a¶ciwy organ, zgodnie z ustaw± z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. z 2016 r. poz. 65). 8. W przypadku osób, które s± obywatelami pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej oraz pañstw cz³onkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym (w rozumieniu art. 4a ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorz±dach zawodowych architektów, in¿ynierów budownictwa (Dz.U. z 2014 r., poz. 1946 z pó¼n. zm.), osoby wyznaczone do realizacji zamówienia posiadaj± uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, wyszczególnione wy¿ej je¿eli: 1) naby³y kwalifikacje zawodowe do wykonywania dzia³alno¶ci w budownictwie, równoznacznej wykonywaniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, odpowiadaj±ce posiadaniu uprawnieñ budowlanych do kierowania robotami budowlanymi, oraz 2) posiadaj± odpowiedni± decyzjê o uznaniu kwalifikacji zawodowych lub w przypadku braku decyzji o uznaniu kwalifikacji zawodowych zosta³y spe³nione w stosunku do tych osób wymagania, o których mowa w art. 20a ust. 2-6 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorz±dach zawodowych architektów, in¿ynierów budownictwa, dotycz±ce ¶wiadczenia us³ug transgranicznych. III. Powo³ywanie siê na zasoby podmiotów trzecich 9. Wykonawca mo¿e w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego czê¶ci, polegaæ na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezale¿nie od charakteru prawnego ³±cz±cych go z nim stosunków prawnych. 10. Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach innych podmiotów, musi udowodniæ zamawiaj±cemu, ¿e realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów, w szczególno¶ci przedstawiaj±c zobowi±zanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 11. Zamawiaj±cy ocenia, czy udostêpniane wykonawcy przez inne podmioty zdolno¶ci techniczne lub zawodowe, pozwalaj± na wykazanie przez wykonawcê spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu oraz bada, czy nie zachodz± wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13-22 i ustawy Pzp. 12. W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, wykonawcy mog± polegaæ na zdolno¶ciach innych podmiotów, je¶li podmioty te zrealizuj± us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane. 13. Je¿eli zdolno¶ci techniczne lub zawodowe, podmiotu, o którym mowa w ust. 9, nie potwierdzaj± spe³nienia przez wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu lub zachodz± wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, zamawiaj±cy ¿±da, aby wykonawca w terminie okre¶lonym przez zamawiaj±cego: 1) zast±pi³ ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub 2) zobowi±za³ siê do osobistego wykonania odpowiedniej czê¶ci zamówienia, je¿eli wyka¿e zdolno¶ci techniczne lub zawodowe lub sytuacjê finansow± lub ekonomiczn±, o której mowa w ust. 3 i 4. 14. Zamawiaj±cy mo¿e, na ka¿dym etapie postêpowania, uznaæ, ¿e wykonawca nie posiada wymaganych zdolno¶ci, je¿eli zaanga¿owanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsiêwziêcia gospodarcze wykonawcy mo¿e mieæ negatywny wp³yw na realizacjê zamówienia. 15. Je¿eli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powo³ywa³ siê, na zasadach okre¶lonych w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp, w celu wykazania spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, wykonawca jest obowi±zany wykazaæ zamawiaj±cemu, ¿e proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spe³nia je w stopniu nie mniejszym ni¿ podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powo³ywa³ siê w trakcie postêpowania o udzielenie zamówienia. IV Podwykonawcy 16. Wykonawca mo¿e powierzyæ wykonanie czê¶ci zamówienia podwykonawcy. 17. Zamawiaj±cy ¿±da dla Zadania I, II i III wskazania przez wykonawcê czê¶ci zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyæ podwykonawcom, i podania przez wykonawcê firm podwykonawców wed³ug za³±cznika nr 11 do SIWZ. 18. W przypadku zamówieñ na us³ugi, które maj± byæ wykonane w miejscu podlegaj±cym bezpo¶redniemu nadzorowi zamawiaj±cego, zamawiaj±cy ¿±da, aby przed przyst±pieniem do wykonania zamówienia wykonawca, o ile s± ju¿ znane, poda³ nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaanga¿owanych w takie us³ugi. Wykonawca zawiadamia zamawiaj±cego o wszelkich zmianach danych, w trakcie realizacji zamówienia, a tak¿e przekazuje informacje na temat nowych podwykonawców, którym w pó¼niejszym okresie zamierza powierzyæ realizacjê us³ug. 19. Powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialno¶ci za nale¿yte wykonanie tego zamówienia. V. Wykonawcy ubiegaj±cy siê wspólnie o zamówienie (Konsorcjum) 20. Zamawiaj±cy dla Zadania I, II i III nie okre¶la szczególnego sposób spe³niania przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, warunków udzia³u w postêpowaniu, o których mowa w § 5 ust. 3 i 4 SIWZ. 21. Zamawiaj±cy dla Zadania I, II i III nie okre¶la warunki realizacji zamówienia przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia w inny sposób ni¿ w przypadku pojedynczych wykonawców.

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp nie

III.3) WYKAZ O¦WIADCZEÑ SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W CELU WSTÊPNEGO POTWIERDZENIA, ¯E NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPE£NIA WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ SPE£NIA KRYTERIA SELEKCJI

O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
nie

III.4) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW , SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
Wykaz dokumentów i o¶wiadczeñ, które wykonawca sk³ada w postêpowaniu na wezwanie zamawiaj±cego w celu potwierdzenia okoliczno¶ci, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp (dot. spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu) - aktualnych na dzieñ ich z³o¿enia: dla Zadania I, II i III 1) wykaz us³ug wykonanych, w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te us³ugi zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego us³ugi by³y wykonywane a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - o¶wiadczenie wykonawcy - zgodnie z za³±cznikiem nr 16 do SIWZ - orygina³ lub kopia dokumentu po¶wiadczona za zgodno¶æ z orygina³em przez wykonawcê 2) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami. - za³±cznik nr 17 do SIWZ - orygina³ lub kopia dokumentu po¶wiadczona za zgodno¶æ z orygina³em przez wykonawcê; 3) o¶wiadczenia na temat wykszta³cenia i kwalifikacji zawodowych wykonawcy lub kadry kierowniczej wykonawcy - za³±cznik nr 18 do SIWZ - orygina³; orygina³ o¶wiadczenia musi byæ podpisany przez wykonawcê; 4) Je¿eli wykonawca nie z³o¿y³ o¶wiadczenia lub innych dokumentów niezbêdnych do przeprowadzenia postêpowania lub z³o¿one o¶wiadczenie lub inne dokumenty s± niekompletne, zawieraj± b³êdy lub budz± wskazane przez zamawiaj±cego w±tpliwo¶ci, zamawiaj±cy wzywa do ich z³o¿enia, uzupe³nienia, poprawienia, wyja¶nienia w terminie przez siebie wskazanym, chyba, ¿e mimo ich z³o¿enia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne by³oby uniewa¿nienie postêpowania. Uwaga III: Wykonawca zobowi±zany jest przed³o¿yæ Zamawiaj±cemu przed podpisaniem umowy kserokopiê wymaganych uprawnieñ osób wskazanych w wykazie osób, stanowi±cy za³±cznik nr 17 do SIWZ. Pouczenia: a) Je¿eli wykaz, o¶wiadczenia lub inne z³o¿one przez wykonawcê dokumenty budz± w±tpliwo¶ci zamawiaj±cego, mo¿e on zwróciæ siê bezpo¶rednio do w³a¶ciwego podmiotu, na rzecz którego us³ugi by³y wykonane, o dodatkowe informacje lub dokumenty w tym zakresie; b) Je¿eli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie mo¿e z³o¿yæ wymaganych przez zamawiaj±cego dokumentów dotycz±cych potwierdzenia spe³nienia przez wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych zdolno¶ci technicznej lub zawodowej, zamawiaj±cy mo¿e dopu¶ciæ z³o¿enie przez wykonawcê innych odpowiednich dokumentów; c) Wykonawca nie jest obowi±zany do z³o¿enia o¶wiadczeñ lub dokumentów potwierdzaj±cych okoliczno¶ci spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu, je¿eli zamawiaj±cy posiada o¶wiadczenia lub dokumenty dotycz±ce tego wykonawcy lub mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, w szczególno¶ci rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne (Dz. U. z 2014 r. poz. 1114 oraz z 2016 r. poz. 352). d) W przypadku wskazania przez wykonawcê dostêpno¶ci o¶wiadczeñ lub dokumentów dotycz±cych warunków udzia³u w postêpowaniu, w formie elektronicznej pod okre¶lonymi adresami internetowymi ogólnodostêpnych i bezp³atnych baz danych, zamawiaj±cy pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez wykonawcê o¶wiadczenia lub dokumenty; e) W przypadku wskazania przez wykonawcê o¶wiadczeñ lub dokumentów dotycz±cych warunków udzia³u w postêpowaniu, które znajduj± siê w posiadaniu zamawiaj±cego, w szczególno¶ci o¶wiadczeñ lub dokumentów przechowywanych przez zamawiaj±cego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, zamawiaj±cy w celu potwierdzenia okoliczno¶ci, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, korzysta z posiadanych o¶wiadczeñ lub dokumentów, o ile s± one aktualne; f) Wykonawca wpisany do urzêdowego wykazu zatwierdzonych wykonawców lub wykonawca certyfikowany przez jednostki certyfikuj±ce spe³niaj±ce wymogi europejskich norm certyfikacji mo¿e z³o¿yæ za¶wiadczenie o wpisie do urzêdowego wykazu wydane przez w³a¶ciwy organ lub certyfikat wydany przez w³a¶ciw± jednostkê certyfikuj±c± kraju, w którym wykonawca ten ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, wskazuj±ce na dokumenty stanowi±ce podstawê wpisu lub uzyskania certyfikacji, w miejsce odpowiednich dokumentów wymienionych w §7 ust. 4 SIWZ. g) O¶wiadczenia dotycz±ce wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolno¶ciach lub sytuacji polega wykonawca na zasadach okre¶lonych w art. 22a ustawy Pzp oraz dotycz±ce podwykonawców, sk³adane s± w oryginale; h) Dokumenty inne ni¿ o¶wiadczenia, o których mowa w lit. g sk³adane s± w oryginale lub kopii po¶wiadczonej za zgodno¶æ z orygina³em; i) Po¶wiadczenia za zgodno¶æ z orygina³em dokonuje odpowiednio wykonawca, podmiot, na którego zdolno¶ciach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które ka¿dego z nich dotycz±; po¶wiadczenie za zgodno¶æ z orygina³em nastêpuje w formie pisemnej lub w formie elektronicznej j) Dokumenty sporz±dzone w jêzyku obcym wykonawca sk³ada wraz z t³umaczeniem na jêzyk polski w formie orygina³u lub kopii po¶wiadczonej za zgodno¶æ z orygina³em przez wykonawcê. k) W przypadku, o którym mowa w lit d, zamawiaj±cy ¿±da od wykonawcy przedstawienia t³umaczenia na jêzyk polski wskazanych przez wykonawcê i pobranych samodzielnie przez zamawiaj±cego dokumentów.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1. Zamawiaj±cy ¿±da dla Zadania I, II i III wskazania przez wykonawcê czê¶ci zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyæ podwykonawcom, i podania przez wykonawcê firm podwykonawców wed³ug za³±cznika nr 11 do SIWZ. 2. W celu oceny, czy wykonawca polegaj±c na zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach okre¶lonych w art. 22a ustawy Pzp, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami w stopniu umo¿liwiaj±cym nale¿yte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek ³±cz±cy wykonawcê z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostêp do ich zasobów, wykonawca przedstawia dla Zadania I, II i III zobowi±zanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (zgodnie z za³±cznikiem nr 10 do SIWZ pn. "Wzór zobowi±zania innych podmiotów do udostêpnienia zasobów"- orygina³ dokumentu); Tre¶æ dokumentu powinna okre¶laæ w szczególno¶ci: - zakres dostêpnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcê, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - zakres i okres udzia³u innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - czy podmiot, na zdolno¶ciach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, zrealizuje us³ugi, których wskazane zdolno¶ci dotycz± 3. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej zamawiaj±cego informacji dotycz±cych: kwoty, jak± zamawiaj±cy zamierza przeznaczyæ na sfinansowanie zamówienia; firm oraz adresów wykonawców, którzy z³o¿yli oferty w terminie; ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków p³atno¶ci zawartych w ofertach, dla Zadania I, II i III przekazuje zamawiaj±cemu o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp - wype³niony za³±cznik nr 15 do SIWZ - orygina³; orygina³ o¶wiadczenia musi byæ podpisany przez wykonawcê; w przypadku sk³adania oferty wspólnej ww. dokument sk³ada ka¿dy z wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln± we w³asnym imieniu (w przypadku spó³ki cywilnej). Wraz ze z³o¿eniem o¶wiadczenia, wykonawca mo¿e przedstawiæ dowody, ¿e powi±zanie z innym wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu o udzielenie zamówienia 4. WYKONAWCY UBIEGAJ¡CY SIÊ WSPÓLNIE O ZAMÓWIENIE: 1) w przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców, o¶wiadczenia sk³ada ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie; dokumenty te potwierdzaj± spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw wykluczenia; 2) wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o zamówienie ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; 3) pe³nomocnictwo, o którym mowa w pkt 2 musi znajdowaæ siê w ofercie wspólnej wykonawców; pe³nomocnictwo musi byæ z³o¿one w oryginale lub kopii po¶wiadczonej za zgodno¶æ z orygina³em przez notariusza; 4) udzielone pe³nomocnictwo musi upowa¿niaæ do dzia³ania w imieniu wykonawcy a tre¶æ pe³nomocnictwa musi jednoznacznie okre¶laæ czynno¶ci, co do wykonywania których pe³nomocnik jest upowa¿niony w przypadku, gdy jest to osoba upowa¿niona do reprezentowania wykonawcy zgodnie z wymogami obowi±zuj±cego prawa; 5) pe³nomocnik pozostaje w kontakcie z zamawiaj±cym w toku postêpowania i do niego zamawiaj±cy kieruje informacje, korespondencjê, itp.; 6) oferta wspólna, sk³adana przez dwóch lub wiêcej wykonawców, powinna spe³niaæ nastêpuj±ce wymagania: a) oferta wspólna powinna byæ sporz±dzona zgodnie z SIWZ; b) sposób sk³adania dokumentów w ofercie wspólnej: - dokumenty, dotycz±ce w³asnej firmy, takie jak np.: o¶wiadczenia wykonawcy sk³adane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, dotycz±ce przes³anek wykluczenia; o¶wiadczenie wykonawcy sk³adane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, dotycz±ce spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu; o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp - sk³ada ka¿dy z wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln± we w³asnym imieniu; - dokumenty wspólne takie jak: oferta cenowa, wykaz us³ug, wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, o¶wiadczenie na temat wykszta³cenia i kwalifikacji zawodowych wykonawcy lub kadry kierowniczej wykonawcy; zobowi±zanie innych podmiotów do udostêpnienia niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia; informacja o zleceniu wykonania przedmiotu zamówienia podwykonawcom sk³adana na podstawie art. 36b ust. 1 ustawy pzp - sk³ada pe³nomocnik wykonawców w imieniu wszystkich wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln±, b±d¼ wykonawcy wspólnie z podpisami ka¿dego z wykonawców, UWAGA: w przypadku sk³adania dokumentów takich jak: wykaz us³ug, wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, o¶wiadczenie na temat wykszta³cenia i kwalifikacji zawodowych wykonawcy lub kadry kierowniczej wykonawcy - "³±cznie" nale¿y interpretowaæ w ten sposób, ¿e ka¿dy z cz³onków konsorcjum mo¿e wykazaæ siê spe³nieniem warunku udzia³u w postêpowaniu a wykazanie siê przez jednego z konsorcjantów zwalnia pozosta³ych z tego obowi±zku (jeden, wszyscy lub niektórzy) 7) wspólnicy spó³ki cywilnej s± traktowani jak wykonawcy sk³adaj±cy ofertê wspóln± i maj± do nich zastosowanie zasady okre¶lone w pkt 1 - 6; 8) je¿eli oferta wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, zosta³a wybrana, zamawiaj±cy ¿±da przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy reguluj±cej wspó³pracê tych wykonawców, która powinna zawieraæ: a) zobowi±zanie do realizacji wspólnego przedsiêwziêcia gospodarczego obejmuj±cego swoim zakresem realizacjê przedmiotu zamówienia, b) okre¶lenie zakresu dzia³ania poszczególnych stron umowy, c) czas obowi±zywania umowy, który nie mo¿e byæ krótszy, ni¿ okres obejmuj±cy realizacjê zamówienia. 9) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za wykonanie umowy i wniesienia zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy. 5. wype³niony i podpisany formularz oferty (za³±cznik nr 1 i/lub 4 i/lub 7 do SIWZ) - w zale¿no¶ci od wyboru wykonawcy na ile zadañ sk³ada ofertê; 6. pe³nomocnictwo lub inny dokument okre¶laj±cy zakres umocowania do reprezentowania wykonawcy, tre¶æ pe³nomocnictwa musi jednoznacznie okre¶laæ czynno¶ci, co do wykonywania których pe³nomocnik jest upowa¿niony, o ile ofertê sk³ada pe³nomocnik lub przedstawiciel wykonawcy;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:

nie


IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

nie


IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:

nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:

nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa bêdzie zawarta:

Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) nie
Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Aukcja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu: nie
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

KryteriaZnaczenie
Cena60
skrócenie terminu realizacji umowy15
do¶wiadczenie zawodowe projektanta o którym mowa w § 5 ust. 4 pkt 1 SIWZ25


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:

Wstêpny harmonogram postêpowania:

Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ: nie
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:

Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:

Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Licytacja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu: nie

Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):

¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 31/01/2017, godzina: 12:30,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
nie
Wskazaæ powody:

Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> Oferta musi byæ przygotowana w jêzyku polskim, w formie pisemnej przy u¿yciu no¶nika pisma nie ulegaj±cego usuniêciu bez pozostawienia ¶ladów, wszelkie pisma sporz±dzone w jêzykach obcych musz± byæ przet³umaczone na jêzyk polski i podczas oceny ofert zamawiaj±cy bêdzie opiera³ siê na tek¶cie przet³umaczonym
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: 01/03/2017
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH

Czê¶æ nr: 1    Nazwa: Zadanie I - Projekt budowlano-wykonawczy budowy ul. Prymasowskiej

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:2. Zakres prac projektowych dla wszystkich trzech zadañ: 1) aktualizacja map do celów projektowych, 2) opracowanie projektu budowlano-wykonawczego (rozwi±zania sytuacyjno-wysoko¶ciowe i szczegó³y konstrukcyjne) - 6 egz. wraz z wykazem dzia³ek, 3) uzgodnienia w tym Zarz±dców Sieci, które koliduj± z projektowymi elementami, 4) projekty tymczasowej i sta³ej organizacji ruchu - 4 egz., 5) opracowanie kosztorysu inwestorskiego - 1 egz. , 6) opracowanie przedmiaru robót - 2 egz , 7) opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót - 2 egz., 8) okre¶lenie kosztów cyklu ¿ycia wbudowanych elementów ulicy - 2 egz., 9) w przypadku wyst±pienia kolizji ze s³upami elektr., telekom. itp. - projekt usuniêcia kolizji. 3. Dokumentacja projektowa, (tj. projekt budowlano-wykonawczy, przedmiar robót, informacja dotycz±ca "bioz") oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych powinna byæ wykonana zgodnie z Rozporz±dzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 wrze¶nia 2004 r. w sprawie szczegó³owego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-u¿ytkowego (Dz.U. z 2013 r., poz. 1129 t.j.) oraz innymi obowi±zuj±cymi przepisami na dzieñ przekazania dokumentacji. 4. Kosztorys inwestorski powinien byæ wykonany zgodnie z Rozporz±dzeniem Ministra Infra-struktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie okre¶lenia metod i podstaw sporz±dzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych okre¶lonych w programie funkcjonalno-u¿ytkowym (Dz.U. Nr 130 poz. 1389). 5. Projekt budowlano-wykonawczy nale¿y opracowaæ zgodnie z aktualnie obowi±zuj±cymi normami i przepisami techniczo-budowlanymi oraz zasadami wiedzy technicznej wraz z wymaganymi uzgodnieniami. 6. Szczegó³owy opis i zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia oraz sposób jego realizacji podany jest we wzorze umowy stanowi±cy: dla Zadania I za³±cznik nr 12 do SIWZ. 7. Zamawiaj±cy nie okre¶la w § 27 SIWZ wymagania (zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp) zatrudnienia przez wykonawcê oraz podwykonawcê na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych czynno¶ci w zakresie realizacji zamówienia.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 71320000-7
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w dniach: 90
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena60
skrócenie terminu realizacji umowy15
do¶wiadczenie zawodowe projektanta o którym mowa w § 5 ust. 4 pkt 1 SIWZ25
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Czê¶æ nr: 2    Nazwa: Zadanie II - Projekt budowlano-wykonawczy przebudowy ul. gen. J. Sowiñskiego (odc. od ronda marsz. J. Pi³sudskiego do ul. A. Mickiewicza) oraz ul. Marsz. J. Pi³sudskiego (odc. od ronda marsz. J. Pi³sudskiego do ul. J. Mrugacza)

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:2. Zakres prac projektowych dla wszystkich trzech zadañ: 1) aktualizacja map do celów projektowych, 2) opracowanie projektu budowlano-wykonawczego (rozwi±zania sytuacyjno-wysoko¶ciowe i szczegó³y konstrukcyjne) - 6 egz. wraz z wykazem dzia³ek, 3) uzgodnienia w tym Zarz±dców Sieci, które koliduj± z projektowymi elementami, 4) projekty tymczasowej i sta³ej organizacji ruchu - 4 egz., 5) opracowanie kosztorysu inwestorskiego - 1 egz. , 6) opracowanie przedmiaru robót - 2 egz , 7) opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót - 2 egz., 8) okre¶lenie kosztów cyklu ¿ycia wbudowanych elementów ulicy - 2 egz., 9) w przypadku wyst±pienia kolizji ze s³upami elektr., telekom. itp. - projekt usuniêcia kolizji. 3. Dokumentacja projektowa, (tj. projekt budowlano-wykonawczy, przedmiar robót, informacja dotycz±ca "bioz") oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych powinna byæ wykonana zgodnie z Rozporz±dzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 wrze¶nia 2004 r. w sprawie szczegó³owego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-u¿ytkowego (Dz.U. z 2013 r., poz. 1129 t.j.) oraz innymi obowi±zuj±cymi przepisami na dzieñ przekazania dokumentacji. 4. Kosztorys inwestorski powinien byæ wykonany zgodnie z Rozporz±dzeniem Ministra Infra-struktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie okre¶lenia metod i podstaw sporz±dzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych okre¶lonych w programie funkcjonalno-u¿ytkowym (Dz.U. Nr 130 poz. 1389). 5. Projekt budowlano-wykonawczy nale¿y opracowaæ zgodnie z aktualnie obowi±zuj±cymi normami i przepisami techniczo-budowlanymi oraz zasadami wiedzy technicznej wraz z wymaganymi uzgodnieniami. 6. Szczegó³owy opis i zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia oraz sposób jego realizacji podany jest we wzorze umowy stanowi±cy: dla Zadania II za³±cznik nr 13 do SIWZ. 7. Zamawiaj±cy nie okre¶la w § 27 SIWZ wymagania (zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp) zatrudnienia przez wykonawcê oraz podwykonawcê na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych czynno¶ci w zakresie realizacji zamówienia.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 71320000-7
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w dniach: 120
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena60
skrócenie terminu realizacji umowy15
do¶wiadczenie zawodowe projektanta o którym mowa w § 5 ust. 4 pkt 1 SIWZ25
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Czê¶æ nr: 3    Nazwa: Zadanie III - projekt budowlano-wykonawczy budowy ul. Brzozowej (odc. od ul. Akacjowej do ul. Klonowej)

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:2. Zakres prac projektowych dla wszystkich trzech zadañ: 1) aktualizacja map do celów projektowych, 2) opracowanie projektu budowlano-wykonawczego (rozwi±zania sytuacyjno-wysoko¶ciowe i szczegó³y konstrukcyjne) - 6 egz. wraz z wykazem dzia³ek, 3) uzgodnienia w tym Zarz±dców Sieci, które koliduj± z projektowymi elementami, 4) projekty tymczasowej i sta³ej organizacji ruchu - 4 egz., 5) opracowanie kosztorysu inwestorskiego - 1 egz. , 6) opracowanie przedmiaru robót - 2 egz , 7) opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót - 2 egz., 8) okre¶lenie kosztów cyklu ¿ycia wbudowanych elementów ulicy - 2 egz., 9) w przypadku wyst±pienia kolizji ze s³upami elektr., telekom. itp. - projekt usuniêcia kolizji. 3. Dokumentacja projektowa, (tj. projekt budowlano-wykonawczy, przedmiar robót, informacja dotycz±ca "bioz") oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych powinna byæ wykonana zgodnie z Rozporz±dzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 wrze¶nia 2004 r. w sprawie szczegó³owego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-u¿ytkowego (Dz.U. z 2013 r., poz. 1129 t.j.) oraz innymi obowi±zuj±cymi przepisami na dzieñ przekazania dokumentacji. 4. Kosztorys inwestorski powinien byæ wykonany zgodnie z Rozporz±dzeniem Ministra Infra-struktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie okre¶lenia metod i podstaw sporz±dzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych okre¶lonych w programie funkcjonalno-u¿ytkowym (Dz.U. Nr 130 poz. 1389). 5. Projekt budowlano-wykonawczy nale¿y opracowaæ zgodnie z aktualnie obowi±zuj±cymi normami i przepisami techniczo-budowlanymi oraz zasadami wiedzy technicznej wraz z wymaganymi uzgodnieniami. 6. Szczegó³owy opis i zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia oraz sposób jego realizacji podany jest we wzorze umowy stanowi±cy: dla Zadania III za³±cznik nr 14 do SIWZ. 7. Zamawiaj±cy nie okre¶la w § 27 SIWZ wymagania (zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp) zatrudnienia przez wykonawcê oraz podwykonawcê na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych czynno¶ci w zakresie realizacji zamówienia.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 71320000-7
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w dniach: 90
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena60
skrócenie terminu realizacji umowy15
do¶wiadczenie zawodowe projektanta o którym mowa w § 5 ust. 4 pkt 1 SIWZ25
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.