Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-03-24
Słupsk: Wykonanie usług utrzymania czystości i porządku w budynku oraz sprzątanie terenów zewnętrznych nieruchomości Skarbu Państwa przy ul. Jana Pawła II nr1 w Słupsku
Numer ogłoszenia: 94475 - 2011; data zamieszczenia: 24.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku , ul. Tuwima 4, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. (059) 842 82 93, faks (059) 842 80 48.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.pgm.slupsk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zarządca nieruchomości - Samorządowa spólka prawa handlowego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usług utrzymania czystości i porządku w budynku oraz sprzątanie terenów zewnętrznych nieruchomości Skarbu Państwa przy ul. Jana Pawła II nr1 w Słupsku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług utrzymania czystości i porządku w budynku oraz utrzymanie czystości i porządku wraz z zimowym utrzymaniem terenów zewnętrznych nieruchomości Skarbu Państwa przy ul. Jana Pawła II nr1 w Słupsku Nieruchomości położone są na działce Nr 482/2. 2. Informacje dotyczące wielkości i zakresu przedmiotu zamówienia: 1) zestawienie powierzchni wewnętrznych budynku objętych sprzątaniem (korytarze, hole i klatki schodowe, schody toalety) - piwnice - 242,92 m2 - parter - 243,81 m2 - I piętro - 72,23 m2 - II piętro - 308,68 m2 - III piętro - 295,88 m2 - IV piętro - 267,75 m2 - V piętro - 297,75 m2 - VI piętro - 335,55m2 - VII piętro - 344,89 m2 Suma pow. - 2.389,10 m2 - ilość drzwi aluminiowych przeszklonych do mycia - szt. 24 - pow. 1 drzwi wynosi 2,50*2,0m - ilość łazienek - 7, pow. łazienek 237m2 - posadzki tereakota, ściany do połowy wysokości obłożone glazurą, - ilość muszli klozetowych w toaletach - 24 szt. - ilość umywalek w łazienkach - 14 szt. - ilość koszy na śmieci w łazienkach - 12 szt. - windy osobowe - 3 szt. 2) Sprzątanie terenów zewnętrznych o łącznej powierzchni 5.965 m2 w tym: - powierzchnie utwardzone na zewnątrz posesji - 4458m2 - powierzchnie terenów zielonych (trawniki, klomby) - 800m2 2.1. Zakres usług w zakresie utrzymania czystości powierzchni wewnętrznych w budynku obejmował będzie między innymi: 1) sprzątanie powierzchni wewnętrznych budynku codziennie w dni pracujące , w godzinach popołudniowych, obejmuje pomieszczenia sanitarne, korytarze, schody i podesty, windy osobowe itp. i polega w szczególności na : - zamiataniu i myciu podłóg (posadzki korytarzy, schody, podłogi w windach osobowych), - myciu terakoty na posadzkach i glazury na ścianach w łazienkach, - ścieraniu kurzu z parapetów okiennych, poręczy, balustrad (zlokalizowanych przy klatkach schodowych i oknach), - myciu (w tym środkami dezynfekującymi) sedesów i muszli klozetowych, pisuarów i umywalek, - myciu w miarę występujących potrzeb drzwi przeszklonych, - opróżnianiu koszy na śmieci wraz z wymianą worków , - uzupełnianie w miarę potrzeb mydła w płynie w dozownikach przy umywalkach w łazienkach, - mycie lamperii na korytarzach i klatkach schodowych minimum 1 raz w okresie obowiązywania umowy oraz miejscowo doraźne miejscowo wg występujących potrzeb, 2.2. Sprzątanie i utrzymanie zimowe terenów zewnętrznych nieruchomości wokół budynku obejmuje między innymi: - codzienne zamiatanie chodników, parkingów, krawężników, podjazdów, schodów i podestów przed wejściem do budynku, - codzienne zbieranie wszelkich śmieci i zanieczyszczeń z trawników, - czyszczeniu wycieraczek umieszczonych przed wejściami do budynku, - koszenie (od wiosny do jesieni) trawników (w takiej częstotliwości aby trawa nie osiągała długości większej niż 5 cm oraz zgrabianie i wywóz skoszonej trawy, - pielęgnacja krzewów, - odśnieżanie parkingów, uliczki wewnętrznej, chodnika, podjazdów, schodów odpowiednio do potrzeb, bez względu na dzień tygodnia, - posypywanie piaskiem lub innymi środkami uszorstniajacymi chodników i podjazdu oraz usuwanie śliskości na schodach 2.3. Wszystkie niezbędne materiały, narzędzia, środki czystości, piasek na akcję zimową zapewnia wykonawca. 2.3 Szczegółowy zakres usług i obowiązków Wykonawcy określa wzór umowy stanowiącej załącznik nr 7 do SIWZ..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.12.00 - Usługi sprzątania budynków 90.60.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 9.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie jest wymagane
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku wykonawca musi wykazać: że w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje należycie (w sposób ciągły przez okres nie krótszy niż 9 kolejnych miesięcy kalendarzowych) co najmniej jedną usługę sprzątania powierzchni wewnętrznych budynków użyteczności publicznej o powierzchni sprzątanej nie mniejszej niż 2000m2 oraz usługi sprzątania terenów zewnętrznych nieruchomości o łącznej powierzchni nie mniejszej niż 6000m2. Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia, W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców powyższy warunek musin spełnić co najmniej jeden z wykonawców.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia spełnienia powyższego warunku wykonawca winien wykazać, że dysponuje: - co najmniej jedną maszyną samojezdną (kombajnem) do mycia podłóg (posadzek z wykładzin PCV) - co najmniej jedną kosiarką spalinową do koszenia trawników, - co najmniej jednym odkurzaczem do odkurzania wykładzin dywanowych, Weryfikację spełnienia tego warunku zamawiający dokona na podstawie przedłożonego przez Wykonawcę wykazu wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia powyższego warunku wymaga się, aby wykonawca dysponował: a) co najmniej 2 osobami osobami, które będą wykonywać zamówienie, na stanowisku sprzątacza w tym minimum jedną, która posiada doświadczenie w obsłudze maszyny do mycia podłóg i jednej posiadającej doświadczenie w obsłudze kośiarek spalinowych do koszenia trawy. Weryfikację spełnienia tego warunku zamawiający dokona na podstawie przedłożonego przez Wykonawcę wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia sporządzonego wg wzoru załącznika nr 5 SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia powyższego warunku wymaga się, aby wykonawca był ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 100.000 PLN Zamawiający dokona weryfikacji spełnienia powyższego warunku w oparciu o przedstawione przez wykonawcą dokumenty potwierdzające, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców powyższy warunek musin spełnić co najmniej jeden z wykonawców.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a) Wypełniony formularz oferty - załącznik nr 1 do SIWZ b) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 Pzp (załącznik nr 2); c) Aktualny dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy od dnia składania ofert, wskazujący umocowanie osoby podpisującej ofertę do zaciągania zobowiązań finansowych w imieniu Wykonawcy lub do udzielenia pełnomocnictwa osobie podpisującej ofertę. d) Wykaz tych części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom -sporządzony wg wzoru załącznik nr 6 SIWZ, e) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w formie oryginału lub potwierdzonej notarialnie kopii).
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.pgm.slupsk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: PGM Sp. z o.o. w Słupsku 76-200 Słupsk ul. Tuwima 4 , pokój nr 6.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.03.2011 godzina 10:00, miejsce: PGM Sp. z o.o. 76-200 Słupsk, ul. Tuwima 4 pok. nr 4.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z SŁUPSKA
- Dostawa leku o nazwie międzynarodowej substancji czynnej ABIRATERONI ACETAS - 112/TP/2024
- Dostawa oleju napędowego dla jednostek pływających Głównego Inspektoratu Rybołówstwa Morskiego.
- Usługa ubezpieczenia podmiotu.
- "Dostawa artykułów spożywczych różnych do Przedszkola Miejskiego nr 24 "Słupski Niedźwiadek Szczęścia" w Słupsku"
- "Dostawa oprogramowania i sprzętu komputerowego dla Urzędu Miejskiego w Słupsku"
- Świadczenie usług ochrony fizycznej i monitorowania syst. zabezp. technicznego w siedzibie Prokuratury Okręgowej i Rejonowej w Słupsku oraz monitor. syst. zabezp. tech. w PR w Bytowie i PR w Miastku
więcej: przetargi w Słupsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sprzątanie chodników, placów, jezdni, na terenie miasta Biecz, przystanków komunikacyjnych oraz gniazd na segregowane odpady komunalne na terenie gminy Biecz w 2025 roku.
- Usługa sprzątania i utrzymania czystości w budynku Sądu Rejonowego w Dębicy wraz z terenem przyległym oraz utrzymaniem zieleni a także sprzątania w pomieszczeniach Ośrodka Kuratorskiego nr 6 w Dębicy
- Usługi bieżącego utrzymania grobów i cmentarzy wojennych na obiektach grobownictwa wojennego usytuowanych na terenie gminy miejskiej Bydgoszcz
- Usługa polegająca na utrzymaniu czystości w PT KRUS w Radzyniu Podlaskim, PT KRUS w Białej Podlaskiej, PT KRUS w Łukowie i PT KRUS w Parczewie.
- Utrzymanie porządku i czystości wewnątrz budynków oświatowych zlokalizowanych na terenie Dzielnicy Ochota w Warszawie
- Kompleksowa usługa utrzymania czystości w obiekcie oraz usługa odśnieżania dróg, parkingów, chodników, ciągów komunikacyjnych na terenach przyległych do obiektu.
więcej: Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.