eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaPrzebudowa istniejącej placówki na potrzeby przedszkola integracyjnego oraz remont dachu budynku Przedszkola nr 7 przy ul. Sowiej 4 w Warszawie (znak sprawy UD-IX-WZP-271-23/11)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-04-21

Warszawa: Przebudowa istniejącej placówki na potrzeby przedszkola integracyjnego oraz remont dachu budynku Przedszkola nr 7 przy ul. Sowiej 4 w Warszawie (znak sprawy UD-IX-WZP-271-23/11)
Numer ogłoszenia: 120945 - 2011; data zamieszczenia: 21.04.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Śródmieście , ul. Nowogrodzka 43, 00-691 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6998449, faks 022 6998154.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.srodmiescie.warszawa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa istniejącej placówki na potrzeby przedszkola integracyjnego oraz remont dachu budynku Przedszkola nr 7 przy ul. Sowiej 4 w Warszawie (znak sprawy UD-IX-WZP-271-23/11).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Przebudowa istniejącej placówki na potrzeby przedszkola integracyjnego oraz remont dachu budynku Przedszkola nr 7 przy ul. Sowiej 4 w Warszawie zgodnie z: 1. Dokumentacją projektową zawierającą: . Projekt adaptacji pomieszczeń Przedszkola nr 7 przy ul. Sowiej 4 w Warszawie, na przedszkole z oddziałami integracyjnymi - branża architektoniczna, wykonany przez jednostkę projektową Piotr Glegoła Architekt, ul. Kraszewskiego 49 w Warszawie, w dniu 8 grudnia 2010 r. Autorem projektu jest mgr inż. arch. Piotr Glegoła. . Projekt adaptacji pomieszczeń Przedszkola nr 7 przy ul. Sowiej 4 w Warszawie, na przedszkole z oddziałami integracyjnymi - branża elektryczna, wykonany przez jednostkę projektową Piotr Glegoła Architekt, ul. Kraszewskiego 49 w Warszawie, w dniu 8 grudnia 2010 r. Autorem projektu jest mgr inż. Ryszard Niziołek. . Projekt adaptacji pomieszczeń Przedszkola nr 7 przy ul. Sowiej 4 w Warszawie, na przedszkole z oddziałami integracyjnymi - branża sanitarna, wykonany przez jednostkę projektową Piotr Glegoła Architekt, ul. Kraszewskiego 49 w Warszawie, w dniu 8 grudnia 2010 r. Autorem projektu jest mgr inż. Jacek Plechawski. . Przedmiar robót adaptacji pomieszczeń Przedszkola nr 7 przy ul. Sowiej 4 w Warszawie, na przedszkole z oddziałami integracyjnymi oraz roboty dekarskie - branża budowlana, wykonany przez jednostkę projektową Piotr Glegoła Architekt, ul. Kraszewskiego 49 w Warszawie, w dniu 6 grudnia 2010 r. Autorem przedmiaru jest inż. Zdzisław Kowalski. . Przedmiar robót adaptacji pomieszczeń Przedszkola nr 7 przy ul. Sowiej 4 w Warszawie, na przedszkole z oddziałami integracyjnymi - branża sanitarna, wykonany przez jednostkę projektową Piotr Glegoła Architekt, ul. Kraszewskiego 49 w Warszawie, w dniu 6 grudnia 2010 r. Autorem przedmiaru jest mgr inż. Jacek Plechawski. . Przedmiar robót adaptacji pomieszczeń Przedszkola nr 7 przy ul. Sowiej 4 w Warszawie, na przedszkole z oddziałami integracyjnymi - branża elektryczna, wykonany przez jednostkę projektową Piotr Glegoła Architekt, ul. Kraszewskiego 49 w Warszawie, w dniu 4 grudnia 2010 r. Autorem przedmiaru jest mgr inż. Ryszard Niziołek. 2. Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych dla przebudowy istniejącej placówki na potrzeby przedszkola integracyjnego w budynku Przedszkola nr 7 przy ul. Sowiej 4 w Warszawie - branża sanitarna, wykonaną przez jednostkę projektową Piotr Glegoła Architekt, ul. Kraszewskiego 49 w Warszawie, w dniu 6 grudnia 2010 r. Autorem specyfikacji jest mgr inż. Jacek Plechawski. 3. Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót adaptacyjnych w budynku Przedszkola nr 7 przy ul. Sowiej 4 w Warszawie - branża budowlana, wykonaną przez jednostkę projektową Piotr Glegoła Architekt, ul. Kraszewskiego 49 w Warszawie, w dniu 4 grudnia 2010 r. Autorem specyfikacji jest inż. Zdzisław Kowalski Ww. opracowania stanowią załącznik nr 7 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisanym w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne do opisanych przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego produkty, urządzenia i technologie spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W przypadku zaoferowania innych urządzeń niż określone w SIWZ należy dołączyć do oferty karty katalogowe tych urządzeń. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót adaptacyjnych w pomieszczeniach Przedszkola na Przedszkole z Oddziałami Integracyjnymi wraz z robotami budowlanymi i dekarskimi. W zakres zamówienia wchodzi m. in.: - wymiana pokrycia z pap termozgrzewalnych.; - wymiana istniejących obróbek blacharskich z blach stalowych ocynkowanych; - wymiana koryt dachowych z blach stalowych ocynkowanych; - wymiana pokrycia z dachówek ceramicznych; - roboty malarskie zewnętrzne - malowanie murów ogniowych; - wymiana instalacji odgromowej; - roboty malarskie wewnętrzne - malowanie łazienki i sal zajęć; - zbicie i odbudowa glazury na ścianach oraz zbicie i odbudowa gresu na podłodze łazienki dla niepełnosprawnych; - wymiana stolarki drzwiowej w łazience i salach zajęć; - wykonanie instalacji wodociągowej wody bytowej (ciepłej i zimnej); - wykonanie kanalizacji sanitarnej i deszczowej dla modernizowanego pomieszczenia WC w celu dostosowania go do potrzeb dzieci niepełnosprawnych ruchowo; - wszelkie roboty pomocnicze.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 12.08.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 6.000,00 PLN

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem zawodowym, polegającym na wykonaniu w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, jednego zamówienia obejmującego roboty budowlane polegające na wykonaniu remontu pomieszczeń w budynku użyteczności publicznej. Wartość zamówienia - jednej umowy nie może być mniejsza niż 200.000,00 zł. (brutto). Za wykonane zamówienie Zamawiający rozumie takie, w którym przedmiot umowy został wykonany zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończony. W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku Wykonawców, co najmniej jeden z Wykonawców musi spełniać w/w warunek.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje zmiany zawartej umowy dotyczące terminu realizacji zamówienia w przypadku zaistnienia jednej z następujących okoliczności: 1) w razie konieczności podjęcia działań zmierzających do ograniczenia skutków zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć, zagrażającego życiu lub zdrowiu ludzi, 2) w następstwie wykraczających poza terminy określone w KPA procedur administracyjnych oraz innych terminów formalno-prawnych mających wpływ na terminy realizacji zamówienia, 3) ujawnienia w trakcie robót urządzeń podziemnych, elementów instalacji, konstrukcji, których istnienie lub lokalizacja nie wynika z map uzbrojenia uzgodnionych przez ZUD lub dokumentacji projektowej, 4) wyjątkowo niesprzyjających warunków pogodowych, 5) działania siły wyższej.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.srodmiescie.warszawa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Warszawa, ul. Nowogrodzka 43, pok. nr 118. Opłata za SIWZ wynosi 6,50 zł.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.05.2011 godzina 12:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie zamawiającego w Warszawie, ul. Nowogrodzka 43, w Kancelarii Ogólnej.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.