To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2009-04-27
Sosnowiec: Ochrona osób i mienie oraz obsługa centrali telefonicznej w obiekcie Pierwszego Śląskiego Urzędu Skarbowego w Sosnowcu przy ul. Braci Mieroszewskich 97
Numer ogłoszenia: 122678 - 2009; data zamieszczenia: 27.04.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 90896 - 2009r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Pierwszy Śląski Urząd Skarbowy w Sosnowcu, ul. Braci Mieroszewskich 97, Sosnowiec, woj. śląskie, tel. 032 7861100, faks 032 7861205.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochrona osób i mienie oraz obsługa centrali telefonicznej w obiekcie Pierwszego Śląskiego Urzędu Skarbowego w Sosnowcu przy ul. Braci Mieroszewskich 97.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Strzeżenie mienia Zamawiającego przed kradzieżą, włamaniem, zniszczeniem i uszkodzeniem lub utratą. 2. Informowanie Zamawiającego o brakach w zabezpieczeniu mienia i naruszeniach przepisów z zakresu zabezpieczenia mienia przez pracowników zamawiającego, w tym niedoboru kluczy, braku zabezpieczenia pomieszczenia poprzez odciśnięcie plomby referentką. 3. Interwencję, w przypadku powzięcia wiadomości lub podejrzenia o zagrożeniu osób lub mienia- w granicach określonych ustawą o ochronie osób i mienia oraz przepisach wykonawczych tej ustawy.4. Dojazd grupy interwencyjnej do obiektu Zamawiającego w ciągu 20 minut od wezwania. 5. Wezwanie w razie potrzeby odpowiednich służb (policja, straż, pogotowie ratunkowe). niezwłocznie w stanach interwencyjnych. 6. Sprawdzanie pomieszczeń w obiekcie pod kątem zabezpieczenia mienia, ochrony ppoż. i bhp- po zakończeniu pracy przez pracowników Zamawiającego. 7. Bezpośrednie uczestnictwo w systemie koordynowanego dostępu do pomieszczeń budynku. 8. Zapobieganie wchodzeniu i przebywaniu na terenie obiektu po godzinach pracy i w dni wolne od pracy osób nieuprawnionych lub nieupoważnionych przez Zamawiającego w formie pisemnej. 9. Przedstawienia do aprobaty zamawiającemu wykazu pracowników ochrony wyznaczonych do pracy przy ochronie osób, mienia i obiektu oraz uzgadnianie wszystkich zmian w zatrudnieniu w/w wymienionym zakresie. Dopuszczenie do pracy pracownika ochrony może nastąpić tylko po pisemnej informacji ze strony Wykonawcy i wyrażeniu zgody przez Zamawiającego. 10. Obsługę, polegającą na: -wydawaniu i przyjmowaniu kluczy do pomieszczeń biurowych pracownikom Zamawiającego i osobom zatrudnionym do sprzątania pomieszczeń biurowych, -wykładaniu list obecności, -prowadzeniu ewidencji osób pozostających w obiekcie poza godzinami pracy, -rozwożeniu wody pitnej do 11 - stu dystrybutorów rozmieszczonych na czterech kondygnacjach po godzinach pracy Urzędu, -zapewnieniu sprawnej obsługi centrali telefonicznej poprzez łączenie przychodzących rozmów telefonicznych (tj. łączenie abonentów zewnętrznych z pracownikami), -udzielanie wstępnych informacji interesantom i kierowanie ich do właściwych pomieszczeń służbowych. 11. Obsługę systemów alarmowych. 12. W okresie jesienno - zimowym do Wykonawcy należy odśnieżanie i posypywanie piaskiem lub solą (materiały Wykonawcy) chodnika i schodów wejściowych przed budynkiem, oraz odśnieżanie dróg dojazdowych i parkingu poł. na terenie posesji /powierzchnia parkingu i chodników 2600 m/2/ (materiały oraz sprzęt zostaną dostarczone przez Wykonawcę) 13. Wszystkie elementy wyposażenia pracowników ochrony jak jednakowe mundury, środki przymusu bezpośredniego, osobiste środki łączności itp. zostaną dostarczone przez Wykonawcę. 14. Wykonawca winien prowadzić monitoring przez 24 h pracy pracowników chroniących obiekt oraz okresowo weryfikować ich pracę w porozumieniu z przedstawicielem zleceniodawcy. 15. Wykonawca zobowiązuje się posiadać grupę interwencyjną. 16. Rozliczenie między zamawiającym a wykonawcą może następować tylko w PLZ. Wynagrodzenie za przedmiot umowy Zamawiający uiści w PLZ..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 360211.20 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.04.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 12.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FORMACJA EU SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
FORMACJA EU SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
- FORMACJA S.C. Wojciech Nosek, Ireneusz Krzyżanowski, ul. Czesława Klimasa 2, 41-800 Zabrze, kraj/woj. śląskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 360211.20
- Oferta z najniższą ceną: 360211.20 oferta z najwyższą ceną: 520694.40
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z SOSNOWCA
- Wykonanie usług w zakresie kremacji zwłok i szczątków ludzkich na potrzeby Miejskiego Zakładu Pogrzebowego ,,ZNICZ'' znajdującego się w strukturze organizacyjnej MZUK w Sosnowcu
- ZP-2200-9/25 Usługa sprzątania i utrzymywania czystości w Oddziałach oraz innych jednostkach organizacyjnych SSM sp. z o.o. w restrukturyzacji
- Wymiana schodów ruchomych zlokalizowanych w Śródmiejskim Centrum Handlowo Usługowo Biurowym ul. Warszawska 3 w Sosnowcu
- Sukcesywna dostawa jednorazowego sprzętu i materiałów medycznych
- Modernizacja boiska ogólnodostępnego przy ZSO nr 14 przy ul. Kisielewskiego 4B w Sosnowcu
- "Budowa instalacji fotowoltaicznej wraz z niezbędną infrastrukturą w budynku Przychodni Rejonowo-Specjalistycznej Nr 9 przy ul. Wawel 15 w Sosnowcu".
więcej: przetargi w Sosnowcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa ochrony mienia
- Usługa polegająca na zapewnieniu monitoringu wizyjnego, telefonu alarmowego dla potrzeb Gminy Kobierzyce wraz z jego obsługą oraz wsparciem grupy interwencyjnej.
- Ochrona obiektu i dozór mienia Opery Bałtyckiej w Gdańsku wraz z obsługą portierni
- Świadczenie usług ochrony mienia i osób oraz monitorowania obiektów Szpitala i jego terenu
- Kompleksowa usługa sprzątania i utrzymania czystości oraz ochrony obiektów biura Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Krakowie przy al. Juliusza Słowackiego 17a
- Całodobowa ochrona fizyczna osób i mienia w budynku oraz na posesji Sądu Rejonowego w Złotoryi w latach 2025-2027 (24 miesiące).
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.