eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁódźDostawa odczynników chemicznych i materiałów do diagnostyki laboratoryjnej.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-28

Łódź: Dostawa odczynników chemicznych i materiałów do diagnostyki laboratoryjnej.
Numer ogłoszenia: 121807 - 2009; data zamieszczenia: 28.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Łodzi , ul. Proletariacka 2/6, 93-569 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6351400, 6351432, faks 042 6351432.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: wiw.bip.lodz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa odczynników chemicznych i materiałów do diagnostyki laboratoryjnej..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa odczynników chemicznych i materiałów do diagnostyki laboratoryjnej.Postępowanie jest prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego dla zamówienia o wartości mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych na podstawie art. 10 ust. 1 w związku z art. 39 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 ze zm. zwaną dalej ustawą ).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.63.00 - Odczynniki chemiczne 33.69.65.00 - Odczynniki laboratoryjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1) Zamawiający żąda wniesienia wadium w następującej wysokości : Cześć 1- 1800 zł. (słownie: tysiąc osiemset zł. ) Część 2 -1700 zł. (słownie: tysiąc siedemset zł.) Część 3 -430 zł. ( słownie : czterysta trzydzieści zł) Część 4 -960 zł. (słownie : dziewięćset sześćdziesiąt zł). Część 5 -100 zł. ( słownie: sto zł.) Część 6 - 240 zł.(słownie: dwieście czterdzieści zł.) Część 7 - 29 zł. (słownie : dwadzieścia dziewięć zł.) Część 8 - 430 zł. (słownie: czterysta trzydziesci zł.) Część 9 - 330 zł. (słownie: trzysta trzydzieści zł.) 2) Wadium należy wnieść w terminie do dnia 7.08.2009 r. do godz. 10:00

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki z art. 22 ust.1 ustawy, czyli:: posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tzn. a) posiadają odpowiedni dokument rejestrowy wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem złożenia ofert, czyli posiadają aktualny wypis z ewidencji działalności gospodarczej bądź aktualny wypis z właściwego rejestru oraz posiadają: posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia i wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum dwie dostawy, odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia, oraz posiadają dokumenty potwierdzające, że dostawy zostały wykonane należycie (np. referencje) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; (złożą oświadczenie) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zg. z art. 24 ust 1 i 2 ustawy (złożą oświadczenie). Ocena w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. DOKUMENTY NA POTWIERDZENIE SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU. 1) oświadczenie o treści określonej w art. 22 ust. 1 oraz o art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik Nr 2 do SIWZ); 2) w celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności, Zamawiający żąda: aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) w celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda: wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum dwóch dostaw, odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców (załącznik nr 4 do SIWZ) oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy zostały wykonane należycie (np. referencje). (wartość tych dostaw + - 10 % w stosunku do dostaw wykazanych w wykazie dostaw danego Wykonawcy).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: wiw.bip.lodz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: WOJEWÓDZKI INSPEKTORAT WETERYNARII w ŁODZI 93-569 Łódź, ul. PROLETARIACKA 2/6 TEL. 635-14-01, 635-14-32, FAX 630-16-68.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.08.2009 godzina 10:00, miejsce: WOJEWÓDZKI INSPEKTORAT WETERYNARII w ŁODZI 93-569 Łódź, ul. PROLETARIACKA 2/6 TEL. 635-14-01, 635-14-32, FAX 630-16-68 SEKRETARIAT.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.