eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaIHiT/P/27/2009-dostawa laptopów, monitorów oraz drukarek wraz z materiałami eksploatacyjnymi na potrzeby realizacji projektu PL0067 pt.-Kompleksowa informatyzacja systemu krwiodawstwa i krwiolecznictwa w Polsce

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-07-28

Warszawa: IHiT/P/27/2009-dostawa laptopów, monitorów oraz drukarek wraz z materiałami eksploatacyjnymi na potrzeby realizacji projektu PL0067 pt.-Kompleksowa informatyzacja systemu krwiodawstwa i krwiolecznictwa w Polsce
Numer ogłoszenia: 121743 - 2009; data zamieszczenia: 28.07.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zawarcia umowy ramowej.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 167044 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Hematologii i Transfuzjologii, ul. Indiry Gandhi 14, 02-776 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 349 62 22, faks 022 349 62 23.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: IHiT/P/27/2009-dostawa laptopów, monitorów oraz drukarek wraz z materiałami eksploatacyjnymi na potrzeby realizacji projektu PL0067 pt.-Kompleksowa informatyzacja systemu krwiodawstwa i krwiolecznictwa w Polsce.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa laptopów, monitorów oraz drukarek wraz z materiałami eksploatacyjnymi na potrzeby realizacji projektu PL0067 pt.-Kompleksowa informatyzacja systemu krwiodawstwa i krwiolecznictwa w Polsce określona w trzech zadaniach.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00 - Komputery przenośne 30.23.13.00 - Monitory ekranowe 30.23.21.10 - Drukarki laserowe .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 77826.00 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt PL 0067 pt.-Kompleksowa informatyzacja systemu krwiodawstwa i krwiolecznictwa w Polsce w 60% współfinansowana ze środków Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego.

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Zadanie 1- Komputer ( laptop) z oprogramowaniem systemowym- 3 szt

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.06.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • P.H.U. Kastom -Tomasz Kasenko, Sosnowa 18, 05-200 Wołomin, kraj/woj. mazowieckie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 8238.00
  • Oferta z najniższą ceną: 8238.00 oferta z najwyższą ceną: 10230.00
  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: zadanie 2-1.Drukarka laserowa czarno- biała, sieciowa mała x 10 szt, Tonery do drukarki wymienionej powyżej x 20 szt 2.Drukarka laserowa czarno- biała, średnia x 10 szt, Tonery do drukarki wymienionej powyżej x 20 szt 3.Drukarka laserowa kolorowa x 2 szt, Tonery do drukarki kolorowej wymienionej wyżej: czarny x 4 szt, niebieski x 4 szt, czerwony x 4 szt, żółty x 4 szt

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.06.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Arcus S.A., Miła 2, 00-180 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 43688,00
  • Oferta z najniższą ceną: 43688,00 oferta z najwyższą ceną: 47760,00
  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: zadanie 3-monitory LCD x 70 szt

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.06.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Kolporter Info S.A, Zagnańska 61, 25-528 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 25900,00
  • Oferta z najniższą ceną: 25900,00 oferta z najwyższą ceną: 31360,00
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.