Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-06-24
Łódź: ZP/66/2013 - na dostawę środków i sprzętu do utrzymania czystości dla Instytutu CZMP
Numer ogłoszenia: 122155 - 2013; data zamieszczenia: 24.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut "Centrum Zdrowia Matki Polki" - Samodzielna Sekcja Zamówień Publicznych , ul. Rzgowska 281/289, 93-338 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 2711188, 2711069, faks 42 2711187.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.iczmp.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytut Badawczy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZP/66/2013 - na dostawę środków i sprzętu do utrzymania czystości dla Instytutu CZMP.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Środki i sprzęt do utrzymania czystości dla Instytutu CZMP.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.74.12.00-8, 39.83.12.00-8, 33.16.94.00-6, 39.22.43.00-1, 34.92.84.80-6, 33.70.00.00-7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 14.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
inne dokumenty
1.Dokumenty potwierdzające dopuszczenie produktu do obrotu na terytorium RP zgodnie z przepisami ustawy o wyrobach medycznych z 20.05.2010, Dz.U. Nr 107, poz. 679. - Oświadczenie Wykonawcy (Dotyczy Pakietu 9)
2.Dokumenty opisujące specyfikę wyrobu.Dotyczy chemii gospodarczej: Zamawiający wymaga dostarczenia kart charakterystyki dla oferowanych produktów. W przypadku preparatów dla, których sporządzenie kart charakterystyk nie jest wymagane prawem i Wykonawca takich kart nie posiada, zobowiązany jest złożyć oświadczenie informujące o tym, że produkt nie został sklasyfikowany jako niebezpieczny oraz:
a) Nie zawiera substancji stwarzających zagrożenia dla zdrowia ludzkiego lub środowiska w stężeniach wynoszących osobno co najmniej 1% wag.
b) Nie zawiera substancji, która jest PBT lub vPvT lub która została umieszczona na liście substancji podlegających procedurze udzielania zezwoleń z powodów innych niż w lit. a) w stężeniach wynoszących osobno co najmniej 0,1% wag.
c)Nie zawiera substancji, w przypadku której zostały określone we Wspólnocie najwyższe dopuszczalne stężenia w środowisku pracy.
4.Dokumenty opisujące specyfikę wyrobu: Ulotka informacyjna o składzie i sposobie użytkowania preparatu - dotyczy: Pakietu 5, pozycja 4 do 9, oraz proporcjach rozcieńczania preparatu przy różnych stopniach zabrudzenia powierzchni - dotyczy Pakietu 5, pozycja 5 do 9. Ulotka informacyjna o składzie asortymentu (dotyczy Pakietu 14).
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oświadczenie o podwykonawstwie - jeżeli Wykonawca przewiduje wykonanie zamówienia z udziałem podwykonawców.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.iczmp.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Instytut Centrum Zdrowia Matki Polki
Samodzielna Sekcja Zamówień Publicznych, pawilon A(Ginekologiczno-Położniczy),
poziom 0, pokój Nr 15
ul. Rzgowska 281/289
93 - 338 Łódź.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.07.2013 godzina 10:00, miejsce: Instytut Centrum Zdrowia Matki Polki Samodzielna Sekcja Zamówień Publicznych, pawilon A(Ginekologiczno-Położniczy), poziom 0, pokój Nr 15 ul. Rzgowska 281/289 93 - 338 Łódź.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Mydło w płynie /ph 5.5/- dobre właściwości myjące,nie może wchodzić w reakcje z twardą wodą,nie mogą wytrącać się sole wapnia,musi dobrze się spłukiwać -op. 5 l - 14 600 litr.2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.74.12.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Krem do rąk w tubie do 100 g. nie powodujący podrażnień i objawów ściągania skóry, dobrze się wchłaniający, powodujący optymalne nawilżenie skóry, o odpowiedniej konsystencji ułatwiającej dozowanie i rozprowadzanie kremu na skórze. Zawartość kremu w opakowaniu musi być zgodna w stosunku do deklaracji producenta - 120 kg.2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.74.12.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet 3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Środek do czyszczenia boazerii - op. 500 - 1000 ml - 24 litr
2.Środek do czyszczenia mebli i konserwacji mebli - usuwający kurz i nadający połysk meblom drewnianym i fornirowanym naturalnymi okleinami /spray/ - op. 250 - 300 ml -78 litr.2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.12.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet 4.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Żel do WC myjąco - dezynfekujący typu Domestos tj. o właściwościach wybielających, zawierający podchloryn sodu, łatwo się spłukujący - op. 750 ml - 1000 ml - 13 000 litr
2.Środek do usuwania kamienia, rdzy i zacieków bezpieczny dla stali nierdzewnej i chromu (do urządzeń sanitarnych) - op. do 500 ml - 360 litr
3.Mleczko do czyszczenia - do powierzchni emaliowanych i ceramicznych, czyszczące bez zarysowań, nie pozostawiający osadu - op. 500 - 750 g - 9 000 kg
4.Środek w atomizerze do czyszczenia stali nierdzewnej i chromowanej, elementów dekoracyjnych, nie pozostawiający smug i zarysowań oraz tłustej powierzchni op. 250-300 ml - 108 litr
5.Uniwersalny koncentrat do mycia powierzchni wodoodpornych o długotrwałym zapachu, nie wymagający spłukiwania - op. 1000 ml - 80 000 litr rob.
6.Środek do udrażniania syfonów i rur kanalizacyjnych - op. do 500 g - 204 kg
7.Odświeżacz powietrza / spray / neutralizujący nieprzyjemne zapachy, do stosowania w toaletach - op. 300 ml - 400 ml - 48 litr
8.Płyn do naczyń, ulegający biodegradacji - op. 5 l. koncentrat minimum 1:1000 - 3200 litr
9.Płyn do naczyń, ulegający biodegradacji - op. od 750 ml do 1 l. koncentrat minimum 1:1000 - 3 590 litr
10.Płyn do mycia szyb i luster, nadający szybom połysk /spryskiwacz/ - op. do 500 ml z atomizerem - 480 litr
11.Płyn do mycia szyb i luster, nadajacy szybom połysk /wkład/ - op. do 500 ml - wkład musi być tego samego producenta co spryskiwacz zaoferowany w pozycji 10 - 1 000 litr.2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.12.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet 5.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Koncentrat do prania wykładzin dywanowych i mebli tapicerowanych - koncentrat do prania maszynowego bez wybielaczy optycznych i rozpuszczalników - 10 000 litr rob.
2.Uniwersalny środek do usuwania plam z wykładzin dywanowych z atomizerem - 20 litr
3.Pasta ekologiczna do podłóg z tworzyw sztucznych, samopołyskowa, wodoodporna, antypoślizgowa op. do 500 g - 160 kg
4.Środek polimerowy do nabłyszczania podłóg z plastiduru, PCV, linoleum, samopołyskowy - opakowanie 5l., 1 litr środka musi zabezpieczać powierzchnię 50-60 m2 - 2 000 litr
5.Niskopieniący środek do codziennego mycia podłóg z plastiduru i PCV pokrytych i niepokrytych środkiem polimerowym, antystatyczny, antypoślizgowy /do stosowania w automatycznych urządzeniach myjących / z pompką dozującą nakładaną na pojemnik z w/w środkiem. Opakowanie 10l - 200 000 litr rob.
6.Środek myjący do podłóg z plastiduru i PCV, linoleum i podobnych pokrytych i niepokrytych środkiem polimerowym, antystatyczny, antypoślizgowy, zmywający tłusty brud / do mycia ręcznego / - op. 10 l - 400 000 litr rob.
7.Środek myjący do podłóg z plastiduru i PCV, linoleum i podobnych pokrytych i niepokrytych środkiem polimerowym, antystatyczny, antypoślizgowy, zmywający tłusty brud / do mycia ręcznego / - op. 1 l - 80 000 litr rob.
8.Środek do gruntownego mycia podłóg. Środek musi przed ponownym nałożeniem nowej powłoki zdzierać stare powłoki polimerowe również innych producentów - 20 000 litr rob.
9.Niskopieniący środek codziennego mycia podłóg z marmuru do stosowania w automatycznych urządzeniach myjących z pompką dozującą nakładaną na pojemnik z w/w środkiem - 40 000 litr rob..2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.12.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Ocena jakości - 10
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet 6.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Tabletki do zmywarki 5 w 1 - op. 50 - 70 tabl - 12 op
2.Sól do zmywarek w granulkach /bez nabłyszczacza/ - op. 1 - 1,5 kg - 180 kg.2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.12.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet 7.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Kosz na śmieci plastikowy 2 l. z ruchomą pokrywą /kolor wg. zamówienia biały, żółty, czerwony, niebieski/ - 400 szt.
2.Miska plastikowa średnica 26-30 cm - 60 szt.
3.Miska plastikowa średnica 36 - 40 cm - 60 szt..2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.92.84.80-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: PAKIET 8.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Kosz ze stali nierdzewnej na śmieci /na pedał/ - poj. 10-12 litrów - 360 szt.
2.Stelaż ze stali nierdzewnej z plastikową kwadratową lub prostokątną pokrywą na worek duży poj. 120 litrów - na pedał, wyposażony w dwa tylne kółka. Kolor pokrywy wg. zamówienia fioletowy, czerwony, biały - 120 szt.
3.Stelaż ze stali nierdzewnej z plastikową kwadratową lub prostokątną pokrywą na worek średni poj. 70 litrów - na pedał, wyposażony w dwa tylne kółka. Kolor pokrywy wg. zamówienia fioletowy, czerwony, biały - 120 szt.
4.Uchwyt szczotki kompletny/część łącząca kij z stelażem do sprzątania/ - 30 szt..2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.92.84.80-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet 9.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Pojemnik medyczny jednorazowego użytku, plastikowy, pokrywa szczelnie zatrzaskiwana, brak mozliwości ponownego otwarcia oraz zamknięcia pojemnika. Na pojemniku widnieje etykieta zawierająca piktogram, którego wzór zamieszczony jest w załączniku nr 3 do Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 22.04.2005r., kod odpadu, miejsce pochodzenia odpadu, datę otwarcia i zamknięcia pojemnika oraz podpis osoby zamykającej pojemnik - poj. 0,70 l - 12 000 szt
2.Pojemnik medyczny jednorazowego użytku, plastikowy, pokrywa szczelnie zatrzaskiwana, brak mozliwości ponownego otwarcia oraz zamknięcia pojemnika. Na pojemniku widnieje etykieta zawierająca piktogram, którego wzór zamieszczony jest w załączniku nr 3 do Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 22.04.2005r., kod odpadu, miejsce pochodzenia odpadu, datę otwarcia i zamknięcia pojemnika oraz podpis osoby zamykającej pojemnik - poj. 1l - 6 000 szt
3.Pojemnik medyczny jednorazowego użytku, plastikowy, pokrywa szczelnie zatrzaskiwana, brak mozliwości ponownego otwarcia oraz zamknięcia pojemnika. Na pojemniku widnieje etykieta zawierająca piktogram, którego wzór zamieszczony jest w załączniku nr 3 do Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 22.04.2005r., kod odpadu, miejsce pochodzenia odpadu, datę otwarcia i zamknięcia pojemnika oraz podpis osoby zamykającej pojemnik - poj. 2l (wysokość do 15 cm) - 12 000 szt
4.Pojemnik medyczny jednorazowego użytku, plastikowy, pokrywa szczelnie zatrzaskiwana, brak mozliwości ponownego otwarcia oraz zamknięcia pojemnika. Na pojemniku widnieje etykieta zawierająca piktogram, którego wzór zamieszczony jest w załączniku nr 3 do Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 22.04.2005r., kod odpadu, miejsce pochodzenia odpadu, datę otwarcia i zamknięcia pojemnika oraz podpis osoby zamykającej pojemnik - poj. 2l (wysokosć od 22 - 25 cm) - 400 szt
5.Pojemnik medyczny jednorazowego użytku, plastikowy, pokrywa szczelnie zatrzaskiwana, brak mozliwości ponownego otwarcia oraz zamknięcia pojemnika. Na pojemniku widnieje etykieta zawierająca piktogram, którego wzór zamieszczony jest w załączniku nr 3 do Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 22.04.2005r., kod odpadu, miejsce pochodzenia odpadu, datę otwarcia i zamknięcia pojemnika oraz podpis osoby zamykającej pojemnik - poj. 5l - 600 szt
6.Pojemnik medyczny jednorazowego użytku, plastikowy, pokrywa szczelnie zatrzaskiwana, brak mozliwości ponownego otwarcia oraz zamknięcia pojemnika. Na pojemniku widnieje etykieta zawierająca piktogram, którego wzór zamieszczony jest w załączniku nr 3 do Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 22.04.2005r., kod odpadu, miejsce pochodzenia odpadu, datę otwarcia i zamknięcia pojemnika oraz podpis osoby zamykającej pojemnik - poj. 20l - 1 600 szt
7.Pojemnik medyczny jednorazowego użytku, plastikowy, pokrywa szczelnie zatrzaskiwana, brak mozliwości ponownego otwarcia oraz zamknięcia pojemnika. Na pojemniku widnieje etykieta zawierająca piktogram, którego wzór zamieszczony jest w załączniku nr 3 do Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 22.04.2005r., kod odpadu, miejsce pochodzenia odpadu, datę otwarcia i zamknięcia pojemnika oraz podpis osoby zamykającej pojemnik - poj. 30l - 1 600 szt
8.Pojemnik medyczny jednorazowego użytku, plastikowy, pokrywa szczelnie zatrzaskiwana, brak mozliwości ponownego otwarcia oraz zamknięcia pojemnika. Na pojemniku widnieje etykieta zawierająca piktogram, którego wzór zamieszczony jest w załączniku nr 3 do Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 22.04.2005r., kod odpadu, miejsce pochodzenia odpadu, datę otwarcia i zamknięcia pojemnika oraz podpis osoby zamykającej pojemnik - poj. 60l - 200 szt.2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.94.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: pakiet 10.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Wycieraczka /mata/ z włókna z antypoślizgowym, gumowym spodem 150 cm x 250 cm - 6 szt
2.Mata gumowa z obrzeżem 150 cm x 250 cm - 8 szt.2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.43.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Pakiet 11.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Kij drewniany do szczotki 150 - 200 cm - 20 szt.2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.43.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Pakiet 12.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Szczotka wielorazowa do chirurgicznego mycia rąk, uchwyt z polipropylenu, włosie z nylonu, sterylizacja w tempwraturze do 130°C - 200 szt.2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.70.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Pakiet 13.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przepychaczka gumowa do udrażniania syfonów - 16 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.43.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Pakiet 14.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Myjka do pielęgnacji ciała (dla noworodków, niemowląt i dorosłych) nasączona mydłem (pH 5,5) i preparatem nawilżającym bez spłukiwania, wymiary od 24-25 cm x 16-17 cm i grubosci nie mniejszej niż 0,5 cm, ergonomiczny kształt, zwężana w nadgarstku, zgrzewana termicznie. Wykonana z podkładów watolinowych 100g/m2 - 9600 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.70.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Ocena Jakości - 10
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- EZ.28.183.2024 Usługa okresowego przeglądu technicznego 60 szt. respiratorów Hamilton w okresie 01.02.2025 do 31.12.2025 dla WWCOiT im. M. Kopernika w Łodzi.
- Naprawy pojazdów służbowych Policji dla trzech jednostek Policji garnizonu łódzkiego
- Sukcesywna dostawa wyrobów laboratoryjnych i szklanych dla Instytutu Chemii Organicznej Wydziału Chemicznego Politechniki Łódzkiej
- Pełnienie funkcji inżyniera kontraktu nad zadaniem: "Odbetonowanie terenów miejskich w formule zaprojektuj i wybuduj
- Świadczenie usług przygotowania i dostarczenia obiadów (wsparcie towarzyszące) dla uczestników projektu Centrum Usług Środowiskowych "WISIENKA 4",
- Sukcesywna dostawa wyrobów laboratoryjnych oraz szklanych dla potrzeb Instytutu Technologii Polimerów i Barwników oraz Międzyresortowego Instytutu Technik Radiacyjnych Wydziału Chemicznego PŁ
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wywóz stałych odpadów komunalnych i odpadów suchych z nieruchomości w Lublinie, Białej Podlaskiej i Chełmie z podziałem na części.
- Dostawa materiałów opatrunkowych, szewnych i produktów do pielęgnacji ciała - umowa ramowa ZP39/A/22/2024
- Pojemnik chwytny do bezobsługowego odłowu owadów oraz płyn do bezobsługowe-go odłowu owadów
- Dostawa artykułów sanitarnych dla Mokotowskiej Fundacji Warszawianka - Wodny Park w 2025 roku.
- Dostawa sprzętu oraz środków do utrzymania czystości dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej
- Dostawa artykułów chemii gospodarczej do Domu Pomocy Społecznej w Nowogardzie
więcej: Pojemniki chirurgiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.