eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tychy › Remont boiska przy Szkole Podstawowej nr 36 w Tychach

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-04-10

Tychy: Remont boiska przy Szkole Podstawowej nr 36 w Tychach
Numer ogłoszenia: 122282 - 2014; data zamieszczenia: 10.04.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 42884 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Tychy, Al. Niepodległości 49, 43-100 Tychy, woj. śląskie, tel. (032) 7763333, faks (032) 7763344.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont boiska przy Szkole Podstawowej nr 36 w Tychach.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia w ramach zadania pn. Remont boiska przy SP nr 36 w Tychach w oparciu o dokumentację opracowaną przez Firmę KONSPRO Dariusz Obstarczyk jest: - Wykonanie boiska wielofunkcyjnego o nawierzchni poliuretanowej (w tym rozbiórki, demontaże, wywozy, utylizacje), roboty ziemne, korytowanie, profilowanie, zagęszczanie, warstwa odsączająca, podbudowy, nawierzchnie - wykonanie odwodnienia (drenażu), - wykonanie opaski chodnikowej przy boisku, - wyposażenie boiska - ogrodzenie - oświetlenie - roboty pomiarowe, w tym dokumentacja geodezyjna powykonawcza. Z realizacji zostaje wyłączony pozostały zakres ujęty w dokumentacji projektowej, w tym m.in.: bieżnia. Do obowiązków Wykonawcy w ramach zamówienia należy także: - prowadzenie robót w rejonie istniejącego uzbrojenia pod nadzorem gestorów sieci, - uzyskanie zaplecza placu budowy, zabezpieczenie dojść i dojazdów - uporządkowanie terenu po zakończeniu prac. UWAGI DODATKOWE: a) Wszystkie roboty zanikowe i ulegające zakryciu będą odbierane przez inspektora (koordynatora) z ramienia Urzędu Miasta, co zostanie potwierdzone wpisem w dzienniku budowy. Po potwierdzeniu poprawności wykonania danego etapu roboty Wykonawca może przystąpić do dalszej realizacji. b) Przed zabudowaniem wyrobu budowlanego Wykonawca obowiązany jest okazać w stosunku do niego: certyfikat na znak bezpieczeństwa, certyfikat zgodności lub deklarację zgodności z polską Normą lub z aprobatą techniczną. c) Koszty odbiorów technicznych obciążają Wykonawcę. Sprzęt, narzędzia pomiarowe wymagane do dokonania odbiorów technicznych robót Wykonawca udostępni nieodpłatnie na każde życzenie Inwestora. Również badanie nośności podbudowy należeć będzie do obowiązków Wykonawcy w ramach uzgodnionego wynagrodzenia. Ponadto w ramach wynagrodzenia Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić wykonanie zabezpieczeń i oznakowań terenu budowy. d) W czasie realizacji zadania należy zapewnić na terenie budowy należyty ład i porządek, a w szczególności przestrzegać przepisów bhp oraz zapewnić niezbędne zabezpieczenia placu budowy celem ochrony przed uszkodzeniem i kradzieżą wykonane przez siebie roboty. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 6 do SIWZ..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.21.22.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych 45.11.27.20 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Umowa IRI.272-19.2014

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.03.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo DRO-SAB Andrzej Buron, ul. Powstańców 16a, 41-700 Ruda Śląska, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 508766,71 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 351903,00

  • Oferta z najniższą ceną: 351903,00 / Oferta z najwyższą ceną: 590400,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.