Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-06-06
Ciechocinek: Modernizacja kuchni wraz ze stołówką oraz modernizacja pomieszczenia inhalacyjnego w Zakładzie Opieki Zdrowotnej Sanatorium Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji ORION w Ciechocinku
Numer ogłoszenia: 122630 - 2008; data zamieszczenia: 06.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Opieki Zdrowotnej Sanatorium Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji ORION, ul. Warzelniana 1, 87-720 Ciechocinek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 2839100, fax 054 2836370.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sanatoriummswia.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja kuchni wraz ze stołówką oraz modernizacja pomieszczenia inhalacyjnego w Zakładzie Opieki Zdrowotnej Sanatorium Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji ORION w Ciechocinku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje modernizację pomieszczeń w Zakładzie Opieki Zdrowotnej Sanatorium Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji ORION w Ciechocinku, na które składają się dwa odrębne zadania: Zadanie nr 1 - Modernizacja kuchni wraz ze stołówką w zakres robót, którego wchodzi: - wyburzenie istniejących przegród oraz wzniesienie nowych, - wykonanie sufitu podwieszonego, - całkowita wymiana posadzek z płytek glazurowanych, - całkowita wymiana licowania ścian płytkami, - wykonanie konstrukcji stalowej, wsporczej pod urządzenie klimatyzacyjne, - wymiana dźwigu towarowego, - rozwiązanie wentylacji i chłodzenia w segmencie kuchni i jej zaplecza, - wymiana instalacji wody zimnej i cwu, - modernizacja kanalizacji sanitarnej ze względu na nową technologię wyposażenia, - wymianę rozdzielni głównej RGnn wraz z tablicami rozdzielczymi, - wewnętrzne linie zasilające, - instalacja oświetleniowa, gniazd wtyczkowych i siłowa, - instalacja odgromowa. Zadanie nr 2 - Modernizacja pomieszczenia inhalacyjnego w zakres robót, wchodzi: - wyburzenie istniejących przegród oraz wzniesienie nowych, - całkowita wymiana posadzek z płytek glazurowanych, - całkowita wymiana licowania ścian płytkami, - rozwiązanie wentylacji nawiewno-wywiewnej - wymiana instalacji wod.-kan, cwu, solanki - prace naprawcze stropu pomieszczenia inhalacyjnego - instalacja oświetlenia i gniazd
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.50.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki zdrowotnej i społecznej, krematoriów oraz obiektów użyteczności publicznej Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.50.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki zdrowotnej i społecznej, krematoriów oraz obiektów użyteczności publicznej .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data rozpoczęcia: 01.08.2008; lub data zakończenia: 31.10.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655 tekst jednolity), a spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ww ustawy, a więc: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem techniczny i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Celem spełnienia warunku zawartego art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca musi wykazać, iż : 2.1. Na zadaniu nr 1 : a) wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną w zakresie ogólnobudowlanym o wartości co najmniej 1 000 000 zł każda, b) co najmniej jedna z osób, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiada uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych, uprawnienia budowlane konstrukcyjno-wykonawcze i uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych. 2.2. Na zadaniu nr 2 : a) wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną w zakresie ogólnobudowlanym o wartości co najmniej 50 000 zł każda, b) co najmniej jedna z osób, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiada uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych, uprawnienia budowlane konstrukcyjno-wykonawcze i uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych. 3. Ocena spełniania w/w warunków na zadaniu nr 1 i zadaniu nr 2 dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. Zadanie Nr 1: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych do oferty należy załączyć: 1.1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania oferty. w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), 1.2. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ. (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie mogą być złożone przez każdego z Wykonawców składających ofertę wspólną (jedynie w sytuacji, jeśli każdy z nich spełnia wszystkie warunki samodzielnie), albo mogą być złożone wspólnie, lecz w takim przypadku oświadczenie musi być złożone i podpisane przez pełnomocnika lub przez osoby reprezentujące wszystkich wykonawców). 2. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia do oferty należy załączyć: 2.1 wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym - zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ. W wykazie tym, Wykonawca musi wykazać, iż wykonał, co najmniej jedną robotę budowlaną w zakresie ogólnobudowlanym o wartości, co najmniej 1 000 000 zł każda. Do oferty należy załączyć dokumenty potwierdzające, że każda robota została wykonana należycie. Wykonawca nie może sumować wartości kilku robót o mniejszym zakresie dla uzyskania wymaganej wartości porównywalnej, 2.2. wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ. W wykazie tym Wykonawca musi wykazać, iż posiada uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych, uprawnienia budowlane konstrukcyjno-wykonawcze i uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, 2.3. dokumenty stwierdzające, że co najmniej jedna z osób, która została wymieniona w wykazie osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia... posiada wymagane uprawnienia tj. uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych, uprawnienia budowlane konstrukcyjno-wykonawcze, uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych i zaświadczenie o wpisie do okręgowej izby inżynierów budownictwa. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w: 1) w pkt. 1. ppkt. 1.1, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 4. Dokument, o którym mowa w pkt. 3 ppkt.1 powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt. 3., zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dotyczy to również pkt. 4. II. Zadanie Nr 2: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych do oferty należy załączyć: 1.1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania oferty. w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), 1.2. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych zgodnie z załącznikiem nr 2A do SIWZ. (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie mogą być złożone przez każdego z Wykonawców składających ofertę wspólną (jedynie w sytuacji, jeśli każdy z nich spełnia wszystkie warunki samodzielnie), albo mogą być złożone wspólnie, lecz w takim przypadku oświadczenie musi być złożone i podpisane przez pełnomocnika lub przez osoby reprezentujące wszystkich wykonawców). 2. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia do oferty należy załączyć: 2.1 wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym - zgodnie z załącznikiem nr 4A do SIWZ. W wykazie tym, Wykonawca musi wykazać, iż wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną w zakresie ogólnobudowlanym o wartości co najmniej 50 000 zł każda. Do oferty należy załączyć dokumenty potwierdzające, że każda robota została wykonana należycie. Wykonawca nie może sumować wartości kilku robót o mniejszym zakresie dla uzyskania wymaganej wartości porównywalnej, 2.2. wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności zgodnie z załącznikiem nr 3A do SIWZ. W wykazie tym Wykonawca musi wykazać, iż posiada uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych, uprawnienia budowlane konstrukcyjno-wykonawcze i uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, 2.3. dokumenty stwierdzające, że co najmniej jedna z osób, która została wymieniona w wykazie osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia...posiada wymagane uprawnienia tj. uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych, uprawnienia budowlane konstrukcyjno-wykonawcze, uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych i zaświadczenie o wpisie do okręgowej izby inżynierów budownictwa 3.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w: 1) w pkt. 1. ppkt. 1.1, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 4. Dokument, o którym mowa w pkt. 3 ppkt.1 powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt. 3., zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dotyczy to również pkt. 4.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sanatoriummswia.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Opieki Zdrowotnej Sanatorium Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji ORION ul. Warzelniana 1, 87-720 Ciechocinek.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.06.2008 godzina 11:45, miejsce: Zakład Opieki Zdrowotnej Sanatorium Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji ORION ul. Warzelniana 1, 87-720 Ciechocinek, sekretariat - pokój nr 109 na I piętrze.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Modernizacja kuchni wraz ze stołówką.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje: - wyburzenie istniejących przegród oraz wzniesienie nowych, - wykonanie sufitu podwieszonego, - całkowita wymiana posadzek z płytek glazurowanych, - całkowita wymiana licowania ścian płytkami, - wykonanie konstrukcji stalowej, wsporczej pod urządzenie klimatyzacyjne, - wymiana dźwigu towarowego, - rozwiązanie wentylacji i chłodzenia w segmencie kuchni i jej zaplecza, - wymiana instalacji wody zimnej i cwu, - modernizacja kanalizacji sanitarnej ze względu na nową technologię wyposażenia, - wymianę rozdzielni głównej RGnn wraz z tablicami rozdzielczymi, - wewnętrzne linie zasilające, - instalacja oświetleniowa, gniazd wtyczkowych i siłowa, - instalacja odgromowa..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.50.00-7, 45.40.00.00-1, 45.26.26.00-7, 45.26.25.20-2, 45.33.12.10-1, 45.31.51.00-9, 45.31.00.00-3, 45.43.00.00-0, 45.43.10.00-7, 45.43.11.00-8, 45.43.12.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.09.2008; Zakończenie: 31.10.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Modernizacja pomieszczenia inhalacyjnego.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje: - wyburzenie istniejących przegród oraz wzniesienie nowych, - całkowita wymiana posadzek z płytek glazurowanych, - całkowita wymiana licowania ścian płytkami, - rozwiązanie wentylacji nawiewno-wywiewnej - wymiana instalacji wod.-kan, cwu, solanki - prace naprawcze stropu pomieszczenia inhalacyjnego - instalacja oświetlenia i gniazd.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.50.00-7, 45.43.00.00-0, 45.43.10.00-7, 45.43.11.00-8, 45.43.12.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.09.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z CIECHOCINKA
- Prace restauratorskie w zabytkowej Muszli Koncertowej w Ciechocinku
- Świadczenie usług w zakresie zimowego utrzymania ulic w sezonie 2024/2025 w Ciechocinku
- Renowacja bocznej płyty boiska trawiastego na Stadionie Miejskim w Ciechocinku
więcej: przetargi w Ciechocinku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa terenu dworca autobusowego w Kętach, w tym budowa nowego budynku dworca z infrastrukturą towarzyszącą oraz rozbiórka dwóch istniejących obiektów
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych w technologii modułowej dla budowy żłobka samorządowego przy ul. Krzemionki w Krakowie
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych w technologii modułowej dla budowy żłobka samorządowego przy ul. Lubockiej w Krakowie
- Świetlica sołecka w Zdrzychowie
- Modernizacja oraz doposażenie Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w Mławie w formule zaprojektuj i wykonaj w ramach projektu pn. "Modernizacja oraz doposażenie Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w Mławie"
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych w technologii modułowej dla budowy żłobka samorządowego przy ul. Księcia Józefa w Krakowie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.