eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BrzezinySPORZĄDZENIE OPERATÓW SZACUNKOWYCH OKREŚLAJĄCYCH WARTOŚĆ NIERUCHOMOŚCI

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-04-17

Brzeziny: SPORZĄDZENIE OPERATÓW SZACUNKOWYCH OKREŚLAJĄCYCH WARTOŚĆ NIERUCHOMOŚCI
Numer ogłoszenia: 121842 - 2012; data zamieszczenia: 17.04.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Brzeziny , ul. Sienkiewicza 16, 95-060 Brzeziny, woj. łódzkie, tel. 046 8742224, faks 046 8742793.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.brzeziny.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: SPORZĄDZENIE OPERATÓW SZACUNKOWYCH OKREŚLAJĄCYCH WARTOŚĆ NIERUCHOMOŚCI.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Sporządzenie wycen mających na celu określenie w formie operatów szacunkowych wartości nieruchomości składających się z działek o następujących numerach ewidencyjnych: 1) działki gruntu, położone w obrębie nr 8 miasta Brzeziny, przy ul. Głowackiego, mające urządzoną księgę wieczystą LD1B/00021959/3, oznaczone numerami ewidencyjnemu: a) 866/8 o pow. 115 m2, b) 2566/17 o pow. 302 m2, c) 2566/29 o pow. 62 m2 ( cel wyceny - przekształcenie prawa użytkowania wieczystego w prawo własności). 2) działka gruntu nr 428/10 o pow. 86 m2, położona w obrębie 8 miasta Brzeziny przy ul. Słonecznej, mająca urządzoną księgę wieczystą LD1B/00009423/7, ( cel wyceny - nabycie nieruchomości z przeznaczeniem pod poszerzenie pasa drogowego ul. Słonecznej). 3) działka gruntu nr 2970/1 o pow. 100 m2, położona w obrębie 7 miasta Brzeziny przy ul. Polnej, mająca urządzoną księgę wieczystą LD1B/00001401/1, która w wyniku podziału ( Decyzja Burmistrza Miasta Brzeziny z dnia 5 stycznia 2012 r. znak: RI.6831.10.2011) przeszła, z mocy prawa, na własność Gminy Miasto Brzeziny, ( cel wyceny - określenie wartości dla potrzeb ustalenia odszkodowania, stosownie do art. 98 ust. 3 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami /Dz. U. z 2010 r. Nr 102, poz. 651 ze zm./). 4) działka gruntu nr 2770/15 o pow. 21 m2 zabudowana garażem, położona w obrębie 8 miasta Brzeziny przy ul. Przechodniej, mająca urządzoną księgę wieczystą 10214, ( cel wyceny - sprzedaż zabudowanej nieruchomości w drodze bezprzetargowej na rzecz najemcy, na podstawie art. 37 ust. 2 pkt 1 w związku z art. 34 ust. 6 i 6a ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami). 5) działka gruntu nr 2841/61 o pow. 92 m2 zabudowana stacją transformatorową, położona w obrębie 8 miasta Brzeziny przy ul. Sienkiewicza, mająca urządzoną księgę wieczystą LD1B/00035620/9, ( cel wyceny - sprzedaż w drodze bezprzetargowej na cel publiczny - budowę i utrzymywanie ciągów drenażowych, przewodów i urządzeń służących do przesyłania lub dystrybucji płynów, pary, gazów i energii elektrycznej, a także innych obiektów i urządzeń niezbędnych do korzystania z tych przewodów i urządzeń). 6) działka gruntu nr 230/2 o pow. 204 m2, położona w obrębie 8 miasta Brzeziny przy ul. Kordeckiego, mająca urządzoną księgę wieczystą 7277 wraz z nasadzeniami, naniesieniami i kosztami przesunięcia ogrodzenia ( cel wyceny - nabycie nieruchomości z przeznaczeniem pod poszerzenie pasa drogowego ul. Kordeckiego). 7) działka gruntu nr 345/3 o pow. 32 m2, położona w obrębie 8 miasta Brzeziny przy ul. Słonecznej, mająca urządzoną księgę wieczystą 22160, ( cel wyceny - nabycie nieruchomości z przeznaczeniem pod poszerzenie pasa drogowego ul. Słonecznej). 8) działka gruntu nr 344/2 o pow. 9 m2, położona w obrębie 8 miasta Brzeziny przy ul. Słonecznej, mająca urządzoną księgę wieczystą 5488, ( cel wyceny - nabycie nieruchomości z przeznaczeniem pod poszerzenie pasa drogowego ul. Słonecznej). 9) działka gruntu nr 343/2 o pow. 11 m2, położona w obrębie 8 miasta Brzeziny przy ul. Słonecznej, mająca urządzoną księgę wieczystą 5487, ( cel wyceny - nabycie nieruchomości z przeznaczeniem pod poszerzenie pasa drogowego ul. Słonecznej). 10) działki gruntu, położone w obrębie 8 miasta Brzeziny przy ul. Słonecznej, mające urządzoną księgę wieczystą 5496, oznaczone numerami ewidencyjnymi: a) 342/2 o pow. 12 m2 b) 341/2 o pow. 12 m2 wraz z nasadzeniami, naniesieniami i kosztami przesunięcia ogrodzenia. ( cel wyceny - nabycie nieruchomości z przeznaczeniem pod poszerzenie pasa drogowego ul. Słonecznej). 11) działki gruntu, położone w obrębie 8 miasta Brzeziny przy ul. Słonecznej, mające urządzoną księgę wieczystą 5499, oznaczone numerami ewidencyjnymi: a) 339/2 o pow. 13 m2 b) 338/2 o pow. 15 m2 wraz z nasadzeniami, naniesieniami i kosztami przesunięcia ogrodzenia. ( cel wyceny - nabycie nieruchomości z przeznaczeniem pod poszerzenie pasa drogowego ul. Słonecznej). 12) działki gruntu, położone w obrębie 8 miasta Brzeziny przy ul. Słonecznej, mające urządzoną księgę wieczystą 10687, oznaczone numerami ewidencyjnymi: a) 337/2 o pow. 16 m2 b) 336/2 o pow. 17 m2 wraz z nasadzeniami, naniesieniami i kosztami przesunięcia ogrodzenia. ( cel wyceny - nabycie nieruchomości z przeznaczeniem pod poszerzenie pasa drogowego ul. Słonecznej). 2. Operaty szacunkowe sporządzone zostaną w 2 egzemplarzach. 3. Wykonawca zobowiązuje się zbadać księgi wieczyste (wszystkie działy) prowadzone dla nieruchomości, o których mowa w ust. 1 i dołączyć protokoły badania tych ksiąg do operatów szacunkowych. 4. Wykonawca zobowiązuje się nieodpłatnie w sprawach objętych niniejszym zamówieniem, w ramach wynagrodzenia określonego w § 6, na wezwanie Zamawiającego składać pisemne wyjaśnienia, uczestniczyć w spotkaniach ze stronami toczących się postępowań oraz występować przed Samorządowym Kolegium Odwoławczym i sądami wszystkich instancji.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00 - Usługi w zakresie nieruchomości .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 0,00 zł

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana metodą spełnia / nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana metodą spełnia / nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana metodą spełnia / nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek 1 - Wykonawca złoży oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają świadectwo nadania uprawnień zawodowych w zakresie szacowania nieruchomości Ocena spełniania warunku zostanie dokonana metodą spełnia / nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana metodą spełnia / nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy chyba, że konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego. 2.Wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy wymagają formy pisemnej, pod rygorem nieważności. 3. Zmiana umowy jest dopuszczalna w niżej wymienionym zakresie: a) ceny brutto na wykonanie zamówienia publicznego jedynie w przypadku zmiany urzędowej stawki podatku od towaru i usług, b) zmian regulacji prawnych, c) zmian adresowych stron umowy określonych w umowie, d) terminu realizacji usług, e) zmiany terminu realizacji umowy w przypadku prac uzupełniających lub dodatkowych, f) zmiany zakresu rzeczowego w przypadku, gdy zmiana ta wynika z okoliczności których Zamawiający nie mógł przewidzieć w chwili zawarcia umowy. g) danych objętych fakturą/rachunkiem, w szczególności NIP-u, adresu, nazwy lub numeru rachunku Wykonawcy w przypadku ich zmiany.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.brzeziny.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta 95-060 Brzeziny, ul. Sienkiewicza 16, pok.302, III piętro.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.04.2012 godzina 09:30, miejsce: Urząd Miasta 95-060 Brzeziny, ul. Sienkiewicza 16, pok.110, I piętro..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.