Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-02-02
Katowice: ZP-2380-19-34/2016 Świadczenie kompleksowej usługi pralniczej
Numer ogłoszenia: 22356 - 2016; data zamieszczenia: 02.02.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach , ul. J. Lompy 19, 40-038 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2002050, faks 032 2002060.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.katowice.kwp.policja.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZP-2380-19-34/2016 Świadczenie kompleksowej usługi pralniczej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie kompleksowej usługi pralniczej w podziale na 5 n/w zadań Zadanie 1 - Świadczenie kompleksowej usługi pralniczej dla KMP Częstochowa Zadanie 2 - Świadczenie kompleksowej usługi pralniczej dla KPP Lubliniec Zadanie 3 - Świadczenie kompleksowej usługi pralniczej dla KPP Racibórz Zadanie 4 - Świadczenie kompleksowej usługi pralniczej dla KPP Żywiec Zadanie 5 - Świadczenie kompleksowej usługi pralniczej dla SPPP Częstochowa 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, szacowane ilość prań dla poszczególnych zadań oraz miejsca realizacji usług zostały wskazane w załączniku nr 2 do SIWZ- formularz cenowy. - Odbiór brudnych przedmiotów, przywóz czystych odbywać się będzie na koszt Wykonawcy - Odbiór brudnych przedmiotów odbywać się będzie po wcześniejszym zgłoszeniu telefonicznym (w terminie maksymalnie 3 dni roboczych od dnia otrzymania zgłoszenia). -Odbiór brudnych przedmiotów oraz przywóz czystych odbywać się będzie w terminach wskazanych w załączniku nr 2 do SIWZ-formularz cenowy- dla danego zadania na które składana będzie oferta. - Podstawą przekazania prania będzie zlecenie (wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ) - Zabezpieczenie czystej bielizny poprzez pakowanie w worki foliowe - Transport bielizny i przedmiotów mundurowych samochodami posiadającymi wydzieloną część brudną oraz czystą; mytymi i dezynfekowanymi z odpowiednią częstotliwością - Usługa pralnicza winna być świadczona zgodnie z obowiązującymi wymogami sanitarnymi i higienicznymi, jakie nakładane są na procesy prania. 3. Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom. Zamawiający wymaga od Wykonawcy oświadczenia złożonego w załączniku nr 1 do SIWZ - formularzu ofertowym czy powierza podwykonawcy/com wykonanie zamówienia. 4. W przypadku powierzenia podwykonawcy/com wykonania zamówienia Zamawiający wymaga wskazania jakie części zamówienia będzie realizował przy jego/ich udziale. UWAGA: Ilości usług określonych w załączniku nr 2 - formularz cenowy są ilościami szacunkowymi. Określona ilość danego asortymentu może ulec zmianie w trakcie realizacji umowy ze względu na zmniejszone bądź zwiększone zapotrzebowanie w zakresie przedmiotu zamówienia, którego Zamawiający w chwili rozpoczęcia postępowania nie mógł precyzyjnie przewidzieć. Maksymalna wartość umowy będzie opiewać na kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia dla każdego zadania podaną na otwarciu ofert. Cenę brutto obliczoną wg pkt X SIWZ należy podać w celu wyboru najkorzystniejszej oferty..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.31.00.00-9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2018.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oświadczenie Wykonawcy złożone na formularzu ofertowym (zał. nr 1 do SIWZ), że: - będzie zabezpieczał czystą bieliznę poprzez pakowanie w worki foliowe - transport bielizny i przedmiotów mundurowych będzie odbywał się samochodami posiadającymi wydzieloną część brudną oraz czystą; mytymi i dezynfekowanymi z odpowiednią częstotliwością, - usługa pralnicza będzie świadczona zgodnie z obowiązującymi wymogami sanitarnymi i higienicznymi, jakie nakładane są na procesy prania. - odbiór brudnych przedmiotów oraz przywóz czystych odbywać się będzie w terminach wskazanych w załączniku nr 2 do SIWZ- formularz cenowy- dla danego zadania na które składana będzie oferta. 2. Oświadczenie o terminie odbioru brudnych przedmiotów po zgłoszeniu telefonicznym przez zlecającego usługę złożone na formularzu ofertowym stanowiących załącznik nr 1 do SIWZ i załączniku nr 3 do SIWZ- formularzu cenowym.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - termin odbioru brudnych przedmiotów po zgłoszeniu telefonicznym przez zlecającego usługę - 5
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Postanowienia dotyczące realizacji zamówienia są zawarte w załączniku nr 2 do SIWZ - projekt umowy. 2. Jednocześnie w myśl art. 144 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza możliwość zmian postanowień umowy w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT w czasie realizacji zamówienia, o wielkość tej stawki. 3. Dopuszcza się zmianę wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w przypadku zmiany: a) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3 - 5 ustawy z dnia 10 października 2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, b) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne; pod warunkiem wykazania przez Wykonawcę, że zmiany te mają wpływ na koszty wykonania zamówienia wraz z pełnym uzasadnieniem i wskazaniem procentowego wzrostu tych cen. Jednocześnie Zamawiającemu będzie przysługiwać prawo żądania dalszych wyjaśnień wraz z przedstawieniem dalszych dokumentów celem stwierdzenia dopuszczalności zmiany cen za usługę prania.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.slaska.policja.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Wojewódzka
Policji w Katowicach, Zespół Zamówień Publicznych 40-038 Katowice ul. J. Lompy 19 blok A, parter.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.02.2016 godzina 10:00, miejsce: Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach, Zespół Zamówień Publicznych 40-038 Katowice ul. J. Lompy 19 blok A, parter.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Świadczenie kompleksowej usługi pralniczej dla KMP Częstochowa.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie kompleksowej usługi pralniczej dla KMP Częstochowa. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, szacowane ilość prań dla poszczególnych zadań oraz miejsca realizacji usług zostały wskazane w załączniku nr 2 do SIWZ- formularz cenowy. - Odbiór brudnych przedmiotów, przywóz czystych odbywać się będzie na koszt Wykonawcy - Odbiór brudnych przedmiotów odbywać się będzie po wcześniejszym zgłoszeniu telefonicznym (w terminie maksymalnie 3 dni roboczych od dnia otrzymania zgłoszenia). -Odbiór brudnych przedmiotów oraz przywóz czystych odbywać się będzie w terminach wskazanych w załączniku nr 2 do SIWZ-formularz cenowy- dla danego zadania na które składana będzie oferta. - Podstawą przekazania prania będzie zlecenie (wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ) - Zabezpieczenie czystej bielizny poprzez pakowanie w worki foliowe - Transport bielizny i przedmiotów mundurowych samochodami posiadającymi wydzieloną część brudną oraz czystą; mytymi i dezynfekowanymi z odpowiednią częstotliwością - Usługa pralnicza winna być świadczona zgodnie z obowiązującymi wymogami sanitarnymi i higienicznymi, jakie nakładane są na procesy prania. 3. Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom. Zamawiający wymaga od Wykonawcy oświadczenia złożonego w załączniku nr 1 do SIWZ - formularzu ofertowym czy powierza podwykonawcy/com wykonanie zamówienia. 4. W przypadku powierzenia podwykonawcy/com wykonania zamówienia Zamawiający wymaga wskazania jakie części zamówienia będzie realizował przy jego/ich udziale. UWAGA: Ilości usług określonych w załączniku nr 2 - formularz cenowy są ilościami szacunkowymi. Określona ilość danego asortymentu może ulec zmianie w trakcie realizacji umowy ze względu na zmniejszone bądź zwiększone zapotrzebowanie w zakresie przedmiotu zamówienia, którego Zamawiający w chwili rozpoczęcia postępowania nie mógł precyzyjnie przewidzieć. Maksymalna wartość umowy będzie opiewać na kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia dla każdego zadania podaną na otwarciu ofert. Cenę brutto obliczoną wg pkt X SIWZ należy podać w celu wyboru najkorzystniejszej oferty..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.31.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2018.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. termin odbioru brudnych przedmiotów po zgłoszeniu telefonicznym przez zlecającego usługę - 5
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Świadczenie kompleksowej usługi pralniczej dla KPP Lubliniec.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, szacowane ilość prań dla poszczególnych zadań oraz miejsca realizacji usług zostały wskazane w załączniku nr 2 do SIWZ- formularz cenowy. - Odbiór brudnych przedmiotów, przywóz czystych odbywać się będzie na koszt Wykonawcy - Odbiór brudnych przedmiotów odbywać się będzie po wcześniejszym zgłoszeniu telefonicznym (w terminie maksymalnie 3 dni roboczych od dnia otrzymania zgłoszenia). -Odbiór brudnych przedmiotów oraz przywóz czystych odbywać się będzie w terminach wskazanych w załączniku nr 2 do SIWZ-formularz cenowy- dla danego zadania na które składana będzie oferta. - Podstawą przekazania prania będzie zlecenie (wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ) - Zabezpieczenie czystej bielizny poprzez pakowanie w worki foliowe - Transport bielizny i przedmiotów mundurowych samochodami posiadającymi wydzieloną część brudną oraz czystą; mytymi i dezynfekowanymi z odpowiednią częstotliwością - Usługa pralnicza winna być świadczona zgodnie z obowiązującymi wymogami sanitarnymi i higienicznymi, jakie nakładane są na procesy prania. 3. Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom. Zamawiający wymaga od Wykonawcy oświadczenia złożonego w załączniku nr 1 do SIWZ - formularzu ofertowym czy powierza podwykonawcy/com wykonanie zamówienia. 4. W przypadku powierzenia podwykonawcy/com wykonania zamówienia Zamawiający wymaga wskazania jakie części zamówienia będzie realizował przy jego/ich udziale. UWAGA: Ilości usług określonych w załączniku nr 2 - formularz cenowy są ilościami szacunkowymi. Określona ilość danego asortymentu może ulec zmianie w trakcie realizacji umowy ze względu na zmniejszone bądź zwiększone zapotrzebowanie w zakresie przedmiotu zamówienia, którego Zamawiający w chwili rozpoczęcia postępowania nie mógł precyzyjnie przewidzieć. Maksymalna wartość umowy będzie opiewać na kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia dla każdego zadania podaną na otwarciu ofert. Cenę brutto obliczoną wg pkt X SIWZ należy podać w celu wyboru najkorzystniejszej oferty..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.31.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2018.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. termin odbioru brudnych przedmiotów po zgłoszeniu telefonicznym przez zlecającego usługę - 5
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Świadczenie kompleksowej usługi pralniczej dla KPP Racibórz.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Świadczenie kompleksowej usługi pralniczej dla KPP Racibórz. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, szacowane ilość prań dla poszczególnych zadań oraz miejsca realizacji usług zostały wskazane w załączniku nr 2 do SIWZ- formularz cenowy. - Odbiór brudnych przedmiotów, przywóz czystych odbywać się będzie na koszt Wykonawcy - Odbiór brudnych przedmiotów odbywać się będzie po wcześniejszym zgłoszeniu telefonicznym (w terminie maksymalnie 3 dni roboczych od dnia otrzymania zgłoszenia). -Odbiór brudnych przedmiotów oraz przywóz czystych odbywać się będzie w terminach wskazanych w załączniku nr 2 do SIWZ-formularz cenowy- dla danego zadania na które składana będzie oferta. - Podstawą przekazania prania będzie zlecenie (wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ) - Zabezpieczenie czystej bielizny poprzez pakowanie w worki foliowe - Transport bielizny i przedmiotów mundurowych samochodami posiadającymi wydzieloną część brudną oraz czystą; mytymi i dezynfekowanymi z odpowiednią częstotliwością - Usługa pralnicza winna być świadczona zgodnie z obowiązującymi wymogami sanitarnymi i higienicznymi, jakie nakładane są na procesy prania. 3. Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom. Zamawiający wymaga od Wykonawcy oświadczenia złożonego w załączniku nr 1 do SIWZ - formularzu ofertowym czy powierza podwykonawcy/com wykonanie zamówienia. 4. W przypadku powierzenia podwykonawcy/com wykonania zamówienia Zamawiający wymaga wskazania jakie części zamówienia będzie realizował przy jego/ich udziale. UWAGA: Ilości usług określonych w załączniku nr 2 - formularz cenowy są ilościami szacunkowymi. Określona ilość danego asortymentu może ulec zmianie w trakcie realizacji umowy ze względu na zmniejszone bądź zwiększone zapotrzebowanie w zakresie przedmiotu zamówienia, którego Zamawiający w chwili rozpoczęcia postępowania nie mógł precyzyjnie przewidzieć. Maksymalna wartość umowy będzie opiewać na kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia dla każdego zadania podaną na otwarciu ofert. Cenę brutto obliczoną wg pkt X SIWZ należy podać w celu wyboru najkorzystniejszej oferty..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.31.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2018.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. termin odbioru brudnych przedmiotów po zgłoszeniu telefonicznym przez zlecającego usługę - 5
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Świadczenie kompleksowej usługi pralniczej dla KPP Żywiec.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Świadczenie kompleksowej usługi pralniczej dla KPP Żywiec. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, szacowane ilość prań dla poszczególnych zadań oraz miejsca realizacji usług zostały wskazane w załączniku nr 2 do SIWZ- formularz cenowy. - Odbiór brudnych przedmiotów, przywóz czystych odbywać się będzie na koszt Wykonawcy - Odbiór brudnych przedmiotów odbywać się będzie po wcześniejszym zgłoszeniu telefonicznym (w terminie maksymalnie 3 dni roboczych od dnia otrzymania zgłoszenia). -Odbiór brudnych przedmiotów oraz przywóz czystych odbywać się będzie w terminach wskazanych w załączniku nr 2 do SIWZ-formularz cenowy- dla danego zadania na które składana będzie oferta. - Podstawą przekazania prania będzie zlecenie (wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ) - Zabezpieczenie czystej bielizny poprzez pakowanie w worki foliowe - Transport bielizny i przedmiotów mundurowych samochodami posiadającymi wydzieloną część brudną oraz czystą; mytymi i dezynfekowanymi z odpowiednią częstotliwością - Usługa pralnicza winna być świadczona zgodnie z obowiązującymi wymogami sanitarnymi i higienicznymi, jakie nakładane są na procesy prania. 3. Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom. Zamawiający wymaga od Wykonawcy oświadczenia złożonego w załączniku nr 1 do SIWZ - formularzu ofertowym czy powierza podwykonawcy/com wykonanie zamówienia. 4. W przypadku powierzenia podwykonawcy/com wykonania zamówienia Zamawiający wymaga wskazania jakie części zamówienia będzie realizował przy jego/ich udziale. UWAGA: Ilości usług określonych w załączniku nr 2 - formularz cenowy są ilościami szacunkowymi. Określona ilość danego asortymentu może ulec zmianie w trakcie realizacji umowy ze względu na zmniejszone bądź zwiększone zapotrzebowanie w zakresie przedmiotu zamówienia, którego Zamawiający w chwili rozpoczęcia postępowania nie mógł precyzyjnie przewidzieć. Maksymalna wartość umowy będzie opiewać na kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia dla każdego zadania podaną na otwarciu ofert. Cenę brutto obliczoną wg pkt X SIWZ należy podać w celu wyboru najkorzystniejszej oferty..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.31.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2018.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. termin odbioru brudnych przedmiotów po zgłoszeniu telefonicznym przez zlecającego usługę - 5
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Świadczenie kompleksowej usługi pralniczej dla SPPP Częstochowa.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Świadczenie kompleksowej usługi pralniczej dla SPPP Częstochowa 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, szacowane ilość prań dla poszczególnych zadań oraz miejsca realizacji usług zostały wskazane w załączniku nr 2 do SIWZ- formularz cenowy. - Odbiór brudnych przedmiotów, przywóz czystych odbywać się będzie na koszt Wykonawcy - Odbiór brudnych przedmiotów odbywać się będzie po wcześniejszym zgłoszeniu telefonicznym (w terminie maksymalnie 3 dni roboczych od dnia otrzymania zgłoszenia). -Odbiór brudnych przedmiotów oraz przywóz czystych odbywać się będzie w terminach wskazanych w załączniku nr 2 do SIWZ-formularz cenowy- dla danego zadania na które składana będzie oferta. - Podstawą przekazania prania będzie zlecenie (wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ) - Zabezpieczenie czystej bielizny poprzez pakowanie w worki foliowe - Transport bielizny i przedmiotów mundurowych samochodami posiadającymi wydzieloną część brudną oraz czystą; mytymi i dezynfekowanymi z odpowiednią częstotliwością - Usługa pralnicza winna być świadczona zgodnie z obowiązującymi wymogami sanitarnymi i higienicznymi, jakie nakładane są na procesy prania. 3. Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom. Zamawiający wymaga od Wykonawcy oświadczenia złożonego w załączniku nr 1 do SIWZ - formularzu ofertowym czy powierza podwykonawcy/com wykonanie zamówienia. 4. W przypadku powierzenia podwykonawcy/com wykonania zamówienia Zamawiający wymaga wskazania jakie części zamówienia będzie realizował przy jego/ich udziale. UWAGA: Ilości usług określonych w załączniku nr 2 - formularz cenowy są ilościami szacunkowymi. Określona ilość danego asortymentu może ulec zmianie w trakcie realizacji umowy ze względu na zmniejszone bądź zwiększone zapotrzebowanie w zakresie przedmiotu zamówienia, którego Zamawiający w chwili rozpoczęcia postępowania nie mógł precyzyjnie przewidzieć. Maksymalna wartość umowy będzie opiewać na kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia dla każdego zadania podaną na otwarciu ofert. Cenę brutto obliczoną wg pkt X SIWZ należy podać w celu wyboru najkorzystniejszej oferty..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.31.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2018.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. termin odbioru brudnych przedmiotów po zgłoszeniu telefonicznym przez zlecającego usługę - 5
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Remont przesiewacza mobilnego Kleemann Mobiscreen MS 19 D pracujacego w ZPM Oddziału KWK Staszic-Wujek Ruch Murcki-Staszic
- Świadczenie usług krajowego transportu osób w Polskiej Grupie Górniczej S.A. dla potrzeb Oddziału KWK Staszic-Wujek Ruch Murcki - Staszic w okresie 12 miesięcy z podziałem na 2 zadania
- "Świadczenie usług konserwacyjnych wraz z wykonywaniem drobnych napraw oraz usuwanie awarii w obiekcie WFOŚiGW zlokalizowanym w Katowicach przy ul. Plebiscytowej 19 ...
- Serwis pogwarancyjny aparatury medycznej dla Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii
- Odbiór, wywóz i utylizacja odpadów komunalnych, segregowanych, odpadów wielkogabarytowych oraz gruzu z budynków Urzędu Miasta Katowice, siedzib OSP i Rad Dzielnic w roku 2025 r.
- Zakup i dostawa (wraz z rozładunkiem) sprzętu serwerowo -sieciowego na potrzeby Ministerstwa Przemysłu
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi pralnicze dla Domu Pomocy Społecznej "Słoneczne Wzgórze" od dnia 01.01.2025 do dnia 31.12.2025
- Usługi pralnicze dla Aresztu Śledczego w Łodzi
- ,,Świadczenie usług pralniczych dla SP ZOZ w Parczewie wraz z wynajmem pomieszczenia''
- USŁUGA PRANIA WODNEGO I CZYSZCZENIA CHEMICZNEGO DLA ŻW (2025)
- Usługi pralnicze dla Domu Pomocy Społecznej w Bobrku (I-VI 2025 r.) - II postępowanie
- Kompleksowe świadczenie usług pralniczych dla Domu Pomocy Społecznej w Mościszkach w okresie od I do VI 2025 roku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.