Ogłoszenie z dnia 2025-03-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00177815/01 - Modyfikacja z dnia 2025-04-04
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa sprzętu i wyposażenia na potrzeby ZSCKR im. Wincentego Witosa w Leśnej Podlaskiej w ramach projektu "Akademia kompetencji - Program rozwojowy ZSCKR w Leśnej Podlaskiej"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKÓŁ CENTRUM KSZTAŁCENIA ROLNICZEGO IM. WINCENTEGO WITOSA W LEŚNEJ PODLASKIEJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000099458
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Bialska 7
1.5.2.) Miejscowość: Leśna Podlaska
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-542
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski
1.5.7.) Numer telefonu: (+48) 83 345 00 24
1.5.8.) Numer faksu: (+48) 83 345 00 24
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: lesna@zsckr.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsckr.edu.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu i wyposażenia na potrzeby ZSCKR im. Wincentego Witosa w Leśnej Podlaskiej w ramach projektu "Akademia kompetencji - Program rozwojowy ZSCKR w Leśnej Podlaskiej"
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-765afe6e-0705-4927-a647-d0aaaae13b09
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00168105
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00137045/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa sprzętu i wyposażenia na potrzeby ZSCKR im. Wincentego Witosa w Leśnej Podlaskiej w ramach projektu Akademia kompetencji - Program rozwojowy ZSCKR w Leśnej Podlaskiej
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
„Akademia kompetencji – Program rozwojowy ZSCKR w Leśnej Podlaskiej” realizowany w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-765afe6e-0705-4927-a647-d0aaaae13b093.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia,
która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl
2. Adres strony internetowej prowadzonego postępowania (link prowadzący
bezpośrednio do widoku postępowania na Platformie e-Zamówienia):
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-765afe6e-0705-4927-a647-d0aaaae13b09
Postępowanie można wyszukać również ze strony głównej Platformy e-Zamówienia
(przycisk „Przeglądaj postępowania/konkursy”).
3. Identyfikator (ID) postępowania na Platformie e-Zamówienia:
ocds-148610-765afe6e-0705-4927-a647-d0aaaae13b09
4. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: lesna@zsckr.edu.pl (nie dotyczy składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu).
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia
publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
2. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych.
3.Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki.
W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje
nie będą miały bezpośredniego zastosowania.
4. Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1
rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej:
a. w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności (i przekazuje się jako załącznik), lub
b. jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści wiadomości e-mail lub w treści „Formularza do komunikacji”).
5. Jeżeli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (t. j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1233) wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku „Dokument stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa”.
6. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”).
W przypadku załączników, które są zgodnie z ustawą Pzp lub rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu udostępniającego zasoby, podpisem zewnętrznym lub
wewnętrznym. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się do przesyłanej wiadomości uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny).
7. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości
widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce „Komunikacja”.
8. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO ”, Zamawiający informuje, że:
1. jest administratorem danych osobowych Wykonawcy oraz osób, których dane Wykonawca przekazał w niniejszym postępowaniu;
2. z inspektorem ochrony danych można skontaktować się w dni robocze w godzinach pomiędzy 8:00, a 16:00 pod numerem telefonu 604292696 oraz dodatkowo pod adresem email: info@dn.net.pl
3. dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego (numer referencyjny postępowania: ZSR.2911.11.2024) prowadzonym w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych;
4. odbiorcami danych osobowych Wykonawcy mogą być osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania;
5. dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6. obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio go dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
7. w odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8. Wykonawca posiada:
− Na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych dotyczących Wykonawcy; W przypadku korzystania przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane przez Zamawiającego, z uprawnienia, o którym mowa w art. 15 ust. 1–3 rozporządzenia RODO, Zamawiający może żądać od osoby występującej z żądaniem wskazania dodatkowych informacji, mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia.
− Na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych; Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia RODO, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą.
− Na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, że przetwarzanie jego danych osobowych dotyczących narusza przepisy RODO;
9. Wykonawcy nie przysługuje:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZSR.2911.4.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 6
4.1.10.) Ofertę można składać na kilka części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i wyposażenia na potrzeby ZSCKR im. Wincentego Witosa w Leśnej Podlaskiej w ramach projektu "Akademia kompetencji - Program rozwojowy ZSCKR w Leśnej Podlaskiej"
Cz. 1: Dostawa sprzętu elektronicznego:
1. Drukarka 3d wraz z oprogramowaniem i materiałami eksploatacyjnymi
2. Aparat fotograficzny (zestaw)
4.2.6.) Główny kod CPV: 30232100-5 - Drukarki i plotery
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
38651000-3 - Aparaty fotograficzne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Wybór oferty najkorzystniejszej dokonany zostanie spośród ofert rozpatrywanych i niepodlegających odrzuceniu, wyłącznie na podstawie poniższego kryterium (nazwa kryterium, waga):
1) cena (koszt) - 60 %,
2) termin dostawy - 15 %,
3) okres gwarancji - 25 %.
2. Opis kryteriów:
1) Kryterium „Cena”
Maksymalną ilość punktów w kryterium „Cena” otrzyma oferta z najniższą ceną. Ilość punktów przyznana ofercie w kryterium „Cena” zostanie określona zgodnie ze wzorem:
Cena oferty najtańszej
Pc = ------------------------------- × K × Wc
Cena oferty badanej
gdzie:
Pc – ilość punktów przyznana w ofercie w kryterium „Cena”
K – współczynnik proporcjonalności = 100
Wc – waga procentowa dla kryterium „Cena” = 60 %
2) Kryterium „Termin dostawy”
Ocena ofert w kryterium „Termin dostawy” zostanie dokonana na podstawie „Formularza oferty”, z przyznaniem ocenianej ofercie „małych” punktów. Termin dostawy nie może być dłuższy niż 60 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy, gdyż w takim przypadku Zamawiający odrzuci ofertę.
Ilość „małych” punktów za przyjęty termin dostawy będzie przyznana w sposób następujący:
a) Termin dostawy do 20 dni kalendarzowych - 100 „małych” punktów,
b) Termin dostawy od 21 do 40 dni kalendarzowych - 50 „małych” punktów,
c) Termin dostawy od 41 do 60 dni kalendarzowych - 0 „małych” punktów.
Ilość punktów przyznana ofercie w kryterium „Termin dostawy” zostanie określona zgodnie ze wzorem:
Imp
Pt = -------------- × K × Wt
100 pkt
gdzie:
Pt – ilość punktów przyznana w ofercie w kryterium „Termin dostawy”
Imp – ilość „małych” punktów przyznanych ocenianej ofercie za przyjęty termin dostawy
K – współczynnik proporcjonalności = 100
Wt – waga procentowa dla kryterium „Termin dostawy” = 15 %
3) Kryterium „Okres gwarancji”
Ocena ofert w kryterium gwarancji na: podzespoły mechaniczne, elektryczne i elektroniczne, zwana dalej „Okres gwarancji”, zostanie dokonana na podstawie „Formularza oferty”, z przyznaniem ocenianej ofercie „małych” punktów. Okres gwarancji nie może być krótszy niż 24 miesiące, gdyż w takim przypadku Zamawiający odrzuci ofertę.
Ilość „małych” punktów za przyjęcie okresu gwarancji będzie przyznana w sposób następujący:
a) Okres gwarancji co najmniej 24 miesiące - 0 „małych” punktów,
b) Okres gwarancji co najmniej 36 miesięcy - 100 „małych” punktów.
Ilość punktów przyznana ofercie w kryterium „Okres gwarancji” zostanie określona zgodnie ze wzorem:
Imp
Pg = -------------- × K × Wg
100 pkt
gdzie:
Pg – ilość punktów przyznana w ofercie w kryterium „Okres gwarancji”
Imp – ilość „małych” punktów przyznanych ocenianej ofercie za przyjęty okres gwarancji
K – współczynnik proporcjonalności = 100
Wg – waga procentowa dla kryterium „Okres gwarancji” = 25 %
3. Łączna ilość punktów oferty stanowi sumę ilości punktów przyznanych w kryterium „Cena” i ilości punktów przyznanych w kryteriach: „Termin dostawy” i „Okres gwarancji”. Oferta, która otrzyma największą łączną ilość punktów zostanie uznana za najkorzystniejszą. Pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z uzyskaną łączną ilością punktów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 15,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 25,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i wyposażenia na potrzeby ZSCKR im. Wincentego Witosa w Leśnej Podlaskiej w ramach projektu "Akademia kompetencji - Program rozwojowy ZSCKR w Leśnej Podlaskiej"
Cz. 2: Dostawa sprzętu i wyposażenia związanego z kierunkiem weterynaria
1. Dydaktyczny model Krowy do nauki inseminacji
2. Fantom głowy psa do nauki intubacji
3. Zaawansowany fantom psa lub kota do RKO
4. Pozycjonery weterynaryjne
5. Wanna groomerska z podnośnikiem elektrycznym
6. Suszarka groomerska
4.2.6.) Główny kod CPV: 34999400-0 - Modele w skali
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
38900000-4 - Różne przyrządy do badań lub testowania
44411200-6 - Wanny
39712210-1 - Suszarki do włosów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Wybór oferty najkorzystniejszej dokonany zostanie spośród ofert rozpatrywanych i niepodlegających odrzuceniu, wyłącznie na podstawie poniższego kryterium (nazwa kryterium, waga):
1) cena (koszt) - 60 %,
2) termin dostawy - 15 %,
3) okres gwarancji - 25 %.
2. Opis kryteriów:
1) Kryterium „Cena”
Maksymalną ilość punktów w kryterium „Cena” otrzyma oferta z najniższą ceną. Ilość punktów przyznana ofercie w kryterium „Cena” zostanie określona zgodnie ze wzorem:
Cena oferty najtańszej
Pc = ------------------------------- × K × Wc
Cena oferty badanej
gdzie:
Pc – ilość punktów przyznana w ofercie w kryterium „Cena”
K – współczynnik proporcjonalności = 100
Wc – waga procentowa dla kryterium „Cena” = 60 %
2) Kryterium „Termin dostawy”
Ocena ofert w kryterium „Termin dostawy” zostanie dokonana na podstawie „Formularza oferty”, z przyznaniem ocenianej ofercie „małych” punktów. Termin dostawy nie może być dłuższy niż 60 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy, gdyż w takim przypadku Zamawiający odrzuci ofertę.
Ilość „małych” punktów za przyjęty termin dostawy będzie przyznana w sposób następujący:
a) Termin dostawy do 20 dni kalendarzowych - 100 „małych” punktów,
b) Termin dostawy od 21 do 40 dni kalendarzowych - 50 „małych” punktów,
c) Termin dostawy od 41 do 60 dni kalendarzowych - 0 „małych” punktów.
Ilość punktów przyznana ofercie w kryterium „Termin dostawy” zostanie określona zgodnie ze wzorem:
Imp
Pt = -------------- × K × Wt
100 pkt
gdzie:
Pt – ilość punktów przyznana w ofercie w kryterium „Termin dostawy”
Imp – ilość „małych” punktów przyznanych ocenianej ofercie za przyjęty termin dostawy
K – współczynnik proporcjonalności = 100
Wt – waga procentowa dla kryterium „Termin dostawy” = 15 %
3) Kryterium „Okres gwarancji”
Ocena ofert w kryterium gwarancji na: podzespoły mechaniczne, elektryczne i elektroniczne, zwana dalej „Okres gwarancji”, zostanie dokonana na podstawie „Formularza oferty”, z przyznaniem ocenianej ofercie „małych” punktów. Okres gwarancji nie może być krótszy niż 24 miesiące, gdyż w takim przypadku Zamawiający odrzuci ofertę.
Ilość „małych” punktów za przyjęcie okresu gwarancji będzie przyznana w sposób następujący:
a) Okres gwarancji co najmniej 24 miesiące - 0 „małych” punktów,
b) Okres gwarancji co najmniej 36 miesięcy - 100 „małych” punktów.
Ilość punktów przyznana ofercie w kryterium „Okres gwarancji” zostanie określona zgodnie ze wzorem:
Imp
Pg = -------------- × K × Wg
100 pkt
gdzie:
Pg – ilość punktów przyznana w ofercie w kryterium „Okres gwarancji”
Imp – ilość „małych” punktów przyznanych ocenianej ofercie za przyjęty okres gwarancji
K – współczynnik proporcjonalności = 100
Wg – waga procentowa dla kryterium „Okres gwarancji” = 25 %
3. Łączna ilość punktów oferty stanowi sumę ilości punktów przyznanych w kryterium „Cena” i ilości punktów przyznanych w kryteriach: „Termin dostawy” i „Okres gwarancji”. Oferta, która otrzyma największą łączną ilość punktów zostanie uznana za najkorzystniejszą. Pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z uzyskaną łączną ilością punktów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 15,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 25,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i wyposażenia na potrzeby ZSCKR im. Wincentego Witosa w Leśnej Podlaskiej w ramach projektu "Akademia kompetencji - Program rozwojowy ZSCKR w Leśnej Podlaskiej"
Cz. 3: Dostawa statków powietrznych z wyposażeniem:
Dron (opryskiwacz)
4.2.6.) Główny kod CPV: 34711200-6 - Bezzałogowe statki powietrzne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Wybór oferty najkorzystniejszej dokonany zostanie spośród ofert rozpatrywanych i niepodlegających odrzuceniu, wyłącznie na podstawie poniższego kryterium (nazwa kryterium, waga):
1) cena (koszt) - 60 %,
2) termin dostawy - 15 %,
3) okres gwarancji - 25 %.
2. Opis kryteriów:
1) Kryterium „Cena”
Maksymalną ilość punktów w kryterium „Cena” otrzyma oferta z najniższą ceną. Ilość punktów przyznana ofercie w kryterium „Cena” zostanie określona zgodnie ze wzorem:
Cena oferty najtańszej
Pc = ------------------------------- × K × Wc
Cena oferty badanej
gdzie:
Pc – ilość punktów przyznana w ofercie w kryterium „Cena”
K – współczynnik proporcjonalności = 100
Wc – waga procentowa dla kryterium „Cena” = 60 %
2) Kryterium „Termin dostawy”
Ocena ofert w kryterium „Termin dostawy” zostanie dokonana na podstawie „Formularza oferty”, z przyznaniem ocenianej ofercie „małych” punktów. Termin dostawy nie może być dłuższy niż 60 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy, gdyż w takim przypadku Zamawiający odrzuci ofertę.
Ilość „małych” punktów za przyjęty termin dostawy będzie przyznana w sposób następujący:
a) Termin dostawy do 20 dni kalendarzowych - 100 „małych” punktów,
b) Termin dostawy od 21 do 40 dni kalendarzowych - 50 „małych” punktów,
c) Termin dostawy od 41 do 60 dni kalendarzowych - 0 „małych” punktów.
Ilość punktów przyznana ofercie w kryterium „Termin dostawy” zostanie określona zgodnie ze wzorem:
Imp
Pt = -------------- × K × Wt
100 pkt
gdzie:
Pt – ilość punktów przyznana w ofercie w kryterium „Termin dostawy”
Imp – ilość „małych” punktów przyznanych ocenianej ofercie za przyjęty termin dostawy
K – współczynnik proporcjonalności = 100
Wt – waga procentowa dla kryterium „Termin dostawy” = 15 %
3) Kryterium „Okres gwarancji”
Ocena ofert w kryterium gwarancji na: podzespoły mechaniczne, elektryczne i elektroniczne, zwana dalej „Okres gwarancji”, zostanie dokonana na podstawie „Formularza oferty”, z przyznaniem ocenianej ofercie „małych” punktów. Okres gwarancji nie może być krótszy niż 24 miesiące, gdyż w takim przypadku Zamawiający odrzuci ofertę.
Ilość „małych” punktów za przyjęcie okresu gwarancji będzie przyznana w sposób następujący:
a) Okres gwarancji co najmniej 24 miesiące - 0 „małych” punktów,
b) Okres gwarancji co najmniej 36 miesięcy - 100 „małych” punktów.
Ilość punktów przyznana ofercie w kryterium „Okres gwarancji” zostanie określona zgodnie ze wzorem:
Imp
Pg = -------------- × K × Wg
100 pkt
gdzie:
Pg – ilość punktów przyznana w ofercie w kryterium „Okres gwarancji”
Imp – ilość „małych” punktów przyznanych ocenianej ofercie za przyjęty okres gwarancji
K – współczynnik proporcjonalności = 100
Wg – waga procentowa dla kryterium „Okres gwarancji” = 25 %
3. Łączna ilość punktów oferty stanowi sumę ilości punktów przyznanych w kryterium „Cena” i ilości punktów przyznanych w kryteriach: „Termin dostawy” i „Okres gwarancji”. Oferta, która otrzyma największą łączną ilość punktów zostanie uznana za najkorzystniejszą. Pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z uzyskaną łączną ilością punktów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 15,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 25,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i wyposażenia na potrzeby ZSCKR im. Wincentego Witosa w Leśnej Podlaskiej w ramach projektu "Akademia kompetencji - Program rozwojowy ZSCKR w Leśnej Podlaskiej"
Cz. 4: Dostawa sprzętu rolniczego:
Glebogryzarka separacyjna
4.2.6.) Główny kod CPV: 16120000-2 - Brony, spulchniarki, kultywatory, brony chwastowniki lub glebogryzarki
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
16160000-4 - Różny sprzęt ogrodniczy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Wybór oferty najkorzystniejszej dokonany zostanie spośród ofert rozpatrywanych i niepodlegających odrzuceniu, wyłącznie na podstawie poniższego kryterium (nazwa kryterium, waga):
1) cena (koszt) - 60 %,
2) termin dostawy - 15 %,
3) okres gwarancji - 25 %.
2. Opis kryteriów:
1) Kryterium „Cena”
Maksymalną ilość punktów w kryterium „Cena” otrzyma oferta z najniższą ceną. Ilość punktów przyznana ofercie w kryterium „Cena” zostanie określona zgodnie ze wzorem:
Cena oferty najtańszej
Pc = ------------------------------- × K × Wc
Cena oferty badanej
gdzie:
Pc – ilość punktów przyznana w ofercie w kryterium „Cena”
K – współczynnik proporcjonalności = 100
Wc – waga procentowa dla kryterium „Cena” = 60 %
2) Kryterium „Termin dostawy”
Ocena ofert w kryterium „Termin dostawy” zostanie dokonana na podstawie „Formularza oferty”, z przyznaniem ocenianej ofercie „małych” punktów. Termin dostawy nie może być dłuższy niż 60 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy, gdyż w takim przypadku Zamawiający odrzuci ofertę.
Ilość „małych” punktów za przyjęty termin dostawy będzie przyznana w sposób następujący:
a) Termin dostawy do 20 dni kalendarzowych - 100 „małych” punktów,
b) Termin dostawy od 21 do 40 dni kalendarzowych - 50 „małych” punktów,
c) Termin dostawy od 41 do 60 dni kalendarzowych - 0 „małych” punktów.
Ilość punktów przyznana ofercie w kryterium „Termin dostawy” zostanie określona zgodnie ze wzorem:
Imp
Pt = -------------- × K × Wt
100 pkt
gdzie:
Pt – ilość punktów przyznana w ofercie w kryterium „Termin dostawy”
Imp – ilość „małych” punktów przyznanych ocenianej ofercie za przyjęty termin dostawy
K – współczynnik proporcjonalności = 100
Wt – waga procentowa dla kryterium „Termin dostawy” = 15 %
3) Kryterium „Okres gwarancji”
Ocena ofert w kryterium gwarancji na: podzespoły mechaniczne, elektryczne i elektroniczne, zwana dalej „Okres gwarancji”, zostanie dokonana na podstawie „Formularza oferty”, z przyznaniem ocenianej ofercie „małych” punktów. Okres gwarancji nie może być krótszy niż 24 miesiące, gdyż w takim przypadku Zamawiający odrzuci ofertę.
Ilość „małych” punktów za przyjęcie okresu gwarancji będzie przyznana w sposób następujący:
a) Okres gwarancji co najmniej 24 miesiące - 0 „małych” punktów,
b) Okres gwarancji co najmniej 36 miesięcy - 100 „małych” punktów.
Ilość punktów przyznana ofercie w kryterium „Okres gwarancji” zostanie określona zgodnie ze wzorem:
Imp
Pg = -------------- × K × Wg
100 pkt
gdzie:
Pg – ilość punktów przyznana w ofercie w kryterium „Okres gwarancji”
Imp – ilość „małych” punktów przyznanych ocenianej ofercie za przyjęty okres gwarancji
K – współczynnik proporcjonalności = 100
Wg – waga procentowa dla kryterium „Okres gwarancji” = 25 %
3. Łączna ilość punktów oferty stanowi sumę ilości punktów przyznanych w kryterium „Cena” i ilości punktów przyznanych w kryteriach: „Termin dostawy” i „Okres gwarancji”. Oferta, która otrzyma największą łączną ilość punktów zostanie uznana za najkorzystniejszą. Pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z uzyskaną łączną ilością punktów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 15,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 25,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i wyposażenia na potrzeby ZSCKR im. Wincentego Witosa w Leśnej Podlaskiej w ramach projektu "Akademia kompetencji - Program rozwojowy ZSCKR w Leśnej Podlaskiej"
Cz. 5: Dostawa małego sprzętu AGD:
Ekspres do kawy
4.2.6.) Główny kod CPV: 39711310-5 - Elektryczne zaparzacze do kawy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Wybór oferty najkorzystniejszej dokonany zostanie spośród ofert rozpatrywanych i niepodlegających odrzuceniu, wyłącznie na podstawie poniższego kryterium (nazwa kryterium, waga):
1) cena (koszt) - 60 %,
2) termin dostawy - 15 %,
3) okres gwarancji - 25 %.
2. Opis kryteriów:
1) Kryterium „Cena”
Maksymalną ilość punktów w kryterium „Cena” otrzyma oferta z najniższą ceną. Ilość punktów przyznana ofercie w kryterium „Cena” zostanie określona zgodnie ze wzorem:
Cena oferty najtańszej
Pc = ------------------------------- × K × Wc
Cena oferty badanej
gdzie:
Pc – ilość punktów przyznana w ofercie w kryterium „Cena”
K – współczynnik proporcjonalności = 100
Wc – waga procentowa dla kryterium „Cena” = 60 %
2) Kryterium „Termin dostawy”
Ocena ofert w kryterium „Termin dostawy” zostanie dokonana na podstawie „Formularza oferty”, z przyznaniem ocenianej ofercie „małych” punktów. Termin dostawy nie może być dłuższy niż 60 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy, gdyż w takim przypadku Zamawiający odrzuci ofertę.
Ilość „małych” punktów za przyjęty termin dostawy będzie przyznana w sposób następujący:
a) Termin dostawy do 20 dni kalendarzowych - 100 „małych” punktów,
b) Termin dostawy od 21 do 40 dni kalendarzowych - 50 „małych” punktów,
c) Termin dostawy od 41 do 60 dni kalendarzowych - 0 „małych” punktów.
Ilość punktów przyznana ofercie w kryterium „Termin dostawy” zostanie określona zgodnie ze wzorem:
Imp
Pt = -------------- × K × Wt
100 pkt
gdzie:
Pt – ilość punktów przyznana w ofercie w kryterium „Termin dostawy”
Imp – ilość „małych” punktów przyznanych ocenianej ofercie za przyjęty termin dostawy
K – współczynnik proporcjonalności = 100
Wt – waga procentowa dla kryterium „Termin dostawy” = 15 %
3) Kryterium „Okres gwarancji”
Ocena ofert w kryterium gwarancji na: podzespoły mechaniczne, elektryczne i elektroniczne, zwana dalej „Okres gwarancji”, zostanie dokonana na podstawie „Formularza oferty”, z przyznaniem ocenianej ofercie „małych” punktów. Okres gwarancji nie może być krótszy niż 24 miesiące, gdyż w takim przypadku Zamawiający odrzuci ofertę.
Ilość „małych” punktów za przyjęcie okresu gwarancji będzie przyznana w sposób następujący:
a) Okres gwarancji co najmniej 24 miesiące - 0 „małych” punktów,
b) Okres gwarancji co najmniej 36 miesięcy - 100 „małych” punktów.
Ilość punktów przyznana ofercie w kryterium „Okres gwarancji” zostanie określona zgodnie ze wzorem:
Imp
Pg = -------------- × K × Wg
100 pkt
gdzie:
Pg – ilość punktów przyznana w ofercie w kryterium „Okres gwarancji”
Imp – ilość „małych” punktów przyznanych ocenianej ofercie za przyjęty okres gwarancji
K – współczynnik proporcjonalności = 100
Wg – waga procentowa dla kryterium „Okres gwarancji” = 25 %
3. Łączna ilość punktów oferty stanowi sumę ilości punktów przyznanych w kryterium „Cena” i ilości punktów przyznanych w kryteriach: „Termin dostawy” i „Okres gwarancji”. Oferta, która otrzyma największą łączną ilość punktów zostanie uznana za najkorzystniejszą. Pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z uzyskaną łączną ilością punktów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 15,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 25,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i wyposażenia na potrzeby ZSCKR im. Wincentego Witosa w Leśnej Podlaskiej w ramach projektu "Akademia kompetencji - Program rozwojowy ZSCKR w Leśnej Podlaskiej"
Cz. 6: Dostawa sprzętu i wyposażenia pracowni technologii żywności:
1. Palnik gazowy do cremme brule
2. Piła do biszkoptów
3. Syfon do śmietany /z częściami zamiennymi
4.Fontanna do czekolady
4.2.6.) Główny kod CPV: 39711000-9 - Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego do użytku ze środkami spożywczymi
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
39221000-7 - Sprzęt kuchenny
39220000-0 - Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Wybór oferty najkorzystniejszej dokonany zostanie spośród ofert rozpatrywanych i niepodlegających odrzuceniu, wyłącznie na podstawie poniższego kryterium (nazwa kryterium, waga):
1) cena (koszt) - 60 %,
2) termin dostawy - 15 %,
3) okres gwarancji - 25 %.
2. Opis kryteriów:
1) Kryterium „Cena”
Maksymalną ilość punktów w kryterium „Cena” otrzyma oferta z najniższą ceną. Ilość punktów przyznana ofercie w kryterium „Cena” zostanie określona zgodnie ze wzorem:
Cena oferty najtańszej
Pc = ------------------------------- × K × Wc
Cena oferty badanej
gdzie:
Pc – ilość punktów przyznana w ofercie w kryterium „Cena”
K – współczynnik proporcjonalności = 100
Wc – waga procentowa dla kryterium „Cena” = 60 %
2) Kryterium „Termin dostawy”
Ocena ofert w kryterium „Termin dostawy” zostanie dokonana na podstawie „Formularza oferty”, z przyznaniem ocenianej ofercie „małych” punktów. Termin dostawy nie może być dłuższy niż 60 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy, gdyż w takim przypadku Zamawiający odrzuci ofertę.
Ilość „małych” punktów za przyjęty termin dostawy będzie przyznana w sposób następujący:
a) Termin dostawy do 20 dni kalendarzowych - 100 „małych” punktów,
b) Termin dostawy od 21 do 40 dni kalendarzowych - 50 „małych” punktów,
c) Termin dostawy od 41 do 60 dni kalendarzowych - 0 „małych” punktów.
Ilość punktów przyznana ofercie w kryterium „Termin dostawy” zostanie określona zgodnie ze wzorem:
Imp
Pt = -------------- × K × Wt
100 pkt
gdzie:
Pt – ilość punktów przyznana w ofercie w kryterium „Termin dostawy”
Imp – ilość „małych” punktów przyznanych ocenianej ofercie za przyjęty termin dostawy
K – współczynnik proporcjonalności = 100
Wt – waga procentowa dla kryterium „Termin dostawy” = 15 %
3) Kryterium „Okres gwarancji”
Ocena ofert w kryterium gwarancji na: podzespoły mechaniczne, elektryczne i elektroniczne, zwana dalej „Okres gwarancji”, zostanie dokonana na podstawie „Formularza oferty”, z przyznaniem ocenianej ofercie „małych” punktów. Okres gwarancji nie może być krótszy niż 24 miesiące, gdyż w takim przypadku Zamawiający odrzuci ofertę.
Ilość „małych” punktów za przyjęcie okresu gwarancji będzie przyznana w sposób następujący:
a) Okres gwarancji co najmniej 24 miesiące - 0 „małych” punktów,
b) Okres gwarancji co najmniej 36 miesięcy - 100 „małych” punktów.
Ilość punktów przyznana ofercie w kryterium „Okres gwarancji” zostanie określona zgodnie ze wzorem:
Imp
Pg = -------------- × K × Wg
100 pkt
gdzie:
Pg – ilość punktów przyznana w ofercie w kryterium „Okres gwarancji”
Imp – ilość „małych” punktów przyznanych ocenianej ofercie za przyjęty okres gwarancji
K – współczynnik proporcjonalności = 100
Wg – waga procentowa dla kryterium „Okres gwarancji” = 25 %
3. Łączna ilość punktów oferty stanowi sumę ilości punktów przyznanych w kryterium „Cena” i ilości punktów przyznanych w kryteriach: „Termin dostawy” i „Okres gwarancji”. Oferta, która otrzyma największą łączną ilość punktów zostanie uznana za najkorzystniejszą. Pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z uzyskaną łączną ilością punktów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 15,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 25,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu w zakresie:1) zdolności technicznej lub zawodowej:
- Wykonawca musi się wykazać doświadczeniem w wykonaniu w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej dostawy:
Cz. 1: Dostawy sprzętu elektronicznego (tożsamego ze sprzętem wymienionym w zał. 5 dla poszczególnej części) o wartości (brutto) co najmniej 21 000,00 zł (słownie złotych: dwadzieścia jeden tysięcy)
Cz. 2: Dostawa sprzętu i wyposażenia związanego z kierunkiem weterynaria (tożsamego ze sprzętem wymienionym w zał. 5 dla poszczególnej części) o wartości (brutto) co najmniej 107 400,00 zł (słownie złotych: sto siedem tysięcy czterysta)
Cz. 3: Dostawa statków powietrznych z wyposażeniem (tożsamego ze sprzętem wymienionym w zał. 5 dla poszczególnej części) o wartości (brutto) co najmniej 72 000,00 zł (słownie złotych: siedemdziesiąt dwa tysiące)
Cz. 4: Dostawa sprzętu rolniczego (tożsamego ze sprzętem wymienionym w zał. 5 dla poszczególnej części) o wartości (brutto) co najmniej 5 400,00zł (słownie złotych: pięć tysięcy czterysta)
Cz. 5: Dostawa małego sprzętu AGD (tożsamego ze sprzętem wymienionym w zał. 5 dla poszczególnej części) o wartości (brutto) co najmniej 10 800,00zł (słownie złotych: dziesięć tysięcy osiemset)
Cz. 6: Dostawa sprzętu i wyposażenia pracowni technologii żywności (tożsamego ze sprzętem wymienionym w zał. 5 dla poszczególnej części) o wartości (brutto) co najmniej 2220,00 zł (słownie złotych: dwa tysiące dwieście dwadzieścia)
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Do oferty należy dołączyć:
a) odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 Pzp;
b) oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2024 r. poz. 594), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej. Propozycja treści oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SWZ.
4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 3 pkt 2 lit. a) – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury.
5. Dokumenty, o których mowa w ust. 4 powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem.
6. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 4 zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy. Przepis ust. 5 stosuje się.
7.Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne o ile wykonawca wskazał dostęp do tych środków. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które zamawiający posiada, jeżeli Wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i aktualność. W tym celu zaleca się, aby Wykonawca na wezwanie Zamawiającego przesłane w trybie art. 126 ust. 1 ustawy Pzp zamiast złożyć wymagane dokumenty wskazał, w jakim postępowaniu złożył dokumenty będące w posiadaniu Zamawiającego lub w jaki sposób są one dostępne dla Zamawiającego - w celu umożliwienia ich identyfikacji oraz potwierdził ich prawidłowość i aktualność.
8. Na wezwanie zamawiającego Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp, zobowiązany jest do przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów podmiotowych środków dowodowych, potwierdzających, że nie zachodzą wobec tych podmiotów podstawy do wykluczenia z postępowania, o których mowa w ust. 3 pkt 2 lit. a).
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została oceniona najwyżej, do złożenia w wyznaczonym (nie krótszym niż 5 dni) terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp.
2. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu lub kryteria selekcji, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów.
3. Na wezwanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest do złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów:
1) w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu:
a) wykazu dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy;
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Zamawiający wymaga złożenia wadium dla poszczególnych części w wysokości:Cz. 1: Dostawa sprzętu elektronicznego NIE PRZEWIDUJE SIĘ DLA TEJ CZĘSCI KONIECZNOŚCI WNOSZENIA WADIUM
Cz. 2: Dostawa sprzętu i wyposażenia związanego z kierunkiem weterynaria 3580,00 PLN (słownie złotych: trzy tysiące pięćset osiemdziesiąt).
Cz. 3: Dostawa statków powietrznych z wyposażeniem2400,00 PLN (słownie złotych: dwa tysiące czterysta).
Cz. 4: Dostawa sprzętu rolniczego NIE PRZEWIDUJE SIĘ DLA TEJ CZĘSCI KONIECZNOŚCI WNOSZENIA WADIUM
Cz. 5: Dostawa małego sprzętu AGD NIE PRZEWIDUJE SIĘ DLA TEJ CZĘSCI KONIECZNOŚCI WNOSZENIA WADIUM
Cz. 6: Dostawa sprzętu i wyposażenia pracowni technologii żywności NIE PRZEWIDUJE SIĘ DLA TEJ CZĘSCI KONIECZNOŚCI WNOSZENIA WADIUM
2. Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. Dz. U. z 2024 r. poz. 419).
3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego nr 42 1010 1339 0025 1213 9120 0000, z adnotacją "Wadium - ZSR.2911.5.2025”
4. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2–4 ustawy Pzp, wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.
5. Wadium wniesione przez jednego ze wspólników konsorcjum w imieniu całego konsorcjum uważa się za wniesione prawidłowo.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.2. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Wzór oświadczeń stanowi załącznik nr 3 do SWZ
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści niniejszej umowy, wymagają formy pisemnej w postaci aneksów do umowy, pod rygorem nieważności.2. W przypadkach przewidzianych w umowie lub ustawie dopuszcza się możliwość wprowadzenia zmian za zgodą Zamawiającego.
3. Zmiany mogą być inicjowane przez Zamawiającego lub przez Wykonawcę.
4. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że nastąpiły następujące okoliczności uzasadniające zmiany:
1) siła wyższa,
2) zdarzenie losowe niezależne od stron,
3) gwałtowne zdarzenia wywołane zewnętrznymi czynnikami,
4) inna niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy,
5) zmiany stawki podatku VAT lub innych regulacji prawnych, obowiązujących przepisów, wprowadzonych w życie po dacie podpisania umowy.
5. Zmiany, o których mowa w ust. 4 mogą dotyczyć:
1) terminu realizacji umowy,
2) wysokości wynagrodzenia.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-04-07 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma e-Zamówienia): https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-765afe6e-0705-4927-a647-d0aaaae13b09
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-04-07 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-05-05
INNE PRZETARGI LEŚNA PODLASKA
- Dostawa sprzętu i wyposażenia na potrzeby ZSCKR im. Wincentego Witosa w Leśnej Podlaskiej w ramach projektu "Akademia kompetencji - Program rozwojowy ZSCKR w Leśnej Podlaskiej"
- Przebudowa i remont pracowni szkolnych nr 42, 32 oraz łazienki personelu
więcej: przetargi LEŚNA PODLASKA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup, dostawa sprzętu komputerowego, pomocy dydaktycznych i wyposażenia sal lekcyjnych na potrzeby szkół z terenu Gminy Kamień
- Odbudowa i rozbudowa budynku Gminnego Ośrodka Kultury w Widawie w systemie "zaprojektuj i wybuduj" w ramach projektu ,,Przebudowa i rozbudowa budynku Gminnego Ośrodka Kultury w Widawie".
- Dostawa suszarki dla CDSI - DE-dzp.272-188/25
- Dostawa materiałów laboratoryjnych dla Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Bydgoszczy
- Zakup komputerów, akcesoriów komputerowych i sprzętu elektronicznego na potrzeby WFOŚiGW we Wrocławiu
- Dostawa wyposażenia mebli na potrzeby utworzenia Branżowego Centrum Umiejętności
więcej: Brony, spulchniarki, kultywatory, brony chwastowniki lub glebogryzarki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.