eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PodgórzynTermomodernizacja budynku Gimnazjum Gminnego w Sosnówce ul. Szkolna nr 5

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-07-18

Podgórzyn: Termomodernizacja budynku Gimnazjum Gminnego w Sosnówce ul. Szkolna nr 5
Numer ogłoszenia: 121623 - 2007; data zamieszczenia: 18.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Podgórzyn, ul. Żołnierska 14, 58-562 Podgórzyn, woj. dolnośląskie, tel. 075 7621093, fax 075 7621358.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.podgorzyn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja budynku Gimnazjum Gminnego w Sosnówce ul. Szkolna nr 5.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje termomodernizację budynku Gimnazjum Gminnego. Zakres robót obejmuje: I. Docieplenie stropodachu styropianem grubości 10 cm wraz z niezbędnymi pracami dekarskimi i towarzyszącymi: - wymiana rynien z blachy ocynkowanej fi 10 cm - 184,40 m, - wymiana rur spustowych z blachy ocynkowanej fi 15 cm - 101,70 m, - wymiana obróbek blacharskich z blachy ocynkowanej - 177,6 m2, - rozbiórka pokrycia z dachówki karpiówki podwójnej wraz z wymiana łacenia dachu oraz założeniem ekranu zabezpieczającego z foli- 291 m2, - przemurowanie kominów - 5,0 m3, - wymiana elementów konstrukcyjnych dachu; krokwie i kleszcze- 30,0 m2, - wymiana desek czołowych- 56 m, - rozbiórka pokrycia dachu betonowego, ułożenie płyt styropianowych grub.10 cm oraz 2 w-wy papy termozgrzewalnej - 487,0 m2 - uzupełnienie betonem gzymsów, po uprzednim skuciu nierówności- - 90,40 m2 - demontaż starych i montaż nowych rur wywiewnych- 7 szt II. Ocieplenie ścian wraz z robotami towarzyszącymi: - wymiana daszku nad wejściem - szt.1 - rozbiórka parapetów blaszanych - 101,740 m2 - docieplenie ścian styropianem grub. 10 cm wraz z wykonaniem wyprawy elewacyjnej z gotowej mieszanki - 974,88 m2, - montaż listwy cokołowej - 47,40m - dodatkowa w-wa siatki w parterze- 407,737m2 - uzupełnienie tynków zewn. kat.III na podłożach z cegły- 103,31 m2, - docieplenie balkonu płytami grub. 5 cm wraz z wyprawą elewacyjną- - 6,156 m2, - izolacja przeciwwilgociowa balkonu- 6,804 m2, - warstwa wyrównawcza pod posadzki grub. 4 cm- 17,906m2 - parapety stalowe oraz obróbki - 78,16 m2, - posadzki z płytek - 6,156 m2 - okładziny schodów z płytek - 11,75 m2, - malowanie krat i balustrad- 31,757 m2, - montaż daszku z poliwęglanu - 2,0 m2, - wymiana ścianki z kształtek szklanych- 4,20 m2 - demontaż starych i montaż nowych zwodów poziomych instal. odgromowej- 220,0 m - demontaż starych i montaż nowych przewodów uziemiających w ciagu pionowym - 82,0 m, - badania i pomiary instalacji odgromowej - szt 22 - instalacja wentylacji mechanicznej: - przewody wentylacyjne z blachy kołowe fi 315 mm - 4,2 m, - przepustnice prostokątne- 4 szt, - kratki wentylacyjne - 4 szt, - wyrzutnie dachowe wraz z podstawą kołową - 2 szt -Aparat grzewczo-wentylacyjny 30-60KW wraz z osprzętem i termostatem oraz wywietrzaki zintegrowane- kpl 2 - podłączenie urządzeń grzewczo-wentylacyjnych z instalacją elektryczna i centralnego ogrzewania- 1 kpl ( rurociągi miedziane - 50m, pompa obiegowa -kpl. 1, przewody kabelkowe - 362m w listwach elektroinstalacyjnych i rurach winidurowych, wyłączniki, rozłączniki i czujniki, badania i pomiary), III. Wymiana okien: - wykucie z muru ościeżnic drewnianych o pow. do 2,0 m2 - wykucie z muru ościeżnic drewnianych o pow ponad. 2,0 m2- 48,25 m2, - montaż okien z kształtowników PCV z kształtowników nietypowych- 198,8 m2, - montaż okien z kształtowników PCV z szybą i okuciami antywłamaniowymi- 16 m2 - obsadzanie podokienników wewnętrznych z kosztem podokiennika- 57 szt. - wykonanie pasów tynku kat. III na ościeżach- 254 m - ocieplanie ościeży o szer. 30cm płytami styropianowymi o grub. 5cm- 76,20 m2 - ochrona narożników wypukłych kątownikiem metalowym- 254 m - wymiana szyb- 2,52 m2 IV. Wymiana drzwi - montaż drzwi balkonowych z PCV nietypowych- 2,88 m2 - obsadzanie podokienników zewnętrznych - 71 szt - demontaż starych i montaż nowych drzwi aluminiowych jednoskrzydłowych- 4,40 m2 - demontaż starej i montaż nowej ościeżnicy metalowej- 17 m2 - demontaż starych i montaż nowych drzwi zewnętrznych połaciowych pełnych dwuskrzydłowych- 9,72 m2 - wykonanie pasów tynku kat. III na ościeżach- 31,20 m - ocieplanie ościeży o szer. 30 cm płytami styropianowymi grub. 5 cm- 9,36 m2 - ochrona narożników wypukłych kątownikiem metalowym- 31,20 m

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze Oryginalny kod CPV: 45.32.10.00 - Izolacja cieplna Kod CPV wg słownika 2008: 45.32.10.00 - Izolacja cieplna Oryginalny kod CPV: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.10.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń zgodnie z formą: spełnia, nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że wyżej wymienione warunki wykonawca spełni.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wymaga od wykonawcy złożenia w celu potwierdzenia spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu następujących dokumentów: a) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, c) wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej o wartości 500 000 zł odpowiadającej swoim rodzajem i złożonością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, tj roboty obejmującej: docieplenie budynku wraz z wyprawą elewacyjną oraz wymianę stolarki okiennej i drzwiowej i roboty dekarskie z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie; d) dokumenty stwierdzające, że osoba pełniąca funkcję kierownika przynależy do Izby Inżynierów i posiada uprawnienia budowlane w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://podgorzyn.signform.pl/podgorzyn/browse.php?catprz=426

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Podgórzyn Ulica Żołnierska 14 58-573 Podgórzyn pok. nr 4.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.08.2007 godzina 09:30, miejsce: Gmina Podgórzyn Ulica Żołnierska 14 58-573 Podgórzyn pok. nr 6.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.