Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-05-22
Oborniki Śląskie: BUDOWA CIĄGU PIESZEGO W CIĄGU DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 340 NA ODCINKU OBORNIKI ŚL. - WILCZYN WRAZ Z BUDOWĄ KŁADKI NAD POTOKIEM MŁYNÓWKA ORAZ ZATOKI AUTOBUSOWEJ W M. WILCZYN.
Numer ogłoszenia: 121530 - 2015; data zamieszczenia: 22.05.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Oborniki Śląskie , ul. Trzebnicka 1, 55-120 Oborniki Śląskie, woj. dolnośląskie, tel. 071 3103519, 3103536, faks 071 3102295.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.oborniki-slaskie.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BUDOWA CIĄGU PIESZEGO W CIĄGU DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 340 NA ODCINKU OBORNIKI ŚL. - WILCZYN WRAZ Z BUDOWĄ KŁADKI NAD POTOKIEM MŁYNÓWKA ORAZ ZATOKI AUTOBUSOWEJ W M. WILCZYN..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem postępowania jest wyłonienie wykonawcy dla realizacji zadania inwestycyjnego polegającego na budowie ciągu pieszego w ciągu drogi wojewódzkiej nr 340 na odcinku Oborniki Śl. - Wilczyn wraz z budową kładki nad potokiem Młynówka oraz zatoki autobusowej w m. Wilczyn. I. STAN ISTNIEJĄCY Inwestycją objęty jest teren pobocza drogi wojewódzkiej nr 340 na odcinku Oborniki Śląskie - Wilczyn zlokalizowany na działkach: - obręb Wilczyn, AM-1: dz.nr: 391/391, 280/2dr, 280/8dr, 293dr, 282/1dr, 288dr, 284dr, 128/1, 128/2, 307Wp, 129, - obręb Oborniki Śląskie, AM-24, dz.nr: 70dr; AM-44,dz.nr: 8dr, 41/392; AM-43, dz.nr 20. Poruszanie się w chwili obecnej nie wydzielonym i nie utwardzonym poboczem drogi nr 340 jest bardzo niebezpieczne ze względu na szybko przejeżdżające samochody, a w szczególności samochody ciężarowe. Dodatkowe niebezpieczeństwo tworzą łuki poziome i pionowe drogi oraz lasy powodujące ograniczenia w dostatecznej widoczności. W terenie znajduje się istniejący obiekt mostowy zlokalizowany w ciągu drogi wojewódzkiej nr 340 w km 41+402,55 nad potokiem Młynówka w miejscowości Wilczyn. II. ZAKRES INWESTYCJI Planowany ciąg pieszy przebiegać będzie od wysokości budynku energetyki na ul. Trzebnickiej w Obornikach Śląskich do planowanej zatoki autobusowej w m. Wilczyn (miejsce istniejącego przystanku autobusowego) i złożą się nań: 1) w zakresie robót drogowych: a) ciąg pieszy o powierzchni 4 269,00 m2 z następującymi rozwiązaniami nawierzchniowymi: - warstwa ścieralna - beton asfaltowy AC 8S, gr.4 cm - podbudowa - kruszywo łamane stabilizowane mechanicznie 0/31,5mm, gr. 15cm - warstwa wzmacniająca - podłoże gruntowe doprowadzone do parametrów G1 b) zjazd na teren energetyki (km 39+707,7) oraz stacji bazowej sieci kom.(km 39+712,9) o powierzchni 68.00 m2 z następującymi rozwiązaniami nawierzchniowymi: - nawierzchnia ścieralna, betonowa kostka brukowa, wibroprasowana B-30, szara, gr.8cm - podsypka cementowo-piaskowa 1:4, gr. 3cm - podbudowa pomocnicza - kruszywo łamane stab. mech. 0/31.5mm, gr. 15cm - podbudowa zasadnicza - kruszywo łamane stab. mech. 0/63mm, gr. 25cm - warstwa wzmacniająca - podłoże gruntowe doprowadzone do parametrów G1 c) zjazdy publiczne (km 40+445,45; km 40+553,58; km 40+889,25) o powierzchni 104.00 m2 z następującymi rozwiązaniami nawierzchniowymi: - warstwa ścieralna - beton asfaltowy AC 11 S, gr.5 cm - warstwa wiążąca - beton asfaltowy AC 16 W, gr.8 cm - podbudowa pomocnicza - kruszywo łamane stab. mech. 0/31.5mm, gr. 20cm - warstwa wzmacniająca - podłoże gruntowe doprowadzone do parametrów G1 d) zjazdy indywidualne (km 40+940,41; km 40+985,03; km 41+047,72; km 41+096,87; km41+101,42; km 41+117,42; km 41+147,08; km 41+218,90; km 41+223,90; km 41+432,41; km 41+480,43) o powierzchni 260.00 m2 z następującymi rozwiązaniami nawierzchniowymi: - nawierzchnia ścieralna, betonowa kostka brukowa, wibroprasowana B-30, szara, gr.8cm - podsypka cementowo-piaskowa 1:4, gr. 3cm - podbudowa pomocnicza - kruszywo łamane stab. mech. 0/31.5mm, gr. 20cm - warstwa wzmacniająca - podłoże gruntowe doprowadzone do parametrów G1 e) przebudowany odcinek ul. Stawowej (km 41+402,55) o powierzchni 120.00 m2 z następującymi rozwiązaniami nawierzchniowymi: - warstwa ścieralna - beton asfaltowy AC 11 S, gr.5 cm - warstwa wiążąca - beton asfaltowy AC 16 W, gr.8 cm - podbudowa zasadnicza - beton asfaltowy AC 22 P, gr.11 cm - podbudowa pomocnicza - kruszywo łamane stabilizowane mech. 0/31,5 mm, gr. 20cm - warstwa wzmacniająca - podłoże gruntowe doprowadzone do parametrów G1 f) zatoka autobusowa (km 41+462,83) o powierzchni 115.00 m2 z następującymi rozwiązaniami nawierzchniowymi: - nawierzchnia ścieralna - kostka kamienna 18/20 cm - podsypka cementowo-piaskowa 1:4, gr. 3cm - podbudowa - beton cementowy B20, gr. 26cm - warstwa wzmacniająca - podłoże gruntowe doprowadzone do parametrów G1 g) elementy brzegowe: - krawężniki betonowe 15/30/100cm na ławie z betonu C12/15, o długości łącznej 510,00 mb; - obrzeża betonowe 8 /30/100 cm na ławie z betonu C12/15, o długości łącznej 3 645.00 mb 2) w zakresie robót związanych z budową kładki pieszo-rowerowej w km 41+402,55 nad potokiem Młynówka w miejscowości Wilczyn: a) konstrukcja: - stalowa z dwóch belek HEB600, usztywnionych żeberkami poprzecznymi i stężonych w obrębie pasa dolnego kątownikami 50x50x5cm, - przyczółki żelbetowe o wysokości 2,50m każdy z betonu C25/30 i stali zbrojeniowej BSt500s, posadowione na kolumnach ?400 w warstwie nośnej, - pomost z bali drewnianych 12x12cm klasy K33 o długości standardowej 4,0m, w rozstawie co 0,5m; bale pod słupkami balustrady (średnio co 2,0m) dłuższe - 5,8m, b) parametry techniczne: - rozpiętość teoretyczna przęsła 14,10 m - rozpiętość całkowita przęsła 15,40 m - szerokość użytkowa 3,50 m - szerokość całkowita 5,80 m - światło pionowe 4,09 m - światło poziome 4,65 m - rzędna posadowienia oczepu przyczółka (prawy brzeg) 158,60 m n.p.m - rzędna posadowienia oczepu przyczółka (lewy brzeg) 158,70 m n.p.m - rzędna pomostu (prawy brzeg) 161,20 m n.p.m - rzędna pomostu (lewy brzeg) 161,10 m n.p.m - rzędna spodu konstrukcji w osi 160,39 m n.p.m 3) w zakresie odwodnienia nawierzchni: a) kanały z rur PVC-U o śr. zewn. 200 mm montowane na wcisk - 128.75 mb; b) studnie rewizyjne fi 1000 z prefabrykowanych elemnt. bet. Łączonych na uszczelki gumowe bet. C30/37; dno studni z fabrycznie wykonanymi : kinetą, owierceniem i przejściami szczelnymi, właz żeliwny typu ciężkiego kl. D400 - 6 szt.; c) studzienki ściekowe uliczne o śr. DN 500 mm z elementów prefabrykowanych wyposażone w osadniki i kosze do wyłapywania większych zanieczyszczeń zwieńczone wpustami klasy D400, z zamontowanym elementem przyłączeniowym z otworem dla zamontowania przykanalika i przejściami szczelnymi - 3 szt.; d) odprowadzenie z wpięciem do potoku Młynówka z dwóch stron - wyloty do potoku umocnione poprzez wykonanie obetonowania i wzmocnienia skarp wokół wpięcia poprzez zastosowanie płyt betonowych pełnych na odległości 1m oraz płytami na geowłókninie na długości minimum 3mb w dół Młynówki licząc od osi rurociągu, wraz z przeciwległą skarpą na długości 4 metrów, z wylotami powyżej maksymalnego normalnego stanu wód w potoku, zakończonymi klapami zwrotnymi. 4) w zakresie oświetlenia drogowego zasilanego z istniejącego układu złączowo pomiarowego zlokalizowanego na działce nr 79/1 obręb Wilczyn: a) dostawa i montaż szafki pomiarowej z oprzyrządowaniem - 1 szt.; b) dostawa i montaż skrzynki sterowania oświetlenia drogowego z oprzyrządowaniem - 1 szt.; c) układanie kabli YAKXS 4x35mm2 w rowach kablowych - 380 mb; d) układanie kabli YAKXS 4x35mm2 w rurach, pustakach lub kanałach zamkniętych - 65 mb; e) układanie bednarki w rowach kablowych - bednarka FeZn 25x4,0 mm2 - 450 mb; e) montaż i stawianie słupów oświetleniowych słup typu S-90SRW G/4 z wysięgnikiem giętym w (w tym wykop pod fundament, fundament oraz montaż tabliczki bezpiecznikowej, montaż przewodów do opraw oświetleniowych, łączenie przewodów uziemiających przez spawanie w wykopie, malowanie powłoką antyplakatową i antygraffiti do wysokości 2,5 m) - 16 szt.; f) montaż opraw oświetlenia zewnętrznego na wysięgniku; oprawy Philips SGP 340 FG 1x SON-TPP70W TO P3X (lub równoważne) na wysięgnikach 1 m - 16 szt.; g) badania i pomiary. III. INFORMACJE DODATKOWE Przedstawiony wyżej opis ma charakter informacyjny. Dokładny zakres przedmiotu zamówienia określają załączone do SIWZ przedmiary robót oraz projekt budowlano-wykonawczy. Zamawiający sugeruje dokonania wizji lokalnej na terenie realizacji inwestycji. Roboty należy wykonać na podstawie posiadanego przez Zamawiającego projektu budowlano-wykonawczego. Zamawiający będzie żądał zastosowania do realizacji zamówienia materiałów w gatunku I, opatrzonych niezbędnymi świadectwami i dopuszczeniami do stosowania. Dokumenty dotyczące zastosowanych materiałów wykonawca będzie obowiązany przekazywać zamawiającemu przed ich wbudowaniem. Wszystkie roboty muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami. Wykonawca zobowiązany jest w czasie wykonywania robót będących przedmiotem zamówienia zapewnić na terenie objętym pracami należyty ład, porządek, przestrzeganie przepisów BHP i przeciwpożarowych. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe w związku z realizacją zamówienia oraz wskutek innych działań osób zatrudnionych przez Wykonawcę. Odbiór końcowy przedmiotu zamówienia musi być opatrzony niezbędnymi zaświadczeniami i protokołami. Koszty uzyskania wszystkich zezwoleń, zaświadczeń, obsługi geodezyjnej i innych niezbędnych opracowań pozostają po stronie Wykonawcy..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.31.61.10 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 35 000.00 PLN (słownie: trzydzieści pięć tysięcy 00/100 PLN).
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie: oświadczenia Wykonawcy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia, w tym: 1) wykonanie nawierzchni bitumicznych z podbudową - min. 4 000 m2, 2) wykonanie nawierzchni z kostki brukowej kamiennej z podbudową - min. 100 m2, 3) wykonanie co najmniej jednego obiektu mostowego w konstrukcji stalowej o rozpiętości całkowitej min. 15,0 m, 4) montaż kanalizacji deszczowej z uzbrojeniem do odwodnienia dróg - min. 100 mb, 5) montaż oświetlenia drogowego z okablowaniem - min. 15 punktów świetlnych. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie: oświadczenia Wykonawcy oraz informacji zawartych w załączniku -Wykaz robót budowlanych-, popartych odpowiednimi poświadczeniami, np. referencjami.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie: oświadczenia Wykonawcy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym: 1) co najmniej jedna osoba z odpowiednimi uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi drogowymi, pełniąca jednocześnie funkcję kierownika budowy, 2) co najmniej jedna osoba z odpowiednimi uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi związanymi z budową jednoprzęsłowych obiektów mostowych, 3) co najmniej jedna osoba z odpowiednimi uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi sanitarnymi, 4) co najmniej jedna osoba z odpowiednimi uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi elektrycznymi. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie: oświadczenia Wykonawcy oraz informacji zawartych w załączniku -Wykaz osób-
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej, w tym: 1) posiadają aktualne ubezpieczenie oc w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, 2) nie posiadają zaległości w opłacaniu podatków. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie: oświadczenia Wykonawcy oraz: 1) opłaconej polisy oc w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, 2) aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 98
- 2 - Gwarancja - 2
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Katalog zmian określono we wzorze umowy będącym załącznikiem do SIWZ.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.oborniki-slaskie.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Obornikach Śląskich, pok. nr 09,
ul. Trzebnicka 1,
55-120 Oborniki Śląskie,.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.06.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Obornikach Śląskich, Punkt obsługi interesantów, ul. Trzebnicka 1, 55-120 Oborniki Śląskie.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI OBORNIKI ŚLĄSKIE
- Dostawa paliwa drzewnego - pellet do Domu Pomocy Społecznej w Obornikach Śląskich (dla Filii w Rościsławicach)
- Kompleksowa dostawa paliwa gazowego wysokometanowego typ E(GZ-50) dla obiektów jednostek organizacyjnych Gminy Oborniki Śląskie
więcej: przetargi OBORNIKI ŚLĄSKIE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa sieci wodociągowo-kanalizacyjnej w Boszkowie, Boszkowie Letnisku, Dominicach i Ujazdowie - etap II
- Budowa sali gimnastycznej przy Publicznej Szkole Podstawowej w Szerzawach oraz budowa boisk sportowych przy PSP w Pawłowie
- "Budowa oświetlenia drogowego ul. Stawowej, ul. Parkowej i ul. Kościelnej w Sadkowie na dz. nr 142/2, 142/3, 158/9, 154"
- Budowa i zadaszenie boisk w Szreniawie
- "Budowa ul. Św. Łukasza oraz ul. Dolnej w Białymstoku wraz z budową infrastruktury technicznej"
- Przebudowa i rozbudowa ulicy Źródlanej w Koszycach Małych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.