Ogłoszenie z dnia 2025-03-14
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Przeprowadzenie kursu prawa jazdy kat. B dla uczniów Zespołu Szkół Technicznych i Ogólnokształcących w Limanowej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKÓŁ TECHNICZNYCH I OGÓLNOKSZTAŁCĄCYCH IM. JANA PAWŁA II W LIMANOWEJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000185643
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Zygmunta Augusta 8
1.5.2.) Miejscowość: Limanowa
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-600
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki
1.5.7.) Numer telefonu: 183372602
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zstio.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zstio.edu.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przeprowadzenie kursu prawa jazdy kat. B dla uczniów Zespołu Szkół Technicznych i Ogólnokształcących w Limanowej
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0d37c060-e4bb-4644-8613-2d63b41ff83e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00147284
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00070503/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Przeprowadzenie kursu prawa jazdy kat. B dla uczniów Zespołu Szkół Technicznych i Ogólnokształcących w Limanowej
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0d37c060-e4bb-4644-8613-2d63b41ff83e3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W niniejszym postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcą, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem platformy on-line działającej pod adresem https://ezamowienia.gov.pl, zwanej dalej jako: "Platforma:
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z Platformy określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz uznaje go za wiążący.
2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu musi posiadać konto na Platformie.
3. Do złożenia oferty konieczne jest posiadanie przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy ważnego kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego.
4. Ilekroć w niniejszej SWZ jest mowa o:
a) podpisie zaufanym – należy przez to rozumieć podpis, o którym mowa w art. 3 pkt 14a ustawy z 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. 2024 r. poz. 1557 ze zm.);
b) podpisie osobistym – zgodnie z art. 2 ust. 1 pkt 9 ustawy z 6 sierpnia 2010 r. o dowodach osobistych (Dz. U. 2022 r. poz. 671 ze zm.).
5. Zalecenia Zamawiającego dotyczące kwalifikowanego podpisu elektronicznego:
a) dokumenty w formacie .pdf zaleca się podpisywać kwalifikowanym podpisem elektronicznym w formacie PAdES;
b) dokumenty w innych formatach zaleca się podpisywać kwalifikowanym podpisem elektronicznym w formacie XAdES;
c) do składania podpisu elektronicznego zaleca się stosowanie algorytmu SHA-2 (lub wyższego);
d) przy podpisywaniu plików przez kilka osób zaleca się stosowanie tego samego rodzaju podpisów, aby uniknąć problemów z weryfikacją;
e) w celu kompresji danych zaleca się użycie formatów .zip, .7z;
f) dla bezpieczeństwa i łatwiejszej weryfikacji, zaleca się konwersję plików na format .pdf i opatrzenie ich podpisem PAdES. W przypadku użycia podpisu XAdES zewnętrznego, należy przekazać zarówno dokument, jak i plik podpisu.
6. Minimalne wymagania techniczne sprzętu oraz specyfikacja połączenia określone są w Regulaminie Platformy e-Zamówienia. W razie problemów technicznych dostępne jest wsparcie pod numerem telefonu (32) 7788999 lub poprzez formularz zgłoszeniowy na stronie Platformy.
7. Zamawiający dopuszcza pliki o wielkości do 150 MB w formatach: .pdf, .doc, .docx, .rtf, .odt, .xls, .xlsx. Nie określa limitu liczby plików.
8. Wymagane formaty plików muszą być zgodne z rozporządzeniem Rady Ministrów z 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych.
9. Zamawiający określa następujące zasady kodowania i odbioru danych:
a) pliki przesłane przez Wykonawcę są przechowywane w formie zaszyfrowanej i dostępne dla Zamawiającego dopiero po upływie terminu otwarcia ofert;
b) oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi przyporządkowaną do dokumentu elektronicznego datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss), widoczne w systemie e-Zamówienia;
c) o terminie przesłania decyduje czas pełnego przetworzenia pliku na Platformie.
10. Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazywane są za pośrednictwem formularzy komunikacji dostępnych na Platformie e-Zamówienia („Formularze do komunikacji”). Za datę wpływu dokumentów przyjmuje się datę ich zamieszczenia na Platformie.
11. Ofertę wraz z załącznikami składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia (https://ezamowienia.gov.pl), podpisaną kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Szczegółowy sposób złożenia oferty opisany został w instrukcji interaktywnej „Oferty, wnioski i prace konkursowe” dostępnej na stronie Platformy.
12. Zamawiający zaleca, aby nie wprowadzać jakichkolwiek zmian w plikach po ich podpisaniu, ponieważ może to skutkować naruszeniem integralności plików, co będzie równoznaczne z koniecznością odrzucenia oferty w postępowaniu.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zespół Szkół Technicznych i Ogólnokształcących im. Jana Pawła II z siedzibą w Limanowej przy ulicy Zygmunta Augusta 8 , 34-600 Limanowa, tel. 18 33 72 602, e-mail sekretariat@zstio.edu.pl;
2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych, z którym można kontaktować się telefonicznie pod nr tel.18 33 72 602 lub e-mail: iod@zstio.edu.pl ;
3. Pani/Pana dane osobowe są przetwarzane przez Administratora w celu:
a) podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO);
b) wynikającego z prawnie uzasadnionego interesu Administratora, polegającego na archiwizacji postępowania przetargowego (art. 6 ust. 1 lit. f RODO);
4. Pani/Pana dane osobowe mogą zostać ujawnione Wykonawcom oraz wszystkim
zainteresowanym, z uwzględnieniem ograniczeń wskazanych w przepisach prawa a także podmiotom przetwarzającym dane na podstawie zawartych umów oraz podmiotom uprawnionym do dostępu do danych na podstawie obowiązujących przepisów prawa (np. sądy, organy ścigania);
5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres odpowiedni dla dokumentacji zamówień publicznych, zgodny z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt dla organów powiatu oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych;
6. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne, zakres wymaganych danych wynika z przepisów ustawy Pzp i jest związany z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia i realizacji umowy; konsekwencje niepodania wymaganych danych wynikają z ustawy Pzp, Strona: 20/22 Specyfikacja Warunków Zamówienia „Przeprowadzenie kursu prawa jazdy kat. B dla uczniów Zespołu Szkół Technicznych i Ogólnokształcących w Limanowej ”
7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8. Posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych
osobowych;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Ograniczenia stosowania przepisów RODO:
a) skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą;
b) w postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: GN.26.2.2025.RK
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kursu prawa jazdy kategorii B dla 75 uczniów Zespołu Szkół Technicznych i Ogólnokształcących w Limanowej. Kurs obejmuje: zajęcia teoretyczne (minimum 30 godzin dydaktycznych), zajęcia praktyczne (minimum 30 godzin jazd), egzamin wewnętrzny oraz zapewnienie niezbędnych materiałów szkoleniowych. Zajęcia teoretyczne odbywać się będą na terenie miasta Limanowa, natomiast zajęcia praktyczne realizowane będą na obszarze województwa małopolskiego w zakresie niezbędnym do zdania egzaminu państwowego, przy czym miejsce rozpoczęcia i zakończenia każdej jazdy musi znajdować się na parkingu ZSTiO w Limanowej, ul. Zygmunta Augusta 8, 34-600 Limanowa. Terminy jazdy ustala Wykonawca bądź instruktor bezpośrednio z kursantem (szkoła nie bierze w tym udziału). Zajęcia praktyczne będą dostosowywane indywidualnie do uczestników szkolenia z zastrzeżeniem aby szkolenie nie kolidowało z zajęciami w szkole. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 7 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80411200-0 - Usługi szkół nauki jazdy
80411100-9 - Usługi w zakresie egzaminów na prawo jazdy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Liczba uczniów stanowi szacunkową wielkość zamówienia i może być mniejsza z przyczyn niezależnych od Zamawiającego. W takim przypadku, Wykonawcy przysługiwać będzie wynagrodzenie wynikające z iloczynu liczby uczniów, którzy faktycznie ukończyli szkolenie i ceny jednostkowej za przeprowadzony kurs określonej w złożonej ofercie. Minimalna liczba uczestników szkolenia, których udział jest gwarantowany przez Zamawiającego, wynosi 50 uczniów.4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-19
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie niżej podane kryterium:
K1: Cena brutto oferty ( Cb ) 60%
K2: Doświadczenie instruktora (Di) 40%
2. Oferty będą oceniane w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez Wykonawców w zakresie każdego kryterium, wg następującego wzoru:
Cena całkowita = K1 + K2
Kryterium nr 1 (K1): Cena brutto oferty Cb - waga: 60% (60 pkt)
Ocena punktowa dokonana zostanie zgodnie z formułą:
Cb = [najniższa wartość kryterium / oferowana wartość kryterium] x 100 pkt. x 60%
Kryterium nr 2 (K2): Doświadczenie instruktora Di . Znaczenie kryterium - 40% (40 pkt)
3. W kryterium „Doświadczenie instruktora” oceniane będzie doświadczenie instruktorów wskazanych do realizacji zamówienia, zdobyte w roku 2024, polegające na przeprowadzeniu kursów prawa jazdy kat. B praktycznej nauki jazdy.
W tym kryterium można maksymalnie uzyskać 40 pkt. Ilość punktów, jakie może osiągnąć oferta, liczona będzie następująco: doświadczenie instruktora wskazanego do realizacji zamówienia polegające na przeprowadzeniu kursów prawa jazdy kat. B praktycznej nauki jazdy dla:
a) mniej niż 5 osób – 0 pkt
b) od 5 – 9 osób – 20 pkt
c) od 10 i więcej osób – 40 pkt
Maksymalna liczba punktów do uzyskania w tym kryterium przez Wykonawcę wynosi 40.
4. Ocena oferty w powyższym kryterium odbywać się będzie na podstawie informacji podanych przez Wykonawcę w Formularzu oferty.
5. Osoby wskazane do realizacji zamówienia (których doświadczenie podlega ocenie w ramach kryterium), mają obowiązek realizować zamówienie.
6. Zamawiający wymaga minimum 4 instruktorów, którzy będą skierowani do realizacji zamówienia. Wykonawca wskazuje te osoby w Formularzu oferty w ilości zgodnej z wymaganą minimalną liczbą osób. Osoby te będą uwzględnione do oceny w kryterium nr 2.
7. Jeśli Wykonawca wskaże 4 lub więcej osób do realizacji zamówienia w tym kryterium uzyska punkty wyliczone wg średniej arytmetycznej - punkty przyznane poszczególnym osobom zostaną zsumowane i podzielone przez liczbę wskazanych osób.
8. Jeśli Wykonawca wskaże mniejszą liczbę osób niż 4 wówczas w tym kryterium nie uzyska punktów.
9. Osoby wskazane do realizacji zamówienia (których doświadczenie podlega ocenie w ramach kryterium), będą także oceniane zgodnie z pkt 6.2 ppkt 4 lit. b) SWZ i mają obowiązek realizować zamówienie. Zastąpienie którejkolwiek z wykazanych osób jest możliwe tylko za zgodą Zamawiającego i pod warunkiem że nowa osoba posiada doświadczenie nie mniejsze niż osoba zastępowana.
10. W Formularzu oferty należy wskazać wszystkie wymagane dane umożliwiające ocenę kryterium. Dane te nie podlegają uzupełnieniu.
11. Punkty uzyskane w ramach kryterium oceny stanowić będą ocenę danej oferty. Oferta która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna ilość przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejszą. Pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością przyznanych punktów. Obliczenie punktacji, zgodnie z wyżej wskazanymi kryteriami, będzie dokonywane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie instruktora
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Zamawiający, na podstawie art. 112 ustawy Pzp określa następujące warunki udziału w postępowaniu:1) Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym
Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
2) Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli Wykonawca wykaże, że posiada wpis do rejestru przedsiębiorców prowadzących ośrodek szkolenia kierowców, zgodnie z art. 28 ustawy z dnia 5 stycznia 2011 r. o kierujących pojazdami (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1210 z późn. zm.).
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje usługi do których realizacji te uprawnienia są wymagane.
3) Sytuacja ekonomiczna lub finansowa
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną ubezpieczenia minimum 40 000,00 PLN (słownie złotych: czterdzieści tysięcy złotych 00/100).
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienie,
spełnianie warunku w zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej Wykonawcy
wykazują łącznie.
4) Zdolność techniczna lub zawodowa
a) Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał co najmniej 2 usługi polegające na przeprowadzeniu kursu prawa jazdy kat. B dla co najmniej 15 osób w ramach każdej z usług.
Przez usługę przeprowadzenia jednego kursu Zamawiający rozumie przeprowadzenie kursu w ramach jednej umowy, realizowanej dla jednej instytucji/podmiotu. Jeżeli kurs prowadzony było dla kilku instytucji/podmiotów jednocześnie (lub/i w podziale na grupy) powyższą sytuację należy interpretować jako jeden kurs.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ww. warunek musi spełniać w całości co najmniej jeden z Wykonawców.
b) Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się dysponowaniem profesjonalną kadrą, która poprowadzi kurs, posiadającą odpowiednie kwalifikacje zawodowe niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia, tj: co najmniej 1 osobą do prowadzenia zajęć teoretycznych (Wykładowca nauki jazdy) oraz co najmniej 4 osobami do prowadzenia zajęć praktycznych (Instruktorzy nauki jazdy).
Zamawiający dopuszcza, aby jedna osoba pełniła jednocześnie rolę Wykładowcy nauki jazdy oraz Instruktora nauki jazdy, pod warunkiem posiadania wymaganych kwalifikacji do obu funkcji.
W celu wykazania spełniania powyższego warunku w zakresie dysponowania instruktorami praktycznej nauki jazdy należy wykazać te same osoby, których doświadczenie podlegać będzie ocenie (punktacji)w ramach kryterium oceny ofert zgodnie z pkt 20.2 SWZ.
c) Wykonawca musi dysponować w celu wykonania zamówienia sprzętem gwarantującym należyte oraz zgodne z wymaganiami SWZ wykonanie zamówienia. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada dostępny następujący sprzęt: co najmniej 2 (dwa) samochody, nie starsze jak 10 lat od daty pierwszej rejestracji pojazdu, przeznaczone do nauki prawa jazdy kat. B.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienie, spełnianie ww. warunku Wykonawcy wykazują łącznie.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający nie będzie żądał podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu dotyczących uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, sytuacji ekonomicznej lub finansowej oraz zdolności technicznej lub zawodowej (określonych w pkt 6.2 SWZ), Zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych:
1) wpis do rejestru przedsiębiorców prowadzących ośrodek szkolenia kierowców, zgodnie z art. 28 ustawy z dnia 5 stycznia 2011 r. o kierujących pojazdami (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1210 z późn. zm.),
2) dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego w pkt 6.2 ppkt 3 SWZ,
3) wykaz usług wykonanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy (załącznik nr 8 do SWZ).
Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz usług dotyczy usług, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.
Okresy wyrażone w latach lub miesiącach, o których mowa powyżej, liczy się wstecz od dnia w którym upływa termin składania ofert w postępowaniu.
4) wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (załącznik nr 9 do SWZ),
5) wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami (załącznik nr 10 do SWZ).
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
16.5. Wykonawca wraz z Formularzem oferty zobowiązany jest złożyć:1) Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp (pkt 11.2 SWZ) w zakresie wskazanym przez Zamawiającego – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, powyższe oświadczenie składa każdy z Wykonawców na zasadach określonych w pkt 10.5. SWZ.
2) Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SWZ – dotyczy Wykonawcy, który polega na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych w pkt 8.9 SWZ.
3) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SWZ lub inny podmiotowy środek dowodowy na zasadach określonych w pkt 8.3 SWZ.
4) Oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SWZ – dotyczy wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia na zasadach określonych w pkt 10.7 SWZ.
5) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, chyba że Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, a Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów w odniesieniu do Wykonawcy, Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o zamówienie. W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności ww. dokumentów pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający może żądać od Wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski pobranych samodzielnie przez Zamawiającego dokumentów.
6) Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do
reprezentowania Wykonawcy, jeżeli w ich imieniu działa osoba, której umocowanie do reprezentacji nie wynika z dokumentów rejestrowych, o których mowa w ppkt 5.
7) Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do
reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia, o którym mowa w pkt 10.1. i 10.2. SWZ. Pełnomocnik może być
ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do
reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (do oferty należy dołączyć odpowiednie pełnomocnictwo). W przypadku spółki cywilnej, jeśli z umowy tej spółki wynika sposób jej reprezentowania Wykonawcy mogą załączyć do oferty umowę spółki cywilnej. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem.2. Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty i powinno ono zawierać w szczególności wskazanie:
1) postępowania o udzielenie zamówienie publicznego, którego dotyczy;
2) wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia;
3) ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.
3. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu na podstawie przesłanek określonych w pkt 7 SWZ natomiast spełnianie warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy wykazują zgodnie z pkt 6.2 SWZ.
5. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp (pkt 11.2 SWZ) składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu, w zakresie w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ.
6. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców są oni zobowiązani na wezwanie Zamawiającego złożyć aktualne na dzień złożenia podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w pkt 11.5. SWZ odpowiednio przez Wykonawcę/ów który/rzy wykazuje/ą spełnianie warunku, w zakresie i na zasadach opisanych w pkt 6.2. SWZ.
7. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych Wykonawców, którzy wykonają usługi do realizacji których te zdolności są wymagane. W takim przypadku, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SWZ.
8. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych zadań zgodnie z art. 60 ustawy Pzp.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Wprowadzenie jakichkolwiek zmian do treści umowy może nastąpić wyłącznie w granicach dopuszczalnych przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych. Zmiany postanowień umowy zostały opisane w § 11 załącznika nr 6 do SWZ.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-03-24 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: platforma e-Zamówienia pod adresem https://ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-03-24 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-04-22
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało zrealizowane w terminie do dnia 19.12.2025 r., w tym:Kurs 1: Kurs prawa jazdy kat. B dla 38 uczniów (pierwsza grupa) do 31.08.2025 r.
Kurs 2: Kurs prawa jazdy kat. B dla 37 uczniów (druga grupa) do 19.12.2025 r.
INNE PRZETARGI Z LIMANOWEJ
- Rozbudowa sieci wodociągowej przy ul. Krakowskiej w Limanowej
- Przeprowadzenie kursu prawa jazdy kat. B dla uczniów Zespołu Szkół Technicznych i Ogólnokształcących w Limanowej
- Dostawy ręczników papierowych, papieru toaletowego, worków na odpady ujęte w pięciu zadaniach
- Budowa miejsc odpoczynku w Nadleśnictwie Limanowa
- Dostawy produktów medycznych i farmaceutycznych ujętych w 11 zadaniach asortymentowych
- "Remont cząstkowy nawierzchni na drogach powiatowych Powiatu Limanowskiego".
więcej: przetargi w Limanowej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zorganizowanie i przeprowadzenie części praktycznej kursu prawa jazdy kat. B i T
- Przeprowadzenie kursu prawa jazdy kat. B dla uczniów Zespołu Szkół Technicznych i Ogólnokształcących w Limanowej
- Szkolenia okresowe w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy
- Usługa zorganizowania i przeprowadzenia szkoleń w formie online z 3 obszarów tematycznych.
- "Szkolenia kierowców autobusu"
- Dostawa i wdrożenie infrastruktury sprzętowej w ramach rozbudowy sieci informatycznej Gminy Tuchomie.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.