eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › WYKONANIE INSTALACJI ODDYMIANIA KLATEK SCHODOWYCH - CENTRALNA KLATKA SCHODOWA

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-04-27

Warszawa: WYKONANIE INSTALACJI ODDYMIANIA KLATEK SCHODOWYCH - CENTRALNA KLATKA SCHODOWA
Numer ogłoszenia: 122332 - 2009; data zamieszczenia: 27.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ogólnokształcąca Szkoła Baletowa im Romana Turczynowicza w Warszawie , ul. Moliera 4/6, 00-076 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 826 55 48, faks 022 826 55 48.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.baletowa.infoo.net

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE INSTALACJI ODDYMIANIA KLATEK SCHODOWYCH - CENTRALNA KLATKA SCHODOWA.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie z materiałów własnych instalacji oddymiania centralnej klatki schodowej w budynku szkoły - ul. Moliera 4/6 w Warszawie. 2. W ramach kontynuacji rozpoczętych w 2008 roku prac związanych z montażem instalacji oddymiania klatek schodowych oraz wydzielenia stref pożarowych w budynku przewiduje się do wykonania następujące prace w centralnej klatce schodowej: - montaż listew przyściennych, - montaż przewodów kabelkowych, - montaż centralek sygnalizacji pożaru, - montaż czujek pożarowych, - montaż gniazd pożarowych, - montaż ręcznych ostrzegaczy pożaru, - montaż ścianki działowej przeciwpożarowej dymoszczelnej, - uruchomienie instalacji w zakresie sprawdzenia instalacji, uruchomienia oraz jej testowania. 3. Szczegółowy zakres prac został określony w kosztorysie nakładczym i przedmiarze oraz dokumentacji technicznej budowlano - wykonawczej. 4. Prace będą prowadzone w oparciu o opracowaną specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych 5. Kody CPV: - 45.31.21.00-8 - instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych, - 45.42.00.00-7 - roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie Uwaga: 1. Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane, pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały i urządzenia. W przypadku wystąpienia w kosztorysie nakładczym i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych nazw własnych, wskazujących na konkretnych producentów materiałów i urządzeń, należy traktować je jako przykładowe. 2. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia, a także zdobył, na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszt dokonania wizji lokalnej terenu budowy poniesie Wykonawca. Wykonawca winien wszelkie koszty związane z w/w czynnościami odbiorowymi uwzględnić w cenie oferty..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.21.00-8, 45.42.00.00-7.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Nie ma obowiązku wnoszenia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: A. nie podlegać wykluczeniu na podstawie art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, a w szczególności: a). posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b). posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c). znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d). nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 w/w ustawy. ocena spełniania warunku nastąpi w oparciu o oświadczenie, które Wykonawca złoży w ofercie, ocena nastąpi według formuły spełnia - nie spełnia B. wykonać zamówienie w terminie: od dnia 01.07.2009 roku do 31.07.2009 roku ocena spełniania warunku nastąpi w oparciu o oświadczenie, które Wykonawca złoży w formularzu ofertowym, ocena nastąpi według formuły spełnia - nie spełnia C. zaakceptować termin i sposób płatności - płatne przelewem w terminie 30 dni od daty otrzymania oryginału faktury, ocena spełniania warunku nastąpi w oparciu o oświadczenie, które Wykonawca złoży w formularzu ofertowym, ocena nastąpi według formuły spełnia - nie spełnia D. udzielić gwarancji na zrealizowane prace: minimum 36 miesięcy od daty dokonania bezusterkowego końcowego odbioru prac i przekazania zrealizowanego zadania do eksploatacji. Udzielona gwarancja nie wyłącza odpowiedzialności Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady przedmiotu umowy wynikającej z przepisów Kodeksu Cywilnego ocena spełniania warunku nastąpi w oparciu o oświadczenie, które Wykonawca złoży w ofercie, ocena nastąpi według formuły spełnia - nie spełnia E. wykazać się doświadczeniem polegającym na wykonaniu minimum 3 robót o podobnym co przedmiot zamówienia charakterze i wartości (tj. wykonanie instalacji elektrycznych (alarmowych) w budynkach użyteczności publicznej w zakresie realizacji prac o wartości minimum 60.000,00 złotych brutto każda) w okresie ostatnich pięciu lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), ocena spełniania warunku nastąpi w oparciu o dokumenty, które Wykonawca złoży w ofercie; brak którejkolwiek danej przy określonej pozycji lub dokumentu potwierdzającego jej należyte wykonanie skutkować będzie brakiem jej uwzględnienia przez Zamawiającego, ocena nastąpi według formuły spełnia - nie spełnia F. sporządzić, z wykorzystaniem tych samych co przedstawione przez Zamawiającego w przedmiarze robót pozycji, kosztorys ofertowy, z wyszczególnieniem wskaźników cenotwórczych w oparciu o które został sporządzony kosztorys ofertowy, ocena spełniania warunku nastąpi w oparciu o dokumenty, które Wykonawca złoży w ofercie, ocena nastąpi według formuły spełnia - nie spełnia G. posiadać wymagane przepisami prawa uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w kierunku zgodnym z przedmiotem zamówienia (instalacje elektryczne), ocena spełniania warunku nastąpi w oparciu o dokumenty, które Wykonawca złoży w ofercie, ocena nastąpi według formuły spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Odpowiednio do formy organizacyjnej: - zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej; lub - odpis z właściwego rejestru. wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 2. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z 29.01.2004 roku z późniejszymi zmianami (wzór w SIWZ). 3. Formularz oferty (wzór w SIWZ). 4. Pozostałe dokumenty, jakie winien złożyć Wykonawca, w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a). wykaz (wzór w SIWZ) zawierający wykonanie minimum 3 robót o podobnym co przedmiot zamówienia charakterze i wartości (tj. wykonanie instalacji elektrycznych (alarmowych) w budynkach użyteczności publicznej w zakresie realizacji prac o wartości minimum 60.000,00 złotych brutto każda) w okresie ostatnich pięciu lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie prac, dokumenty muszą zawierać dokładne dane Zleceniodawcy, jego adres, zakres zrealizowanych prac, termin wykonania prac, wartość wykonanych prac. b). brak którejkolwiek danej przy określonej pozycji lub dokumentu potwierdzającego jej należyte wykonanie skutkować będzie brakiem jej uwzględnienia przez Zamawiającego c). kosztorys ofertowy sporządzony z wykorzystaniem tych samych co przedstawione przez Zamawiającego w przedmiarze robót pozycji, z wyszczególnieniem wskaźników cenotwórczych w oparciu o które został sporządzony kosztorys ofertowy. Kosztorysy ofertowe winny zawierać stawki i narzuty przyjęte do kosztorysowania, kosztorysy uproszczone lub szczegółowe oraz wszelkie zestawienia R, M, S. d). dokument uprawniający do kierowania robotami budowlanymi w kierunku zgodnym z przedmiotem zamówienia (instalacje elektryczne), dodatkowo należy dołączyć aktualne zaświadczenia o przynależności do izby inżynierów budownictwa dla w/w osób. e). oświadczenie Wykonawcy o sposobie realizacji zamówienia w tym o powierzeniu do wykonania części zamówienia podwykonawcy, z podaniem zakresu powierzonych prac, nazwy oraz adresu firmy będącej podwykonawcą (wzór w SIWZ). Wszystkie w/w dokumenty składać należy w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.baletowa.infoo.net.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Warszawa, ul. Moliera 4/6.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.05.2009 godzina 10:00, miejsce: Warszawa, ul. Moliera 4/6.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.