Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-06-24
Pcim: Budowa chodnika z elementami małej architektury wraz z kanalizacją opadową i budową oświetlenia w miejscowości Pcim w ramach działania 313,322,323 Odnowa i rozwój wsi objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013
Numer ogłoszenia: 122077 - 2013; data zamieszczenia: 24.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Pcim , 563 563, 32-432 Pcim, woj. małopolskie, tel. 012/2748050.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminapcim.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa chodnika z elementami małej architektury wraz z kanalizacją opadową i budową oświetlenia w miejscowości Pcim w ramach działania 313,322,323 Odnowa i rozwój wsi objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie wykonawcy na wykonanie robót polegających na budowie chodnika wraz z kanalizacją opadową oraz oświetleniem ulicznym w pasie drogowym drogi powiatowej K1923 Myślenice - Stróża - Zarabie - Pcim w miejscowości Pcim na działce nr Ew. 7319/1 dr oraz drogi gminnej dz. Nr ew. 7415/1 dr oraz 7415/2 dr., na które składa się: 1. BUDOWA CHODNIKA Z ELEMENTAMI MAŁEJ ARCHITEKTURY WRAZ Z KANALIZACJĄ OPADOWĄ I BUDOWĄ OŚWIETLENIA Planowana inwestycja obejmować będzie wykonanie: Chodnik 1 - długość 450,13 mb szerokość 200 cm oraz 170 cm (w pasie drogowym drogi gminnej), Chodnik 3 - długość 264,72 mb szerokość 200 cm oraz 180 cm ( w pasie drogowym drogi gminnej oraz powiatowej), Chodnik 4 - długość 34,18 mb szerokość 226 cm oraz 166 cm (w pasie drogowym drogi gminnej ). Inwestycja obejmować będzie również: -Przebudowa zjazdów indywidulanych; -Przebudowa wejść indywidulanych; -Przebudowa schodów terenowych; -Stabilizacja nasypów ( skarpy ) rowu w związku z przebudową przepustu; -Budowa barier ochronnych od strony przepustu drogowego; -Naprawa krawędzi jezdni masą bitumiczną po ułożeniu krawężnika; -Osłonięcie sieci podziemnych rurami ochronnymi; -Rozbudowa wewnętrznej linii zasilającej wraz z budową lampy oświetleniowej; -Budowa małej architektury w postaci ławek oraz koszy na śmieci oraz słupków grodzących; -Budowa oznaczeń pionowych osadzonych na fundamentach; -Regulację wysokości studzienek kanalizacji sanitarnej oraz kanalizacji teletechnicznej; Przedmiotem inwestycji jest również przebudowa schodów terenowych, przebudowa przepustu pod drogą gminną oraz powiatową, a także budowa kanalizacji opadowej dla odwodnienia całości inwestycji tj. przy drodze powiatowej oraz gminnej. Projektowany chodnik mieści się w pasie drogowym. Odwodnienie projektowanego chodnika wzdłuż drogi powiatowej stanowi ściek przy krawężnikowy oraz kanalizacja opadowa. Odwodnienie chodnika wzdłuż drogi gminnej stanowi kanalizacja opadowa a woda odprowadzana będzie poprzez wpusty uliczne do głównego kolektora włączonego do przebudowywanego przepustu drogowego. Projekt przewiduje poszerzenie jezdni poprzez przesunięcie jej osi w kierunku przeciwnym do chodnika oraz uzupełnienie fragmentu poszerzanego masą bitumiczną. Jako dodatkowy element inwestycji dokumentacja projektowa przewiduje budowę parkingu dla samochodów osobowych (parkowanie równoległe przy drodze gminnej). Projekt został opracowany w oparciu o kilometraż lokalny dla każdej ze stron jezdni osobno, punkt początkowy został zlokalizowany w linii krawędzi istniejącej jezdni drogi gminnej oraz powiatowej (zgodnie z planem sytuacyjnym). 2. REMONT CHODNIKA WRAZ Z ODWODNIENIEM W PASIE DROGOWYM DROGI GMINNEJ Planowana inwestycja obejmuje również remont chodnika wraz z kanalizacją opadową w pasie drogowym drogi gminnej dz. Nr ew. 7415/2 dr. Dokumentacja projektowa przewiduje remont kanalizacji opadowej (w formie zarurowania - zakrycia rowu przydrożnego), będącej dotychczasowym odwodnieniem całości inwestycji przy drodze gminnej. Zaprojektowany remont chodnika mieści się w całości w pasie drogowym drogi gminnej. Odwodnienie chodnika wzdłuż drogi gminnej stanowić ma kanalizacja opadowa a woda odprowadzana będzie poprzez remontowane wpusty uliczne do głównego kolektora włączonego do przebudowywanego przepustu (w zakresie chodnika 1) drogowego ( w ciągu chodnika 1). Projekt został opracowany w oparciu o kilometraż lokalny a punkt początkowy został zlokalizowany w linii krawędzi istniejącej jezdni drogi gminnej (zgodnie z planem sytuacyjnym). Planowana inwestycja obejmować będzie wykonanie remontu chodnika o długości 110,30 mb szerokość 170 cm ( w pasie drogowym drogi gminnej ) Inwestycja będzie obejmować również : -Remont zjazdów indywidulanych; -Remont przepustów w ciągu rowu przydrożnego; -Stabilizacja rowu poprzez jego umocnienie i wyprofilowanie; -Naprawa krawędzi jezdni masą bitumiczną po ułożeniu krawężnika; -Osłonięcie sieci podziemnych rurami ochronnymi; -Regulację wysokości studzienek kanalizacji sanitarnej oraz kanalizacji teletechnicznej wchodzących w kolizje z inwestycją; Wykonawca winien zaoferować minimum 36 miesięcy okresu gwarancji na przedmiot zamówienia. Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową i załączonymi przedmiarami robót stanowiącymi załącznik do SIWZ. Zamawiający ustala, że roboty budowlane w pasie drogowym należy wykonać w pierwszej kolejności tak, aby po ich wykonaniu możliwe było położenie nakładki asfaltowej na drodze gminnej Chałupniki - Korzeniowscy, które będzie realizowane według odrębnego zamówienia. Prace należy tak zaplanować aby umożliwić wykonawcy położenie nakładki bitumicznej do 15.10.2013r. Pozostały zakres robót należy zaplanować w taki sposób aby był jak najmniej uciążliwy dla mieszkańców i całość zadania mogła być zakończona do 30.09.2014r. Dodatkowa uwaga: Dokumentacja projektowa dot. robót budowlanych w zakresie budowy chodnika nie obejmuje odcinka Nr 2 o dł. 121,91 mb, bez zmian na tym odcinku pozostają roboty budowlane związane z oświetleniem i odwodnieniem..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- do 40 % wartości zamówienia podstawowego i polegajacego na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia.;
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.31.61.00 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego 45.11.12.91 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu 45.23.24.52 - Roboty odwadniające 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.08.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 15 000.00 zł (słownie: piętnaście tysięcy 00/100)
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że wyżej wymieniony warunek jest spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży wykaz wszystkich robót realizowanych w ciągu ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał - jedną robotę o wartości co najmniej 600 000,00 zł, polegającej na realizacji prac związanych z zagospodarowaniem terenu, budową oświetlenia, kanalizacji wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robot, określających czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Ocenę spełnienia warunku udziału w postępowaniu Zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty wykazu i dowodów metodą spełnia/ nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiajacy nie wyznacza szczególowego warunku w tym zakresie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca winien wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności - osoba pełniąca funkcję kierownika budowy, robót, inspektorzy - winni posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej, kanalizacyjnej i elektrycznej. Zamawiający określając wymogi dla każdej osoby w zakresie posiadanych uprawnień budowlano-drogowych, elektrycznych i kanalizacyjnych dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlano-drogowe, kanalizacyjne i elektryczne, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru gospodarczego oraz konferencji szwajcarskiej z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U z 2008 r. nr 63 poz.394). Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/ nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiajacy nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
Referencje; - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
zmiana stawki podatku VAT
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wrotamalopolski.pl/bip/pcim
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedzibie Zamawiającego.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.07.2013 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego pokój nr 4 Sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: w ramach działania 313,322,323 Odnowa i rozwój wsi objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa części budynku usługowo-mieszkalnego, w celu przystosowania lokalu usługowego, dotąd przedszkola, na żłobek na dz. nr ew. 523 w m. Dąbrowa gm. Kłaj
- Przebudowa sieci wodociągowej w Gminie Tarnowiec w miejscowościach Dobrucowa, Sądkowa, Tarnowiec oraz budowa nowego odcinka sieci wodociągowej w miejscowości Tarnowiec
- " Budowa odcinka sieci kanalizacji sanitarnej na odcinku od ul. Witosa do ul. Wólczyńskiej w Sannikach"
- Wykonanie prac zabezpieczających o charakterze prewencyjnym i w części o charakterze trwałym na pozostałościach zespołu zamkowego w Pruchniku
- Modernizacja i przebudowa infrastruktury drogowej na terenie Gminy Morawica
- Budowa kanalizacji deszczowej oraz nawierzchni ulicy Grześczyka wraz z odcinkiem ulicy Pussaka w Ostrowie Wielkopolskim
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.