eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Świadczenie usług medycznych w zakresie medycyny pracy oraz dodatkowych badań profilaktycznych dla pracowników PW



Ogłoszenie z dnia 2024-07-03

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług medycznych w zakresie medycyny pracy oraz dodatkowych badań profilaktycznych dla pracowników PW

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POLITECHNIKA WARSZAWSKA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001554

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: PLAC POLITECHNIKI 1

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-661

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: (+48 22) 234 76 85

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mariola.plochocka@pw.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.pw.edu.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług medycznych w zakresie medycyny pracy oraz dodatkowych badań profilaktycznych dla pracowników PW

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2dc624f0-294f-11ef-a458-c2a7c3d67e03

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00393288

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00025337/24/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.212 Świadczenie usług medycznych w zakresie medycyny pracy oraz dodatkowych badań profilaktycznych dla pracowników PW

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://www.platformazakupowa.pl/transakcja/936498

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Określono w rozdziale 8 SWZ.
1 W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcą odbywa się przy użyciu Platformy
zakupowej platformazakupowa.pl, zwanej dalej „Platformą”, która dostępna jest pod adresem: https://platformazakupowa.pl
2. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem
wskazanym w rozdziale 1 pkt 5 SWZ.
3. Zamawiający dopuszcza, opcjonalnie, komunikację za pośrednictwem poczty elektronicznej. Adres poczty elektronicznej osoby
uprawnionej do kontaktu z Wykonawcami: mariola.plochocka@pw.edu.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Określono w rozdziale 8 SWZ. 1. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w „Instrukcjedla Wykonawców”.
2. Maksymalny rozmiar jednego pliku przesyłanego za pośrednictwem dedykowanych formularzy do złożenia oferty wynosi 150 MB
natomiast przy komunikacji wielkość pliku to maksymalnie 500 MB.
3. W przypadku większych plików zalecamy skorzystać z instrukcji pakowania plików dostępnej w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców”, dzieląc je na mniejsze paczki po np. 150 MB każda.
4. Zamawiający, zgodnie z § 11 ust. 2 Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu
sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji
elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie, określa niezbędne wymagania sprzętowo -
aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:
a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja,
jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa niż Internet Explorer,
d) włączona obsługa JavaScript,
e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
f) Szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.
g) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu
lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
5. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:
a) akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod
linkiem w zakładce „Regulamin" oraz uznaje go za wiążący,
b) zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej pod linkiem
6. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z Instrukcją korzystania z
platformazakupowa.pl, w szczególności za sytuację, gdy zamawiający zapozna się z treścią oferty przed upływem terminu składania
ofert (np. złożenie oferty w zakładce „Wyślij wiadomość do zamawiającego”). Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiającego za
ofertę handlową i nie będzie brana pod uwagę w przedmiotowym postępowaniu ponieważ nie został spełniony obowiązek narzucony
w art. 221 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
7. Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące w szczególności logowania, składania
wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu
platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Określono w rozdziale 19 SWZ Klauzula informacyjna z art. 13 RODO Zamawiającego – w celu związanym z niniejszym postępowaniem

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.U.MP.39.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest świadczenie usług medycznych w zakresie medycyny pracy oraz dodatkowych badań profilaktycznych dla pracowników Politechniki Warszawskiej, w tym wykonywanie lekarskich badań profilaktycznych, oraz wydawanie orzeczeń lekarskich do celów przewidzianych w Kodeksie pracy i ustawie z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce oraz świadczenie sług polegających na sprawowaniu profilaktycznej opieki zdrowotnej w kierunku zakażenia prątkami gruźlicy osób podejmujących i wykonujących prace, przy wykonywaniu których istnieje możliwość przeniesienia zakażenia na inne osoby, określonej w ustawie z dnia 5 grudnia 2008 r. o zapobieganiu oraz zwalczaniu zakażeń i chorób zakaźnych u ludzi

4.2.6.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający przewiduje zastosowanie prawa opcji zgodnie z art. 441 ustawy Pzp, polegającego na zmianie liczby świadczeń medycznych, rodzaju świadczeń medycznych, okresu wykonywania świadczeń medycznych.
1) Określenie rodzaju i maksymalnej wartość opcji:
a) Ilościowo:
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do skorzystania z opcji, polegające na zwiększeniu lub zmniejszeniu liczby poszczególnych rodzajów badań profilaktycznych przy zachowaniu stałej ceny jednostkowej za poszczególne badania i w ramach maksymalnej wartości umowy. Roczne ilości badań podane w załączniku nr 2 do SWZ określone zostały na podstawie statystyk z ubiegłego roku. Rzeczywiste ilości badań w ramach niniejszego zamówienia wynikać będą z realnych bieżących potrzeb Zamawiającego i mogą być mniejsze lub większe niż określone w Formularzu cenowym. Zamawiający zastrzega, że porusza się w ramach wartości brutto umowy i możliwa jest realizacja ilości mniejszych lub większych,
- dodatkowo w przypadku konieczności zapewnienia ciągłości realizacji świadczenia, Zamawiający zastrzega sobie prawo na zwiększenie zamówienia podstawowego o maksymalnie 30% w stosunku do wartości brutto umowy.
b) Przedmiotowo (badania uzupełniające): Zamawiający przewiduje możliwość rozszerzenia zamówienia podstawowego poprzez zakup u Wykonawcy, dodatkowych badań nie ujętych w tabeli nr 4. Zamawiający zastrzega, że porusza się w ramach wartości brutto umowy i możliwa jest realizacja dodatkowych badań o wartości nie większej niż 10% wartości brutto umowy,
c) Czasowo: Zamawiający przewiduje zastosowanie opcji, polegającej na przedłużeniu terminu realizacji umowy o maksymalnie 6 miesięcy, w sytuacji nie wyczerpania pełnej kwoty objętej zamówieniem podstawowym lub kwoty objętej opcją ilościową.
2) Zamówienie w ramach opcji ilościowej (o której mowa w pkt. 1) ppkt. a)) dla usług medycznych wskazanych w Załączniku nr 2 do SWZ ze względu na swój charakter uruchamia się automatycznie, o ile nie przekroczy wartości brutto umowy. Na podstawie zapisów pracowników Zamawiającego na badania i nie wymaga jakichkolwiek działań ze strony Zamawiającego.
3) Strony zgodnie oświadczają, iż decyzja o realizacji lub rezygnacji z zamówienia opcjonalnego jest wyłącznym uprawnieniem Zamawiającego. Zamówienie opcjonalne nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do jego udzielenia, jak również nie stanowi podstawy do dochodzenia przez Wykonawcę roszczeń z tytułu niezrealizowania zamówienia.
4) Określenie okoliczności skorzystania z opcji: zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem Zamawiającego oraz w przypadku posiadania środków finansowych na realizację opcji.
5) Skorzystanie z opcji przedmiotowej i czasowej (o której mowa w pkt. 1) ppkt. b i c) następuje poprzez złożenie przez zamawiającego pisemnego oświadczenia woli (najpóźniej przed upływem terminu obowiązywania umowy), stanowiącym Załącznik nr 4 do Umowy.
6) Warunki realizacji w zakresie prawa opcji zawarte zostały w projektowanych postanowieniach umowy, stanowiące Załącznik nr 3 do SWZ, które zostaną wprowadzone do umowy.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak

4.2.12.) Opis wznowienia

13. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania ze wznowienia, o którym mowa w art. 31 ust. 2, art. 35 ust. 1 ustawy Pzp:
1) wznowienie polegające na kontynuacji zawartej umowy na dotychczasowych zasadach, tożsamych świadczeń, w okresie przekraczającym pierwotny czas obowiązywania umowy, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego, w wysokości nieprzekraczającej 100% wartości zamówienia podstawowego przez okres 12 miesięcy;
2) wznowienie, nie wymaga zmiany umowy, które zgodnie z warunkami w niej zawartymi, na podstawie decyzji zamawiającego podlegają przedłużaniu na kolejne 12 miesięcy;
3) decyzja o wznowieniu jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego i z powodu jego nie zrealizowania nie przysługują Wykonawcy żadne roszczenia;
4) warunkiem skorzystania ze wznowienia będzie złożenie przez Zamawiającego oświadczenia woli o skorzystaniu ze wznowienia , najpóźniej na 2 miesiące przed upływem terminu obowiązywania umowy, stanowiącego Załącznik nr 5 do Umowy.

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Określono w rozdziale 14 SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Odległość

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas oczekiwania na umówienie badania wstępnego, kontrolnego i okresowego

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Określono w rozdziale 6 SWZ. Warunki udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale 5 SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
2.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: [Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie].
2.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada wpis do Rejestru Podmiotów Wykonujących Działalność Leczniczą prowadzonego przez Wojewodę właściwego dla siedziby albo miejsca zamieszkania podmiotu leczniczego zgodnie z wymogami ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej.
2.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej: [Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie].
2.4. zdolności technicznej lub zawodowej: warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że:
2.4.1. należycie wykonał lub należycie wykonuje usługi, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, tj.: co najmniej dwie usługi z zakresu medycyny pracy w uczelni wyższej, każda przez okres min. 12 miesięcy i każda na kwotę nie mniejszą niż 200 000 PLN brutto. Każda z usług winna być świadczona dla jednego odbiorcy w ramach jednej umowy. W przypadku usług wykonywanych (świadczenia okresowe lub ciągłe) – doświadczeniem Wykonawcy są usługi wykonane do daty składania ofert w niniejszym postępowaniu.
2.4.2. narzędzia, wyposażenie zakładu i urządzenia techniczne dostępne wykonawcy usług w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami. Wykonawca zobowiązany jest dysponować „narzędziami” (tj. placówkami, pracowniami i sprzętem) niezbędnymi do świadczenia usług stanowiących przedmiot zamówienia, które zapewniają bezpieczeństwo osób kierowanych na badania przez Zamawiającego:

1) wykonawca zobowiązany jest do wykazania minimum 2 (dwóch) placówek na terenie m. st. Warszawy, w których będzie świadczył przedmiot zamówienia objęty niniejszym postępowaniem, czynnych od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30-18:00:
a) jedna z placówek musi być zlokalizowana w odległości nie dalszej niż 5 km (5 000 m) w linii prostej od Kampusu Głównego Politechniki Warszawskiej (adres: Plac Politechniki 1, Warszawa). Odległość będzie liczona w linii prostej pomiędzy przychodnią wskazaną w ofercie a Kampusem Politechniki Warszawskiej, dzięki kalkulatorowi odległości mieszczącemu się na stronie internetowej pod adresem: https://pl.distance.to/
b) druga placówka musi być zlokalizowana w odległości nie dalszej niż 5 km (5 000 m) w linii prostej od Kampusu Południowego Politechniki Warszawskiej (adres: ul. Św. Andrzeja Boboli 8, Warszawa). Odległość będzie liczona w linii prostej pomiędzy wskazaną w ofercie placówką a Kampusem Politechniki Warszawskiej, dzięki kalkulatorowi odległości mieszczącemu się na stronie internetowej pod adresem: https://pl.distance.to/
Każda z przychodni (placówek) musi być wyposażona w: rejestrację, toaletę, szatnię, punkt pobrań, gabinet zabiegowy, gabinety medycyny pracy, EKG, spirometr, gabinety lekarzy specjalistów niezbędnych do wydania orzeczeń medycyny pracy. Przynajmniej jedna z tych placówek musi posiadać pracownię RTG wyposażoną w sprzęt cyfrowy.

2) wykonawca zobowiązany jest do wykazania minimum 2 (dwóch) pracowni psychologicznych / psychotechnicznych na terenie m. st. Warszawy, w których będzie świadczył przedmiot zamówienia objęty niniejszym postępowaniem:
a) jedna pracownia musi być zlokalizowana w odległości nie dalszej niż 5 km (5 000 m) w linii prostej od Kampusu Głównego Politechniki Warszawskiej (adres: Plac Politechniki 1, Warszawa). Odległość będzie liczona w linii prostej pomiędzy pracownią wskazaną w ofercie a Kampusem Politechniki Warszawskiej, dzięki kalkulatorowi odległości mieszczącemu się na stronie internetowej pod adresem: https://pl.distance.to/
b) druga pracownia musi być zlokalizowana w odległości nie dalszej niż 5 km (5 000 m) w linii prostej od Kampusu Południowego Politechniki Warszawskiej (adres: ul. Św. Andrzeja Boboli 8 , Warszawa). Odległość będzie liczona w linii prostej pomiędzy pracownią wskazaną w ofercie a odpowiednim Kampusem Politechniki Warszawskiej, dzięki kalkulatorowi odległości mieszczącemu się na stronie internetowej pod adresem: https://pl.distance.to/

3) wykonawca zobowiązany jest do wykazania minimum 3 (placówek) placówek w których będzie świadczył przedmiot zamówienia objęty niniejszym postępowaniem, czynnych od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30-17:00:
a) jedna z placówek musi być zlokalizowana w odległości nie dalszej niż 30 km w linii prostej od Ośrodka Szkoleniowo-Wypoczynkowego Politechniki Warszawskiej w Grybowie (adres: Grybów, ul. Chłodna 16). Odległość będzie liczona w linii prostej pomiędzy przychodnią wskazaną w ofercie a wymienionym Ośrodkiem, dzięki kalkulatorowi odległości mieszczącemu się na stronie internetowej pod adresem: https://pl.distance.to/
b) druga placówka musi być zlokalizowana w odległości nie dalszej niż 30 km w linii prostej od Ośrodka Wypoczynkowego Politechniki Warszawskiej w Sarbinowie (adres: ul. Nadmorska 15, Sarbinowo). Odległość będzie liczona w linii prostej pomiędzy wskazaną w ofercie placówką a wymienionym Ośrodkiem Politechniki Warszawskiej, dzięki kalkulatorowi odległości mieszczącemu się na stronie internetowej pod adresem: https://pl.distance.to/
c) trzecia placówka musi być zlokalizowana w odległości nie dalszej niż 35 km w linii prostej od Ośrodka Wypoczynkowego Politechniki Warszawskiej w Ubliku (adres: Ublik 10, 12-250 Orzysz). Odległość będzie liczona w linii prostej pomiędzy przychodnią wskazaną w ofercie a wymienionym Ośrodkiem, dzięki kalkulatorowi odległości mieszczącemu się na stronie internetowej pod adresem: https://pl.distance.to/

Każda z przychodni (placówek) musi być wyposażona w: rejestrację, toaletę, szatnię, punkt pobrań, gabinet zabiegowy, gabinety medycyny pracy, EKG, spirometr, gabinety lekarzy specjalistów niezbędnych do wydania orzeczeń medycyny pracy.

W przypadku placówek, które miałyby świadczyć usługi dla pracowników Ośrodków Wypoczynkowych w Sarbinowie i Ubliku oraz Ośrodka Szkoleniowo-Wypoczynkowego w Grybowie Wykonawca może wskazać do świadczenia tych usług podwykonawcę.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Określono w rozdziale 7 SWZ. 3. Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia z postępowania, na wezwanie Zamawiającego zobowiązany jest złożyć w terminie wskazanym przez Zamawiającego, nie krótszym niż 5 dni aktualne na dzień złożenia następujące podmiotowe środki dowodowe:
3.1. Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 2 do formularza oferty;
3.2. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia tych dokumentów, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów. W przypadku wskazania przez wykonawcę dostępności podmiotowych środków dowodowych lub dokumentów, o których mowa w pkt 3.2, pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, zamawiający może żądać od wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski pobranych samodzielnie przez zamawiającego podmiotowych środków dowodowych lub dokumentów

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Określono w rozdziale 7 SWZ. 7 7. Podmiotowe środki dowodowe na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych/- przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 274 ust.1 ustawy Pzp, aktualnych na dzień ich złożenia:
7.1. Wpis do Rejestru Podmiotów Wykonujących Działalność Leczniczą prowadzonego przez Wojewodę właściwego dla siedziby albo miejsca zamieszkania podmiotu leczniczego zgodnie z wymogami ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej, jak określono w rozdziale 6 pkt 2. ppkt 2.2 SWZ;
7.2. Wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy, sporządzone, zgodnie z wymaganiami ujętymi w rozdziale 6, pkt. 2 ppkt 2.4.1., według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do Formularza oferty wraz z dowody potwierdzającymi, że usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie i spełniają wymagania Zamawiającego. Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz ten, dotyczy usług w których wykonaniu wykonawca bezpośrednio uczestniczył, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych, w których wykonywaniu bezpośrednio uczestniczył lub uczestniczy.
7.3. Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami, który powinien potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w rozdziale 6 pkt. 2. ppkt. 2.4.3. SWZ, według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do Formularza oferty

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Określono w rozdziale 9 SWZ. 1) Formularz oferty, stanowiący Załącznik nr 1 do SWZ;
2) Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 1a do Formularza oferty. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie o niepoleganiu wykluczeniu składa każdy z Wykonawców;
3) Formularz cenowy/OPZ, stanowiący Załącznik nr 2 do SWZ
4) (jeżeli dotyczy) - Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik;
5) (jeżeli dotyczy) - Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
6) (jeżeli dotyczy) - Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby stanowiące Załącznik nr 1b do Formularza oferty;
7) (jeżeli dotyczy) – Oświadczanie podmiotu udostępniającego zasoby o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 1c do Formularza oferty;
8) (jeżeli dotyczy) – Oświadczanie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 1d do Formularza oferty

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Określono w rozdziale 7 SWZ. 12. Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
12.1. Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie składa aktualne na dzień składania ofert - Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia na załączniku nr 1a do Formularza oferty. Dokumenty te potwierdzają brak podstaw wykluczenia z postępowania w zakresie, w którym Wykonawca zobowiązany jest wykazać brak podstaw wykluczenia z postępowania oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
12.2. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz dokumenty i oświadczenia, o których mowa w Rozdziale 7 pkt 3.1 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty i oświadczenia, potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu, składa odpowiednio Wykonawca / Wykonawcy wykazujący spełnienie warunku na zasadach określonych w Rozdziale 6 SWZ.
12.3. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna). W takim przypadku ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
12.4. Wykonawcy, wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
12.5. Oferta konsorcjum musi zawierać informacje o wszystkich firmach wchodzących w skład konsorcjum.
12.6. Zamawiający będzie żądał, przed zawarciem umowy, kopii umowy regulującej współpracę wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wspólników spółki cywilnej obowiązują przepisy dotyczące wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wspólnicy spółki cywilnej wraz z ofertą złożą stosowne pełnomocnictwa oraz w przypadku wyboru oferty jako najkorzystniejszej kopię umowy spółki cywilnej.
13. W zakresie nieuregulowanym ustawą Pzp lub niniejszą SWZ do oświadczeń i dokumentów składanych przez Wykonawcę w postępowaniu zastosowanie mają w szczególności przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów i oświadczeń, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Określono w załączniku nr 3 do SWZ. Projektowe postanowienia umowy (PPU) § 11 ZMIANY UMOWY.
1. Zmiana treści umowy może nastąpić wyłącznie w granicach unormowania art. 455 ustawy Pzp i pod rygorem nieważności wymaga formy pisemnego aneksu skutecznego po podpisaniu przez obie Strony. Wykonawca na piśmie przedstawi okoliczności będące przyczyną proponowanych zmian.
2. Zmiana umowy, o której mowa wyżej, może nastąpić wyłącznie w przypadkach:
1) ewentualnej zmiany podwykonawców, z zastrzeżeniem posiadania przez tych podwykonawców co najmniej takich samych właściwości, kwalifikacji (dotyczy przypadku w którym Wykonawca posługuje się potencjałem podwykonawców);
2) zmiany lub rezygnacji z podwykonawców, na zasoby których Wykonawca powołał się w celu spełniania warunków udziału w postępowaniu, z zastrzeżeniem, że proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia, zmiana zakresu zamówienia powierzonego ww. podwykonawcom;
3) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy;
4) zmiany placówki opieki zdrowotnej, świadczącej usługi objęte Przedmiotem Umowy, przy zachowaniu wymogów dotyczących placówki wskazanych w dokumentacji postępowania poprzedzającego zawarcie Umowy (w tym lokalizacji), z zastrzeżeniem, iż zmiana ta nie może prowadzić do zmiany Wykonawcy;
5) w zakresie przedmiotu umowy, w tym sposobu jego wykonania oraz terminów przewidzianych na realizację zobowiązań umownych – w przypadku wystąpienia zmian w obowiązujących przepisach prawa mających wpływ na przedmiot i warunki realizacji umowy oraz zmian w sytuacji prawnej lub faktycznej Wykonawcy lub Zamawiającego skutkujących niemożnością lub znacznym utrudnieniem w realizacji przedmiotu umowy;
6) zmiany cen w sytuacji, kiedy zmiana ta będzie korzystna dla Zamawiającego tzn. na cenę niższą (upusty, rabaty przy zachowaniu dotychczasowego zakresu świadczenia) - na pisemny wniosek jednej ze Stron;
7) konieczności przesunięcia terminów umownych, w przypadku niewykorzystania całej kwoty o której mowa w § 7 ust. 2 lub ust. 6 do czasu wyczerpania tej wartości jednak nie dłużej niż okres 6 miesięcy;
8) konieczności przesunięcia terminów umownych, jeśli owa konieczność powstała na skutek okoliczności, których przy dołożeniu należytej staranności nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy;
9) zmiany terminu realizacji umowy ze względu na wystąpienie „siły wyższej/zmiany terminu realizacji przedmiotu niniejszej umowy spowodowanej niezawinionym i niemożliwym do uniknięcia przez Wykonawcę opóźnieniem/przesunięciem, wynikającym z klęski żywiołowej,
10) zmiany stawki podatku od towarów i usług:
1) w przypadku zwiększenia lub zmniejszenia stawek podatku VAT w trakcie okresu rozliczeniowego, w którym obowiązuje umowa, zwiększeniu bądź zmniejszeniu ulega wynagrodzenie brutto przy zachowaniu niezmiennego wynagrodzenia netto,
2) zmiana wysokości cen jednostkowych, a w konsekwencji maksymalnego wynagrodzenia w przypadku zaistnienia zmiany stawki podatku od towarów i usług będzie odnosić się wyłącznie do części przedmiotu umowy niezrealizowanej, po dniu wejścia w życie przepisów zmieniających stawkę podatku od towarów i usług oraz wyłącznie do części przedmiotu Umowy, do której zastosowanie znajduje zmiana stawki podatku od towarów i usług
11) wystąpienia siły wyższej – termin realizacji umowy zostanie wydłużony o czas trwania siły wyższej;
12) zmiany wynagrodzenia umownego, będącego następstwem zastosowania klauzul waloryzacyjnych, o których mowa w § 13 Umowy;

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-07-11 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z wymaganymi oświadczeniami i dokumentami sporządzonymi zgodnie z treścią Rozdziału 9 przekazuje się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem https://www.platformazakupowa.pl/transakcja/936498 korzystając z „Formularza złożenia oferty lub wniosku”

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-07-11 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-08-09

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało wykonywane przez 12 miesięcy od dnia podpisania umowy lub wcześniejszego wyczerpania środków w ramach wartości brutto.
2. Zamawiający przewiduje możliwość opcji, dokładny opis w ust. 12 rozdziału 3 SWZ.
3. Zamawiający przewiduje możliwość wznowienia, dokładny opis w ust. 13 rozdziału 3 SWZ.
4. Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę w stosunku do którego zachodzą okoliczności, o których mowa w art. 7 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.