eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Złoty StokAdaptacja pomieszczeń w Centrum Kultury i Promocji w Złotym Stoku na gabinety lekarskie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-29

Złoty Stok: Adaptacja pomieszczeń w Centrum Kultury i Promocji w Złotym Stoku na gabinety lekarskie
Numer ogłoszenia: 88961 - 2008; data zamieszczenia: 29.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Złoty Stok, ul. Rynek 22, 57-250 Złoty Stok, tel. 0 74 8164164, fax 0 74 8164133.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zlotystok.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Adaptacja pomieszczeń w Centrum Kultury i Promocji w Złotym Stoku na gabinety lekarskie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Prace przygotowawcze i zabezpieczające teren przy budynku. 2.Prace rozbiórkowe: - rozbiórka istniejących ścianek działowych - 29.10m2., - wykucie otworów drzwiowych w ścianach - 3.63m3. i 2.10m2. 3.Roboty murowe: - wykonanie ścianek działowych grub. 6cm. - 20m2., - wykonanie ścianek działowych grub. 12cm. z bloczków z betonu komórkowego - 15.15m2., - wykonanie przesklepień otworów wraz z obsadzeniem belek stalowych - 14.80m. 4.Roboty tynkarskie: - wykonanie tynków cem-wap zwykłych kat. III na ościeżach, - wykonanie gładzi gipsowych dwuwarstwowych - 71.10m2., - wykonanie gładzi gipsowej grub. 3mm. jednowarstwowej na ścianach i sufitach, - licowanie ścian płytkami ceramicznymi 15x20 - 112.08m2. - osadzenie nowych kratek wentylacyjnych -6 szt. wraz z wykonaniem kanału wentylacyjnego w pomieszczeniu nr 9. 5.Prace w zakresie stolarki drzwiowej i okiennej: - montaż drzwi dwuskrzydłowych z kształtowników aluminiowych z przekładką termiczną 120x200cm. - 1szt., - montaż drzwi jednoskrzydłowych z kształtowników aluminiowych z przekładką termiczną 100x200cm. - 1szt., - wykucie z muru ościeżnic drewnianych - 4 szt., - montaż stolarki drzwiowej drewnianej fabrycznie wykończonej - 8 szt., - demontaż starych i obsadzenie nowych podokienników - 7szt. 6.Prace w zakresie posadzek: - rozebranie istniejących posadzek - 119m2., - ułożenie warstwy wyrównawczej - 5.95m3., - wykonanie izolacji przeciwwilgociowych z folii polietylenowej szerokiej podposadzkowej i izolacji dźwiękowo-termicznej z płyt styropianowych - 119m2., - wykonanie warstwy wyrównawczej pod posadzki z zaprawy cementowej zatartej na gładko wraz z gruntowaniem, - ułożenie podłogi z paneli podłogowych - 63.10m2., - ułożenie posadzki z płytek Gres 20x20cm. wraz z cokolikami - 55.90m2. 7.Prace malarskie: - dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi powierzchni wewnętrznych wraz z gruntowaniem - 326m2. 8.Prace związane z wykonaniem pochylni dla niepełnosprawnych: - prace ziemne - wykopy pod stopy fundamentowe - 2.75m3., - roboty fundamentowe - wykonanie stóp prostokątnych żelbetowych, - wykonanie słupów żelbetowych okrągłych, - wykonanie schodów żelbetowych zejściowych oraz płyt stropowych stanowiących nawierzchnię pochylni, - wykonanie balustrad schodowych i pochylni, - zagospodarowanie terenu przyległego do pochylni, wraz z ułożeniem chodnika z kostki betonowej na dojściu - 13.43m2. 9.Prace w zakresie instalacji wod-kan. Prace w zakresie instalacji wod-kan mają za zadanie dostosować istniejącą instalację do przeprowadzonej adaptacji oraz samodzielnego rozliczania i obejmują: - wymianę i doprowadzenie instalacji wodociągowej ( z tworzyw sztucznych) i podejść kanalizacyjnych do adaptowanych pomieszczeń, - montaż uzbrojenia sieci - przepływowe ogrzewacze wody (230V) - 11 szt., baterie lekarskie - 3 szt., baterie zlewozmywakowe i umywalkowe - 8 szt., zlewozmywaki - 3 szt., umywalki - 8 szt., muszle ustępowe wraz ze spłuczką typu compact - 2 szt., czyszczaki kanalizacyjne PVC ø 110mm. - 2 szt., wpusty ściekowe ø 50mm. - 1szt, zawory przelotowe kulowe do instalacji wodociągowej z tworzyw sztucznych: ø 50mm. - 3 szt., ø 25mm. - 7 szt., - wymianę przyłącza wodociągowego w piwnicy wraz z uzbrojeniem (wodomierz skrzydełkowy o ø 32mm. - 1szt., wodomierz skrzydełkowy dla gabinetów lekarskich o ø 32mm. - 1szt. a, zawory przelotowe, ø 50mm. - 3 szt., 32mm. - 3 szt.) i rozdzielenie sieci, - wymianę rurociągu ppoż. - 12.5m. wraz z podejściami, zaworami i szafkami hydrantowymi, - płukanie instalacji wodociągowej i próba szczelności. 10.Prace w zakresie instalacji elektrycznej. Przewidywane jest poprowadzenie nowej instalacji elektrycznej w obrębie adaptowanych pomieszczeń, umożliwiającej samodzielne rozliczenie. W zakresie prac elektrycznych do wykonania jest: - demontaż tablic licznikowych 2 szt., łączników krzywkowych - 14 szt. i tablic bezpiecznikowych - 14 szt. wraz z odłączeniem przewodów, - demontaż istniejącego osprzętu elektrycznego, - montaż nowych rozdzielnic skrzynkowych - 2 szt., wraz z osprzętem i aparatami oraz podlicznikiem energii, - prowadzenie przewodów wraz z puszkami rozgałęźnymi i odgałęźnikami (łączny przekrój żył do 7.5mm2.) bruzd i ich uzupełnieniem - 450m., podział na obwody: 1 - gniazd komputerowych, 2 - gniazd wtykowych lewa strona, 3 - gniazd wtykowych prawa strona, 4 -oświetlenia lewa strona, 5 - oświetlenia prawa strona, 6 - 9 - podgrzewaczy przepływowych wody, - montaż opraw oświetleniowych żarowych - 5 szt., - montaż opraw oświetleniowych - świetlówkowych - 2x40W. rastrowych - 15 szt., - montaż osprzętu oświetleniowego ( łączniki - 11szt. i gniazda wtykowe -25szt.), - wykonanie pomiarów sprawdzających. 11. Wykonanie dokumentacji powykonawczej.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.26.27.00 - Przebudowa budynków Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.27.00 - Przebudowa budynków Oryginalny kod CPV: 45.30.00.00 - Roboty w zakresie instalacji budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.10.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1)spełniają warunki wynikające z art. 22 ust.1 ustawy, tzn.: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 2)wykażą się odpowiednim doświadczeniem, tj.: w ostatnich 5 latach, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali co najmniej 2 podobne zadania, odpowiadające rodzajem i wartością robotom budowlanym, stanowiącym przedmiot zamówienia. 3)wykażą się dysponowaniem osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: posiadającymi uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, wydanych na podstawie ustawy z dn. 7 lipca 1994 Prawo budowlane (Dz.U.Nr 156 z 2006, poz. 1118, z późn. zm.) oraz rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z dn. 28 kwietnia 2006, w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz,U.Nr 83 z 2006, poz. 578), lub przepisów uprzednio obowiązujących w tym zakresie. 4)wykażą się odpowiednim potencjałem ekonomicznym, tj. Wykonawca musi wykazać się w ostatnim roku obrotowym płynnością bieżącą, liczoną zgodnie ze wzorem: PB=aktywa bieżące/pasywa bieżące, nie mniejszą niż 1., 5)są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej. 6)W przypadku gdy o udzielenie zamówienia ubiega się konsorcjum, wówczas wymaga się, aby żaden z jego członków nie podlegał wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, a członkowie łącznie spełniali warunki określone w pkt 1 ust. 2-5 niniejszego rozdziału. 7)Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych w ofercie oświadczeń i dokumentów. Wykonawcy nie spełniający warunków zostaną wykluczeni z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu, określonych w rozdziale VI niniejszej specyfikacji, Wykonawcy muszą przedstawić następujące dokumenty: a - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 Prawa zamówień publicznych (zał. 3 do SIWZ) b - wykaz wykonanych robót budowlanych - zgodnie z pkt 2, rozdz. VI SIWZ, (zał. 4 do SIWZ) oraz dokumenty, że roboty zostały wykonane należycie, np. referencje. c - wykaz osób, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia - zgodnie z pkt 3, rozdz. VI SIWZ (zał. 5 do SIWZ) d - wykaz podmiotów, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia (podwykonawców) (zał. 6 do SIWZ) e - polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności f - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. g - oświadczenie potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych lub w Kasie Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, lub że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 2.Dokumenty, o których mowa w rozdziale VII niniejszej specyfikacji, należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentacji Wykonawcy. 3.W przypadku konsorcjum dokumenty wymienione w rozdziale VII niniejszej specyfikacji przedstawia każdy z członków konsorcjum. Pozostałe dokumenty mogą być przedstawione przez jednego Wykonawcę lub wspólnie. 4.W przypadku konsorcjum do oferty musi być załączony dokument ustanawiający pełnomocnika konsorcjum do reprezentowania go w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i przy zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zlotystok.biuletyn.net

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Złotym Stoku Rynek 22 57-250 Złoty Stok pok. nr 22.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.05.2008 godzina 09:30, miejsce: Urząd Miejski w Złotym Stoku Rynek 22 57-250 Złoty Stok pok. nr 7 (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.