To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-01-20
Brodnica: DOSTAWA WYPOSAŻENIA ORAZ POMOCY DYDAKTYCZNYCH DO SPECJALNEGO ODDZIAŁU PRZEDSZKOLNEGO W RAMACH PROJEKTU PT. PRZEDSZKOLE DLA WSZYSTKICH W BRODNICY
Numer ogłoszenia: 12157 - 2014; data zamieszczenia: 20.01.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 271891 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasta Brodnicy, ul. Kamionka 23, 87-300 Brodnica, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 4930300, faks 056 4982626.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA WYPOSAŻENIA ORAZ POMOCY DYDAKTYCZNYCH DO SPECJALNEGO ODDZIAŁU PRZEDSZKOLNEGO W RAMACH PROJEKTU PT. PRZEDSZKOLE DLA WSZYSTKICH W BRODNICY.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia oraz pomocy dydaktycznych do Specjalnego Oddziału Przedszkolnego w ramach projektu pt. Przedszkole dla wszystkich w Brodnicy w ramach Projektu pt. Przedszkole dla wszystkich w Brodnicy, realizowanym przez Gminę Miasto Brodnica w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1a, 1b i 1c do SIWZ, na podstawie których należy dokonać wyceny danego przedmiotu zamówienia. 3. Wykonawca zapewnia na swój koszt dostawę, dokonanie rozładunku i wniesienie do miejsca, pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia wymienionego w załącznikach nr 1a, 1b i 1c do SIWZ. 4. Przekazanie dostarczonego przedmiotu zamówienia odbywać się będzie protokolarnie. 5. Zamawiający informuje, że w przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia podano nazwę własną, znak towarowy, patent lub pochodzenie produktu - zostały one podane przykładowo w celu określenia oczekiwanych parametrów jakościowych, funkcjonalnych i użytkowych produktu. Zamawiający w każdym takim przypadku dopuszcza składanie ofert równoważnych, tj. o parametrach nie gorszych niż wskazane w opisie. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązanie równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego przedmioty spełniają wymagania określone przez zamawiającego, podane w opisie każdej pozycji. Ciężar udowodnienia, że wyrób jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę. 6. Wszystkie oferowane towary muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad oraz dopuszczone do stosowania w placówkach oświatowych, z aktualnymi atestami dopuszczającymi do użytku przez dzieci, oryginalnie zapakowane i odpowiadające normom jakościowym, określonym we właściwych aktach prawnych. 7. Produkty stanowiące przedmiot zamówienia muszą być wykonane z nietoksycznych, bezpiecznych dla dzieci materiałów i tworzyw, winny być pozbawione ostrych krawędzi i wystających elementów. 8. Zamawiający zastrzega sobie prawo do reklamacji, zwrotu, wymiany produktu, który posiada wadę i/lub nie spełnia wymagań określonych w SIWZ..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.80.00.00 - Rejestry, księgi rachunkowe, skoroszyty, formularze i inne wyroby piśmiennicze z papieru lub tektury 30.10.00.00 - Maszyny biurowe, sprzęt i materiały, z wyjątkiem komputerów, drukarek i mebli 30.21.00.00 - Maszyny do przetwarzania danych (sprzęt) 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 30.00.00.00 - Maszyny biurowe i liczące, sprzęt i materiały, z wyjątkiem mebli i pakietów oprogramowania 32.30.00.00 - Odbiorniki telewizyjne i radiowe oraz aparatura nagrywająca dźwięk lub obraz lub aparatura powielająca 39.71.31.30 - 39.71.31.30 37.52.50.00 - Balony i piłki do zabawy 37.52.10.00 - Instrumenty muzyczne do zabawy 37.52.00.00 - Zabawki 39.53.00.00 - Dywany, maty i dywaniki 39.50.00.07 - 39.50.00.07 39.29.20.00 - Tabliczki szkolne lub tablice z powierzchniami do pisania lub rysowania lub przybory 39.22.00.00 - Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe 39.20.00.00 - Wyposażenie domowe 39.10.00.00 - Meble 39.00.00.00 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące 38.65.10.00 - Aparaty fotograficzne 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 39.16.20.00 - Pomoce naukowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: W ramach projektu pt. Przedszkole dla wszystkich w Brodnicy realizowanym przez Gminę Miasto Brodnica w ramach Priorytetu IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Dostawa wyposażenia
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.01.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Maxmed ZUH Marcin Murzyn, ul. Pomorska 49, 84-252 Orle, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 20170,73 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 33927,30
Oferta z najniższą ceną: 33927,30 / Oferta z najwyższą ceną: 33927,30
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Dostawa pomocy dydaktycznych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.01.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MOJE BAMBINO HOLDING SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
MOJE BAMBINO HOLDING SP. Z O.O.
- Moje Bambino Sp. z o.o. S.K.A., ul. Graniczna 46, 93-428 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 26487,80 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 26246,68
Oferta z najniższą ceną: 26246,68 / Oferta z najwyższą ceną: 66341,28
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Dostawa sprzętu multimedialnego oraz oprogramowania
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.01.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MODELIKI Michał Kasprzak, os. Pod Lipami 15/121, 61-638 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 34878,05 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 39376,32
Oferta z najniższą ceną: 39376,32 / Oferta z najwyższą ceną: 39376,32
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z BRODNICY
- Dostawa samochodu służbowego dla Straży Miejskiej w Brodnicy
- Prowadzenie punktu interwencji kryzysowej na rzecz Centrum Usług Społecznych Gminy Brodnica w ramach projektu "Centrum Usług Społecznych Gminy Brodnica"
- Opracowanie Planu Ogólnego Gminy Brodnica (III postępowanie)
więcej: przetargi w Brodnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utworzenie 25 nowych miejsc opieki w ramach programu Aktywny Maluch 2022-2029 w żłobku w Bolesławcu przy ulicy Szkolnej (działka nr 332/3,338/1) - Pierwsze wyposażenie żłobka
- DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO I WYPOSAŻENIA
- Dostawa sprzętu i wyposażenia na potrzeby ZSCKR im. Wincentego Witosa w Leśnej Podlaskiej w ramach projektu "Akademia kompetencji - Program rozwojowy ZSCKR w Leśnej Podlaskiej"
- Sukcesywne dostawy artykułów biurowych
- Dostawa mebli do wykonania na wymiar, foteli obrotowych oraz innych przedmiotów zamówienia wyszczególnionych w częściach
- "Cyberbezpieczny samorząd" Zakup sprzętu i oprogramowania dla Urzędu Miejskiego Trzcianki i Centrum Usług Społecznych w Trzciance
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.