Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-06-06
Kielce: Prace remontowe w Wojewódzkim Zespole ds. Orzekania o Stopniu Niepełnosprawności.
Numer ogłoszenia: 121774 - 2008; data zamieszczenia: 06.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Obsługi i Informatyki Świętokrzyskiego Urzędu Wojewódzkiego w Kielcach, Al. IX Wieków Kielc 3, 25-516 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3421467, fax 041 3430696.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.kielce.zo-uw.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prace remontowe w Wojewódzkim Zespole ds. Orzekania o Stopniu Niepełnosprawności..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac remontowych w Wojewódzkim Zespole ds. Orzekania o Stopniu Niepełnosprawności na podstawie Przedmiarów Robót stanowiących Załączniki nr.5(5a i 5b) do SIWZ oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (Załącznik Nr 7).Prace remontowe w pok. 6, 24, 25, 26. Szacunkowa wartość zamówienia nie przekracza równowartości kwoty określonej na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 60.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności muszą dysponować co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane w branży konstrukcyjno-budowlanej należącą do Izby Inżynierów Budownictwa c.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. d.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Zamawiający oceni, że Wykonawca spełnia warunki ubiegania się o udzielenie zamówienia, jeżeli złoży oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków na podstawie kryterium spełnia/nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty wymagane: a.podpisana oferta przetargowa - wzór oferty stanowi załącznik nr 1 do SIWZ b.podpisane oświadczenie o nie wykluczeniu z postępowania - wzór oświadczenia stanowi załącznik Nr 2 do SIWZ c.wykaz kadry technicznej przewidzianej do realizacji zamówienia sporządzonego według załącznika Nr 3 do SIWZ a także załączenia dokumentu stwierdzającego posiadanie przez wskazaną w wykazie osobę uprawnień budowlanych w branży konstrukcyjno - budowlanej. Należy dołączyć zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa i dowód opłacenia składek członkowskich. d.oświadczenie o posiadaniu przez pracowników Wykonawcy aktualnego przeszkolenia w dziedzinie BHP oraz aktualnych badań lekarskich stwierdzających brak przeciwwskazań do wykonywania prac. e.aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (okres ważności 6 m-cy od daty wystawienia). f.wykaz robót o podobnym charakterze zrealizowanych w ciągu ostatnich trzech lat - załącznik nr 4 do SIWZ. g.podpisany przez uprawnioną osobę kosztorys ofertowy. Kosztorys ofertowy należy sporządzić zgodnie z załączonymi przedmiarami robót stanowiącym Załącznik Nr 5 i 5a do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 85
- 2. Termin wykonania - 15
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.kielce.zo-uw.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Obsługi i Informatyki Świętokrzyskiego Urzędu Wojewódzkiego Aleja IX Wieków Kielc 3, 25-516 Kielce, bud. A, pok. 337..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.06.2008 godzina 11:00, miejsce: Zakład Obsługi i Informatyki Świętokrzyskiego Urzędu Wojewódzkiego Aleja IX Wieków Kielc 3, 25-516 Kielce, bud. A, pok. 337..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego kompleksowej obsługi kasowej (automatycznej) wraz z usługami towarzyszącymi.
- Zapewnienie usług hotelowych i gastronomicznych oraz sal konferencyjnych na potrzeby szkolenia dla Sądu Okręgowego w Kielcach (pakiet konferencyjny).
- Zakup sprzętu sieciowego i oprogramowania do serwerowni KPT
- Zakup samochodu służbowego
- Usługa cateringu wraz z serwisem kawowym na potrzeby organizacji posiedzeń Wojewódzkiej Rady Dialogu Społecznego w Kielcach
- Dostawa środków i sprzętu do utrzymania czystości oraz artykułów higienicznych dla Politechniki Świętokrzyskie
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa obiektów Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej z siedzibą Jednostki Ratowniczo- Gaśniczej PSP w Mrągowie wraz z dociepleniem
- Wykonanie remontu instalacji C.O. w Urzędzie Skarbowym w Garwolinie w trybie zaprojektuj i wybuduj
- Wykonanie robót budowlanych wraz z zagospodarowaniem terenów zieleni w ramach inwestycji pt. Zagospodarowanie Placu Powstańców Warszawy oraz pielęgnacja zieleni.
- Remont pomieszczeń znajdujących się w budynku Urzędu Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy przy al. Komisji Edukacji Narodowej 61 w Warszawie.
- Rozbudowa infrastruktury rekreacyjno-turystycznej nad Zbiornikiem Jeziorsko w gm. Pęczniew
- Budowa zbiorników wodnych małej retencji w Gminie Siemiatycze - Cecele
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.