To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-01-11
Poznań: organizacja i obsługa transportu lotniczego na trasie Poznań-Sewilla-Poznań: 3 grup młodzieży wraz z opiekunami, biorących udział w projekcie PCEUIP nr 2013-1-PL1-LEO01-37614 pt. Praktyczne doświadczenia kluczem sukcesu zawodowego oraz 5 nauczycieli w ramach projektu nr 2013-1-PL-LEO03-37676 pt. Wymieniamy doświadczenia by uczyć lepiej, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
Numer ogłoszenia: 12172 - 2014; data zamieszczenia: 11.01.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 511728 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Poznańskie Centrum Edukacji Ustawicznej i Praktycznej, ul. Jawornicka 1, 60-161 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 6606600, faks 061 6606601.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorzadowa jednostka organizacyjna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: organizacja i obsługa transportu lotniczego na trasie Poznań-Sewilla-Poznań: 3 grup młodzieży wraz z opiekunami, biorących udział w projekcie PCEUIP nr 2013-1-PL1-LEO01-37614 pt. Praktyczne doświadczenia kluczem sukcesu zawodowego oraz 5 nauczycieli w ramach projektu nr 2013-1-PL-LEO03-37676 pt. Wymieniamy doświadczenia by uczyć lepiej, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pod nazwą: organizacja i obsługa transportu lotniczego na trasie Poznań-Sewilla-Poznań: 3 grup młodzieży wraz z opiekunami, biorących udział w projekcie PCEUIP nr 2013-1-PL1-LEO01-37614 pt. Praktyczne doświadczenia kluczem sukcesu zawodowego oraz 5 nauczycieli w ramach projektu nr 2013-1-PL-LEO03-37676 pt. Wymieniamy doświadczenia by uczyć lepiej, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 2. Opis przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): NAZWA Słownictwo główne Przedmiot główny Usługi transportu lotniczego 60400000-2 Dodatkowy przedmiot Usługi zarządzania podróżą 63516000-9 3. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na dwie części z uwagi na jego finansowanie w ramach dwóch odrębnych projektów, w celu zawarcia dwóch umów odrębnie dla każdego projektu. 4. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) W części I: zorganizowanie transportu lotniczego z Poznania do Sewilli i z Sewilli do Poznania 3 grup (każda z grup obejmuje 18 uczniów i 2 osoby towarzyszące), biorących udział w projekcie PCEUIP nr 2013-1-PL1-LEO01-37614 pt. Praktyczne doświadczenia kluczem sukcesu zawodowego współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 2) W części II: zorganizowanie transportu lotniczego z Poznania do Sewilli i z Sewilli do Poznania dla 5 nauczycieli w ramach projektu nr 2013-1-PL-LEO03-37676 pt. Wymieniamy doświadczenia by uczyć lepiej, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 5. Miejsce wyjazdu/powrotu i termin podróży dla części I: 1. 1 grupa (18 uczniów+2 osoby towarzyszące) a) Wyjazd z Poznania (Polska) do Sewilli(Hiszpania) w dniu 02.02.2014 b) Wyjazd z Sewilli (Hiszpania) do Poznania (Polska) w dniu 16.02.2014 2. 2 grupa (18 uczniów+2 osoby towarzyszące) a) Wyjazd z Poznania (Polska) do Sewilli(Hiszpania) w dniu 16.03.2014 b) Wyjazd z Sewilli (Hiszpania) do Poznania (Polska) w dniu 30.03.2014 3. 3 grupa (18 uczniów+2 osoby towarzyszące) a) Wyjazd z Poznania (Polska) do Sewilli(Hiszpania) w dniu 30.03.2014 b) Wyjazd z Sewilli (Hiszpania) do Poznania (Polska) w dniu 13.04.2014 6. Miejsce wyjazdu/powrotu i termin podróży dla części II: 4 grupa - 5 nauczycieli ( 5 osób) 1) Wyjazd z Poznania (Polska) do Sewilli (Hiszpania) w dniu 30.03.2014 2) Wyjazd z Sewilli (Hiszpania) do Poznania (Polska) w dniu 06.04.2013r. 7. Opis przedmiotu zamówienia wspólny dla obu części: 1) Podróż musi się odbyć w wyznaczonych w pkt 5 i 6 terminach, nie może rozpocząć się ani zakończyć w dniu wcześniejszym lub późniejszym. 2) Zapewnienie transferu autokarowego spod siedziby Zamawiającego na lotnisko w Poznaniu, Wrocławiu, Warszawie lub Berlinie, dalej podróż samolotem oraz zapewnienie transferu z lotniska do siedziby Zamawiającego. 3) Wykonawca odpowiedzialny jest za terminowe dostarczenie pasażerów na lotnisko w celu dokonania odprawy. 4) Zamawiający dopuszcza możliwość zakończenia (podróż tam) i rozpoczęcia (podróż z powrotem) podróży w: Madrycie / Maladze lub Faro (Portugalia). W tych przypadkach należy podać osobno cenę podróży każdej grupy z Poznania/Wrocławia/Warszawy/Berlina do Madrytu/Malagi/Faro. 5) Zamawiający dopuszcza możliwości lotów łączonych, z zastrzeżeniem, że łączny czas podróży nie powinien przekroczyć 8 godzin, a przelot do docelowego miejsca (Malagi, Madrytu/Faro lub Sewilli powinien zakończyć się najpóźniej do godz. 20.00. 6) Podróż samolotem w klasie co najmniej ekonomicznej. 7) Bagaż podręczny i bagaż do luku powinien być wykupiony dla każdego uczestnika w cenie zamówienia. Bagaż do luku min 20 kg. 8) Wykonawca zobowiązany jest ubezpieczyć pasażerów od następstw nieszczęśliwych wypadków dla wszystkich uczestników - Wykonawca wykupi i przedstawi Zamawiającemu ubezpieczenie podczas przelotu w zakresie NASTĘPSTW NIESZCZĘŚLIWYCH WYPADKÓW NNW (nieszczęśliwy wypadek - nagłe zdarzenie wywołane przyczyna zewnętrzną, w następstwie którego ubezpieczony niezależnie od własnej woli doznał uszkodzenia ciała, rozstroju zdrowia lub zmarł), suma ubezpieczenia. w zakresie NNW 100 000 zł na osobę. 9) Wykonawca zobowiązuje się przekazać Zmawiającemu kopię polisy i kpl. biletów lotniczych objętych zamówieniem najpóźniej na 7 dni przed wylotem każdej grupy objętej zamówieniem. 10) W przypadku niemożliwości zapewnienia uczestnikom transportu lotniczego z przyczyn losowych we wskazanym terminie, Wykonawca zobowiązuje się do transferu autokarowego na inne lotnisko, o czym niezwłocznie zawiadomi Zamawiającego..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.40.00.00-2, 63.51.60.00-9.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: organizacja i obsługa transportu lotniczego na trasie Poznań-Sewilla-Poznań: 3 grup młodzieży wraz z opiekunami, biorących udział w projekcie PCEUIP nr 2013-1-PL1-LEO01-37614 pt. Praktyczne doświadczenia kluczem sukcesu zawodowego oraz 5 nauczycieli w ramach projektu nr 2013-1-PL-LEO03-37676 pt. Wymieniamy doświadczenia by uczyć lepiej, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.01.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- DELTA Tour Sp. z o.o., ul. Czerska 18, 00-732 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 79268,29 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 97380,00
Oferta z najniższą ceną: 97380,00 / Oferta z najwyższą ceną: 105995,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Wykonanie robót budowlanych w pięciu pomieszczeniach Wielkopolskiego Centrum Onkologii
- Rozbudowa drogi krajowej nr 83 na odcinku Turek - Turkowice - Kowale Pańskie w zakresie budowy ścieżki pieszo-rowerowej oraz kanału technologicznego w km 0+050 do 2+300
- Świadczenie usług pocztowych w zakresie niepowszechnej przesyłki hybrydowej w obrocie krajowym
- AN/ZP/129/24 Aranżacja kawiarni wraz z zapleczem na terenie Politechniki Poznańskiej Budynek A3 Parter, ul. Piotrowo 3a, 61-138 Poznań
- DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO III
- TPm-112/24 Dostawa z wniesieniem i montażem foteli biurowych, hokerów i krzeseł oraz sof modułowych dla Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu.
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług rezerwacji, zakupu i dostawy biletów lotniczych, kolejowych na zagraniczne i krajowe przewozy pasażerskie dla delegatów Głównego Inspektoratu Ochrony Roślin i Nasiennictwa
- Świadczenie usług w zakresie pośrednictwa przy zakupie biletów lotniczych oraz rezerwacji hoteli w miejscu pobytu za granicą w ramach realizacji projektu: nr umowy FERS.01.05-IP.08-0234/23-00
więcej: Usługi transportu lotniczego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.