Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-03-27
Lwówek Śląski: Zorganizowanie i przeprowadzenie w 2013 roku szkoleń, warsztatów socjologicznych, zespołu ćwiczeń rehabilitacyjno - usprawniających realizowanych przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Lwówku Śląskim w ramach projektu systemowego pn. -Nowe możliwości - wsparcie klientów Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Lwówku Śląskim- współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie.
Numer ogłoszenia: 120968 - 2013; data zamieszczenia: 27.03.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Lwówku Śląskim , ul. Szpitalna 4, 59-600 Lwówek Śląski, woj. dolnośląskie, tel. 75 782 56 17, faks 75 7825617.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.lwoweksl.epcpr.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie w 2013 roku szkoleń, warsztatów socjologicznych, zespołu ćwiczeń rehabilitacyjno - usprawniających realizowanych przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Lwówku Śląskim w ramach projektu systemowego pn. -Nowe możliwości - wsparcie klientów Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Lwówku Śląskim- współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: zorganizowanie i przeprowadzenie w 2013 roku szkoleń, warsztatów socjologicznych, zespołu ćwiczeń rehabilitacyjno - usprawniających realizowanych przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Lwówku Śląskim w ramach projektu systemowego pn. -Nowe możliwości - wsparcie klientów Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Lwówku Śląskim- współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie. Przedmiot zamówienia podzielony na 7 części: I część zamówienia: A. Kurs komputerowy - poziom średnio zaawansowany B. Kurs języka niemieckiego- poziom podstawowy C. Kurs języka angielskiego - poziom podstawowy II CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA: Kurs prawa jazdy kat. B III CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA: Kurs prawa jazdy kat. C IV CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA: A. Kurs na licencję ochrony osób i mienia I stopnia B. Kurs na licencję ochrony osób i mienia II stopnia V CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA: Kurs - operator koparko - ładowarki VI CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA: Warsztaty socjologiczne VII CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA: Zespół ćwiczeń rehabilitacyjno - usprawniających.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.31.00-0, 80.53.00.00-8, 80.41.12.00-0, 80.53.10.00-5, 85.31.25.00-4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje i nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca oświadczy, że spełnia w/w warunek
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły /spełnia - nie spełnia/ na podstawie załączonych do oferty następujących dokumentów: - wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Wymagane udokumentowanie wykonania co najmniej 2 usług odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje i nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca oświadczy, że spełnia w/w warunek
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły /spełnia - nie spełnia na podstawie załączonych do oferty następujących dokumentów: - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje i nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca oświadczy, że spełnia w/w warunek
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
Wymagane udokumentowanie wykonania co najmniej 2 usług odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia; - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wypełniony f o r m u l a r z o f e r t y - załącznik nr 2 do siwz. Wypełniony f o r m u l a r z c e n o w y - załącznik nr 3 do siwz; Oryginał pełnomocnictwa do działania w imieniu wykonawcy lub notarialnie potwierdzony odpis pełnomocnictwa, w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje Pełnomocnik
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Wszelkie zmiany i uzupełnienia do niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. Zmiany nie mogą naruszać postanowień zawartych w art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonał wyboru Wykonawcy. Dopuszczalne zmiany umowy to: 1) w stosunku do terminu realizacji: - termin rozpoczęcia świadczenia usług w przypadku opóźnienia. 2) w stosunku do osób: a) zmiany osób realizujących zadanie pod warunkiem, że osoby te będą spełniały wymagania określone w SIWZ, -b) zmiany osób reprezentujących w przypadku zmian organizacyjnych. 3) inne: a) rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy w przypadku utracenia przez Zamawiającego środków do realizacji zadania lub jego części. W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy zostanie pomniejszone o koszty dotyczące danej części zamówienia np. rezygnacji z części szkolenia; b) w innych sytuacjach, gdy zmiana jest korzystna dla Zamawiającego (np. obniży to koszty lub skróci czas realizacji zadania)
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lwoweksl.epcpr.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedzibie Zamawiającego, sekretariat Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Lwówku Śląskim ul. Szpitalna 4.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.04.2013 godzina 10:00, miejsce: siedzibie Zamawiającego: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Lwówku Śląskim ul. Szpitalna 4, 59-600 Lwówek Śląski.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projektu systemowy pn. /Nowe możliwości - wsparcie klientów Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Lwówku Śląskim/ współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: A. Kurs komputerowy - poziom średnio zaawansowany B. Kurs języka niemieckiego - poziom podstawowy C. Kurs języka angielskiego - poziom podstawowy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: A. Kurs komputerowy - poziom średnio zaawansowany dla 3 osób, 60 godzin szkolenia na osobę B. Kurs języka niemieckiego - poziom podstawowy dla 2 uczestników, 60 godzin szkolenia na osobę C. Kurs języka angielskiego - poziom podstawowy dla 1 uczestnika, 60 godzin szkolenia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.31.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Kurs prawa jazdy kat. B.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kurs prawa jazdy kat. B dla 7 osób.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.41.12.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Kurs prawa jazdy kat. C.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kurs prawa jazdy kat. C dla 2 osób.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.41.12.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: A. Kurs na licencję ochrony osób i mienia I stopnia B. Kurs na licencję ochrony osób i mienia II stopnia.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: A. Kurs na licencję ochrony osób i mienia I stopnia dla 2 osób, 245 w tym 150 godzin zajęć teoretycznych, 95 godzin zajęć praktycznych na osobę A. Kurs na licencję ochrony osób i mienia II stopnia dla 2 osób, 245 w tym 150 godzin zajęć teoretycznych, 95 godzin zajęć praktycznych na osobę.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Kurs - operator koparko - ładowarki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kurs - operator koparko - ładowarki dla 1 osoby w wymiarze nie mniej niż 176 godzin szkoleniowych, w tym nie mniej niż 60 godzin zajęć praktycznych..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.10.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Warsztaty socjologiczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wyjazdowe warsztaty dla 20 osób w ramach których zostanie przeprowadzony trening kompetencji i umiejętności społecznych. Organizator zapewni uczestnikom możliwość skorzystania z dostępnych w obiekcie form rekreacji oraz zorganizuje wycieczkę i uroczystą kolację..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zespół ćwiczeń rehabilitacyjno- usprawniających.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Realizacja dwutygodniowego zespołu ćwiczeń rehabilitacyjno- usprawniających , obejmującej : 1) zakwaterowanie dla grupy 15 osób z noclegami, 2) całodniowe wyżywienie (co najmniej śniadanie, obiad i kolacja), 3) zastosowanie minimum 5 zabiegów dziennie 4) badanie lekarskie.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.25.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI LWÓWEK ŚLĄSKI
- Rozbudowa remiz OSP o garaże na samochody bojowe
- Wykonanie robót budowlanych w zakresie wymiany windy wew. w bud. szpitala w Gryfowie Śl., budowie windy zew. w bud. przychodni w Lwówku Śl. wraz z przeb. przyłączy CO i CWU dla P.C.Z. Sp. z o.o.
więcej: przetargi LWÓWEK ŚLĄSKI »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi przeprowadzenia zewnętrznej walidacji i certyfikacji szkoleń projektowych FERS.01.05-IP.08-0510/23-00.
- Zorganizowanie i przeprowadzenie części praktycznej kursu prawa jazdy kat. B i T
- Przeprowadzenie szkolenia z obsługi ploterów tnących dla nauczycieli w ramach projektu pn.: "Atrakcyjne kształcenie zawodowe krokiem do przyszłości"
- Przeprowadzenie kursu prawa jazdy kat. B dla uczniów Zespołu Szkół Technicznych i Ogólnokształcących w Limanowej
- Przeprowadzenie kursu z podstaw fotografii w ramach projektu pn.: "Atrakcyjne kształcenie zawodowe krokiem do przyszłości" w Zespole Szkół Poligraficzno - Mechanicznych im. Armii Krajowej w Katowicach
- Szkolenia okresowe w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy
więcej: Usługi szkół nauki jazdy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.