To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-05-16
Katowice: ZP-2380-19-34/2016 Świadczenie kompleksowej usługi pralniczej
Numer ogłoszenia: 121920 - 2016; data zamieszczenia: 16.05.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 22356 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach, ul. J. Lompy 19, 40-038 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2002050, faks 032 2002060.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZP-2380-19-34/2016 Świadczenie kompleksowej usługi pralniczej.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie kompleksowej usługi pralniczej w podziale na 5 nw zadań Zadanie 1 - Świadczenie kompleksowej usługi pralniczej dla KMP Częstochowa Zadanie 2 - Świadczenie kompleksowej usługi pralniczej dla KPP Lubliniec Zadanie 3 - Świadczenie kompleksowej usługi pralniczej dla KPP Racibórz Zadanie 4 - Świadczenie kompleksowej usługi pralniczej dla KPP Żywiec Zadanie 5 - Świadczenie kompleksowej usługi pralniczej dla SPPP Częstochowa 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, szacowane ilość prań dla poszczególnych zadań oraz miejsca realizacji usług zostały wskazane w załączniku nr 2 do SIWZ- formularz cenowy. - Odbiór brudnych przedmiotów, przywóz czystych odbywać się będzie na koszt Wykonawcy - Odbiór brudnych przedmiotów odbywać się będzie po wcześniejszym zgłoszeniu telefonicznym (w terminie maksymalnie 3 dni roboczych od dnia otrzymania zgłoszenia). -Odbiór brudnych przedmiotów oraz przywóz czystych odbywać się będzie w terminach wskazanych w załączniku nr 2 do SIWZ-formularz cenowy- dla danego zadania na które składana będzie oferta. - Podstawą przekazania prania będzie zlecenie (wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ) - Zabezpieczenie czystej bielizny poprzez pakowanie w worki foliowe - Transport bielizny i przedmiotów mundurowych samochodami posiadającymi wydzieloną część brudną oraz czystą; mytymi i dezynfekowanymi z odpowiednią częstotliwością - Usługa pralnicza winna być świadczona zgodnie z obowiązującymi wymogami sanitarnymi i higienicznymi, jakie nakładane są na procesy prania. 3. Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom. Zamawiający wymaga od Wykonawcy oświadczenia złożonego w załączniku nr 1 do SIWZ - formularzu ofertowym czy powierza podwykonawcy/com wykonanie zamówienia. 4. W przypadku powierzenia podwykonawcy/com wykonania zamówienia Zamawiający wymaga wskazania jakie części zamówienia będzie realizował przy jego/ich udziale. UWAGA: Ilości usług określonych w załączniku nr 2 - formularz cenowy są ilościami szacunkowymi. Określona ilość danego asortymentu może ulec zmianie w trakcie realizacji umowy ze względu na zmniejszone bądź zwiększone zapotrzebowanie w zakresie przedmiotu zamówienia, którego Zamawiający w chwili rozpoczęcia postępowania nie mógł precyzyjnie przewidzieć. Maksymalna wartość umowy będzie opiewać na kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia dla każdego zadania podaną na otwarciu ofert. Cenę brutto obliczoną wg pkt X SIWZ należy podać w celu wyboru najkorzystniejszej oferty..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.31.00.00 - Usługi prania i czyszczenia na sucho .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Zadanie 1 - Świadczenie kompleksowej usługi pralniczej dla KMP Częstochowa
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.03.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Firma UNIPRAL Bronisław Kaczmarczyk, Al. J. Piłsudskiego 89, 41-303 Dąbrowa Górnicza, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 27354,54 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 33871,50
Oferta z najniższą ceną: 33871,50 / Oferta z najwyższą ceną: 35732,64
Waluta: PLN .
Część NR: 2
Nazwa: Zadanie 2 - Świadczenie kompleksowej usługi pralniczej dla KPP Lubliniec
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.03.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRALNIA "WOD-CHEM" MANDRYK SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
PRALNIA "WOD-CHEM" MANDRYK SPÓŁKA JAWNA
- Pralnia Wod-Chem Mandryk Sp.J., ul. Bojemskiego 3, 42-202 Częstochowa, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3753,54 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 5774,85
Oferta z najniższą ceną: 5774,85 / Oferta z najwyższą ceną: 5774,85
Waluta: PLN .
Część NR: 3
Nazwa: Zadanie 3 - Świadczenie kompleksowej usługi pralniczej dla KPP Racibórz
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.03.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Wodociągi ESOX Sp. z o.o., ul. Odległa 138, 44-310 Radlin, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 26046,34 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 34885,50
Oferta z najniższą ceną: 34885,50 / Oferta z najwyższą ceną: 34885,50
Waluta: PLN .
Część NR: 4
Nazwa: Zadanie 4 - Świadczenie kompleksowej usługi pralniczej dla KPP Żywiec
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.03.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- EKSPRES Chemiczne Czyszczenie Garderoby Systemem Suchym Andrzej Kłósak, Lipowa 1329, 34-324 Lipowa, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8630,15 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 21363,00
Oferta z najniższą ceną: 21363,00 / Oferta z najwyższą ceną: 21363,00
Waluta: PLN .
Część NR: 5
Nazwa: Zadanie 5 - Świadczenie kompleksowej usługi pralniczej dla SPPP Częstochowa
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.03.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Firma UNIPRAL Bronisław Kaczmarczyk, Al. J. Piłsudskiego 89, 41-303 Dąbrowa Górnicza, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5432,93 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2970,00
Oferta z najniższą ceną: 2970,00 / Oferta z najwyższą ceną: 2970,00
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Adaptacja dwóch sal zajęć na sale do nauki zawodów w ramach Projektu "Z nami zostaniesz zawodowcem" w Zespole Szkół Nr 2 im. Jarosława Iwaszkiewicza - Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego
- Dostawa aktualizacji oprogramowania sytemu KTG z kompatybilnym sprzętem na potrzeby Katowickiego Centrum Onkologii
- Udostępnienie w sieci internetowej (on-line) systemu informacji prawnej na okres 12 miesięcy z możliwością wznowienia na maksymalnie 3 lata
- Zakup i sukcesywna dostawa części zamiennych do pojazdów należących do Wojewódzkiego Pogotowia Ratunkowego w Katowicach
- Zakup usług w zakresie konserwacji oprogramowania sieciowego oraz pomocy technicznej dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Katowicach
- Zakup Instrumentów i akcesoriów muzycznych dla Filharmonii Śląskiej im. H. M. Góreckiego - kontrabas, fortepian cyfrowy.
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowe świadczenie usług pralniczych dla Domu Pomocy Społecznej w Mościszkach w okresie od I do VI 2025 roku
- Usługi bieżącego utrzymania czystości w obiekcie Kujawsko-Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Bydgoszczy, położonym przy ul. Szubińskiej 4 oraz terenów zewnętrznych do niego przylegających.
- świadczenie usług prania wodnego bielizny, pościeli oraz odzieży na rzecz mieszkańców Domu Pomocy Społecznej im. J.Gawła w Stalowej Woli
- Kompleksowe świadczenie usług pralniczych dla wszystkich jednostek UKEN.
- Wykonanie usług pralniczych dla Szkolnego Schroniska Młodzieżowego w Olsztynie w 2025 r., w obiektach: nr 1 w Olsztynie, przy ul. Kościuszki 72/74, nr 2 "Relaks" w Olsztynie przy ul. Żołnierskiej 13b
- Usługa prania i czyszczenia chemicznego oraz usługę dezynfekcji obuwia dla 42 Bazy Lotnictwa Szkolnego w Radomiu oraz jednostek będących na jej zaopatrzeniu w 2025 r.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.