eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SłupskWykonanie usług utrzymania czystości i porządku w budynku oraz sprzątanie terenów zewnętrznych nieruchomości Skarbu Państwa przy ul. Jana Pawła II nr1 w Słupsku.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-04-21

Słupsk: Wykonanie usług utrzymania czystości i porządku w budynku oraz sprzątanie terenów zewnętrznych nieruchomości Skarbu Państwa przy ul. Jana Pawła II nr1 w Słupsku.
Numer ogłoszenia: 120949 - 2011; data zamieszczenia: 21.04.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 94475 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku, ul. Tuwima 4, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. (059) 842 82 93, faks (059) 842 80 48.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa spółka prawa handlowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usług utrzymania czystości i porządku w budynku oraz sprzątanie terenów zewnętrznych nieruchomości Skarbu Państwa przy ul. Jana Pawła II nr1 w Słupsku..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług utrzymania czystości i porządku w budynku oraz utrzymanie czystości i porządku wraz z zimowym utrzymaniem terenów zewnętrznych nieruchomości Skarbu Państwa przy ul. Jana Pawła II nr1 w Słupsku Nieruchomości położone są na działce Nr 482/2. 2. Informacje dotyczące wielkości i zakresu przedmiotu zamówienia: 1) zestawienie powierzchni wewnętrznych budynku objętych sprzątaniem (korytarze, hole i klatki schodowe, schody toalety) - piwnice - 242,92 m2 - parter - 243,81 m2 - I piętro - 72,23 m2 - II piętro - 308,68 m2 - III piętro - 295,88 m2 - IV piętro - 267,75 m2 - V piętro - 297,75 m2 - VI piętro - 335,55m2 - VII piętro - 344,89 m2 Suma pow. - 2.389,10 m2 - ilość drzwi aluminiowych przeszklonych do mycia - szt. 24 - pow. 1 drzwi wynosi 2,50*2,0m - ilość łazienek - 7, pow. łazienek 237m2 - posadzki tereakota, ściany do połowy wysokości obłożone glazurą, - ilość muszli klozetowych w toaletach - 24 szt. - ilość umywalek w łazienkach - 14 szt. - ilość koszy na śmieci w łazienkach - 12 szt. - windy osobowe - 3 szt. 2) Sprzątanie terenów zewnętrznych o łącznej powierzchni 5.965 m2 w tym: - powierzchnie utwardzone na zewnątrz posesji - 4458m2 - powierzchnie terenów zielonych (trawniki, klomby) - 800m2 2.1. Zakres usług w zakresie utrzymania czystości powierzchni wewnętrznych w budynku obejmował będzie między innymi: 1) sprzątanie powierzchni wewnętrznych budynku codziennie w dni pracujące , w godzinach popołudniowych, obejmuje pomieszczenia sanitarne, korytarze, schody i podesty, windy osobowe itp. i polega w szczególności na : - zamiataniu i myciu podłóg (posadzki korytarzy, schody, podłogi w windach osobowych), - myciu terakoty na posadzkach i glazury na ścianach w łazienkach, - ścieraniu kurzu z parapetów okiennych, poręczy, balustrad (zlokalizowanych przy klatkach schodowych i oknach), - myciu (w tym środkami dezynfekującymi) sedesów i muszli klozetowych, pisuarów i umywalek, - myciu w miarę występujących potrzeb drzwi przeszklonych, - opróżnianiu koszy na śmieci wraz z wymianą worków , - uzupełnianie w miarę potrzeb mydła w płynie w dozownikach przy umywalkach w łazienkach, - mycie lamperii na korytarzach i klatkach schodowych minimum 1 raz w okresie obowiązywania umowy oraz miejscowo doraźne miejscowo wg występujących potrzeb, 2.2. Sprzątanie i utrzymanie zimowe terenów zewnętrznych nieruchomości wokół budynku obejmuje między innymi: - codzienne zamiatanie chodników, parkingów, krawężników, podjazdów, schodów i podestów przed wejściem do budynku, - codzienne zbieranie wszelkich śmieci i zanieczyszczeń z trawników, - czyszczeniu wycieraczek umieszczonych przed wejściami do budynku, - koszenie (od wiosny do jesieni) trawników (w takiej częstotliwości aby trawa nie osiągała długości większej niż 5 cm oraz zgrabianie i wywóz skoszonej trawy, - pielęgnacja krzewów, - odśnieżanie parkingów, uliczki wewnętrznej, chodnika, podjazdów, schodów odpowiednio do potrzeb, bez względu na dzień tygodnia, - posypywanie piaskiem lub innymi środkami uszorstniajacymi chodników i podjazdu oraz usuwanie śliskości na schodach 2.3. Wszystkie niezbędne materiały, narzędzia, środki czystości, piasek na akcję zimową zapewnia wykonawca. 2.3 Szczegółowy zakres usług i obowiązków Wykonawcy określa wzór umowy stanowiącej załącznik nr 7 do SIWZ..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.12.00 - Usługi sprzątania budynków 90.60.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.04.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWO-PRODUKCYJNE ROLMASZ SPÓŁKA Z.O.O., ul. GRUNWALDZKA 1, 76-200 SŁUPSK, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 103326,20 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 61327,18

  • Oferta z najniższą ceną: 61327,18 / Oferta z najwyższą ceną: 94497,56

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.