eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ko³obrzegOchrona fizyczna osób i mienia w obiekcie S±du Rejonowego w Ko³obrzegu



Og³oszenie z dnia 2012-06-01

Ko³obrzeg: Ochrona fizyczna osób i mienia w obiekcie S±du Rejonowego w Ko³obrzegu
Numer og³oszenia: 122577 - 2012; data zamieszczenia: 01.06.2012
OG£OSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Us³ugi

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie by³o przedmiotem og³oszenia w Biuletynie Zamówieñ Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówieñ Publicznych zosta³o zamieszczone og³oszenie o zmianie og³oszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: S±d Rejonowy w Ko³obrzegu, ul. Katedralna 13, 78-100 Ko³obrzeg, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3575132, faks 094 3522620.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Organ kontroli pañstwowej lub ochrony prawa, s±d lub trybuna³.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Ochrona fizyczna osób i mienia w obiekcie S±du Rejonowego w Ko³obrzegu.

II.2) Rodzaj zamówienia: Us³ugi.

II.3) Okre¶lenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ugi ochrony fizycznej osób i mienia w budynku bêd±cym siedzib± Sadu Rejonowego w Ko³obrzegu, obejmuj±cej: 1) Sta³±, bezpo¶redni± ochronê wykonywan±: a) W dni robocze w godz. 700 - 1600 przez dwóch licencjonowanych (licencja min. I stopnia) pracowników ochrony, b) W dni robocze w godz. 1600 - 700 przez jednego licencjonowanego (licencja min. I stopnia) pracownika ochrony, c) W dni wolne od pracy przez jednego licencjonowanego pracownika ochrony. 2) Sta³y dozór sygna³ów przesy³anych drog± radiow±, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych urz±dzeniach i systemach alarmowych, 3) Zapewnienie grupy interwencyjnej na pilne wezwanie. Zakres us³ugi ochrony fizycznej osób i mienia obejmuje ¶wiadczenie us³ugi ochrony fizycznej, a przede wszystkim: 1) Kontrolê osób wchodz±cych do budynku pod k±tem posiadania niebezpiecznych przedmiotów; 2) Sprawdzenie to¿samo¶ci osób wchodz±cych na teren S±du poddaj±c ich ka¿dorazowo kontroli na wykrywaczu metali; 3) Wezwanie osób do opuszczenia obiektu w przypadku stwierdzenia braku uprawnieñ do przebywania na jego terenie lub stwierdzenie zak³ócania porz±dku publicznego; 4) Ujêcie sprawców czynów zabronionych i przekazanie ich Policji; 5) Ochronê obiektu przed w³amaniem, kradzie¿± mienia, dewastacj± i innymi zamachami na mienie bêd±ce w³asno¶ci± Zamawiaj±cego; 6) Zabezpieczenie ¶ladów i innych dowodów czynów zabronionych pope³nionych na terenie obiektu; 7) Sprawdzenie zabezpieczenia obiektu i pomieszczeñ Zamawiaj±cego, w szczególno¶ci miejsc wymagaj±cych szczególnej ochrony; 8) Bie¿±ce informowanie Zamawiaj±cego o brakach w zabezpieczeniu mienia przed kradzie¿±, w³amaniem, a tak¿e o naruszeniu przepisów z zakresu zabezpieczenia mienia na terenie chronionego obiektu; 9) Czynn± dzia³alno¶æ zmierzaj±c± do uniemo¿liwienia powstania szkód i ich minimalizacji w przypadku wybuchu po¿aru i innych zdarzeñ losowych; 10) Dokonywanie obchodu budynku co najmniej raz na dwie godziny, zwracaj±c szczególn± uwagê na zabezpieczenie przed po¿arem lub zalaniem pomieszczeñ; 11) Podejmowanie dzia³añ okre¶lonych dla ochrony w instrukcji ppo¿. oraz na wypadek innych zagro¿eñ; 12) Sprawowanie kontroli nad legalno¶ci± wynoszonych z budynku sprzêtu elektronicznego, informatycznego i innych sk³adników maj±tku S±du; 13) Zapalanie i gaszenie ¶wiate³ nocnych zewnêtrznych i wewnêtrznych obiektu zgodnie z zaleceniami Zamawiaj±cego; 14) Udostêpnianie pomieszczeñ S±du w dni wolne od pracy na podstawie zasad okre¶lonych w wewnêtrznymi przepisami Zamawiaj±cego; 15) Przyjmowanie i wydawanie kluczy przekazanych ochronie przez pracowników S±du; 16) Pe³na znajomo¶æ topografii chronionego obiektu - rozk³ad pomieszczeñ, dróg ewakuacyjnych itp.; 17) Znajomo¶æ rozmieszczenia i umiejêtno¶æ obs³ugi g³ównych wy³±czników pr±du, instalacji ppo¿., zaworów wodnych i gazowych; 18) Monitorowanie drog± radiow± poprzez zespo³y komunikatorów obiektu w zakresie powiadomienia o w³amaniu i sygnalizacji napadu; 19) Przyjmowanie transmisji sygna³ów alarmowych i informacyjnych z dozorowanego obiektu do bazy elektronicznego systemu ostrzegania; 20) Zdalnego kontrolowania urz±dzeñ alarmowych zainstalowanych w nadzorowanym obiekcie; 21) Pe³ne rejestrowanie przychodz±cych z chronionego obiektu sygna³ów alarmowo-informacyjnych; 22) Obs³uga systemów monitoringu wizyjnego oraz systemów alarmowych napadu i w³amania; 23) Bezzw³oczne wysy³anie Grupy Interwencyjnej, w razie potrzeby powiadomienie o alarmie stanowiska Dy¿urnego Komendy Policji w celu podjêcia wspólnych dzia³añ; 24) Zapewnienie ³±czno¶ci radiowej wewnêtrznej pomiêdzy pracownikami ochrony oraz zapewnienie ³±czno¶ci radiowej zewnêtrznej 25) Utrzymanie ³adu i porz±dku publicznego. Wykonawca bêdzie ¶wiadczyæ us³ugi w oparciu o osoby (minimum 6 osób), które: a) nie by³y karane za przestêpstwo umy¶lne, b) posiadaj± licencjê pracownika ochrony co najmniej I stopnia.

II.4) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 79.71.00.00 - Us³ugi ochroniarskie .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenê

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.05.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • AGENCJA OCHRONY SZABEL SPÓ£KA Z O.O., UL.MORSKA 11, 75-212 KOSZALIN, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa warto¶æ zamówienia (bez VAT): 135350,05 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNI¯SZ¡ I NAJWY¯SZ¡ CEN¡

  • Cena wybranej oferty: 137737,50

  • Oferta z najni¿sz± cen±: 137737,50 / Oferta z najwy¿sz± cen±: 174100,2

  • Waluta: PLN.

ZA£¡CZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez og³oszenia, zamówienia z wolnej rêki albo zapytania o cenê

  • 1. Podstawa prawna

    Postêpowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenê na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówieñ publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Nale¿y podaæ uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyja¶niæ, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Us³uga bêd±ca przedmiotem niniejszego zamówienia jest powszechnie dostêpna, o ustalonych standardach jako¶ciowych. Warto¶æ zamówienia jest poni¿ej kwoty okre¶lonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp. Zaproszenie zosta³o skierowana do firm, które uznane s± na rynku jako rzetelne, i gwarantuj± nale¿yte wykonanie zamówienia.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.