eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Złoty StokAdaptacja pomieszczeń w Centrum Kultury i Promocji w Złotym Stoku na gabinety lekarskie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2008-06-05

Złoty Stok: Adaptacja pomieszczeń w Centrum Kultury i Promocji w Złotym Stoku na gabinety lekarskie
Numer ogłoszenia: 121238 - 2008; data zamieszczenia: 05.06.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 88961 - 2008.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Złoty Stok, ul. Rynek, 57-250 Złoty Stok, tel. 0 74 8164164, fax 0 74 8164133.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Adaptacja pomieszczeń w Centrum Kultury i Promocji w Złotym Stoku na gabinety lekarskie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Prace przygotowawcze i zabezpieczające teren przy budynku. 2.Prace rozbiórkowe: - rozbiórka istniejących ścianek działowych - 29.10m2., - wykucie otworów drzwiowych w ścianach - 3.63m3. i 2.10m2. 3.Roboty murowe: - wykonanie ścianek działowych grub. 6cm. - 20m2., - wykonanie ścianek działowych grub. 12cm. z bloczków z betonu komórkowego - 15.15m2., - wykonanie przesklepień otworów wraz z obsadzeniem belek stalowych - 14.80m. 4.Roboty tynkarskie: - wykonanie tynków cem-wap zwykłych kat. III na ościeżach, - wykonanie gładzi gipsowych dwuwarstwowych - 71.10m2., - wykonanie gładzi gipsowej grub. 3mm. jednowarstwowej na ścianach i sufitach, - licowanie ścian płytkami ceramicznymi 15x20 - 112.08m2. - osadzenie nowych kratek wentylacyjnych -6 szt. wraz z wykonaniem kanału wentylacyjnego w pomieszczeniu nr 9. 5.Prace w zakresie stolarki drzwiowej i okiennej: - montaż drzwi dwuskrzydłowych z kształtowników aluminiowych z przekładką termiczną 120x200cm. - 1szt., - montaż drzwi jednoskrzydłowych z kształtowników aluminiowych z przekładką termiczną 100x200cm. - 1szt., - wykucie z muru ościeżnic drewnianych - 4 szt., - montaż stolarki drzwiowej drewnianej fabrycznie wykończonej - 8 szt., - demontaż starych i obsadzenie nowych podokienników - 7szt. 6.Prace w zakresie posadzek: - rozebranie istniejących posadzek - 119m2., - ułożenie warstwy wyrównawczej - 5.95m3., - wykonanie izolacji przeciwwilgociowych z folii polietylenowej szerokiej podposadzkowej i izolacji dźwiękowo-termicznej z płyt styropianowych - 119m2., - wykonanie warstwy wyrównawczej pod posadzki z zaprawy cementowej zatartej na gładko wraz z gruntowaniem, - ułożenie podłogi z paneli podłogowych - 63.10m2., - ułożenie posadzki z płytek Gres 20x20cm. wraz z cokolikami - 55.90m2. 7.Prace malarskie: - dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi powierzchni wewnętrznych wraz z gruntowaniem - 326m2. 8.Prace związane z wykonaniem pochylni dla niepełnosprawnych: - prace ziemne - wykopy pod stopy fundamentowe - 2.75m3., - roboty fundamentowe - wykonanie stóp prostokątnych żelbetowych, - wykonanie słupów żelbetowych okrągłych, - wykonanie schodów żelbetowych zejściowych oraz płyt stropowych stanowiących nawierzchnię pochylni, - wykonanie balustrad schodowych i pochylni, - zagospodarowanie terenu przyległego do pochylni, wraz z ułożeniem chodnika z kostki betonowej na dojściu - 13.43m2. 9.Prace w zakresie instalacji wod-kan. Prace w zakresie instalacji wod-kan mają za zadanie dostosować istniejącą instalację do przeprowadzonej adaptacji oraz samodzielnego rozliczania i obejmują: - wymianę i doprowadzenie instalacji wodociągowej ( z tworzyw sztucznych) i podejść kanalizacyjnych do adaptowanych pomieszczeń, - montaż uzbrojenia sieci - przepływowe ogrzewacze wody (230V) - 11 szt., baterie lekarskie - 3 szt., baterie zlewozmywakowe i umywalkowe - 8 szt., zlewozmywaki - 3 szt., umywalki - 8 szt., muszle ustępowe wraz ze spłuczką typu compact - 2 szt., czyszczaki kanalizacyjne PVC ø 110mm. - 2 szt., wpusty ściekowe ø 50mm. - 1szt, zawory przelotowe kulowe do instalacji wodociągowej z tworzyw sztucznych: ø 50mm. - 3 szt., ø 25mm. - 7 szt., - wymianę przyłącza wodociągowego w piwnicy wraz z uzbrojeniem (wodomierz skrzydełkowy o ø 32mm. - 1szt., wodomierz skrzydełkowy dla gabinetów lekarskich o ø 32mm. - 1szt. a, zawory przelotowe, ø 50mm. - 3 szt., 32mm. - 3 szt.) i rozdzielenie sieci, - wymianę rurociągu ppoż. - 12.5m. wraz z podejściami, zaworami i szafkami hydrantowymi, - płukanie instalacji wodociągowej i próba szczelności. 10.Prace w zakresie instalacji elektrycznej. Przewidywane jest poprowadzenie nowej instalacji elektrycznej w obrębie adaptowanych pomieszczeń, umożliwiającej samodzielne rozliczenie. W zakresie prac elektrycznych do wykonania jest: - demontaż tablic licznikowych 2 szt., łączników krzywkowych - 14 szt. i tablic bezpiecznikowych - 14 szt. wraz z odłączeniem przewodów, - demontaż istniejącego osprzętu elektrycznego, - montaż nowych rozdzielnic skrzynkowych - 2 szt., wraz z osprzętem i aparatami oraz podlicznikiem energii, - prowadzenie przewodów wraz z puszkami rozgałęźnymi i odgałęźnikami (łączny przekrój żył do 7.5mm2.) bruzd i ich uzupełnieniem - 450m., podział na obwody: 1 - gniazd komputerowych, 2 - gniazd wtykowych lewa strona, 3 - gniazd wtykowych prawa strona, 4 -oświetlenia lewa strona, 5 - oświetlenia prawa strona, 6 - 9 - podgrzewaczy przepływowych wody, - montaż opraw oświetleniowych żarowych - 5 szt., - montaż opraw oświetleniowych - świetlówkowych - 2x40W. rastrowych - 15 szt., - montaż osprzętu oświetleniowego ( łączniki - 11szt. i gniazda wtykowe -25szt.), - wykonanie pomiarów sprawdzających. 11. Wykonanie dokumentacji powykonawczej.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.26.27.00 - Przebudowa budynków Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.27.00 - Przebudowa budynków .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 136980,29 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.06.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Spółdzielnia Rzemieślnicza Wielobranżowa, 57-300 Kłodzko ul. Lutycka 25, 57-300 Kłodzko, kraj/woj. dolnośląskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 136980.29
  • Oferta z najniższą ceną: 136980.29 / oferta z najwyższą ceną: 136980.29
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.