Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-04-09
Miechów: Przeprowadzenie i organizacja szkoleń w projekcie Aktywizacja - Twoją szansą. Program aktywizacji społeczno-zawodowej osób i rodzin z gminy Miechów
Numer ogłoszenia: 121134 - 2014; data zamieszczenia: 09.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Miechowie , ul. Szpitalna 1, 32-200 Miechów, woj. małopolskie, tel. 41 38 211 60, faks 41 38 211 63.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gopsmiechow.eu
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie i organizacja szkoleń w projekcie Aktywizacja - Twoją szansą. Program aktywizacji społeczno-zawodowej osób i rodzin z gminy Miechów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkoleń współfinansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet VII Promocja Integracji Społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej. Szkolenia są skierowane do osób zamieszkujących w gminie Miechów w wieku aktywności zawodowej (16-64 lata), które są bezrobotne, nieaktywne zawodowo lub zatrudnionymi rolnikami, zagrożone wykluczeniem społecznym, korzystające z pomocy społecznej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w rozdziale 4 SIWZ..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia wykonawcy usług, zamówień uzupełniających do wartości 50% zamówienia podstawowego
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.51.00.00-0, 80.53.00.00-0, 80.57.00.00-0.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
A.są wpisani do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez wojewódzki urząd pracy, właściwy ze względu na siedzibę Wykonawcy , B.posiadają wpis do rejestru agencji zatrudnienia prowadzonego przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę Wykonawcy. C.posiadają wymagane prawem uprawnienia do realizacji kursu operatora koparko - ładowarki D.Posiadają wymagane prawem uprawnienia do realizacji kursów operatora wózka jezdniowego z wymianą butli gazowej E.Posiadają wymagane prawem uprawnienia do realizacji kursów w zakresie ochrony osób i mienia F.Posiadają wymagane prawem uprawnienia do realizacji kursu obsługi zbiorników LPG stanowiących wyposażenie pojazdów samochodowych w zakresie ich napełniania
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że warunek dotyczący wiedzy i doświadczenia został spełniony - jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie, na zlecenie zewnętrznych w stosunku do Wykonawcy podmiotów, usługi szkoleniowe dotyczące: 1) dla zadania częściowego A co najmniej trzech (3) z wymienionych poniżej zakresów: a) rozwój kompetencji społecznych, b) rozwój kompetencji życiowych, c) rozwój kompetencji rodzicielskich lub praca z rodziną, d) realizacja treningów pracy lub zajęć z trenerem pracy, e) realizacją zajęć w zakresie integracji emocjonalnej, f) realizacja zajęć w zakresie komunikacji partnerskiej, 2) dla zadania częściowego B co najmniej trzech (3) z wymienionych poniżej zakresów: b) realizacja kursu zawodowego operatora koparko-ładowarki c) realizacja kursu zawodowego operatora wózków jezdniowych z wymianą butli gazowej d) realizacja kursu zawodowego Kurs pracownika ochrony osób i mienia e) realizacja kursu zawodowego Kurs opiekuna osób starszych i niepełnosprawnych f) realizacja kursu zawodowego Kurs zawodowy sprzedawcy z obsługą kasy fiskalnej g) realizacja kursu zawodowego florystycznego h) realizacja kursu zawodowego kosmetyczno-fryzjerskiego i) realizacja kursu zawodowego obsługi zbiorników LPG stanowiących wyposażenie pojazdów samochodowych w zakresie ich napełniania
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie ustanawia szczegółowych warunków udziału w postępowaniu
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie ustanawia szczegółowych warunków udziału w postępowaniu
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie ustanawia szczegółowych warunków udziału w postępowaniu
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
2. Aktualny wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez właściwy dla siedziby Wykonawcy Wojewódzki Urząd Pracy. 3. Aktualny wpis do rejestru placówek prowadzących agencję zatrudnienia prowadzonego przez właściwy dla siedziby Wykonawcy Wojewódzki Urząd Pracy. 4. Oświadczenie o posiadaniu uprawnień do realizacji kursu w zakresie ochrony osób i mienia, którego wzór stanowi Załącznik Nr 8a do SIWZ, chyba że Wykonawca przedstawia w tym zakresie pisemne zobowiązanie, o którym mowa w Rozdziale 7.12 SIWZ. 5. Oświadczenie o posiadaniu uprawnień do realizacji kursu operatora koparko - ładowarki kl. III, którego wzór stanowi Załącznik nr 8b do SIWZ, chyba że Wykonawca przedstawia w tym zakresie pisemne zobowiązanie, o którym mowa w Rozdziale 7.12 SIWZ. 6. Oświadczenie o posiadaniu uprawnień do realizacji kursu operatora wózka jezdniowego, którego wzór stanowi Załącznik nr 8c do SIWZ, chyba że Wykonawca przedstawia w tym zakresie pisemne zobowiązanie, o którym mowa w Rozdziale 7.12 SIWZ. 7. Oświadczenie o posiadaniu uprawnień do realizacji kursu obsługi zbiorników LPG stanowiących wyposażenie pojazdów samochodowych w zakresie ich napełniania, którego wzór stanowi Załącznik nr 8d do SIWZ, chyba że Wykonawca przedstawia w tym zakresie pisemne zobowiązanie, o którym mowa w Rozdziale 7.12 SIWZ
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 50
- 2 - Doświadzcenie Wykonawcy - 50
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gopsmiechow.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
ul. Szpitalna 1, 32-200 Miechów.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.04.2014 godzina 11:30, miejsce: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej ul. Szpitalna 1, 32-200 Miechów.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Aktywizacja - Twoją szansą. Program aktywizacji społeczno-zawodowej osób i rodzin z gminy Miechów Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie częściowe A.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Trening kompetencji i umiejętności społecznych z elementami kompetencji życiowych, kompetencji finansowych i kompetencji rodzicielskich. Zajęcia w zakresie integracji emocjonalnej i komunikacji partnerskiej w roku 2014 - szczegółowo opisanych w rozdziale 4p. I SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.51.00.00-0, 80.53.00.00-0, 80.57.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.07.2014.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 50
- 2. Doświadczenie Wykonawcy - 50
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie częściowe B.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Organizacja i przeprowadzenie kursów zawodowych szczegółowo opisanych w rozdziale 4 p. IISIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.51.00.00-0, 80.53.00.00-0, 80.57.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2014.
INNE PRZETARGI Z MIECHOWA
- "Modernizacja Szpitalnego Oddziału Ratunkowego (SOR) w Miechowie oraz Pracowni diagnostycznych współpracujących z SOR w Szpitalu św. Anny w Miechowie - powtórka 2 (endoskopia)."
- Przebudowa dróg powiatowych na terenie powiatu miechowskiego z podziałem na 2 zadania
- Dostawa i montaż wyposażenia nowej instytucji żłobka - Program Aktywny Maluch 2022-2029
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje boisko - ORLIK 2012" położonego przy Szkole Podstawowej nr 2 w Miechowie
- "Wykonanie systemu sygnalizacji pożarowej w obiekcie Miechowskiego Domu Kultury przy ul. Racławickiej 10". Etap III.
- Świadczenie usług utrzymani leśnej infrastruktury drogowej na obszarze zarządzanym przez Nadleśnictwo Miechów w roku 2025
więcej: przetargi w Miechowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zaprojektowanie i wykonanie bazy pacjentów dla programu KOWZS wraz z utrzymaniem systemu
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia grupowego dla 10 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy we Włodawie pn. "Kucharz czeladnik z elementami kuchni ekologicznej"
- Usługi szkoleniowe dla nauczycieli akademickich z zakresu kompetencji cyfrowych oraz zielonej transformacji
- Organizacja i przeprowadzenie kursu pn. Prawo jazdy kategorii C, E do C oraz kwalifikacja wstępna przyspieszona dla kierowców wykonujących transport drogowy w zakresie przewozu rzeczy
- Kursy na prawo jazdy i zawodowe dla wychowanków rodzin zastępczych w projekcie "#Rodzina"
- Zakup, dostawa i wdrożenie infrastruktury sieciowej, serwerowej, systemów bezpieczeństwa IT oraz usług związanych z cyberbezpieczeństwem w ramach projektu pn.: ,,Cyberbezpieczny Samorząd-UG w Lubiewie
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.